Finding prey



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Finding prey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 20 mei 2018 - 15:47

Soms prefereerde hij het om alleen te gaan jagen, ook al had hij daar de laatste tijd niet heel veel last meer van. Hij zou nu eerder met Northernfaith willen gaan jagen dan in zijn eentje en dat was ergens nog wel wennen. Hij kon nog steeds niet helemaal geloven dat de poes hem als partner wilde hebben. Zijn dagen voelden nu dan ook wat beter aan en hij was ook nog eens blij om weer terug te zijn in het oude territorium. Het kon allemaal eigenlijk niet beter op het moment. Hij had dan op het moment wel geen apprentice om te trainen, maar hij had genoeg dingen waar hij zijn aandacht aan kon besteden voor nu. Mogelijk zou hij bij de volgende ceremonie wel weer een apprentice krijgen. Voor nu was hij hier echter naartoe gekomen om wat te jagen. Het was hier namelijk een goede plek, ook al was hier niet zo veel te vinden als bij de little creek, toch kon er hier goed gebruik gemaakt worden van de schaduwen van de bomen om prooi te vangen. Voor nu hield hij echter gewoon de lucht in de gaten, terwijl hij verder liep, zoekend voor prooi.

[Venompaw.]


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Finding prey DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimema 4 jun 2018 - 20:24

Venompaw gaf een zuinig knikje toen hij te horen kreeg wat hij moest doen. Omdat hij nog geen mentor had gekregen omdat ze op het moment dat hij apprentice was geworden andere zaken aan hun hoofd hadden dan de nieuwe apprentices een mentor geven, kreeg hij diverse opdrachten van oudere katten die vonden dat hij zijn tijd beter kon spenderen aan jagen dan aan niets doen. Direct nadat hij apprentice was geworden, had hij zich moeten ontfermen over de elders. Hij vond het niet zo aangenaam dat hij hun teken uit hun vacht had moeten halen, maar de verhalen die ze vertelden waren wel leuk om te horen en uiteindelijk had hij meer als een kleine nieuwsgierige kitten bij hun gelegen dan dat hij zijn taken echt had gedaan. Een van de elders had hem op een gegeven moment weer aangespoord om verder te gaan, maar achteraf gezien bleek dat enkel zo te zijn omdat iemand kwam controleren hoe hij het deed. Toen de kat niet in zijn richting keek, had hij een knipoogje ontvangen van de elder die hem had gewaarschuwd en sindsdien vond Venompaw het juist wel leuk als hij voor de elders moest zorgen. Hoewel hij zich dikwijls wel verheven voelde boven zijn denmates was dat niet zo wat elders betrof. Hij respecteerde hun en hij vond het altijd bewonderingswaardig om te horen wat ze allemaal meegemaakt hadden, hoewel het er waarschijnlijk dik inzat dat ze sommige verhalen aandikten om een hogere indruk op te wekken dan in hun geval nodig was. Al bij al was het fijn om weer terug met zijn eigen katten te zijn en… Venompaw’s gedachten werden onderbroken toen hij Acorndust in de verte zag rennen. Hij herinnerde zich direct de avond weer dat hij zijn deputy en Northernfait bij elkaar had gezien en een speelse grijns verscheen om zijn lippen. Met een paar grote sprongen was hij bij zijn deputy en al grijnzend stootte hij de tom aan. “Waar is je grote liefde?” vroeg hij plagerig. “Maar damn, je hebt het wel goed voor elkaar hoor, Acorndust. Ze is zeker niet lelijk.” Hij lachte en wiebelde vervolgens suggestief met zijn wenkbrauwen. Als hij hier straf voor zou krijgen, had hij in elk geval zijn lolletje gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimedi 5 jun 2018 - 16:45

Hij had nog geen spoor van prooi kunnen vinden, ook al kon hij niet geloven dat hier niks te vinden zou zijn. Zijn aandacht werd echter al snel door iets anders getrokken toen er een apprentice hem aanstootte. Hij draaide zich om naar de jonge kater toen deze begon te spreken. Hij merkte de speelse grijns op en hij kon al bijna raden waar het over zou gaan. Northernfaith en hij hadden het nogal duidelijk gemaakt tijdens Sharing tongues dat ze een item waren en hij had een gevoel dat de apprentice erover zou beginnen. Hij knipperde dan ook een paar keer toen hij de woorden van Venompaw hoorde. Hij had niet verwacht om zulke woorden uit een apprentice te horen. Misschien een kat die rond zijn eigen leeftijd was, maar zeker niet een apprentice. Hij nam het hem echter niet kwalijk, mogelijk was het gewoon nieuwsgierigheid. "Niet hier," Antwoordde hij dan ook als eerste. "En ze mag er zeker zijn. Als je ouder bent krijg je misschien zelf ook nog wel de kans om een mooie poes te ontmoeten." Of dit een goed onderwerp was om over te praten met een apprentice? Dat was het niet, maar toch kon hij het niet laten om lichtelijk trots over zijn partner te spreken. Ze was tenslotte een mooie poes en ze was dan wel iets jonger, maar het leeftijdsverschil maakte voor hem niks uit.


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Finding prey DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 16:42

Venompaw had eerlijk gezegd verwacht dat hij een berisping zou krijgen, maar dat kreeg hij niet. Sterker nog: Acorndust praatte er gewoon over mee. Dat bewees maar weer eens dat ze best een chille leader én een chille deputy hadden. Acorndust beaamde dat hij Northernfaith een lekker ding vond – niet met dezelfde woorden, uiteraard – en toen ging het er vervolgens over dat Venompaw ook wel eens iemand zou vinden. Het bleef even stil terwijl je de tom duidelijk moeite zag doen om die woorden te verwerken. Het was gemakkelijker als hij anderen kon plagen met hun gevoelens, maar hij vond het awkward als het gesprek dan opeens betrekking tot hemzelf kreeg, vooral wat dit soort dingen betrof. Na even nagedacht te hebben over hoe hij hierop zou reageren, trok hij kort met zijn oortje en zwiepte toen nonchalant met zijn staart. “Nah,” zei hij tegen zijn deputy. “Daar heb ik toch allemaal geen tijd voor, man. Ik ben van plan om de sterkste ShadowClanner ooit te worden, daar past een geliefde niet bij.” Maar je zag duidelijk dat hij even van zijn stuk was gebracht en hij probeerde het te verbloemen door een lik over zijn borst te geven. “Poezen zijn stom,” vervolgde hij toen. “Altijd maar over gevoelens bezig en over wat ze wel en niet leuk vinden. Altijd maar blèren als je hun net iets te hard raakt tijdens een training of zuchten als ze hun poten vuil moeten maken. Dat is allemaal niets voor mij,” hield hij vol. “Ze zijn leuk om naar te kijken, maar ik denk niet dat ik er één tot partner zou nemen. Ik denk bovendien ook niet dat eh…” Nu kneedde hij de grond wat ongemakkelijk met zijn poten. “Wel, het is niet zo alsof… alsof…” Hm, hoe moest hij dit nu verwoorden? “Kijk, ik ben natuurlijk wel aantrekkelijk en zo, maar ik denk niet dat poezen iets… in mij zien. Of zo.” Damn, wat was dit awkward, zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 17:19

De apprentice bleef stil na zijn opmerking. Was dit een verkeerde opmerking? Had hij toch moeten luisteren naar de stem die zei dat hij dit beter niet kon bespreken met een apprentice? Het was duidelijk dat Venompaw zich niet heel prettig hieronder voelde. Hij luisterde dan ook aandachtig toen de jonge kater begon te spreken en het was duidelijk uit zijn woorden en handelingen dat hij zich er ongemakkelijk onder voelde. Hij kon voelen hoe awkward de situatie tussen hun beide nu was. "Het verschilt per poes hoe ze zijn," Probeerde hij dan ook. Hij hoopte dat het goed zou vallen, maar wat als hij het nu nog verkeerd zou opvatten? "Maar als je een sterke warrior wil worden is het misschien inderdaad beter om je daar op te focussen en de rest vanzelf te laten gebeuren?" Hoe hij de situatie recht kon trekken wist hij nog niet helemaal, maar het was duidelijk dat ondanks dat de apprentice erover was begonnen hij zelf niet heel gemakkelijk was met het praten erover. Hij wist nu dan ook even niet wat verder te zeggen, want hij had het gevoel dat het dan alleen maar nog ongemakkelijker zou worden dan het al was.


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Finding prey DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 12:22

Venompaw gaf een klein knikje toen Acorndust aangaf dat niet elke she-cat hetzelfde was. Dat klonk logisch. Er waren toms die hij niet kon luchten, maar er waren ook weer toms die hij wél kon luchten. Waarom zou dat anders zijn met een she-cat? Maar hij voelde niks voor toms, zijn voorkeur ging sowieso uit naar she-cats. En hij had het echt over situaties waarin hij een partner zou zoeken, iemand die hij leuk zou vinden en de rest van zijn leven mee kon spenderen. En dan werd het natuurlijk iets moeilijker. Bovendien was het niet zo dat hij echt interesse had in één van de she-cats en als hij eerlijk was, wist hij niet of dat er ook ooit ging komen. Hij wist dat hij jong was, maar hij wist ook dat als hij zijn ambities voort wilde zetten en kennis op wilde blijven doen op alle vlakken dat een she-cat alleen maar voor afleiding zou zorgen. Aan de andere kant zou een toekomst opbouwen met iemand waar hij om gaf best mooi kunnen zijn. Hm. “Misschien,” antwoordde hij op zowel wat de deputy eerder had gezegd als op zijn vraag. “Mijn toekomst indelen qua warrior worden is gemakkelijk, maar zoiets is natuurlijk een stuk minder goed te regelen. Je kunt gevoelens niet regelen en de manier hoe je vecht of jaagt kun je wel enigszins bepalen omdat je dan kunt kiezen welke methode je van wie volgt.” Hij dacht kort na. “Maar misschien het ook wel zo dat als ik me nu te hard focus op het warrior worden dat ik geen aandacht meer ga hebben voor dat ander en dat dan mijn kans verkeken is? Ik heb geen idee waar she-cats interesse in hebben.” Hij zuchtte diep. Wat een moeilijk onderwerp. “Helaas kunnen de elders je daar niets over leren,” zei hij grappend tegen Acorndust, maar zijn vacht prikkelde ongemakkelijk en hij wist even niet meer waar hij moest kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 14:46

Dit onderwerp was duidelijk een ongemakkelijk onderwerp voor de apprentice en Acorndust begon zich langzaam maar zeker af te vragen waarom hij erop in was gegaan. Echter stoppen was nu ook moeilijk een optie, vooral als de apprentice er vragen over stelde. "Je focussen op een goede warrior worden is geen slecht ding, echter moet je het natuurlijk niet te ver laten gaan." Dat had hij zelf wel meegemaakt als apprentice. Hij had alles goed willen doen en uiteindelijk was het hem te veel geworden. Daarna had hij geleerd om te weten wanneer te stoppen. Echter bleef hij nog steeds streng op zichzelf en ook andere katten die hij dingen leerde. "De eerste keer dat ik iets voor een poes voelde durfde ik het haar niet te vertellen." Gaf hij dan ook eerlijk toe aan de apprentice. Dat was niet goed afgelopen, de poes had haar leven verloren en hij daarbij zijn eerste liefde. Maar dat was toen hij net warrior was geworden. "Daarna ben ik me vooral gaan focussen op mijn warriortaken en werd ik deputy." Zei hij. Tot recentelijk had hij niks meer gevoeld voor een poes. "En toen kwam Northernfaith." Waarom was hij dit ook alweer tegen een apprentice aan het vertellen? Probeerde hij de jonge kater gerust te stellen dat het vast wel goed zou komen? "Het is dus niet verkeerd om je op wat anders te willen focussen." Voegde hij eraan toe. Hij vond zichzelf nog niet zo oud, maar het had wel een tijdje geduurd voor hij een partner had gekregen.


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Finding prey DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 8 jul 2018 - 14:16

Venompaw gaf een aarzelend knikje toen Acorndust aangaf dat het goed was om voor zijn doel te gaan, maar dat had hij daar niet te ver in mocht gaan. Wilde dat zeggen dat hij niet te streng voor zichzelf mocht zijn? Soms had hij het idee dat zijn verwachtingen hoger gingen dan wat de katten die hem onder hun hoede namen hem aan probeerden te leren, maar ging hij daar te ver in? Hij had geen idee. Hij had niet het idee dat hij zichzelf moe maakte met zijn eigen verwachtingen en hij had er elke dag plezier in. Hij nam aan dat Acorndust bedoelde dat hij er te ver in zou gaan als het een blok aan zijn been werd en hij er geen plezier meer aan beleefde; als hij constant stress ervaarde door zijn eigen verwachtingen. Tijd om er vragen over te stellen had hij echter niet, want Acorndust ging weer door over het moeilijke onderwerp. Hij gaf een knikje. “Ik denk dat ik het uiteindelijk wel gewoon zou vertellen,” zei hij eerlijk tegen de deputy. “Iets voor mezelf houden is voor mij een onmogelijke opgave, zeker als ik een doel voor ogen heb. Bovendien zou ik te nieuwsgierig zijn naar haar reactie.” Hij grinnikte. Tja, zijn nieuwsgierigheid bracht hem soms wel eens in de problemen, maar leverde hem dikwijls ook reacties op waar hij op hoopte, zoals bijvoorbeeld een goedkeurend antwoord als hij vroeg of hij mee mocht gaan met een bepaald spargroepje. Maar dat was natuurlijk nog helemaal anders dan dit en in geen enkel opzicht te vergelijken met waar Acorndust het over had. “Nee, maar er zijn ook bepaalde dingen waar ik niet te lang mee zou willen wachten.” Hij aarzelde even, maar besloot toen toch om door te zetten. Hij had het idee dat Acorndust hier serieus mee om kon gaan en dat hij bovendien ook de enige was waar hij het hiermee over kon hebben; zijn vader zou zich allang omgekeerd hebben en het over iets anders hebben gehad. “Zoals kittens bijvoorbeeld. Ik zou ze graag volledig willen zien opgroeien en ik denk dat als je daar te lang mee wacht, dat dat moeilijk gaat worden.” Hoe zou de tom hier over denken? Venompaw keek hem peilend aan terwijl hij wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimezo 8 jul 2018 - 16:56

Te veel van jezelf vragen was iets dat hij ervaring mee had en dat was dan ook iets dat hij zoveel mogelijk niet door probeerde te geven aan anderen. Echter betekende dit niet dat hij geen hoge verwachtingen voor zichzelf en anderen had. Alleen hij wilde niet dat iemand zich te ver zou pushen en daardoor lichamelijk problemen zou krijgen. Het onderwerp was echter ondertussen alweer verandert naar het andere en hij moest ook een klein beetje glimlachen bij de reactie van Venompaw. Nieuwsgierig naar de ander zijn of haar reactie was een manier om het makkelijker te kunnen vertellen. Echter had hij die nieuwsgierigheid nooit gehad. Het volgende onderwerp dat kwam verbaasde hem misschien lichtjes. Kittens was iets waar hij zelf al vaak genoeg over nagedacht had, maar hij had niet verwacht dat Venompaw er ook wel eens over nadacht. Hij kon de apprentice echter geen ongelijk geven. Als hij eerder een partner had gehad, had hij misschien ook al kittens gehad, maar dat was nu eenmaal niet zo gegaan. Echter wist hij wel dat hij een keer bij Northernfaith naar voren zou moeten brengen om te kijken hoe zij erover dacht. "Op tijd kittens krijgen is zeker slecht. Dan zou je ze inderdaad nog kunnen zien opgroeien." Als er natuurlijk niet iets gebeurde waardoor je alsnog je leven vroeg verloor, maar dat zei hij er maar niet bij. "Zelf zou ik ook zeker wel kittens willen en ik hoop ze dan ook zo lang mogelijk te kunnen zien opgroeien." Dat was natuurlijk als Northernfaith ze ook wilde, daar was hij tenslotte afhankelijk van.


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Finding prey DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 16:16

Ze leken dezelfde mening te delen. Alweer. Hoe je het ook wendde of keerde, Acorndust en Venompaw hadden over veel persoonlijke onderwerpen wel gedeelde meningen. Ongeveer dan. Venompaw vond de meeste she-cats vies en vervelend en Acorndust was daar natuurlijk al iets volwassener in. Venompaw probeerde dat zelf ook wel te zijn, maar hij kon het niet helpen dat hij sommige Clanmates echt zo’n aanstellers vond. Maar misschien beterde dat wel met de leeftijd? Als hij erover nadacht, dan waren er ook een paar toms die zich ontzettend kinderachtig konden gedragen. En dan had hij niet over een extreem arrogante houding zoals hijzelf, maar diegenen die het leuk vonden om je expres te laten struikelen zodat je met je gezicht in de modder viel en dat soort dingen. Je kon veel van hem zeggen, maar hij liet altijd zijn ongenoegen merken met woorden en nooit met van die gemene acties. Maar goed, hij dwaalde af. “Maar zo oud ben je nog niet,” zei hij bedenkelijk tegen de deputy. “Stel dat je binnen nu en een paar moons kittens zou krijgen, dan zou je, als je puur naar ouderdom kijkt, zeker de helft van de leeftijd die je nu bent nog kunnen spenderen om je kittens op te zien groeien. Dat zou willen zeggen dat je je kittens nog zeker senior warrior ziet worden.” Wauw, hij dacht hier echt te veel over na. “Als we natuurlijk puur naar sterfte door ouderdom zouden kijken, bedoel ik daarmee,” ging hij ernstig verder. “Ik vertrouw erop dat ShadowClan te sterk is voor de BloodClan om ons nog een keer aan te vallen en dat onnodig bloedvergieten minder snel zal gebeuren nu alle Clans nog aan hun thuis moeten wennen. Neem dat je dan ongeveer bijna twee seizoenen lang de tijd hebt voordat de Clans weer gaan klagen over hun territoria en daar weer gevechten over uitbreken, dan zie je ze zeker nog apprentice of warrior worden. En dan moet je zelf nog aanwezig zijn bij dat gevecht ook.” Er brak een grijns door op zijn gezicht en het was duidelijk dat hij er nu mee aan het lachen was. “Nee, Acorndust, ik denk dat je je daar echt geen zorgen over hoeft te maken. Je zou misschien iets later zijn dan de gemiddelde kat als je nu nog een nestje zou krijgen met Northernfaith, maar ik weet zeker dat je ze nog op zal zien groeien.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Finding prey DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 14:22

Acorndust voelde lichte verbazing bij de opmerking van de apprentice. De meeste jongere katten vonden hem al oud, ook al vond hij dat zelf ook nog wel meevallen. Echter als het op kittens aankwam kregen anderen hun eerste nestje vaak al eerder, maar daar kon hij nu niet veel meer aan veranderen. Ook al wist hij dat Venompaw ergens de waarheid sprak en hij dus zeker nog wel de helft van zijn huidige leeftijd nog mee zou gaan, kon er altijd wat onverwachts gebeuren, maar dat kon met iedereen gebeuren op wat voor een leeftijd dan ook. Hij moest echter wel zeggen dat Venompaw best logische punten naar voren bracht. "Dan moet ik wel binnenkort kittens krijgen, want anders geld dat allemaal niet." Het was niet alsof hij ze niet snel wilde, maar het was ook afhankelijk van wat Northernfaith wilde. Als ze wilde wachten, dan was de kans dat hij kittens zou krijgen een stuk kleiner. "Maar we zullen zien, ik ben voorlopig nog niet van plan om dood te gaan." Het liefst zou dat voor hem nog heel lang duren, maar dat kon hij nooit zeker weten.


If you are strong, you'll find responsibility
Finding prey 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Finding prey   Finding prey Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finding prey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: