Dark skies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dark skies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yarrowlight
Member
Dark skies JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Dark skies   Dark skies Icon_minitimewo 30 mei 2018 - 21:22

De schemer begon al in te dalen toen Yarrowlight langs een van de grenzen liep. Hij was de onzichtbare gepasseerd naar neutraal gebied waar hij hoopte nog een prooi te kunnen vangen voor het te laat werd. Hij kon de afleiding wel even gebruiken na een lelijke ruzie die hij met zijn zus had gehad. Hij was er nog steeds knorrig om.. een discussie verliezen was nooit leuk. Hij naderde een twoleg afzetting. Bruine palen met een vreemde draad er tussen gespannen. Aan de draad zaten scherpe uitsteeksels die er uit zagen alsof ze pijn deden. Yarrowlight slaakte een zucht en sprong op een willekeurige paal. Hij ging zitten en keek het grote veld over. In de verte stond een groot twoleg nest. Op het grasveld stonden gevlekte beesten. In de verte zag hij bergen.. het waren niet dezelfde bergen als diegene waar hij was opgegroeid maar toch gaf de aanblik hem een wee gevoel van heimwee. Het was gek. De ene helft van zijn leven had hij daar groot gebracht en de andere helft hier.. Altijd als hij terugdacht aan de mountain territory voelde hij zich een beetje verdrietig. Hij kon zijn poot er niet op zetten maar hij miste het. De hoogte. De wind. De geuren en de prooi. De vrijheid.. hoewel hun territorium groot was kon het niet tippen aan de weidse openheid van de bergen. Er waren daar geen twolegs geweest.. geen stinkende paden met monsters. Alleen katten en hun vrijheid. Yarrowlight keek omhoog en zag al een paar sterren aan de hemel verschijnen. Weldra zouden zijn voorouders neerkijken op hen en alles onder de sterren. Hij zou het nooit tegen iemand opbiechten maar hij wilde graag terug. Hij had zich ondertussen aangepast aan het leven hier, hij had wel gemoeten, maar een klein deel van hem zou het altijd zich herinneren. De vriendschappen die hij daar had gesloten, het leed dat hij had gedeeld, de herinneringen.. die zouden nooit en te nimmer meer weggaan.

Yarrowlight zat een tijdje daar, starend naar de bergen en naar de sterren, naar de lichtjes in het twoleg nest, toen hij zich herinnerde waarom hij hier was gekomen. En ook dat hij maar eens gauw terug moest naar zijn eigen territorium. Hij slaakte nogmaals een diepe zucht en keerde zich om op het paaltje. Hij keek op toen hij iets weg zag schieten in de schemer. Zijn haren rezen overeind terwijl hij zich schrap zette. Een wild dier? Hij hoopte niet dat het een vos was of een das.. dan zou hij wel eens in moeilijkheden kunnen komen.

Tag: @Venompaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Dark skies DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Dark skies   Dark skies Icon_minitimema 4 jun 2018 - 20:12

Dus hij was gaan jagen. En hij was het pad kwijtgeraakt. Jep. Je zou denken na een paar dagen het territory met oudere katten te verkennen dat hij inmiddels wel zou weten hoe hij zou moeten lopen, maar dat was dus nog altijd niet het geval. Hij had het ShadowClangebied achter zich gelaten en was ergens verzeild geraakt waar hij vaag de geuren van de vier Clans rook. Net alsof dit allemaal grenzen waren die samen kwamen en dagelijks gepatrouilleerd werden. Hij wist dat achter zich het ShadowClangebied bevond en dat hij zich dus enkel om moest draaien om terug naar zijn territory te gaan, maar hij had er dus voor gekozen om de borders die bijna met elkaar verbonden leken te zijn te verkennen. Hij wist dat hij zich bijna op verboden terrein bevond, maar hij wilde meer te weten komen dan de te aangedikte verhalen van de elders alleen. Hij wilde andere katten tegenkomen en naar hun verhalen luisteren, maar wilde ook de arrogantie behouden die hem een trotse ShadowClanner maakte. Ze waren geen vrienden en hij voelde ook niet de behoefte om een vriendschappelijke band met één van hen aan te gaan, maar een verhaaltje kon nooit geen kwaad. Hij keek op toen hij een kat zag naderen en opende zijn bek zodat hij de geur in zich op kon nemen. Het was een ThunderClanwarrior. Dit wilde zeggen dat hij of te veel was afgedwaalde en zich bijna op de grens van ThunderClan bevond of dat de warrior te ver was afgedwaald en ze beiden verkeerd zaten. Hij wist dat ShadowClan nog een eindje terug was, dus de ThunderClanwarrior zat sowieso niet verkeerd. Was dit dan een gedeelte waar meerdere katten mochten komen? Venompaw voelde zich onzeker terwijl hij een stapje terugzette in de richting van zijn gebied, maar dat zorgde er juist voor dat de aandacht van de ThunderClanner op hem gericht werd. Venompaw probeerde zijn zenuwachtigheid te onderdrukken en liet in plaats daarvan een arrogante lach op zijn snoet verschijnen. “Goh, ik wist niet dat ThunderClanners zo opgejaagd konden zijn,” zei hij hardop. “Misschien kunnen jullie je beter bij WindClan voegen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowlight
Member
Dark skies JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Re: Dark skies   Dark skies Icon_minitimewo 13 jun 2018 - 13:53

Yarrowlight vernauwde zijn ogen toen hij het object van zijn eerdere afwachting in de smiezen kreeg. Toen hij hem zag rook hij het ook en merkte hij dat het shadowclan was. Aan zijn silhouet te zien was het nog een jonkie. De stem die hij opzette beaamde dat. Opluchting stroomde door zijn aderen dat het geen wild dier was maar een clankat. Zijn snorharen trokken afkeurend toen de leerling een belediging zijn kant op wierp. ShadowClan katten leken naar zijn idee steeds onbeschofter te worden. "Noem het wat je wilt, ik noem het voorzichtigheid. Voor hetzelfde geldt was het een vos die uit de struiken achter mij zou komen" reageerde hij koeltjes terwijl hij besloot om nog niet van zijn paal af te springen. "En dat zou nog wel eens verkeerd af kunnen zijn gelopen". Zijn haren gingen weer liggen maar hij bleef wel op zijn hoede. Tenslotte konden er meer shadow clan krijgers in de buurt zijn. Zo'n jonge leerling althans niet. "Je bent ver van shadowclan af, verdwaald?" vroeg hij dus ook maar om de situatie een beetje te kunnen peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Dark skies DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Dark skies   Dark skies Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 22:04

Venompaw trok kort afkeurend met zijn oortje toen de ThunderClanner aan antwoord gaf. Naar zijn mening was dat geen duidelijk antwoord. Als het een vos geweest was, had de ThunderClanner dat dan niet allang geroken? Venompaw wist eigenlijk niet hoe vos rook, maar hij vermoedde dat het een andere geur moest hebben dan alle prooidieren en Clan cats bij elkaar. Een BloodClanner was immers toch ook gemakkelijk te onderscheiden van een RiverClanner? Of dacht hij nu gewoon te simpel? In elk geval leek de ThunderClanner het helemaal niet zo simpel te vinden en Venompaw haalde zijn schouders op. “Ik zou denken dat je op die leeftijd en met die ervaring inmiddels het verschil tussen de geur van een ShadowClanner en een dreigend gevaar wel zou kunnen herkennen.” Hij lachte weer arrogant. “Of het moet zo zijn dat ShadowClan zo’n onrust uitstraalt dat het je automatisch doet denken aan de dreiging van een vos. In dat geval zijn we goed bezig met onszelf populair te maken.” Hij lachte vals, maar stopte toen de ThunderClanner zijn vraag stelde. “Ik ben even ver van mijn Clan afgedwaald als jij,” zei hij schouderophalend. “Wat zal ik zeggen? Ik ben jong en ik ontdek graag. Er is meer te zien dan ShadowClangrond alleen en de gebieden die ik mag verkennen, zal ik ook zeker niet laten schieten.” Hij zei er maar niet bij dat hij het des te leuker vond dat hij daar soms katten bij tegenkwam die hij niet had verwacht. “Maar vertel eens…” De ShadowClanapprentice keek de ThunderClanwarrior nu onderzoekend aan. Hij vermoedde dat het of een apprentice was of een warrior die zijn naam nog maar net had gekregen. “Ben je een paw of heb je je warriornaam al gekregen?” Net zoals bij elk gesprek met iemand uit een andere Clan probeerde hij zijn blik ongeïnteresseerd te houden evenals de toon van zijn stem, maar faalde – zijn blik in elk geval – dat ontzettend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowlight
Member
Dark skies JPdTyxLg_o
Lianne
92
Actief
Every dream begins with a dreamer,
We have a hope we must defend.
No matter what, we'll come out swinging,
We haven't reached the end.

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Yarrowlight
BerichtOnderwerp: Re: Dark skies   Dark skies Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 17:30

De shadowclanner sprak veel, concludeerde Yarrowlight. Het meeste wat er uit kwam was nog eens onbeleefd ook. Inmiddels was er een frons op zijn gelaat gekomen die zijn ongenoegen toonde. Toch besloot hij om die niet uit te spreken. Hij wilde er net op in gaan dat het gebied verlaten als je nog maar een leerling was onverstandig was maar de vraag die daarna volgde overviel Yarrow een beetje. "Of ik nog een paw ben?" Riep hij verbaasd uit. Zijn haren gingen een beetje overeind van verontwaardiging. Zag die cyperse uk dan echt niet dat hij al een warrior was?! Het feit dat hij nog maar een halve maan zijn warrior naam had deed er even niet toe. "Ik ben al een warrior hoor, Yarrowlight is mijn naam" sprak hij uit met duidelijke trots in zijn stem. Onwillekeurig ging zijn borst wat naar voren toen hij zijn naam uitsprak. "En jij bent nog een leerling" zei hij alsof dat niet al overduidelijk was. Hij kwam omhoog uit zijn zittende houding en ging wat rechter staan. "Het duurt nog wel even voor je een leerling word als ik je zo bekijk, hoe heet je?" wilde hij weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Dark skies DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Dark skies   Dark skies Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 15:52

Venompaw grinnikte toen de ThunderClanner zijn verontwaardiging duidelijk liet merken. Oké, duidelijk een warrior dus. “Dat was mijn vraag, ja,” zei hij droog op wat de tom zei, maar gaf een knikje toen de tom aangaf dat hij een warrior was en dat hij Yarrowlight heette. Het was best wel een mooie naam, vond Venompaw. Al ging hij dat natuurlijk nooit hardop zeggen. De ThunderClanwarrior keek immers al zo trots toen hij dat zei; Venompaw wilde zijn ego zeker niet nog meer boosten. Hij was immers nog altijd van een andere Clan en de enige van wie hij het ego wilde boosten, was van zichzelf. “Hoe je dat toch raadt,” zei hij sarcastisch toen de ThunderClanner zomaar raadde dat hij nog een apprentice was. “Maar volgens mij ben jij nog niet zo heel lang warrior,” zei hij nadenkend. De trotse houding die Yarrowlight voor een paar seconden had aangenomen, had er eerder op geduid dat hij zijn naam nog maar net gekregen had. Of hij was echt al heel lang warrior, Venompaw kon zaken slecht inschatten en deze tom was gewoon een sentimenteel ding dat constant begon te gloeien van trots als hij aan iemand vertelde dat hij al een warrior was. Hm. Nee, hij ging toch voor zijn gevoel: deze tom was nog niet zo lang warrior. “Maar dat maakt me ook helemaal niets uit,” zei hij, deze keer niet onvriendelijk. “Kennis is macht, zeggen ze dan. Hoe jonger ik ben, hoe meer ik nog kan leren. Alhoewel ik denk dat je nooit stopt met leren, ook niet als je al een senior warrior bent.” Hij pauzeerde even. “Maar goed, mijn naam is Venompaw.” En ook hij stak zijn borst even fier vooruit. Want zeg nou zelf: Venompaw was echt wel een geweldige naam voor een ShadowClanner. De crème de la crème. Oh well. “En je hebt gelijk dat ik nog jong ben,” ging hij verder. “Ik ben namelijk nog maar zeven moons oud.” Hij bestudeerde de tom voor hem even en grinnikte toen. “En volgens mij ben jij echt nog niet zo lang van je paw-naam af.” Tja, hij moest het er natuurlijk wel nog even inwrijven, hè.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dark skies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: