Algemene Onzin Topic - Pagina 20



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 19:55

Wat is er met de stilte voor de storm :O what's gonna happen

Hellooo c: ga zo maar eens wat bijposten ehehehe



Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 19:57

Zo Evening in haar volwassen setje c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:06

Aah, mooi! <3
En hee Juul, heb je misschien zin in een topic Ice x Fire? c: die twee hebben meer topics nodig hehehe


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:07

Sure :3 Wil jij maken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:08

Is goed! ^^ Ik ben namelijk toch bezig met topics maken voor Fire, dus kan ik daar meteen mee door gaan c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:08

Top, dankje :3 !


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:09

Eveningglow schreef:
Zo Evening in haar volwassen setje c:

Oeh, pretty! <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:19

Eveningglow schreef:
Zo Evening in haar volwassen setje c:
Evening is pretty <3

Iemand topic met Finch?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 OfPycWB
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:23

Finchpaw. schreef:
Eveningglow schreef:
Zo Evening in haar volwassen setje c:
Evening is pretty <3

Iemand topic met Finch?
Met Burnet? c:


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 20:46

Ja sure, wil jij maken? Dan reageer ik na het hardlopen c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 OfPycWB
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 21:19

Het laatste stukje uitschrijven van Ace zijn history, alles van de journey enzow. En daarna op naar Leopardspirit zijn kk doen B) Gosh I love him so much, ik wil aan zijn design werken maar kan niet zonder laptop :C


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 21:29

Oké, ik heb even geen zin om te posten ofzo idk :")



Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 21:31

Haaay c:


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Goatkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { Unborn }
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Goatkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 21:32

Hoi iedereen c: Yanthe
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 21:34

Hehe, hi!!

Ik zie ene volwassen Evening! ^^


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 22:00

Evening is mooi geworden.. En ben echt af en toe helemaal klaar met werk. Zwaar lichamelijk werk dus aangegeven niet meer dan twee klanten op een dag te willen aangezien ik ook nog zo'n 35 min heen en terug moet fietsen. Wat doen ze, zetten ze maandag drie klanten er in en dinsdag vier.. Like... Ik was op vakantie en krijg dan een voice mail dat ze wat meer in willen plannen ondanks dat ik vol geplant sta. Wat denk je.. Te laat thuis omdat ik toen in de auto zat en kan ze maar twee uur per dag bereiken en niet in het weekend. Ook hebben ze de twee dagen dat ik vrij heb gevraagd wel toegezegd maar nog niets mee gedaan.. In het weekend werken ze niet en maandag is het al zo ver. Ik heb zo de neiging gewoon niet op te dagen maar daar heb ik hun niet mee enkel een oudje.. Dat kan ik die niet aan doen..

Normaal werken de schoonmakers korte contracten en blijkbaar sturen ze teveel met vakantie en mag ik het op knappen. Fijn weer.. Ga daar volgend jaar niet meer heen ben ik bang.

Erger nog heb recht op twee weken vakantie en er maar een genomen om hun van dienst te zijn. Dan zou je toch denken dat ze me iets beter behandelen..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 20 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ouoiqp7
Nath
198
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finchdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 23:19

Hardlopen onder vallende sterren is echt geweldig om te doen <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 OfPycWB
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimeza 12 aug 2017 - 23:34

Oceanbreeze schreef:
Evening is mooi geworden.. En ben echt af en toe helemaal klaar met werk. Zwaar lichamelijk werk dus aangegeven niet meer dan twee klanten op een dag te willen aangezien ik ook nog zo'n 35 min heen en terug moet fietsen. Wat doen ze, zetten ze maandag drie klanten er in en dinsdag vier.. Like... Ik was op vakantie en krijg dan een voice mail dat ze wat meer in willen plannen ondanks dat ik vol geplant sta. Wat denk je.. Te laat thuis omdat ik toen in de auto zat en kan ze maar twee uur per dag bereiken en niet in het weekend. Ook hebben ze de twee dagen dat ik vrij heb gevraagd wel toegezegd maar nog niets mee gedaan.. In het weekend werken ze niet en maandag is het al zo ver. Ik heb zo de neiging gewoon niet op te dagen maar daar heb ik hun niet mee enkel een oudje.. Dat kan ik die niet aan doen..

Normaal werken de schoonmakers korte contracten en blijkbaar sturen ze teveel met vakantie en mag ik het op knappen. Fijn weer.. Ga daar volgend jaar niet meer heen ben ik bang.

Erger nog heb recht op twee weken vakantie en er maar een genomen om hun van dienst te zijn. Dan zou je toch denken dat ze me iets beter behandelen..

Ah man dat is echt gewoon naar! :c
Maar ja zoals je zegt, je hebt hun er niet mee als je niet opdaagt, maar juist de oudjes en dat is het sneue eraan, ze gooien je het werk op de hals probably omdat ze veel werknemers eruit hebben gegooid, zoals overal en dan moet jij het daar maar oké mee zijn :/

Succes in ieder geval! Hoop dat je ze deze week kan bereiken en je igg niet volgende week weer door zoveel werk heen moet! :c


Her walk is like a shot of whisky.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimezo 13 aug 2017 - 0:59

*komt weer eens een kijkje nemen na twee weken ofs*



Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimezo 13 aug 2017 - 9:12

Goedemorgen c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: