Bring me to life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bring me to life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Bring me to life DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Bring me to life   Bring me to life Icon_minitimema 6 nov 2017 - 21:25

Acorndust had de grot verlaten om wat te gaan jagen. Met de onbekende ziekte die zich langzaam aan het verspreiden was, wist hij dat het nodig was om meer prooi binnen te gaan halen. Hij hoopte echter wel dat er snel een manier gevonden zou worden om de ziekte te genezen, anders zou het nog eens vervelend kunnen worden. Ze konden namelijk niet te veel katten verliezen en liever helemaal niemand. Hij wist echter dat hij zich er op het moment niet door moest laten afleiden en richtte zijn aandacht dan ook op zijn omgeving. De Redwood bleef een goede plek om te jagen, ook al was het toch anders dan hoe het jagen in het oude territorium was. Voor nu leek hij ook nog geen geluk te hebben, want hij kon geen prooi vinden, ook al was hij niet van plan om op te geven, hij kon namelijk niet terugkomen zonder prooi.

[Eerste post Lizardfang]


If you are strong, you'll find responsibility
Bring me to life 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardfang
Member
Bring me to life DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardfang
BerichtOnderwerp: Re: Bring me to life   Bring me to life Icon_minitimedi 14 nov 2017 - 18:20

De stevig gebouwde calico kattin liep met zelfverzekerde passen richting de Redwood. Haar tweekleurige ogen stonden kalm en alert, ze was een van de katten die nog geen tekenen vertoonde van de ziekte en daarmee ook een van de Warriors die nog prooi binnen kon halen voor de clan. Hoewel de Redwood toch wel anders was dan het oude territorium, was ze alles behalve ongemakkelijk in het gebied, de meeste jaagtechnieken van Shadowclan waren hier prima toe te passen en dus stapte de stevige kattin soepel door. Haar poten zo plaatsend dat ze nauwelijks een geluid maakte en zorgvuldig bleef ze uit de wind. Haar staart zwiepte ze ontspannen heen en weer, terwijl ze een relatief nieuw geurspoor volgde. Deze was afkomstig van een scharrelend muisje, waarschijnlijk een die in de buurt van de wortels van een van de hoge bomen een nestje had gemaakt. Echter was Lizardfang niet in staat om het diertje te vinden, in plaats daarvan eindigde ze enkele boomlengtes van Acorndust vandaan. Met een zachte zucht en een licht geërgerde blik, omdat ze het dier niet had kunnen vinden. Liep de door ervaring geharde kattin op een kalm drafje op haar Deputy af waarna ze hem toe knikte. Ze had het niet zo op katten van andere Clans, maar zolang de katten uit Shadowclan kwamen en dat deed Acorndust, had ze er geen problemen mee en bleek ze een redelijk norse maar vriendelijke kattin te zijn. Na haar woordloze groet draaide ze zich lichtelijk geërgerd weer op mogelijke geursporen en andere sporen die zouden kunnen wijzen op een onoplettend prooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bring me to life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: