Half the world away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Half the world away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Half the world away   Half the world away Icon_minitimedi 17 okt 2017 - 15:49


De zwarte apprentice had besloten te gaan jagen in the Redwood. Het was dan wel niet het zelfde als het oude territorium, wat hij zich nog maar vaag kon herinneren, maar het leek er het meest op van alle plekken die hun nieuwe thuis hun bood. Het was hem ook al normaal geworden dat alle clans nu op de zelfde plek sliepen, al hielden velen toch wel tot hun eigen clan. Maar hij dwong zijn gedachten weer naar het jagen. Seaweedpaw proefde de lucht en liet zijn zeegroene ogen over de met verkleurde bladeren bedekte bosgrond gaan. Daar! Er zat wat beweging achter een blaadje dichtbij een boomwortel en heel voorzichtig sloop de jonge kater erop af. Hij manoeuvreerde zijn lichte passen zo goed mogelijk om de bladeren heen, want het gekraak als hij er op een stapte zou hem zeker verraden. Toen hij dichtbij genoeg was sprong hij op zijn prooi af en ving het tussen zijn poten. Met een snelle beet doodde hij de muis. Seaweedpaw wilde zijn vangst net gaan begraven zodat hij het later op kon halen toen hij iets hoorde. Gelukkig had hij net de muis gevangen, anders was hij hem nu kwijt geweest.
Nieuwsgierig, pakte hij zijn muis op en ging richting het geluid. Al snel vulde de geur van zijn eigen clan zijn neusje, wel, om de prooigeur heen dan. Geen gevaar ziende, liep de jonge kat rustig op de geur af en al snel zag hij een kattin. Ze was ongeveer dezelfde leeftijd als hem en hij herkende haar als een van de andere apprentices uit zijn clan. Seaweedpaw legde zijn vers gevangen prooi neer op de grond voor hem en begroette haar vriendelijk. "Hya, Leafpaw toch?" Vroeg hij met een glimlachje.



+Leafpaw" 1st



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpaw"
Member
Half the world away DPKsfdL
knuffelpinguin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimewo 18 okt 2017 - 10:30

Het was druk geweest sinds alle clans bij elkaar waren gaan leven maar het werd langzamerhand steeds normaler. Toch had Leafpaw de behoefte gehad om er even tussenuit te gaan. Jagen ging steeds lastiger en zeker met zo veel katten bij elkaar, mocht je van geluk spreken wanneer je een prooi te pakken kreeg. De jonge kattin was naar the Redwood gelopen en zocht een rustig plekje uit waar ze ging zitten en rustig de tijd nam om zich te wassen. Hoewel haar zintuigen op scherp stonden had ze niet meteen door dat er een kat haar richting op kwam lopen. Zodra ze hem in het vizier kreeg zei de kater "Hya, Leafpaw toch?". Het was een zwarte apprentice met mooie groene ogen waaraan hij zijn naam te danken had. Leafpaw herkende hem vanuit het Shadowclan-camp maar ze hadden nooit echt met elkaar gepraat. ''Hé, ja Leafpaw. Seaweedpaw was het he?'' De apprentice had de dode muis nog in zijn bek. ''De jacht is goed gegaan zo te zien?'' Ze lachte even verlegen en ademde de geur van gedood prooi in.


Half the world away Leafpawos
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimewo 18 okt 2017 - 18:09

Leafpaw leek hem net zo goed te herkennen als hij haar herkende. ''Hé, ja Leafpaw. Seaweedpaw was het he?'' Hij knikte ter bevestiging. ''De jacht is goed gegaan zo te zien?'' Mauwde de calico met een verlegen lachje, doelend op zijn muis. Seaweedpaw knikte weer. "Ja, gelukkig had ik hem net gevangen, anders zou jij hem weggejaagd hebben." Reageerde hij geamuseerd. Hij had geen problemen met grappen maken, maar een echt gesprek was niet zijn beste kant. "Ook aan het jagen?" Vroeg de jonge kater toen toch maar al was het voor hem redelijk duidelijk dat Leafpaw ook het kamp uit was gegaan in de hoop wat prooi terug te brengen. Iets was ze vroeger of later toch moesten doen op een dag, anders konden ze hun deel van de prooihoop wel vergeten. De clan moest immers eerst gevoed worden.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpaw"
Member
Half the world away DPKsfdL
knuffelpinguin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimedo 19 okt 2017 - 19:32

''Oops, sorry! Ja ik ben ook aan het jagen, maar ik moet wachten op de ceremonie voor ik een mentor krijg. Zo goed ben ik dus nog niet in jagen, haha,'' antwoordde ze de zwarte apprentice. Ze lachte er wel een beetje om maar eigenlijk voelde ze zich er een beetje rot over. De ceremonie liet op zich wachten en ze voelde zich een stuk achterlopen op de andere apprentices. Zeker op één die met een muis rondliep, terwijl zij nog geen idee had waar ze zou moeten beginnen. De keren dat de calico een prooi gevangen had was het meer toeval geweest dan skills. ''Daarnaast is het wel even fijn om in de stilte van de natuur te zijn, vind je niet?'' veranderde ze het onderwerp. Ze wilde liever niet dat Seeweed zou beseffen hoe slecht ze erin was.


Half the world away Leafpawos
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimedo 19 okt 2017 - 20:14


De gevlekte kattin beantwoorde zijn vraag met een poging tot een grap, al had hij het gevoel alsof ze er toch wel een beetje mee zat. ''Oops, sorry! Ja ik ben ook aan het jagen, maar ik moet wachten op de ceremonie voor ik een mentor krijg. Zo goed ben ik dus nog niet in jagen, haha,'' mauwde ze. Zelf had hij het probleem niet gehad, en als kitten had hij er nooit veel aandacht aan besteed, maar het kon soms wel eens zijn dat er te weinig katten waren die de rol van mentor op zich konden nemen. In ieder geval, niet genoeg om iedere apprentice een eigen mentor te geven. "Om eerlijk te zijn, ik kan het ook nog niet zo goed," vertelde Seaweedpaw haar. Het was waar, de jonge kater was zelf nog niet zo lang geleden een apprentice gemaakt en had maar geluk gehad met deze vangst. Hij was er dan ook trots op, ook al was het niet zijn eerste vangst. "Ik heb maar geluk gehad, ze ontsnappen mij eigenlijk nog best wel vaak," gaf hij toe. Nee, het was geen geheim dat hij niet de beste was, en hij durfde te wedden dat de andere apprentices van zijn leeftijd al vele malen beter waren. "Maar dat is het leuke, je kan dan nog veel leren!" Mauwde hij met vernieuwde energie. ''Daarnaast is het wel even fijn om in de stilte van de natuur te zijn, vind je niet?'' Veranderde Leafpaw van onderwerp en hij had een vermoeden dat dat met opzet was gedaan, al zou hij haar er niet op wijzen. Hij knikte, met een vrolijke blik in zijn ogen. Hij hield ervan om buiten te zijn en van de koele beschutting van de planten. Maar hij hield vooral van water. Daarvoor werd hij vaak voor gek aangezien in zijn eigen clan, en ook al had hij zijn naam te danken aan de kleur van zijn ogen, vond hij het toch leuk om te denken dat het aan zijn liefde van water lag. Al waren niet alle ervaringen even leuk geweest. "Heb je al een gave plek gevonden, of een hele mooie?" Vroeg hij haar.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpaw"
Member
Half the world away DPKsfdL
knuffelpinguin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimeza 21 okt 2017 - 13:16

De poging van Seaweedpaw om haar op te vrolijken had haar goed gedaan en er kon weer een glimlachje van af. ''Het zal ook vast niet meer zo lang duren voor ik zelf een mentor krijg'', dacht ze hoopvol. ''Geluk of niet, het is een mooie vangst wat je hebt daar'' zei Leafpaw om te laten merken dat ze best vond dat hij trots mocht zijn. ''Er zitten hier zo veel mooie plekjes,'' antwoordde de kattin op zijn volgende vraag. ''The Vulture's drop en The Rapids zijn mijn favoriete plekken. Al moet je bij beide plekken goed uitkijken hoor. Het zijn niet de meest veilige plekjes,'' vervolgde ze. ''Waar ben jij het liefst? Hier in de Redwoods om te jagen?'' Ze hield van de natuur hier en kon er lang over door praten maar ze wilde Seaweedpaw niet vervelen met haar geratel dus ze probeerde het kort te houden. Leafpaw keek de zwarte kater enthousiast aan en wachtte zijn antwoord af.


Half the world away Leafpawos
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimeza 21 okt 2017 - 17:19

Hij glimlachte kort toen ze hem vertelde dat het een mooie vangst was. ''Er zitten hier zo veel mooie plekjes,'' Was Leafpaw's antwoord op zijn vraag. Dat klopte, al had hij nog niet veel kans gehad om het te ontdekken. ''The Vulture's drop en The Rapids zijn mijn favoriete plekken. Al moet je bij beide plekken goed uitkijken hoor. Het zijn niet de meest veilige plekjes,''. The Vulture's drop was een plek die hij vermeed, hij hield totaal niet van gevaarlijke plekken hoog in de lucht. De Rapids was echter iets waar hij wel was geweest. Niet erg dichtbij, maar de omgeving daar was wel mooi. ''Waar ben jij het liefst? Hier in de Redwoods om te jagen?'' Vroeg de kattin hem en hij schudde zijn kopje. "Nee, ik ben het liefst bij water, al lijken de meesten uit de clan dat maar heel raar te vinden," lachtte hij een beetje schaapachtig. Hij wist niet hoe Leafpaw erover zou denken, maar hij hoopte dat ze hem niet al te vreemd zou vinden. Ze leek hem namelijk wel aardig, en het was niet of hij geweldig was in vrienden maken.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpaw"
Member
Half the world away DPKsfdL
knuffelpinguin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimema 23 okt 2017 - 19:26

Leafpaw grinnikte even toen de Shadowclan kat vertelde dat hij een voorliefde voor water had. Het paste niet helemaal in het beeld van een ShadowClanner, maar beter bij die van een Riverclan kat. Het maakte Leafpaw weinig uit of de kater nou van water hield of niet, het was een vriendelijke kat waar ze graag vrienden mee zou worden. ''Nee, dat hoor je niet zo vaak van een ShadowClanner,'' antwoordde ze vriendelijk. ''Het water is ook altijd wel mooi om te zien, maar ik moet er niet aan denken om te moeten zwemmen! ik vind het al vervelend genoeg als het regent,'' lachte ze.


Half the world away Leafpawos
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimema 23 okt 2017 - 20:52

De gevlekte kattin grinnikte kort. ''Nee, dat hoor je niet zo vaak van een ShadowClanner,'' antwoordde ze vriendelijk. ''Het water is ook altijd wel mooi om te zien, maar ik moet er niet aan denken om te moeten zwemmen! ik vind het al vervelend genoeg als het regent,'' lachte Leafpaw en Seaweedpaw schudde zijn kopje geamuseerd. "Daar heb ik geen problemen mee, al is de regen wel irritant als het in je ogen komt. Maar..." Hij twijfelde even of hij wel zou vertellen over zijn escapade in het oude territorium, toen hij nog een kitten was. "Ik heb wel eens in een stroompje gewaad als kitten. In het oude territorium, maar ik werd natuurlijk betrapt." Besloot hij haar toch te vertellen. Het was niet alsof het veel kwaad kon, het meest rare aan dat korte verhaal was dat hij in het water had gestaan. Natuurlijk had dat stroompje toen groot geleken, maar nu zou het amper meer dan een plas water voor hem zijn geweest. "Maar ik kan me echt niet voorstellen de Vulture's Drop alleen te bezoeken. Hoogtes en gevaarlijke plekken? Yikes!" Veranderde hij het onderwerp.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafpaw"
Member
Half the world away DPKsfdL
knuffelpinguin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimedi 31 okt 2017 - 11:22

"Ik heb wel eens in een stroompje gewaad als kitten. In het oude territorium, maar ik werd natuurlijk betrapt," biechtte de zwarte kater op. Leafpaw was er een beetje onder de indruk van. Als kitten was zij altijd netjes bij haar moeder gebleven en verbrak nooit de regels. Maar voor Leafpaw kon reageren, veranderde Seaweedpaw het onderwerp naar de Vulture's Drop. ''Ik ben er een keer perongelijk terecht gekomen toen ik ronddwaalde, maar toen ik zag hoe mooi het daar was vergat ik mijn angst gewoon! zei de gevlekte apprentice. ''We kunnen ook een keer samen gaan, als je in bent voor een beetje avontuur dan,'' grinnikte ze nu naar Seaweed.


Half the world away Leafpawos
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Half the world away Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Half the world away   Half the world away Icon_minitimezo 5 nov 2017 - 19:36

''Ik ben er een keer perrongelijk terecht gekomen toen ik ronddwaalde, maar toen ik zag hoe mooi het daar was vergat ik mijn angst gewoon! " Vertelde Leafpaw hem over de Vulture's Drop. ''We kunnen ook een keer samen gaan, als je in bent voor een beetje avontuur dan,'' Stelde ze voor. Seaweedpaw overwoog het aanbod. Het zou wel gaaf zijn om zo'n mooi uitzicht mee te kunnen maken, maar hoogtevrees verdween niet als er iemand bij was. Nee, hij zou het gewoon een keer moeten doen, en hij zou zich beter voelen als hij iemand bij zich had, ook al zou hij dan nog steeds last hebben van hoogtevrees. Hij knikte. "Ja dat zouden we wel eens kunnen doen, ik zal er ooit eens heen moeten." Reageerde hij met een glimlachje. Het was aardig van Leafpaw dat ze hem wilde helpen en nog eens samen wat wilde gaan doen.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Half the world away Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Half the world away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: