verdwaald



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 verdwaald

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Duskclaw
Member
verdwaald DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 Years
Gender:
Rank:
Duskclaw
BerichtOnderwerp: verdwaald   verdwaald Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 16:04

duskclaw liep door het hoge gras te zoeken naar eten. Hij hoorde iets ritselen in een stukje gras vlakbij, hij sloop dichter bij en zag een staartje van een muis. Hij stak zijn claw uit om te gaan krabben maar de muis hoorde hem en ging er van door. Duskclaw rende en rende achter de muis aan het duurde eindeloos. Uiteindelijk gaf hij het op en ging liggen hij had pijn in zijn voeten en in zijn rug. Hij dacht waar ben ik eigenlijk en keek om zich heen maar zag alleen maar gras, gras en nog eens gras. Nou ja wat boeit het waar ik ben als ik maar eten kan vinden en hij liep veder hij hoorde weer iets ritselen en sloop er op af.


verdwaald 2ns89b8
~ Time. The most precious, yet most hated resource in existence! ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
verdwaald DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: verdwaald   verdwaald Icon_minitimedo 13 okt 2011 - 14:42

Suntails oranjerode met sneeuwwitte vacht zou zeker opvallen in het hoge gras van de hooggrasvelden, waar ze op jacht was. Jagen was een van haar favoriete bezigheden, ze kon tegen zichzelf praten en nadenken en ze deed iets belangrijks voor de Clan. Toen ze de overbekende geur van muis rook keek ze om haar heen, geen muis te bekennen. Even sloot ze haar ogen en opende haar mond zodat ze de geur nog iets beter kon opvangen. Toen ze exact wist waar de muis ongeveer moest zijn sloop ze in de richting. De geur van muis werd nu overstemd door de geur van kat, WindClankat. Suntail zag de muis nu en sloop er op af. Ineens schoot de muis weg, gevolgd door een grote zwarte kater, Duskclaw. "Oh, hoi Duskclaw!" Zei ze tegen de WindClanwarrior, maar die had haar blijkbaar niet gehoord, want hij stoof gewoon verder, achter de muis aan. "Nouja..." Zei Suntail tegen zichzelf, "Misschien moet ik hem volgen, dan kan ik hem misschien nog inhalen." Dat laatste bedoelde ze als een grap en ze sprintte in de richting waar Duskclaw naartoe was gerend. Suntail stopte toen de Clangeur weer haar neus binnenkwam en ze begon te sluipen. Haar neus volgend soop ze door het hoge gras, totdat ze door de lange sprieten heen de grote zwarte kater zag liggen, hij zag er vermoeid uit. Ze sloop nog iets verder en probeerde haar staart omlaag te houden. Toen ze een vossenlengte van de grote zwarte kat verwijderd was, stopte ze met sluipen en ging gewoon rechtop lopen. "Hallo Duskclaw," zei ze en hield haar staart hoog in de lucht terwijl ze langzaam naar de donkere krijger toeliep, die haar blijkbaar niet verwacht had.


verdwaald Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskclaw
Member
verdwaald DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 Years
Gender:
Rank:
Duskclaw
BerichtOnderwerp: Re: verdwaald   verdwaald Icon_minitimema 24 okt 2011 - 13:55

duskclaw hoorde iemand zeggen "Hallo Duskclaw". Duskclaw draaide zich snel om en zag daar Suntail staan. duskclaw zei :" hé Suntail hoe gaat het met je" Duskclaw ging zitten en zei:" ik was op een muis aan het jagen maar hij is me ontglipt jammer hé ik vind zelf van wel" opeens stond hij stokstijf stil hij hoorde weer iets en ja hoor daar zag hij de muis weer. Duskclaw zei:" sorry Suntail maar ik moet gaan" en toen stormde hij met een noodgang weg. Zij haar wapperde in de wind maar hij was met zijn ogen en gedachten alleen bij de muis die voor zich uit rende. Duskclaw haalde de muis bijna in hij strekte zijn poot uit en krabde de muis het bloed droop uit de wond en toen opeens lag de muis doodstil op de grond. Duskclaw stopte meteen en nam de muis in zijn bek mee naar een plekje onder de schaduw van de boom en ging daar liggen hij peuzelde de muis lekker op en viel daarna in een diepe diep slaap. hij droomde. Hij zag Suntail voor zich die zei" hallo Duskclaw maar Duskclaw zag noch iets anders een andere kat achter Suntail staan die zijn poot uit strekte Duskclaw riep:" pas op Suntail" maar het was te laat die kat krabde Suntail.


verdwaald 2ns89b8
~ Time. The most precious, yet most hated resource in existence! ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
verdwaald DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: verdwaald   verdwaald Icon_minitimewo 16 nov 2011 - 18:53

Duskclaw reageerde met een snelle beweging op haar onverwachtte bezoek. "He, Suntail, hoe gaar het met je?" Vroeg de zwartgrijze kater vriendelijk en hij ging rustig zitten. "Met mij gaat het goed en met jou zeker ook." Met een kleine glimlach ging ze ook zitten, ze vond Duskclaw wel aardig. Ik was op een muis aan het jagen." Zei de langharige, zwarte kater "Hij is me ontglipt, jammer he, maar ik vind hem zelf van wel." Suntail wist hoe het voelde om prooi kwijt te raken als je er hard voor had moeten werken. Ze keek naar Duskclaw, die opeens doodstil zat en daarna ineens wegrende. "Sorry Suntail, ik moet gaan!" Riep hj nog haastig tegen haar en toen was hij weg. "Rare snuiter, die Duskclaw, maar hij is wel aardig." Zei de oranje met witte poes tegen zichzelf en grinnikte. Daarna liep ze in de richting van het kamp, misschien mocht ze wel mee op een patrouille.


verdwaald Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskclaw
Member
verdwaald DPKsfdL
49

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 Years
Gender:
Rank:
Duskclaw
BerichtOnderwerp: Re: verdwaald   verdwaald Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 15:46

Duskclaw werd banend in het zweet wakker gelukkig was het maar een droom maar toch. Toen hij omhoog keek en zag dat het al nacht was dacht hij " ik ga maar snel terug naar het kamp ik eet wel iets van de prooistapel". Hij liep door de donkere maar toch heldere nacht terug naar het kamp hij was zo moe dat hij zonder eten meteen door liep naar de bladeren in de hoek en gelijk in slaap viel hij droomde dat hij door een mooi groen weiland renden en dat hij een grote haas ving. Toen hij wakker werd was hij in opperbest humeur hij rende naar buiten meteen naar de weilanden en hoopte dat ooit zijn droom uit zou komen en het liefst vandaag nog . hij stond daar zo'n beetje dagdromend te lopen en wist niet waar heen toen hij opkeek zag hij een hoge rots voor zich hij schrok zich dood maar zag alleen die rots en bomen.


verdwaald 2ns89b8
~ Time. The most precious, yet most hated resource in existence! ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
verdwaald
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: