New big friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New big friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gray
Member
New big friend DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: New big friend   New big friend Icon_minitimevr 23 sep 2011 - 20:38

Graykit was al oud genoeg om alleen het bos in te gaan. En deed het nu voor het eerst. Hij had vrienden maar dat waren zijn broertjes en zusjes. Nu was hij op zoek naar een vriend. Maar hij was nog wel bang en bleef op zijn hoede voor katten die niet willen dat er kits bij hun kwamen. Graykit zag nu alleen bomen en struiken. Maar graykit was niet van plan om te stoppen en terug te lopen. Op een gegeven moment kwam graykit op een groot grasveld aan. Graykit rende door de heette zon. Tot hij moe werd en zich uitrekte en ging liggen. Graykit was van plan niet te slapen. Maar toen hij lag werden zijn oogleden zwaar. Maar al snel was hij in slaap gevallen.

Toen graykit wakker werd was het nog steeds licht. Maar zag alles niet goed door dat hij net wakker was. Graykit zag het grasveld waar hij op lag. Het gras kriebelde nog steeds aan zijn huid. Maar hij hoorde wat. Graykit was al snel overreind en letten op de struiken. Graykit keek nog om zich heen en zag een gedaante. Al snel keek graykit naar de struiken waar hij vandaan was gekomen. Maar toch besloot hij te kijken. Graykit zag een kat. Hij bleef stil staan en bleef de kat aankijken. Hij wist niet waarom hij stil was maar had al snel door dat hij moet versamelde. Toen graykit de moed bij elkaar had zei hij: Wie ben jij? Graykit bleef stil op antwoord wachten.





New big friend Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
New big friend DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: New big friend   New big friend Icon_minitimema 26 sep 2011 - 20:49

Dustpelt liep door het bos. Het was een normale dag. Het gras was nat van het dauw en daarom voelde het lekker fris onder zijn pootkussentjes. Het was nog niet zo laat op de dag. Hij snoof de lucht in. Hij rook prooi maar had toch geen honger dus het boeide hem niet. Hij liep verder door het bos tot hij bij een open plek begroeid met gras kwam. Hij zag dat er een klein bolletje grijs bont lag te slapen wat een kit bleek te zijn. Hij had al eeerder een geur van een andere kat geroken maar hij had er niet op gelet. Hij liep weg bij de kit en wou de open plek uit gaan toen hij opeens wat hoorde. "Wie ben jij?" Hij draaide zich om. "Wil je dat echt weten? Want dat kan ik beter aan jou vragen! Wat doe je hier en waar zijn je ouders? Hoe oud ben je kleintje?" Hij liep terug en ging naast de kit zitten. "Je bent ook rogue toch? Ik ruik het. Oh, ik heet trouwens Dustpelt." Hij begon zich te likken. Hij krulde zijn staart rond zijn poten en vroeg verder. Hij was best nieuwsgierig naar deze vreemde kitten. "Kan je al wat, henb je al geleerd hoe je moet jagen? Of ben je daar nog te jong voor? Hoe heet jij trouwens, ik heb mijn naam al gezegd maar die van jou weet iki nog niet." Hij ging liggen, het zonnetje was intussen gaan schijnen en er was een aangenaaam warme temperatuur. Hij keek de kit aan en wachtte op antwoord.


New big friend Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
New big friend DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: New big friend   New big friend Icon_minitimedi 27 sep 2011 - 18:43

Na al die vragen kreeg Graykit het gevoel dat de kat hem wou ondervragen. Graykit zei: Niet allemaal te gelijk. Hij ging tegen over de kat liggen en volgenden zijn geschsprek. Graykit begon weer te praten:Op de eertste vraag zeg ik........ Nou mijn ouders zijn thuis. IK ben bijna 1 maan oud. Ik ben rogue. Ik kan jagen maar vind het eng. En als laatste ik heet graykit Graykit wou nog wat vragen aan die kat. Toen gooide hij er uit: En jij stel ook eens antwoord op die vragen!? Hij stond weer op hij stapten wat vooruit en keek naar een laagvliegende mus. Graykit was blij want hij zag uindelijk een prooi die goed was om mee te beginnen. Hij renden naar de vogel maar bleef op afstand. Zijn poten waren nauwelijks te horen. De spanning begon te komen. Hij zou voor de eerste keer iets vangen waar een wildvreemde kat bij was. Toen hij op een goede afstand was sprong hij naar de vogel. En pakte hem en sleep hem naar de kat. En zei toen hard: En geef je nog antwoord. Graykit ging weer liggen tegenover de kat liggen en schoof de mus naar hem toe en wachten af.


New big friend Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustpelt
Member
New big friend DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: 36 Manen
Gender:
Rank:
Dustpelt
BerichtOnderwerp: Re: New big friend   New big friend Icon_minitimevr 30 sep 2011 - 14:46

"Niet allemaal te gelijk." Zei de kit. De kitten ging tegenover hem liggen en begon weer te praten "Op de eertste vraag zeg ik........ Nou mijn ouders zijn thuis. IK ben bijna 1 maan oud. Ik ben rogue. Ik kan jagen maar vind het eng. En als laatste ik heet graykit" De kit stopte weer met praten en het lijk alsof hij aarzelde. "En jij stel ook eens antwoord op die vragen!? De kit die dus Graykit bleek te heten stond op. Er vloog een mus nogal laag over en hij zag dat de kit ernaar keek. Zeker proberen te vangen dacht hij. Graykit rende naar de mus maar bleef wel op afstand. Hij ving de mus en sleepte hem mee. "En geef je nog antwoord." Schreeuwde de kit bijna. Graykit ging weer liggen en schoof de mus naar hem toe. "Ik zou niet weten waarop ik antwoord zou moeten geven, je hebt niets gevraagd. En schreeuw niet zo ik ben niet in Amerika!"


New big friend Dustie

~Dustpelt~


Lolly Time!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
New big friend DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: New big friend   New big friend Icon_minitimevr 30 sep 2011 - 18:04

Graykit duwde de mus naar de Duspelt. Graykit kreeg een bot antwoord terug. Hij keek naar Dustpelt en zei terug:Ik vroeg of jij antwoord wou geven op de vragen die jij mij had gesteld!"Graykit schrok van zijn woorden en deinsde achteruit. Hij richtte zijn blik op de grond. Toen keek hij eventjes naar de mus die hij had gegeven. Hij greep naar de mus en rende de struiken in. Distpelt is niet de kat die ik zoek ik zoek een kat die mijn vriend wil zijn. Graykit ging weer stilstaan en schreeuwde nog terug:"Jij bent niet de kat die ik zoek ik zoek een vriend. Niet een brutale kat."Graykit rende verder de struiken zonder achterom te kijken. Al snel kwam hij aan bij een boom en ging in de schaduw liggen. Met zijn blik op de struiken gericht.


New big friend Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New big friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: