Lange wandeling of korte patrouile?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lange wandeling of korte patrouile?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Steelfang
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 12:49

Steelpaw liep bij de hoogsparren. Hij was op een patrouile maar het was er zo stil in rustig dat het net leek of het hele woud ruste soms klonk het lied van een vogel en over de boom takken liep Steelpaw. Dit was een klus geweest deze bomen hadden hun takken heel hoog en daardoor kon Steelpaw er minder snel inkomen. Steelpaw sprong met moeite van tak naar tak. Bij elke landing vielen er bladeren en het leek net alsof de bomen fluisterden bij elke zucht wind die langs de takken waaide. Steelpaw voelde zich harmonieus hier. Geen vijand zou hier komen en geen aanval zou hier zijn. Hij sprong naar beneden van een zeldzame lage tak. Open en bloot liep hij langs de bomen. Steelpaw snoof diep de geuren van het bos in. Maar er was nog een geur bijgekomen, een geur die bij Night had plaatsgevonden een geur die niet zo onbekend rook maar gevaarlijk. Steelpaw rook een kater die niet van zijn clan was. Steelpaw rende langs de bomen en probeerde de kater te vinden. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk moeten zijn. Het was er namelijk open terrein. Steelpaw had de kater nog niet gezien maar zijn geur voelde naar mate hij dichterbij kwam zijn neusgaten. Hij voelde hoe hij dichterbij kwam en in de verte kon hij een kat zien lopen in Donderclan territorium. Steelpaw focusde even op de kat en sprong de boom in. Stil en gestaagt rende Steelpaw over de takken en wanneer het kon sprong hij naar een andere boom. Na een paar takken bevond de wild vreemde Kater vermoedelijk een Roque onder hem en Steelpaw zei "Jij mag hier niet zijn dus schiet op en verdwijn. Ik heb vandaag geen zin in een gevecht dus draai je om en scheer je weg." Steelpaw keek de kater aan en liet een zachte grom horen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Lange wandeling of korte patrouile? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 13:03

Aztec zat nog steeds naar Night te kijken, toen ze ineens weg sprong. Hij wou haar achternagaan, tot hij een andere kat zag. Hij bedacht zich vlug en bleef in de bosjes zitten. Toen hij beter keek zag Aztec dat het een grijze kater was en geen rogue. De kat had de geur van de Thunderclan! Aztec had nu wel verschillende redenen om bang te zijn. De kat zou direct zijn geur ruiken en in een gevecht zou hij zeker verliezen, als voormalige Kittypet. Hij draaide zich om en probeerde weg te vluchten uit de struiken. Maar hij kwam geen centimeter vooruit. Zijn staart zat vast in een van de takken. Hij probeerde zich alsnog los te wrikken voordat de grijze kater hem zou zien, maar het was al te laat. De Thunderclan kater zat boven hem op een tak. Aztec keek schichtig omhoog en de kat zei: 'Jij mag hier niet zijn dus schiet op en verdwijn. Ik heb vandaag geen zin in een gevecht dus draai je om en scheer je weg!' Hij keek Aztec aan en liet een grom horen. 'Ik mag overal lopen waar ik wil, want ik ben een Rogue! Niet zo'n kat die binnen een territorium moet lopen en niet mag doen wat hij of zij wilt!' Aztec keek de kater een beetje boos aan. Eigenlijk bedoelde hij het niet zo en dus zei hij: 'Trouwens, ik kan niet weg, m'n staart zit vast!' Aztec keek weer omhoog en wou de reactie wel eens zien van de kater.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Lange wandeling of korte patrouile? Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 13:14

Steelpaw was door stomheid geslagen en zei"Je staart.... zit vast...." Steelpaw moest lachen. "Als ik je los maak ga dan maar terug naar je vuile Roque vriendjes." Steelpaw had geen zin om zinloos bloed te verspillen door te vechten met een vage Roque. Steelpaw sloeg zijn staart los en zette zich op en zei"Ga nu gelijk weg of wil je vechten." Steelpaw maakte zichzelf groot en zette zijn klauwen uit. Hij hoopte dat deze Roque weg zou gaan dan kon hij verder met zijn patrouile en welke kat blijft nou haken met zijn staart. Hij was een keer blijven haken onder een rots maar toen was het door de schrik van een slang. Steelpaw was er met een ongevaarlijke beet vanafgekomen dankzij Winterpaw. Maar dit was gewoon sneu een kat die vast zit met zijn staart aan een tak Steelpaw zei "Hoe kom je daarvast als een zielige kleine kittypet te zitten, in ieder geval Roque donder op en zeg dat je vriendjes hier weg moeten blijven want dit is Donderclangebied." Steelpaw keek om zich heen en dacht hier hadden we vanochtend of gister nacht met Night gepraat en waren ze tot een overeenkomst gekomen nadat hij had gezorgd dat Night haar verhaal liet horen aan Bluestar. Daarvoor was Bluestar erg boos op hem geworden en vreesde hij voor zijn snorharen. Hij keek de Roque aan die nog steeds daar zat en Steelpaw zei "Je moet weg!!! Wat kijk je!! GA HIER NU WEG of moet je vechten." Steelpaw klonk boos maar hij zou het nooit voor elkaar krijgen om net zo boos te kunnen spreken als Bluestar. Het ene moment was ze de rust zelve en het ander kon ze woedend worden. Gelukkig was ze rechtvaardig anders was Steelpaw erg in de problemen gekomen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Lange wandeling of korte patrouile? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 13:34

De grijze kat boven hem begon te lachen, 'Je staart...zit vast...! Als ik je losmaak ga dan maar terug naar je vuile Roque vriendjes.'Ga nu gelijk weg of wil je vechten?' Vroeg de kat. 'Als je het zo ziet, ja ik wil vechten! En hoe kan ik nu weten dat dit Thunderclan gebied is? Ik ben hier nog nooit van m'n leven geweest!' riep Aztec uit. Intussen had de kat zijn staart losgemaakt. Hij zette onmiddellijk daarna een hoge rug op en begon hard de blazen en te grommen. Hij mocht nooit toegeven aan een andere kat! Hij grauwde en sloeg een klauwende poot naar de kater.

(sorry voor mini-post)




Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Lange wandeling of korte patrouile? Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 13:47

"Dan is het tijd voor jouw om weg te rennen" Steelpaw sprong boven op dekater en zette zijn tanden in de Roque´s schouder. Hij beet zo hard mogelijk en sprong weg. "Kom maar op want ik lust je rauw." Steelpaw klom een boom in en sprong vanaf een tak op de kop van de Roque die net op tijd wegdook waardoor Steelpaw rond draaiend viel. Hij schudde zichzelf wakker en cirkelde voorzichtig en vastberaden om de Roque weg te jagen heen. Steelpaw´s ogen glinsterde vijandig. Hij nam een aanloop en zag ze kans en schoot op de Roque af en haalde met zijn klauw uit naar de staart en raakte het net niet. Als hij de staart kon raken dan zou hij zijn evenwicht moeilijker kunnen bewaren en was de strijd al bijna gewonnen. Steelpaw cirkelde om de kater heen en zei "Was gewoon weggegaan. Ik geef je nog een kans je kan nu wegrennen met nog enige eer of je zal het met verwondingen eraf moeten brengen." Steelpaw begon iets sneller en rende in een cirkel om de Roque heen en maakte hem langzaam een beetje duizelig en in een keer maakte hij een scherpe bocht en schoot op de Roque af met zijn klauwen voor zich uitgestoken en hij raakte doel de Roque viel om en Steelpaw zette zijn poot op de borst van de Roque en zei "Je mag nu weg of we gaan verder als je los kan komen tenminste." Steelpaw keek de kat aan met boze ogen en siste eerder de laatste Zin dan te praten.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Lange wandeling of korte patrouile? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:00

Aztec voelde de tanden van de kat in zijn schouders steken en rolde onder hem vandaan. 'Jij smerige kat! Ik mag gaan en staan waar ik wil!' Aztec schoot vooruit en beet in de kat zijn staart. De grijze kater zwiepte met zijn staart maar Aztec bleef vasthouden. Hij wou niet verliezen! Dan liet Aztec los omdat de kater in een boom kroop. Vast bang , dacht Aztec. Maar de kat sprong op hem en gelukkig kon hij net op tijd wegrollen. Nu cirkelde de kat om hem zodat hij duizelig werd. Zonder op iets voorbereid te zijn sprong de andere kat op hem en zette zijn poot op Aztecs borst. 'Je mag nu weg of we gaan verder als je los kan komen tenminste.'grauwde de kat. 'Ik ga nooit weg zonder aan dit gevecht een einde te maken!' riep Aztec en hij smeet de kater van zich af. Aztec sprong op de kat en sloeg zijn klauw in zijn poot. Aztec ging weer wat verder staan om een mogelijke aanval af te slaan.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Lange wandeling of korte patrouile? Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:16

'Ik ga nooit weg zonder aan dit gevecht een einde te maken!' riep de Roque. De Roque sprong op en zette zijn nagels in Steelpaw´s poot en ging verder van Steelpaw af staan. Steelpaw zei snerend "Ik heet niets voor niets Steelpaw, en je nagels leken net Kittypet nagels." Steelpaw keek naar de kat. "Oh je was een kittypet." Steelpaw lachde en deed alsof hij niet oplette. Steelpaw schoot naar de kat en sloeg met zjn klauw tegen de Roque´s gezicht en vlug daarna zette Steelpaw zijn tanden in de poot van de Roque. Hij klemde zijn kaken in de poot en hij voelde iets in zijn mond sijpelen. Steelpaw sprong terug en spuugde de Roque´s bloed op de grond. Steelpaw liep naar achter en daagde de Roque uit. Snel schoot hij naar voren en sprong op het gezicht van de Roque en zette zich af met zijn achter poten waardoor de kop van de Roque met een harde klap op de grond werd geslagen. Steelpaw had geen tijd om, om te kijken of de kat gewond was of knock out want dan zou hij vallen. Steelpaw landde op een tak en keek naar de Roque. Steelpaw zei "Je gaf pas op als het gevecht geeindigt is. Ik heb geen zin om een Roque te doden vertrek nu en je laat je hier nooit meer zien." Steelpaw spuugde bloed op de grond en keek boos naar de Roque. Steelpaw keek neer naar de Roque en hoopte dat hij weg zou gaan anders moest hij de Roque zwaar verwonden om hem weg te jagen. Steelpaw zag dat de Roque bleef staan Steelpaw was nu echt boos en stond voor de Roque en riep "JIJ GAAT NU WEG OF IK VERWOND JE ZO ERG DAT JE NOOIT MEER HIER KOMT!!!!"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Lange wandeling of korte patrouile? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Lange wandeling of korte patrouile? LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:23

Bluestar kwam kwaad mauwend op de katten af, ''verdwijn van ons territorium!'' Siste ze, haar ogen stonden kwaad. Wat deden al die rogue's op Thunderclan territoria. ''Hier hoeft niet om gevochten te worden, je weet dat dit verboden terrein is!'' Gromde ze naar Aztec, ze gaf hem een kleine stond om hem weg te krijgen bij Steelpaw. ''Wat kom je hier doen?'' Vroeg ze kwaad. Haar blauwe blik was ijzig, en strak op de eenling gericht. Thunderclan territorium was verboden terrein, voor eenlingen, poesiepoezen, andere clankatten, en zwervers. Daar stond de kater dus duidelijk onder.
Bluestars staart zwiepte dreigend heen en weer, ''je zal me vaker dan 1 keer moeten doden om mij naar sterrenclan te krijgen. Wil jij deze uitdaging echt aangaan, eenling? Zo ja, vecht met mij. Zo niet verdwijn van ons grond. Bluestar's stem klonk rustig, en kalm. Ze wist hoe ze dit moest aanpakken, door jaren ervaring. Steelpaw had goed gereageerd op de binneval van deze kat. Ze zal hem hier voor belonen. Maar dat kwam later. Bluestar cirkelde om Aztec heen. En bleef hem aankijken.


Lange wandeling of korte patrouile? QHTBjCa
Lange wandeling of korte patrouile? Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:31

Aztec was diep verwond en dacht eraan om weg te lopen. Maar snel kon hij niet met een hinkende voorpoot, die Steelpaw zoals hij nu blijkbaar heette zou hem veel te snel in halen. Aztec stond stil, naar Steelpaw kijkend. Hij wist dat hij vroeger een Kittypet was geweest! dacht Aztec, Hoe kon hij dat weten?. Nu ja, de kat moest het zelf uitzoeken. 'JIJ GAAT NU WEG OF IK VERWOND JE ZO ERG DAT JE NOOIT MEER HIER KOMT!!!' riep Steelpaw uit. Daar ging Aztec niet op in. Hij was een heel rustig type als dat nodig was. 'Je bent een goede vechter Steelpaw.' Zei Aztec en Steelpaw keek verbijsterd. Misschien had hij dit niet moeten zeggen maar hij wou niet meer verwond worden dan hij nu al was. Hij zou kijken naar Steelpaws reactie.
Opeens kwam er een andere kat op het toneel, een lichtgrijze vrouwtjeskat. 'Verdwijn van ons territorium!' Siste de poes.
'Iedereen weet dat dit verboden terrein is!' gromde de kat naar Aztec. 'Ik weet dit niet!' riep Aztec uit. 'Er komt hier ineens een grijze kat aan die mij uitdaagt voor een gevecht, terwijl ik gewoon Night aan het volgen was! En toen ik weg wou springen zat mijn staart vast en dan valt die kat mij aan, die zegt dat ik hier niet mag komen! Als dat zo is dan ben ik weg hoor!' Riep Aztec. Hij was nu zo verward dat alles tolde. Hij hoorde de grijze kat nog iets zeggen, maar hij antwoorde niet en staarde afwezig naar de grond. De grijze poes zei nu iets over de Sterrenclan, iets waar Aztec nog nooit van gehoord had. Aztec zag in zijn ooghoek dat de grijze poes nog steeds naar hem keek en hij durfde niet op te kijken en staarde nog steeds naar de grond.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Lange wandeling of korte patrouile? Aztec
Thanks Night!


Laatst aangepast door Aztec op wo 21 jul 2010 - 15:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 14:41

'Je bent een goede vechter Steelpaw.' Zei Aztec en Steelpaw leek verbijsterd maar dat deed hij om de kat een beetje te zeggen dat hij door zou gaanvechten als het moest. "jij hebt ook goed gevochten maar verlaat nu dit terrein anders zal de volgende keer de laatste keer zijn." Hij sprak het niet vijandig uit maar waarschuwend. Een paar seconden later verscheen Bluestar.

''verdwijn van ons territorium!'' Siste ze, haar ogen stonden kwaad. 'Hier hoeft niet om gevochten te worden, je weet dat dit verboden terrein is!'' Gromde ze naar Aztec, ze gaf hem een kleine stond om hem weg te krijgen bij Steelpaw. ''Wat kom je hier doen?'' Vroeg ze kwaad. Bluestars staart zwiepte dreigend heen en weer, ''je zal me vaker dan 1 keer moeten doden om mij naar sterrenclan te krijgen. Wil jij deze uitdaging echt aangaan, eenling? Zo ja, vecht met mij. Zo niet verdwijn van ons grond. Bluestar's stem klonk rustig, en kalm. Bluestar cirkelde om Aztec heen. En bleef hem aankijken.

'Ik weet dit niet!' riep Aztec uit. 'Er komt hier ineens een grijze kat aan die mij uitdaagt voor een gevecht, terwijl ik gewoon Night aan het volgen was! En toen ik weg wou springen zat mijn staart vast en dan valt die kat mij aan, die zegt dat ik hier niet mag komen! Als dat zo is dan ben ik weg hoor!' Riep Aztec

Steelpaw keek hem aan en voelde woede borrellen die kat zat te liegen. "Ten eerste jij smerige Roque, ik had je losgemaakt en gaf je een kans weg tegaan maar je ging niet. Toen ik het gevecht daarna startte had ik je nogmaals 2 keer gezegd dat je hier wegmoest gaan anders moest ik je verwonden." Steelpaw keek naar de rooie kater en spuugde op de grond. Steelpaw was geirriteerd. Hij had de kat kansen gegeven en zijn leven gespaard. Dan begint de kat ineens te liegen ´wat een rot Roque´dacht Steelpaw boos.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Lange wandeling of korte patrouile? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
Lange wandeling of korte patrouile? DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Lange wandeling of korte patrouile?   Lange wandeling of korte patrouile? Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 17:47

Aztec keek weer op toen hij Steelpaw hoorde sissen; 'Ten eerste jij smerige Roque, ik had je losgemaakt en gaf je een kans weg tegaan maar je ging niet. Toen ik het gevecht daarna startte had ik je nogmaals 2 keer gezegd dat je hier wegmoest gaan anders moest ik je verwonden.' Aztec riep terug 'IK WIST NIET DAT DIT DONDERCLAN TERRITORIUM WAS! ALS HET ZO ZIT DAN BEN IK WEG HOOR!' Stomme clankat!, dacht Aztec in zichzelf. Zonder op een reactie te wachten, liep hij terug de bosjes in. Op dat moment bleef hij staan. Diezelfde kat van op de open plek , Sandstorm zat daar....

(Vervolg hier; http://warriorcats.bigforumpro.com/rogue-plaatsen-f23/rogue-ontmoeting-t271-15.htm#6091)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

Lange wandeling of korte patrouile? Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lange wandeling of korte patrouile?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: