Nothing to worry about [Crowfur]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nothing to worry about [Crowfur]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 18:23

De frisse lucht buiten deed haar goed, het draaierige gevoel werd er wat minder van. De pijn in haar poten die de vorige avond op was komen zetten bleef echter. Spierpijn, dacht ze. Hoopte ze. Ze moest maar even wat gaan jagen, dan rende ze het er wel uit. Er kwam een glimlach op haar gezicht toen ze een eind verderop een bekend zwart silhouet zag. Nou, als ze dan toch ging jagen, kon ze dat net zo goed samen met Crowfur doen. Op een klein afstandje van hem bleef ze staan. "Hey, Crow", miauwde ze opgewekt. "Zin om samen te jagen?"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 20:03

Crowfur klemde zijn kaken op elkaar terwijl zijn klauwen zich diep in de grond boorden. Hij had een gefrustreerde blik in zijn ogen en zijn hart deed bijna pijn van het te hard kloppen omdat hij zo vol stress zat. Hij wilde zo graag weten hoe het zou aflopen als Oceanbreeze daadwerkelijk met Butterstar ging praten over zijn dochter. En hij kon er ook gewoon met niemand over praten. Het liefste wilde hij het er over hebben met Tallshadow of met Crowcall, maar hij had tot dusver nog geen moment gevonden om erover te praten. Alsof StarClan hem voor de eerste keer sinds moons wat hulp wilde bieden, weerklonk daar plotseling de stem van Crowcall. Zijn hart sloeg ietsje sneller en Crowfur wist dat het niet door de stress kwam die hij de afgelopen dagen had gevoeld. Hij draaide zich om en een warme glimlach verscheen om zijn lippen toen hij de opgewekte toon van Crowcall hoorde, zich herinnerend hoe vrolijk ze ook alweer was en hoe dat hem soms motiveerde om zelf ook wat positiever naar de toekomst te kijken. Hij was blij om te zien dat ze het vertrek van haar vader al wat beter achter zich had kunnen laten en geamuseerd zijnde wachtte hij totdat ze bij hem stond. “Hmm, eens even denken,” zei hij plagerig tegen haar, maar daarna schudde hij grijnzend zijn kopje. “Natuurlijk wil ik samen met je jagen,” snorde hij tegen haar, iets wat hij vaak deed in haar buurt. Eigenlijk waren Leopardpaw en Crowcall de enigen die hem echt luid hadden horen snorren. “Ik ben blij dat je je al veel gelukkiger voelt dan toen we vertrokken,” zei hij tegen haar en glimlachte warm naar haar. “Ik heb er een hekel aan om te zien dat je verdriet hebt. Je ziet er veel mooier uit als je lacht trouwens.” Zijn huid onder zijn vacht werd wat warm, maar zijn ijsblauwe ogen keken haar serieus aan nadat hij zijn woorden tegen haar had gesproken.


Als je Crow laat sterven aan de ziekte dan gooi ik een koekje heel hard naar je bij de volgende meet :c


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 20:21

Crowcall grijnsde bij zijn plagerijtje. Ze wist allang wat zijn antwoord zou zijn. En ja hoor, daar begon hij alweer te snorren. Van zijn warme glimlach begon ze zelf ook zacht te spinnen. "Natuurlijk ben ik nu vrolijker. Papa is dan wel weg, maar ik heb nog nooit zo veel katten van wie ik hield bij elkaar gehad", miauwde ze eerlijk. "En..." voegde ze daar een moment later met een klein lachje aan toe. "Hoe langer de clans bij elkaar blijven, hoe groter de kans dat het zo blijft." En waag het maar eens me tegen te spreken. Ze zuchtte even. "Ik maak me alleen zorgen om Snowkit, hij is ziek. Als in Ziekte-ziek. Maar ik kan niet veel meer doen dan hopen dat de medicine cats hem beter kunnen maken." Ze schudde haar kopje. Ze kon zich niet 24 uur per dag zorgen zitten maken, dat zou Snowkit ook niet helpen. Ze haalde diep adem en glimlachte weer naar Crowfur. "Pff, ik ben blij dat we weer tijd hebben om wat uitgebreider te praten. Het is zo druk geweest de laatste tijd. Hoe gaat het met jou? En Leopardpaw?"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedo 28 sep 2017 - 16:32

Crowfur zei niet echt iets op haar valse hoop toen ze weer over de theorie begon dat de Clans eventueel bij elkaar zouden blijven, maar rolde wel met zijn ogen naar haar. Voor zijn part was dat onderwerp echter besproken en gingen ze niet weer een hele discussie voeren waarbij zij aanhaalde dat het er goed uitzag voor de Clans en hij weer ging zeggen dat heel dit gedoe niet wilde zeggen dat ze voor altijd bij elkaar zouden blijven. Hij wist dat ze hier allebei koppig in waren en bovendien hadden ze nu betere en belangrijkere zaken te bespreken. Toen ze over Snowkit begon, was er een zorgelijke blik in zijn ogen te zien. Hij had gezien dat een kat dood was gegaan aan die ziekte en hoopte dat Snowkit’s lichaam de ziekte lang genoeg kon afweren totdat de medicine cats een goede remedie hadden gevonden. Hij had nog een paar andere katten zien ziek worden waaronder ook een vader van drie kittens uit ShadowClan. Als hij zich maar inbeeldde dat hij in de plaats was van die tom en drie kittens achter moest laten, voelde hij zich al niet goed worden. StarClan, hij zou Leopardpaw echt niet alleen achter willen laten hier, zeker niet met haar moeder als enige ouder waar ze naartoe kon gaan. Dan zou Butterstar zeker weten Leopardpaw claimen en dat wilde hij niet. Of misschien zou ze Leopardpaw niet in haar Clan willen omdat ze WindClanbloed door haar aderen had stromen. Het had geen zin om over dit soort dingen na te denken. Hij liet zijn neusje even tegen Crowcall’s schouder leunen. “Ik weet zeker dat ze hem zo goed mogelijk zullen helpen,” sprak hij. Toen ze over Leopardpaw begon, zuchtte hij luid. “Ik heb met Oceanbreeze gepraat nadat Tallshadow aangaf dat het beter zou zijn als ik met mijn leader zou praten,” sprak hij. “Ik mag de trainingen van Webpaw en Mistpaw niet meer vervolgen en ik mag, tenzij als het is om Clantaken te doen, niet meer uit de grot gaan omdat ik op de kittens moet passen en ze gaat met Butterstar praten.” Hij haalde zijn schouders op naar Crowcall. “Dat ik de trainingen niet meer mag voltooien, vind ik erger voor mijn apprentices dan voor mezelf. Ik maak me meer zorgen over dat gesprek met Butterstar, hoewel Oceanbreeze wel zo half en half heeft laten blijken dat als Leopardpaw in WindClan wil blijven dat WindClan voor haar zal vechten.” Maar hoe veel van de WindClanners zouden daar achter staan als ze hoorden dat hij het moons voor hun had verzwegen? Hij klemde zijn kaken op elkaar en probeerde zo rustig mogelijk naar Crowcall te kijken, niet proberend te laten blijken wat voor storm er in zijn binnenste woedde.


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimezo 1 okt 2017 - 16:18

Crowcall zette snel een stapje terug toen Crowfur zijn neus tegen haar schouder liet rusten. Het was niet dat ze hem niet bij zich wilde hebben. Integendeel, op de een of andere manier was alleen al zijn aanwezigheid troostend, zijn geur geruststellend en zijn warmte aangenaam. Maar als ze... Het was vast niet zo, maar... Ze wilde hem niet in gevaar brengen. Ook als het met haar goed ging, kon er iets van de ziekte in haar vacht zitten, door Snowkit. Kon een ziekte in een vacht blijven hangen? Ze wist niet goed hoe ziektes zich verspreidden, maar ze wilde geen risico nemen.
Haar ogen werden even groot toen hij haar vertelde dat hij met Oceanbreeze had gesproken. Wauw, dat vergde wel wat lef. Om aan je leider toe te geven dat je een buitenclanse relatie had gehad, je dochter dus half-clan was én dat je dat manenlang geheim had gehouden... dat was nogal wat. Maar ze fronste ook. "Wat een onzinstraf", miauwde ze. "Alsof je geen geschikte mentor meer bent omdat je een eker verliefd bent geweest op de verkeerde kat. En waarom moet je in de grot blijven! Ik bedoel, vroeger had zoiets nog zin gehad, als ze bang was dat je in herhaling zou vallen ofzo, maar nu levert dat toch niemand iets op?" Ze snoof even om duidelijk te maken wat zij ervan vond, maar grijnsde daarna even geruststellend naar Crowfur. "En hey, maak je over Butterstar geen zorgen. Waarom zou ze Leopardpaw naar RiverClan willen halen? Ik heb het al vaker gezegd, maar echt niemand gaat proberen haar bij je weg te halen. Het zou ze namelijk toch niet lukken."


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedi 31 okt 2017 - 15:16

Crowfur was zo erg in gedachten verdwaald geraakt dat hij niet had gemerkt dat Crowcall zich terug had getrokken toen hij zijn neusje in haar schouder had willen drukken. Hij kon het niet helpen dat hij wat geamuseerd begon te glimlachen toen hij Crowcall’s verontwaardigde reactie hoorde in verband met zijn straf. Op de één of andere manier leek ze hem al op te vrolijken gewoon door haar mening te geven. Hij was blij dat ze hem steunde en dat ze het onzin leek te vinden dat Oceanbreeze hem zo hard moest straffen, maar hij was nog meer tevreden over het feit dat ze ervan overtuigd was dat hij niet meer in herhaling zou vallen. Dat wilde zeggen dat ze hem nooit aansprakelijk had gehouden voor zijn daden en ze ook geen schrik had dat het opnieuw zou gebeuren, het gaf blijk van een sterk wederzijds vertrouwen en dat was meer troost dan Crowcall uit had kunnen uitdrukken naar hem. Hij haalde zijn schouders op op haar vraag. Tja… wat had Butterstar er inderdaad aan om Leopardpaw naar RiverClan te halen, behalve een hoop gezeik en waarschijnlijk ook een hoop commotie binnen haar Clan? De Clans hadden het nu druk genoeg met de ziekte en tegen de tijd dat ze weer zouden splitsen, was dit voorval misschien allang weer vergeten. “Je hebt waarschijnlijk gelijk.” Hij grinnikte even. “Zoals je altijd hebt als het over dit soort dingen gaat.” Tot nu toe had hij het allemaal dramatischer gemaakt dan dat het was en was zij diegene geweest die er nog redelijk nonchalant in was gebleven. Hij had enorm geluk gehad, want voor hetzelfde geld was hij uit de Clan gegooid geweest of hadden ze Leopardpaw direct naar RiverClan gestuurd. Als Leopardpaw nog maar een kitten was geweest, hadden ze waarschijnlijk de naam van de moeder geëist zodat deze kon zeggen wat zij ervan vond. “Ik denk dat zowel Leopardpaw als ik je steun wel zullen kunnen gebruiken als Oceanbreeze het nieuws openbaar gaat maken.” Hij zuchtte even. Daarna glimlachte hij naar haar. “Maar je hebt gelijk,” sprak hij met een knipoog tegen haar. “Ik denk niet dat het ooit nog een keer opnieuw zal gebeuren dat ik op iemand buiten mijn Clan val. Zeker nu niet.” Hij kon zijn eigen tong wel afbijten toen hij de laatste woorden uitsprak. Waarom zei hij nu weer zoiets?


OOC: Sorry, sorry, sorry voor de late reactie! :c


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedo 2 nov 2017 - 18:59

Crowcall glimlachte toen hij zei dat ze vast gelijk had, blij dat haar boodschap eindelijk doorgekomen was en Crowfur wat gerustgesteld leek te zijn. Hij maakte zich meer zorgen dan nodig was, meende ze, maar misschien deden alle goede ouders dan wel. In tegenstelling tot háár vader, die hen gewoon in de steek gelaten had. Crowcall beet op haar lip. Nee, zo moest ze niet over hem denken, hij had zijn redenen gehad. Misschien had hij een fout gemaakt, maar ze kon niet zeggen dat hij hen zomaar had laten vallen. Zo was het niet geweest. Misschien had hij zelfs wel spijt. Misschien was hij toch wel meegegaan als zij teruggegaan was om hem te halen, toen. Misschien, misschien, o, al die misschienen ook! Ze knikte afwezig op zijn laatste opmerking. Nee, na het drama dat hij met Leopardpaws moeder had gehad zou hij vast niet zo gauw nog eens toegeven aan een liefde van een andere clan. Maar misschien zouden er in de toekomst ook wel helemaal geen andere clans meer zijn. Ze versmolten steeds meer. Kittens uit alle clans groeiden nu al spelend met elkaar op, ze zouden later toch nooit willen vechten met hun vroegere speelmaatjes? Om nog maar niet te spreken over alle halfclanners die er nu geboren werden. Wat maakte één halfclanner die al zes manen oud was dan nog uit? "Ik had beter gehoopt van Oceanstar", miauwde ze met een zucht, maar daarmee liet ze het onderwerp maar rusten. Ze dacht dat de poes eerlijker was dan haar voorganger, progressiever. Ze schudde haar kop en keek daarna weer naar Crowfur, met een hint van ongerustheid in haar blik. "Maar jullie voelen je allebei goed, jij en Leopardpaw?" Geen ziekte?


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 10 nov 2017 - 21:07

Crowfur zuchtte een keertje, maar gaf daarna een knikje. “Ik geloof dat ze wel nog redelijk mild is geweest,” zei hij bedenkelijk. “Ze had ook direct naar Butterstar kunnen gaan en Leopardpaw aan RiverClan over kunnen laten omdat de biologische moeder daar zit.” Voor zijn part zou Crowcall een deel van de opvoeding op zich mogen nemen; ze had genoeg broertjes en zusjes om over te waken en Crowfur had wel het idee dat ze, ook zonder kittens te hebben van zichzelf, wist hoe ze voor een kitten moest zorgen. Natuurlijk was Leopardpaw nu geen kitten meer, maar hij bedoelde maar…. Hij zou het niet erg vinden als Crowcall dichterbij Leopardpaw probeerde te komen. Het was nog maar de vraag of zijn dochter het toe zou laten, hoewel Crowfur best nieuwsgierig was naar wat zijn dochter over Crowcall dacht. Uiteindelijk was het wel de bedoeling dat hij zijn eigen ding deed, maar hij vond het belangrijk dat zijn dochter en hij ongeveer op dezelfde golflengte zaten wat het appreciëren van Clanmates betrof. Hij moest wel rekening houden met het feit dat Leopardpaw minder geduld had met Clanmates en daarom direct een felle mening kon hebben over een bepaalde kat terwijl deze best nog wel meeviel. Katten die hem lastigvielen of vernederden, zouden waarschijnlijk nooit meer vrienden met haar kunnen worden en hetzelfde gold andersom ook. Hij begreep het dat bepaalde katten het niet altijd eens waren met zijn dochter, maar hij zou nooit de kant kiezen van een kat die zijn dochter zwartmaakte. Crowfur glimlachte op de vraag van Crowcall en gaf een knikje. “Als je wilt vragen of de ziekte nog steeds geen vat op ons heeft, dan kan ik die vraag met een ja beantwoorden. En ik hoop dat het ook zo blijft.” Hij had katten zien lijden aan de symptomen van de ziekte en dat was toch niet iets wat hijzelf wilde hebben. “En jij?” vroeg hij toen, een hint van bezorgdheid hoorbaar in zijn stem. “Heb jij ook nog steeds nergens last van? En je broertjes en zusjes?” Ze had haar vader al verloren, het zou heel erg zijn als ze één van haar zusjes of broertjes naar StarClan moest zien vertrekken door een ziekte waar tot dusver nog altijd geen remedie voor was gevonden.


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimeza 11 nov 2017 - 10:40

Leopardpaw overdragen aan WindClan? Dat zou Oceanbreeze nooit gedaan hebben. Dat zou zelfs Everstar nooit gedaan hebben. Leopardpaw was een WindClanner, wie haar moeder ook was. Crowcall zuchtte opgelucht toen Crowfur aangaf dat zowel hij als zijn dochter tot nu toe gevrijwaard waren gebleven van de ziekte, maar haar adem stokte even toen hij de vraag terugstelde. Ze had het natuurlijk aan kunnen zien komen, maar ze wist even niet wat te zeggen. Ze wilde hem niet ongerust maken om niets. Want het was vast niets. Ze had alleen... alleen wat pijntjes. Maar niet zo erg als katten die de ziekte hadden, en er waren allerlei symptomen die ze níét had. "Nou ja, Snowkit dus", herhaalde ze. "Maar met de anderen lijkt niets mis te zijn." Ze glimlachte zwakjes en bleef even stil. "Hij is zo klein..." mompelde ze toen, terwijl haar glimlach wegsmolt. Zo klein, zo mager. Hij was vijf manen oud, maar hij leek veel jonger. Had hij maar meer gegeten, dan was hij nu sterker geweest. Was zijn vader maar bij hem gebleven, dan had hij beter tegen de ziekte kunnen vechten, dan was hij nu niet zo zwak, zo kwestbaar geweest. Ze keek naar Crowfur. Hij zou alles doen voor zijn dochter, maar Dangerdance had zijn zoon in de steek gelaten, en nu...


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimeza 9 dec 2017 - 20:41

Er was even een stilte en Crowfur schroomde zich er niet voor om haar recht aan te kijken, zijn blauwe ogen onderzoekend. Ze zei misschien niks, maar haar zwijgzaamheid kon op zo veel manieren geïnterpreteerd worden. Het kon zijn dat ze zelf al wel een paar symptomen had en daar niks over wilde zeggen, maar het kon ook goed zijn dat meerdere katten waar ze van hield getroffen waren door de ziekte en ze haar pijn niet wilde laten blijken aan hem. Hij hoopte dat het het tweede was, zich meteen erna beseffend hoe verkeerd dat wel niet klonk. Het leek net alsof hij haar familie toewenste om een ziekte te hebben, maar al wat hij wilde was dat haar niks zou overkomen. Hij merkte nu des te meer hoe belangrijk ze wel niet voor hem was en hoewel hij niet zeker wist of hij ooit capabel zou zijn om dat in woorden naar haar uit te drukken, was hij er vrij zeker van dat hij via zijn handelingen een deel van zijn gedachten wel kon laten blijken. Ze begon weer over Snowkit en Crowfur merkte dat zijn hart pijn deed toen hij zag dat die mooie glimlach van haar als sneeuw voor de zon wegsmolt toen ze het over de jonge kitten had. “Het komt wel goed met hem,” sprak hij tegen haar, maar zelfs hij hoorde de onzekerheid in zijn eigen stem. Als zelfs een senior warrior niet kon vechten tegen de ziekte, hoe kon een kleine kitten die zich nauwelijks bewust was van zijn omgeving tijdens de reis dat dan wel? Maar hij wilde de lichte hoop die Crowcall had niet verpletteren door realistisch te zijn en voor even voelde hij zich goed bij het feit dat hij zijn kop in het zand stak. “Als er iets is wat ik voor je kan betekenen of als je nood hebt aan een babbel, al is het midden in de nacht, dan mag je altijd naar me toekomen.” Hij drukte zijn neusje tegen haar pels aan. “En ik bid tot StarClan dat Leopardpaw en jou niks overkomen. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie moest doen.” Hij haalde zijn neus weer uit haar pels, maar zijn ogen probeerden haar blik te vangen en deze vast te houden zoals hij dat de laatste tijd onbewust wel vaker deed. Of misschien juist wel bewust.


OOC: Sorry voor de late reactie!


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 29 dec 2017 - 11:47

Dankbaar glimlachte ze even naar hem. Ze wist dat hij ook maar wat zei en zijn woorden niet betekenden dat het ook echt goed zou komen, maar op de een of andere manier was het toch altijd wel prettig om te horen. Soms had je gewoon valse hoop nodig. Haar blik zakte weer naar de grond en ze knikte even toen hij aanbood dat ze altijd bij hem terecht kon als ze wilde praten. Dat deed haar goed. Ze schrok even toen ze Crowfurs aanraking voelde, denkend aan de ziekte die in haar vacht hing. Ze zette haastig een stapje opzij en probeerde geruststellend naar Crowfur te glimlachen toen hij haar aankeek, al voelde ze zich zelf helemaal niet zo gerust. "Alsof StarClan daar iets aan kan doen", snoof ze. Ze zweeg abrupt en sloeg even schuldbewust haar ogen neer. Valse hoop, weet je nog? Ze hoefde het niet nog erger te gaan maken. "De medicine cats zullen vast een geneesmiddel vinden", miauwde ze iets hoopvoller, hem weer aankijkend.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedi 2 jan 2018 - 14:56

Crowfur kon er niets aan doen dat het als een zweepslag op zijn hart aanvoelde toen Crowcall een stap opzij deed en daarmee vermeed dat ze elkaar aanraakten. Hij vroeg zich af of ze soms niet door hem getroost wilde worden. Maar nee, aan het begin van de reis had ze juist zijn steun opgezocht. En… Hij herinnerde zich weer hoe ze had gezwegen toen hij naar haar had gevraagd. Hij was nooit iemand geweest om zijn kop in het zand te steken en de duidelijke feiten te negeren en dat was hij nu ook niet van plan. Zijn manier van problemen aanpakken hadden er al dikwijls voor gezorgd dat hij de juiste keuzes had kunnen maken en erger had kunnen voorkomen, zeker wat Leopardpaw en haar moeder betrof. Zijn snelle handelen had voorkomen dat ze haar recht op Leopardpaw op kon eisen, ook al leed hij daar nu zelf onder. Maar dat was een smalle prijs wat hij moest betalen voor het eventuele verliezen van zijn dochter mocht de moeder van Leopardpaw het in haar kop halen om haar dochter terug op te eisen. Maar goed, terug naar Crowcall dus. Hij glimlachte flauwtjes om haar woorden. “Als je hoop houdt dat de Clans bij elkaar blijven, moet je ook hoop houden dat StarClan ons uiteindelijk zal leiden naar het rechte pad.” Misschien klonk voor haar de hoop in StarClan even stom als voor hem de hoop in de Clans om samen te blijven. Hij zweeg toen ze al iets hoopvoller sprak en keek haar recht in haar ogen aan. “Waarom lieg je tegen me, Crowcall?” vroeg hij vervolgens en zijn glimlach verflauwde. “Volgens mij is het niet alleen Snowkit die last heeft van de symptomen. Volgens mij begin jij ook langzaamaan ziek te worden.” Het was vaker voorgekomen dat katten wel de symptomen hadden, maar dat de ziekte niet doorzette en de medicine cats het uiteindelijk met een paar simpele medicijnen op wisten te lossen. “En zeg niet dat het niet waar is,” vervolgde hij. “Je stilzwijgen van daarnet op mijn vraag en het feit dat je me niet wilt aanraken, zegt voor mij genoeg.” Hij keek haar bezorgd aan. “Je moet naar de medicine cats gaan als je klachten hebt, Crowcall. Desnoods wil ik samen met je gaan als je het eng vindt, maar laat je alsjeblieft goed verzorgen. Leopardpaw is niet de enige belangrijke kat in mijn leven.”


OOC: Mooie nieuwe ava! <3 Ik zou voor mijn eigen Crow eigenlijk ook eens moeten gaan kijken..


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedo 11 jan 2018 - 17:37

Ze lachte even scheef. Hoop dat StarClan hen naar het juiste pad zou leiden? Nou ja, ze zouden wel zien. Haar glimlach verdween abrupt toen Crowfur verder praatte en haar oren zakten wat omlaag. Niet in staat hem aan te kijken wendde ze haar blik af. “Ik weet niet of ik ziek ben, Crowfur”, miauwde ze met benepen stem. Hoewel de gedachte al langer door haar hoofd spookte, was het eng om hardop uit te spreken dat de mogelijkheid er was. Het voelde alsof ze het waarschijnlijker maakte door het erover te hebben. “Ik ben soms wat duizelig, ja, en ik heb een beetje last van mijn poten. Maar in bladkaal heeft ook niet iedere kat met een kuchje groenhoest.” Ze zweeg even, hem nog altijd niet aankijkend. Ze wilde dat hij het onderwerp niet ter sprake had gebracht, maar hij zou het waarschijnlijk niet zo makkelijk laten rusten. Ze was niet van plan het probleem te negeren en zou ze echt niet zo koppig zijn om niet naar Lizardpath te gaan als het erger werd, maar kon dat niet nog even wachten? Er was nog niets zeker. “En wat zouden ze nou eigenlijk kunnen doen?” miauwde ze opeens fel. “Het is niet alsof ze me zouden kunnen genezen.” Ze hooguit bevestigen dat ze ziek was, en dat was niet iets wat ze wilde horen. Ze zuchtte een keer. Ze vond het lief van Crowfur dat hij zich zo om haar bekommerde, maar tegelijkertijd had ze dit onderwerp graag uit de weg willen gaan.

OOC: Gekregen bij de Secret Santa, ik vind hem ook erg leuk :3


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedi 13 feb 2018 - 20:53

Crowfur trok kort met zijn oortje toen Crowcall eerlijk toegaf dat ze niet zeker wist of ze nu wel of niet ziek was. “Dat is voor mij des te meer een reden waarom je het zou moeten laten nachecken,” sprak hij en zijn blauwige ogen keken haar aan terwijl ze verder sprak. Heel haar houding wees erop dat ze er liever niet achter wilde komen of ze wel of niet ziek was. Dwaasheid, als je het hem vroeg. Sure, ze hadden misschien nóg geen remedie, maar ze konden er wel rekening mee houden dat ze ziek was en als ze een remedie vonden, zouden ze haar direct kunnen helpen. Wat was het punt om haar kop in het zand te steken als ze daar heel erg aan zou kunnen lijden? Het was niet dat ze haar nu nog niet konden helpen dat ze dat in de toekomst niet zouden kunnen en zolang ze zou zwijgen, zouden de anderen voorrang krijgen en zou haar toestand misschien juist verergeren tot op het punt dat er geen terugweg was en ze moest toegeven dat het tijd werd voor StarClan om haar te halen. Alleen het idee al gaf hem kippenvel en Crowfur schudde geïrriteerd zijn kop toen Crowcall probeerde te beargumenteren waarom ze juist niét naar de medicine cats moest gaan met haar symptomen. “Nu spreek je gewoon uit pure koppigheid en dat weet je.” Zijn stem klonk nu ook fel en hij kon er niets aan helpen dat zijn oren in zijn nek gezakt waren. “Nee, misschien kunnen ze niets aan je situatie veranderen, maar dat wil niet zeggen dat ze dat later ook niet kunnen doen. Als je nu zou gaan, zijn ze in elk geval op de hóógte dat er iets met je is en kunnen ze ingrijpen als ze wél weten hoe ze het moeten aanpakken.” Zijn klauwen schoten geïrriteerd naar buiten en zijn tong likte langs zijn neus toen hij voelde dat deze begon te lopen. Opeens merkte hij dat zijn keel verstrakt aanvoelde en dat zijn ogen prikten. Zijn vacht prikkelde van ongemakkelijkheid en even wendde hij snel zijn blik af terwijl hij probeerde zichzelf te herpakken. Het was lang geleden dat hij nog eens de drang had gevoeld om te huilen en het verbaasde hem des te meer dat het nu gebeurde, nu dat Crowcall voor hem stond en ze het over haar gezondheid hadden. “Weet je,” murmelde hij, “het zou fijn zijn als je eens wat minder aan andere katten dacht en jezelf eens op de eerste plaats zou zetten. Je kop in het zand steken voor de realiteit heeft geen zin, Crowcall. Dat probeerde ik je toen al met het vertrek van de vier Clans duidelijk te maken en nu des te meer. Het gaat om je gezóndheid, for StarClan’s sake.” Hij richtte zijn blik weer naar voren en priemde zijn ijsblauwe ogen in de hare. Ja, hij wist dat hij fel was, maar kon ze… kon ze niet zien dat… dat hij om haar gaf?!


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimedi 27 feb 2018 - 20:21

Crowcall wendde haar blik af. Ze was even geschrokken van zijn felheid, maar ze kon het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij haar wilde helpen. En hij had gelijk, natuurlijk. Ze wilde misschien niet horen dat ze ziek was, maar het was altijd beter om het te weten, zodat er in ieder geval eerder iets aan gedaan kon worden. Ze had alleen gehoopt nog wat langer in de aangename onwetendheid geleefd. Ze liet haar blik weer naar Crowfur gaan. "Oké, oké, ik zal vanmiddag naar een medicine cat gaan", miauwde ze. Ze zwiepte even met haar staart. Onderwerp afgesloten. Wat haar betrof, tenminste. Ze keek met een schuin oog naar Crowfur. Hij trok het zich erg aan, dat was wel duidelijk. Ze probeerde zich voor te stellen hoe ze zich zou voelen als hij degene was die misschien ziek was en ze voelde hoe haar keel zich samenkneep. Meteen voelde ze zich schuldig over hoe ze tegen hem gepraat had. Hij zei misschien dat ze eens wat meer aan zichzelf moest denken, maar eigenlijk had ze juist te veel aan zichzelf gedacht. Zij was niet de enige voor wie het iets uitmaakte of ze gezond was. Dat besef had ze nog niet eerder gehad. Het was vreemd. Ze staarde voor zich uit, niet goed wetend wat te zeggen. Het komt wel goed, was het enige wat ze kon verzinnen, maar het klonk haar nogal leeg in de oren.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimezo 18 maa 2018 - 13:32

Crowfur negeerde de neiging om opgelucht te gaan zuchten toen Crowcall aantoonde dat ze vanmiddag wel naar een medicine cat zou gaan. “Ik ga wel met je mee,” stelde hij voor. Niet alleen omdat hij dan zelf zou horen wat de diagnose was, maar ook omdat hij anders niet gerust was dat ze wel zou gaan. Als hij daar een beetje druk achter kon zetten, dan kon hij vannacht op twee oren slapen. Of juist niet. Wie weet wat de medicine cat in kwestie zou zeggen nadat ze Crowcall had gezien. Tegenwoordig wisten ze al goed te concluderen of katten die ziekte wel hadden of dat het simpele symptomen waren die opgelopen werden omdat een kat te veel in de frisse wind had rond gewandeld. Hij had geen idee wat hij zou doen als ze tegen Crowcall zouden zeggen dat ze ziek zou zijn en dat ze nog geen remedie hadden gevonden om haar beter te maken waardoor ze geen idee hadden of ze het einde van de moon zou halen. Zijn keel kneep dicht bij dat idee en hij probeerde het onderwerp ver naar achteren te duwen. Ze hadden het er nu over gehad en bovendien voelde Crowfur zich schuldig en schaamde hij zich er lichtelijk voor dat hij bijna boos op haar was geworden terwijl ze juist de moeite deed om rekening met andere katten om haar heen te houden, zeker na al het gedoe dat er gebeurd was toen ze het territory verplicht moesten verlaten. Hij wist niet wat hij kon zeggen om de ongemakkelijkheid in zijn binnenste te onderdrukken; hij had daarnet zo half en half aan zichzelf toegegeven dat zijn Clangenoot hem helemaal niet koud liet, iets wat hij natuurlijk al wel langer wist. Hij had alleen de vrees dat zijn vriendschappelijke gevoelens verder gingen, meer de kant op richting de gevoelens die hij eerst voor de RiverClanner had gehad. Sterker nog, zelfs. Hij zuchtte. Waarom moest alles zo moeilijk zijn? “Crowcall, ik…” Waarom was het zo moeilijk om te zeggen wat hij voelde? Waarom moest hij voor alles een omweg zoeken? “Ik wilde daarnet niet boos op je worden. Het is gewoon…” Zijn keel werd weer dichtgeknepen en hij schudde zijn kopje. “De laatste tijd voel ik me zo… vreemd.” Hij lachte bitter. “Ik dacht dat het mijn grootste angst was om Leopardpaw te verliezen, maar ik zou het al even erg vinden als jou iets zou overkomen.” Hij had geen idee wat hij nog meer kon zeggen.


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimema 2 apr 2018 - 14:56

Crowcall zei niets toen hij aangaf mee te willen. Ze knikte alleen. Eigenlijk wilde ze hem er liever niet bij hebben. Ze zou de uitslag niet geheim voor hem houden, maar ze zou het liever eerst zelf horen en dan aan hem doorgeven. Wat als de medicine cat zou zeggen dat ze ziek was? Hoe zou ze daarop reageren? Ze wilde niet dat Crowfur dat zag. Ze wilde dat eerst in haar eentje kunnen verwerken. Maar goed, dit alles was alleen een kwestie áls ze ziek bleek te zijn, wat nog helemaal niet zeker was. Ze moest niet van het ergste uitgaan. Bij StarClan, voor zover ze nu wist had ze alleen een beetje spierpijn en wat te weinig eten op. Het was even stil, maar toen sprak Crowfur verder. Zei hij... Wat zei hij nu precies? Even erg, dat kon hij niet menen. Leopardpaw was zijn dochter, zij was alleen een vriendin. "Het is goed, Crowfur, het is goed", miauwde ze. Hoe hoefde zich niet schuldig te voelen voor zijn uitbarsting, ze begreep het. "Ik zou misschien hetzelfde gereageerd hebben." Ze aarzelde even. Misschien wilde ze nog iets zeggen. Iets om duidelijk te maken dat zij zich net zo veel zorgen om hem zou maken, dat ze hem ook niet zou willen verliezen. Toen schudde ze haar hoofd. "Maak je geen zorgen, Crowfur. Het komt wel goed." Het klonk net zo leeg als ze had verwacht, maar iets beters had ze niet. "Het komt allemaal wel goed." Of niet.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Nothing to worry about [Crowfur] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimema 2 apr 2018 - 19:26

Ook zonder dat ze iets zei, merkte Crowfur op dat ze het minder aangenaam vond dat hij mee wilde gaan als ze een bezoekje zou brengen aan de Medicine Cat. Hij besloot echter om zich niet terug te trekken. Hij begreep dat ze misschien angst had voor het nieuws wat haar te wachten stond en misschien ook wel angst had voor hoe hij zou reageren, maar als het slecht nieuws zou zijn, wilde hij er juist zijn om haar op te vangen. Hij zou het vervelend vinden als ze slecht nieuws kreeg en dat eerst in haar eentje probeerde te verwerken – want zo was ze nu eenmaal – en het daarna pas aan hem zou vertellen alsof er niets aan de hand was. En het was niet dat hij haar per se wilde zien instorten of iets in die trant, maar het voelde voor hem gewoon persoonlijker aan als hij erbij zou zijn. Hij voelde zich een slechte vriend als hij zich expres op de achtergrond zou houden terwijl hij goed genoeg wist waar ze doorheen ging. Zo was hij altijd geweest: recht voor zijn raap en de pijn direct confronterend. Zijn situatie met de RiverClan she-cat en Leopardpaw’s geboorte hadden hem daar hard in gemaakt en hoewel zijn spieren soms strak stonden van de zenuwen probeerde hij dat nooit te laten merken aan zijn omgeving. Hij was dan ook van plan om daar puur als steunpilaar voor Crowcall te zijn als het helemaal mis zou gaan en zijn emoties voor zichzelf pas te uiten als hij ver uit haar buurt was, ook al was dat misschien niet eerlijk tegenover haar. Hij snorde lichtelijk geamuseerd toen ze voor hem en voor zichzelf bleef herhalen dat het wel goed zou komen en draaide zijn kop zodat hij haar recht aan kon kijken. “Natuurlijk komt het goed,” miauwde hij. Hij gaf een zwiep met zijn staart. “Ik maak me alleen geen zorgen over mezelf,” zei hij vervolgens tegen haar. “Ik maak me zorgen om jou, maar ook om Leopardpaw. Ze doet zo erg haar best om haar pijn niet te laten blijken, maar ik weet dat er dankzij Oceanbreeze’s bekentenis nare consequenties zullen zijn voor haar. Ze zal anders bekeken worden door sommige WindClanners en dat verdient ze niet.” Zijn klauwen schoten machteloos uit hun hulzen. “Maar ze heeft moed,” mompelde hij zachtjes. “En een sterke wil. Ja, de kans dat ze haar klein krijgen, bestaat bijna niet.” Zijn ogen keken Crowcall aan, zoekend naar een bevestiging, wat dan ook. “Toch?” Hij haatte het dat zijn stem brak. Hij haatte het echt zo erg.


Nothing to worry about [Crowfur] Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Nothing to worry about [Crowfur] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nothing to worry about [Crowfur]   Nothing to worry about [Crowfur] Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 16:59

Ze keek met een flauw glimlachje naar Crowfur toen hij haar bijviel. Natuurlijk kwam het goed. Daarna hoorde ze zijn stem echter weer somberder worden en Crowcall wist meteen dat hij aan zijn dochter dacht. Ze knikte even. Ja, Leopardpaw zou vanaf nu anders door haar clangenoten bekeken worden. Misschien zou niet iedereen zich er even druk om maken, maar er zouden katten zijn die haar zouden haten om wat ze was. Bij die gedachte voelde Crowcall woede opkomen. Het was onvergefelijk van Oceanbreeze en Bronzemask wat ze hadden gedaan, hoe ze Leopardpaw voor de hele clan te kijk hadden gezet. Hoe konden ze haar dat aan doen? Hoe konden ze Crowfur dat aan doen? Het deed Crowcall pijn om zin stem te horen breken en ze keek hem aan met een warme blik in haar oranje ogen. "Niemand krijgt haar klein, Crowfur, niemand", zei ze met vaste stem. "Ze staat er niet alleen voor, weet je, en dat maakt een wereld van verschil. Wij zijn er. Ik weet - en zij weet dat ook - dat je alles voor haar zou doen, en ze kan ook altijd met mij praten, als ze dat wil. Het komt wel goed met haar." Ze vroeg zich af of Leopardpaw gauw hulp van haar zou accepteren, maar Crowcall zou proberen haar zo goed mogelijk bij te staan. Omdat ze een lotgenoot was, en omdat ze het niet aankon om Crowfur zo ongelukkig te zien.

(sorry voor de late post!)


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Nothing to worry about [Crowfur] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nothing to worry about [Crowfur]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: