Algemene Onzin Topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:28

Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Chivypaw schreef:
hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo

en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow

whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's
elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen

Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.-

ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c':
het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w;

Het valt dus heeel erg mee als er niet iets raars mee is dat die helemaal op z'n kant staat ofzo. T is eruit voor je t doorheb xD


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:30

we zitten in het zelfde schuitje, beterschaps mims!

Mijn oor was de hele tijd aan het jeuken en nu weet ik dus ook waarom (het was een voorbode XD)
maar het is met vlagen gelukkig, dus niet continu pijn ehehehe dat zou verschrikkelijk zijn

jeah, ik heb een operatie (technisch) gezien en dat zag er allemaal simpeltjes uit. XD tis gewoon die hamsterkaken en het idee hahahhaa


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:31

Yeah maar ik had zondag tot dinsdag lichte migraine
Wil nu echt niet weer die pijn Dx

Denk dat deze gewoon van vermoeidheid is tho


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:33

Ga slapen. Wees fit voor maandag want de game is on op maandag.


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:33

Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Chivypaw schreef:
hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo

en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow

whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's
elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen

Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.-

ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c':
het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w;

Het valt dus heeel erg mee als er niet iets raars mee is dat die helemaal op z'n kant staat ofzo. T is eruit voor je t doorheb xD

dat geloof ik nog wel haha, het is het idee dat ik zo naar vind
was ook nogal benauwd toen ik voor het eerst een verdoving kreeg met zo'n naald in mijn tandvlees, maar daar voelde ik ook niks van c':


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:36

Aah rip migraine is echt heel stom xC
ik hoop voor u dat het niet dat is, en goed rusten ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:37

Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Chivypaw schreef:
hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo

en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow

whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's
elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen

Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.-

ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c':
het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w;

Het valt dus heeel erg mee als er niet iets raars mee is dat die helemaal op z'n kant staat ofzo. T is eruit voor je t doorheb xD

dat geloof ik nog wel haha, het is het idee dat ik zo naar vind
was ook nogal benauwd toen ik voor het eerst een verdoving kreeg met zo'n naald in mijn tandvlees, maar daar voelde ik ook niks van c':

Ik mocht mn kies hebben :3 Zat meer na te denken hoe dat er dan uit zo zien over zoveel jaar gezien ik al redelijk wat kaakjes in mn hand heb gehad waar ook tanden uit waren enzo en dat groeit dan weer dicht xD


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:40

Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Chivypaw schreef:
hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo

en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow

whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's
elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen

Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.-

ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c':
het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w;

Het valt dus heeel erg mee als er niet iets raars mee is dat die helemaal op z'n kant staat ofzo. T is eruit voor je t doorheb xD

dat geloof ik nog wel haha, het is het idee dat ik zo naar vind
was ook nogal benauwd toen ik voor het eerst een verdoving kreeg met zo'n naald in mijn tandvlees, maar daar voelde ik ook niks van c':

Ik mocht mn kies hebben :3 Zat meer na te denken hoe dat er dan uit zo zien over zoveel jaar gezien ik al redelijk wat kaakjes in mn hand heb gehad waar ook tanden uit waren enzo en dat groeit dan weer dicht xD

omg dat is wel intens cool haha
ik ben ietwat gerust gesteld iig B) alsnog hoop ik dat die van mij nooit opspelen uwu

& heel veel beterschap, Mims! :c


Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:42

Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Skyteller schreef:
Djinn schreef:
Chivypaw schreef:
hahhaha ja XD in belgië noemen ze het wijsheidskiezen, ik hoop dat ik ze mag houden tho heb geen zin in een operatie of laten trekken ofzo

en thanks wind is stiekem een broer van Cootsnarl wowow

whahaha dat is echt één van mijn grootste nachtmerrie's
elke keer dat ik last heb van m'n kiezen ben ik als de dood dat m'n verstandskiezen doorkomen

Ik ben blij tbh dat 2 van mij eruit zijn. Zouden enkel meer ellende hebben gebracht, dan maar eventjes verdoofd en kiezen eruit. Als ze recht zitten dan gaan ze er ook echt mega snel uit. Scheef not so much. Heb beide gehad. Nu heb k laatst een hele dag steken gehad in mijn oor die mn hele hoofd door liepen omdat er eentje boven begint door te komen -.-

ik heb er nog nooit last van gehad en ik hoop dat het zo blijft c':
het idee dat er een tand uit m'n mond getrokken/gesneden moet worden maakt me doodsbang ;w;

Het valt dus heeel erg mee als er niet iets raars mee is dat die helemaal op z'n kant staat ofzo. T is eruit voor je t doorheb xD

dat geloof ik nog wel haha, het is het idee dat ik zo naar vind
was ook nogal benauwd toen ik voor het eerst een verdoving kreeg met zo'n naald in mijn tandvlees, maar daar voelde ik ook niks van c':

Ik mocht mn kies hebben :3 Zat meer na te denken hoe dat er dan uit zo zien over zoveel jaar gezien ik al redelijk wat kaakjes in mn hand heb gehad waar ook tanden uit waren enzo en dat groeit dan weer dicht xD

omg dat is wel intens cool haha
ik ben ietwat gerust gesteld iig B) alsnog hoop ik dat die van mij nooit opspelen uwu

& heel veel beterschap, Mims! :c

Haha beter. Gelijk heb je tho, t is sws beter als ze gwn helemaal nooit komen xD Flut dingen


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:45

Skyteller schreef:
Ga slapen. Wees fit voor maandag want de game is on op maandag.

I'm gonna beat yer ass maandag x'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Wind •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wind •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:46

Let's hope for that


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Ezgif_11
Ⓦⓘⓝⓓ ⓣⓗⓐⓣ ⓒⓐⓡⓡⓘⓔⓢ ⓣⓗⓔ ⓛⓔⓐⓥⓔⓢ
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:54

Sinclaw schreef:
Skyteller schreef:
Ga slapen. Wees fit voor maandag want de game is on op maandag.

I'm gonna beat yer ass maandag x'D

We'll see about that


Teller of the Endless Skies
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 1:06

Ik heb Owlkit's perfecte theme gevonden dat boven alle uittorent <33




Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 1:10

wow het is laat


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 1:16

Ik kan niet slapen ;''')



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedflake
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 DPKsfdL
Ammehoela
15
Actief
breathing in snowflakes

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedflake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 2:22

Oh the irony in het raptor x spotted topicje. Raptorecho moet vast heel erg zijn best doen zijn lach in te houden


》Nothing makes you more different
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 6gckKcl
》than your own silence
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 7:38

goedemorgen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 8:50

Goedemorgen!

En lol, wijsheidstanden. Bij mij zijn er nu 3 volledig doorgekomen en het deed alleen pijn toen ze nog door het tandvlees heen moesten gaan. Ze staan in elk geval vrij netjes in mijn mond en ik heb er geen last van c:
Voordat ze doorgekomen waren zei een tandarts trouwens dat ze eruit MOESTEN, maar zodra ze erdoor waren zei een andere tandarts "ach, als je er geen last van hebt, kunnen ze wel blijven," dus ik ben blij XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 8:51

goeiemorgenn c:

waarom ben ik eigenlijk zo vroeg wakker mmm ._.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 38 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 Icon_minitimeza 2 sep 2017 - 8:52

Goedemorgen allemaal C:
Eerst even ontbijten en dan een rondje posten ghehe, zit bomvol met inspiratie vandaag x3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 38 XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: