Algemene Onzin Topic - Pagina 39



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 15:26

Bestel nooit sashimesalade bij de sumo
Protip van bo en kip
Want omfg help


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 16:52

zop, planning voor huiswerk gemaakt voor de komende twee weken c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:25

@Nynke, ik suck echt in planningen volgen xD

Also hello everybodyy


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:30

Hai :3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:31

@Emma: thanks!

@Julia: hee!! How's you?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:32

Het gaat goed. Heel erg moe, maar het gaat allemaal goed. Dus dat is het allerbelangrijkste c: .


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:36

Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:37

Jinx schreef:
Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B)
Ik huil echte tranen


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyes •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 1200px-Yin_yang.svg
A
82
Actief
Ultimately, we are judged by what we cannot change

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eyes •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 17:46

Burnetpaw schreef:
Jinx schreef:
Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B)
Ik huil echte tranen
Ditto


"I will never go down any other way"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Signat10
42 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 18:10

Fawnstep schreef:
@Nynke, ik suck echt in planningen volgen xD

Also hello everybodyy
me too, maar het moet perse van mijn moeder XD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Adagio
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Prt5ghv
xoxox
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 19:29

Adagio krijgt echt een hart aanval als ze door krijgt hoe veel manieren Bc katten hebben ;''')

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 19:40

Sorry jongens dat ik zo achterloop met antwoorden geven op topics.. heb een paar drukke weken achter de rug en had gewoon geen motivatie om te antwoorden. Ik zou hierbij willen vragen dat jullie mij pb's sturen als jullie willen dat ik reageer op het topic, en ik ben van plan sowieso op nog wat topics te reageren. Maar een pb doet natuurlijk nooit kwaad. Crowcall en Tigergaze zal ik ook nog op reageren, die hebben beide een nieuw topic gestuurd. Alvast bedankt! (Mocht je een nieuw topic aan willen vragen of wat dan ook, mijn pb staat altijd open)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 39 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Paradisekit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Esmee
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Paradisekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 19:47

Paradise leeft <33

Adagio moet best friends met Aurene worden pls de cute fluffballs van de BC samen hahah


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Kaa7qJB
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 19:53

Paradisekit' schreef:
Paradise leeft <33

Adagio moet best friends met Aurene worden pls de cute fluffballs van de BC samen hahah

<33
Als iemand een topic wilt met Panther, let me know. Ik heb wat meer topics met hem nodig ;w; Reactie's komen wss niet zo snel tho


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Adagio
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Prt5ghv
xoxox
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 19:54

Paradise is beaa<33

Omgf yashh <3 smol beans of Bc
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 20:03

Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?

Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Weaselcry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Weaselcry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 20:10

@Loïs, we gaan zie en zo dat Hamilton topic tussen hem en Lynx doen, maar dat hoeft niet perse nu.

Weet je wat ik soms het vervelendste vind van mijn tos(spraakprobleem), dat niemand mijn grappen kan horen tenzij ze naast me zitten


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Scherm10
Terug naar boven Ga naar beneden
Adagio
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Prt5ghv
xoxox
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 20:19

Snowywinter schreef:
Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?

Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a)

Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^
Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen?

heb alles al uitgelegd lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 20:26

Adagio schreef:
Snowywinter schreef:
Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?

Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a)

Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^
Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen?

heb alles al uitgelegd lol

Ik vind 't prima c: Het moet idd wel kloppen qua RiverClan moeder etc


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 20:27

Adagio schreef:
Snowywinter schreef:
Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?

Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a)

Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^
Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen?

heb alles al uitgelegd lol
Jaah het maakt mij allemaal niet uit XD
Had het plan wel al gehoord maar vroeg me alleen af wanneer het uitgevoerd wordt enzo :p

Intussen kan ik wel met Aurene posten mihi


Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: