Algemene Onzin Topic - Pagina 31



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 19:51

Chawl schreef:
Haha ja c:

Jij nog iets leuks gedaan?
Ja ik heb kinderen tussen de 10 en 14 begeleid op techniekdag. Dat is een verzameling van techniek opleidingen waar ze een half uur lang in vier rondes een paar activiteiten kunnen doen. Ik stond voor laboratoriumtechniek daar. Was best leuk!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 19:53

Dat klinkt inderdaad leuk c: !


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 19:55

Chawl schreef:
Dat klinkt inderdaad leuk c: !
Was enkel een 11-jarige jongen die de wijn die we testten probeerde te stelen. Want hij wou het drinken of zow... hij was onder mijn toezicht en heb hem heel droog op zijn kop gegeven van eh.. "Als je die wijn niet meteen terug zet dan stuur ik je er uit." Hij wist niet hoe snel hij hem terug moest zetten en zich moest gedragen. Verplicht onderdeel voor hun op school. Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 19:59

hooiiii c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:01

Heyy


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:02

hallo Butter! ^^ hoe gaat het?




Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:03

Swallowflight schreef:
hallo Butter! ^^ hoe gaat het?

Prima! En met jou?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:05

Mouse • schreef:
Swallowflight schreef:
hallo Butter! ^^ hoe gaat het?

Prima! En met jou?
goed c: ik heb het alleen laatste tijd erg druk met school, dus ben wat inactiever op warriorcats :") ben wel van plan om zeer binnenkort weer actiever te worden hehehe



Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Salty ○
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
For me to know..
5
Actief
Life is like an ocean:
it goes up and down

CAT'S PROFILE
Age: 1 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Salty ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:08

Mouse • schreef:
Salty • schreef:
Hee Mouse, ik wil een topic met je als salty hier geaccepteerd is!!
Sure heb trouwens een open topic staan dus als je wilt kan je daar op reageren!
yess, zodra hij geaccepteerd is!


Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:09

@Swallowflight Ahh.. succes... ook al schooldrukte?
@Mousewish je hebt het druk met al die dode katjes tegenwoordig haha..
@Salty Is goed! Denk dat je hem wel kan vinden als je bij Nursery kijkt.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:13

jaaa, school had het idee om vlak achter elkaar drie toetsweken te geven xD ik heb +/-
drie weken geleden eentje gehad, krijg er een aanstaande week, en over drie weken nog een lol


en noeees ik heb zoveel medelijden met Mousewish :C
Dit brengt me also ook op het idee om weer eens iets met Snowdance te gaan doen c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:17

Ik zie nu twee Mouse'sjes <3
Ik zal zo eens gaan posten.

En haha een ondeugend jongetje dus Butter XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:20

Mousewish schreef:
Ik ook :c Maar het is zo en ze heeft verder wel een goed leven in StarClan hoor <3 Ze houdt Tiger en haar kits goed in de gaten en heeft Magpie ook met haar nu, en ofcourse haar lieve zoontje Cheekykit! Ze moet natuurlijk wel blij zijn nu ze in StarClan is ghehe. En ze is er heel wijs van geworden

En Nynke je hebt Swallow op één van mijn favoriete personages uit the 100 gebaseerd omg <33 Anya is amazing. Zira heeft haar ook nog kort als mini-avatar gehad ghehe
Omg jaaaa Anya is zo awesome <333 ik werd gedwongen door Beertje uhuhu en i mean Swallow is zo serieus atm en ik was sowieso van plan om haar op iemand van trikru te baseren want daar past ze zo bij en toen kwam Beertje op het idee om dan Anya te nemen hihihi



Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:22

@Swallowflight, ik had dus laatst drie toetsweken aan elkaar gesloten waarvan een officieel... like een week 8 toetsen plus lessen de week daarvoor nog drie plus lessen en die week daarna nog drie zonder lessen..
@Mousewish denk dat ze het enige karakter is die nog actief blijft in Starclan en duidelijk neerkijkt op alle andere Windclanners..
@Chawl Ja twee Mouse's die allebei van Brindleleaf zijn vindt het nog steeds geweldig dat jullie uit de mogelijke namen die ik gegeven had Mouse Hiding in Tall Grass hebben genomen. Ze lijkt zo erg op haar zus <33
Super ondeugend... echt hoor... hij was zo irritant af en toe.. want liep ook alleen maar te zeuren.. weet je wel zoals een kleuter om snoep zeurt...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:28

Haha, dat is inderdaad wel heel irritant. Gelukkig dat je hem even op zijn plek hebt kunnen zetten c: .


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 31 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:30

Chawl schreef:
Haha, dat is inderdaad wel heel irritant. Gelukkig dat je hem even op zijn plek hebt kunnen zetten c: .
Ik had echt het moment van.. zoek het uit succes maar je gedraagt je. Dat heb ik normaal nooit, ben niet iemand die echt snel op d'r strepen gaat staan maar had een week waarin dat nodig was dus mijn inner power maar opgezocht en zo iets gedacht als oke.. nu of nooit.. en toen wordt nu.. en eigenlijk bevalt het me wel lol. C:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:31

Goed van je :3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:33

Claw schreef:
Goed van je :3
Ja ik was stiekem ook best wel trots.. haha. :3 Jij nog wat mee gemaakt verder?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:34

Wij zijn naar Center parks geweest. Wat heel goed ging met Liam, dus dat geeft wel vertrouwen dat de Wintersport straks ook goed gaat. Morgen krijgen wij visite en vandaag alleen met Liam op de bank. Mijn vriend is met zijn vriendengroep op pad :p .


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 feb 2018 - 20:38

Brindleleaf schreef:
Wij zijn naar Center parks geweest. Wat heel goed ging met Liam, dus dat geeft wel vertrouwen dat de Wintersport straks ook goed gaat. Morgen krijgen wij visite en vandaag alleen met Liam op de bank. Mijn vriend is met zijn vriendengroep op pad :p .
Dat klinkt leuk welk land voor wintersport? Ahh leuk vindt Liam vast geen probleem ;P


Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: