Go Fund Floki



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Go Fund Floki

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thora
Member
Go Fund Floki  QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Go Fund Floki    Go Fund Floki  Icon_minitimedo 15 feb 2018 - 19:46

Heey iedereen,

Normaal ben ik hier niet van, maar ik zit met een probleem. Mijn kater, Floki, heeft een gezwel onder zijn linkertepel. Deze moet verwijderd worden en de hele operatie + onderzoek + castratie, want overmatige hormoonaanmaak, gaat mij in totaal 321 kosten.
Ik heb hiervoor een GoFundMe (of nouja, één die er op lijkt, want GoFundMe gaat enkel via creditcard) aangemaakt om zoveel mogelijk geld in te zamelen om dit te kunnen betalen. Elk klein beetje helpt me en het complete doel hoeft ook niet behaald te worden.

Dus voor wie wilt/kan: http://whydonate.nl/help-mijn-kat-floki/event/
En voor wie wilt delen: https://www.facebook.com/nathalie.vandervliet.3/posts/1550524541729843

Thanks already <3


Go Fund Floki  E8v3o2
Go Fund Floki  2hs5g9iGo Fund Floki  2gxnp75Go Fund Floki  2hqc5lxGo Fund Floki  10pvxmwGo Fund Floki  10pvxmwGo Fund Floki  34nodx3
Go Fund Floki  Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Brookstrike
Member
Go Fund Floki  DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brookstrike
BerichtOnderwerp: Re: Go Fund Floki    Go Fund Floki  Icon_minitimevr 16 feb 2018 - 12:40

Als ik zelf geld had, had ik wat gestort. Maar zit zelf met wat schulden, sorey <3 Zal t wel delen als dat mag!

Edit: net gelezen dat dit oké is, haha. Ga ik nu eventjes doen dan c:


Go Fund Floki  Eiw65eA
x B R O O K S T R I K E x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go Fund Floki
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: