Een fijne wandeling.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een fijne wandeling.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skywalker
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 18:33

Skywalker liep door het bos. Het gras voelde lekker fris onder zijn pootkussentjes. Hij snoof de frisse lucht in. Hij begon te rennen. Hij voelde de wind door zijn vacht waaien. Het was een rustige dag vandaag. Hij vond het heerlijk in de clan maar soms moest hij er gewoon even tussenuit. Hij stopte met rennen en ging op een rustig drafje veredr. Hij zag een boom en had zin om erein te klimmen. Hij sloeg zijn nagels uit en zette ze in de stam van de boom. Toen hij erin was ging hij zitten op een tak. Hij keek om zich heen. Hij keek omhoog en zag nog een tak. Hij klom nog verder omhooh. Toen hij vond dat hij hoog genoeg was stopte hij met klimmen. Hij sprong in een andere boom en klom weer naar beneden. Hij ging zitten op het koele gras tot hij opeens de geur van een andere kat rook. "Wie is dar?!" Riep hij. Hij sprong op, klaar om zich re veredigen als dat nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 18:54

lightningfur liep door het bos op haar fijne gemakje. zo als gewoonlijk was het een rustige dag. dat vond ik erg fijn. Het was een zonige dag maar een beetje fris en dus lag het gras ook lekker. ook al had ik zin in een sprintje trekken ging ik lekker lang uit op het gras liggen. na een uurtje in de zon liggen was ik warm van buiten. en ik was erg ontspannen. nu rook en hoorde ik een kat. Wie is dar?!", ik antwoordde dat ik lightningfur was. ook was ik gespannen en geconcentreerd op de stem die ik hoordde. gelukig hekende ik daarna de geur van skywalker. fijn om te horen dat het geen vreemde kat was! ik vroeg waar ben je? ik wachtte af. het duurde lang voor dat ik antwoord kreeg van skywalker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimevr 7 okt 2011 - 17:48

Graykit liep door het bos opzoek naar een klein prooi om op te jagen. Hij liep door de bosjes en keek over de grond naar een klein muisje dat verstopt zat onder wat blaadjes. Hij bleef stil zitten en bleef er rustig op af lopen. Toen hij vond dat hij dichtbij genoeg was rende hij op de muis af. Hij bleef rennen achter de muis aan. Opeens hoorden hij hard geroep. Hij hoorde nog een kat iets dichterbij. Hij bleef luisteren wat hij had gehoord dat de het een vraag was. Toen riep Graykit er heel opeens tussendoor: "Hallo ik zit hier ook!"Hij rende naar de plek waar hij de vraag had gehoord. Maar keek snel weer omhoog en snoof in de lucht. En rook de geur van een kat."Ik ben nu dichtbij."dacht Graykit. Door de struiken rende hij op de geur af. Met zijn neus net boven de grond bleef hij lopen. Hij keek omhoog en zag een sneeuw witte kat. Een paar stappen en hij zou tegen de kat aan staan. Hij keek op en zei: "Hoi ik ben Graykit en jij?" Hij ging naar de kat toe liggen en wachten rustig op antwoord.


Een fijne wandeling. Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimevr 14 okt 2011 - 14:53

he graykit zei: lightningfur. leuk dat je er bent. lightningfur hoorde een harde knal. lightningfur schrok heel erg. lightningfur wist niet of graykit ook srok maar zij wel!
snel ging lightning fur naar de grot. omdat het heel en heel hard aan het waien en stormen was. zei hield wel een beetje van pitig weer maar dit weer was wel erg stormirig. lightningfur was zo licht dat zei bijna in de lucht vloog.snel ging ik naar binnen. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Een fijne wandeling. Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimevr 14 okt 2011 - 15:51

Graykit zag de sneeuw witte kat de grot in rennen. Hij renden erachteraan de donkere grot in. En vroeg:"En ik wou weten hoe je heet?"Hij keek naar de poes en herinerde zich dat er nog een stem was geweest die had ook wat geroepen. Hij zei:"Heb jij die andere stem ook gehoord?" Die stem die hij had gehoord was zeker van een kater. Hij keek achter zich en zag dat de grot eindeloos doorliep. Hij zei tegen de kat"Kom je mee door de grot ik wil kijken?"Zijn gezicht zag er niewsgierig uit. Wat hij ook zag waren vleermuizen. Achter die beesten aanjagen leek hem heel leuk. Zijn energie ging omhoog. Naar binnen! Dacht hij. Toen hield hij het niet meer uit. Hij rende naar binnen. Toen hij een paar meter verder was keek hij om. Je zag zijn groene ogen schitteren in het donker. Hij vroeg voor de laatste keer:"Wil je niet mee?


Een fijne wandeling. Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningfur
Member
Een fijne wandeling. DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Lightningfur
BerichtOnderwerp: Re: Een fijne wandeling.   Een fijne wandeling. Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 8:39

jawel ik weel heel graag mee zei: lightningfur! rennen de grot in. nu ben ik ook niewsgierig zei: lightningfur. ze liep ver de grot in. de grot was eindeloos lang, je kon er alleen niet verdwalen dat was een groten opluchting. lightningfur hoorden een krankzinnig hard en vreselijk geluid. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ze vond het afschuwelijk maar ze liep gehaast door. ze dacht aan wat het zou kunnen zijn. ze was niet bang en liep vol vertrouwen er heen. toen zag ineens een ongelofelijke kat liggen. volgens mij sliep hij. ze liep re rustig heen nu werd ze toch wel een klein beetje bang.


Een fijne wandeling. Oklightningfur





lolly's zijn gigantische lekker! happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een fijne wandeling.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: