Hadestown



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hadestown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
Hadestown  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:08


Eerst liep ze-maar dat veranderde al snel in rennen. Zo hard als ze kon, niet wetend waar haar poten haar wel niet heen brachten. Maar dat maakte niet uit, ze wilde haar gedachtes vergeten in de wind. Ze wilde alles vergeten, maar natuurlijk kon dat niet. Na een tijdje stopte de poes, ze kon echt niet meer. Ze hijgde luid en plofte ergens over een boom neer, ze leunde met haar rug tegen de stam. Er ging van alles door haar heen, waarom was het leven zo gemeen tegen haar? Ze voelde ze beledigd, verdrietig, boos. Rot zooi ook altijd, ze had dan nooit echt verwacht dat zij de nieuwe commander zou worden. Maar, dat Thora boven haar gekozen werd? Het deed pijn, heel veel pijn. En ook op het slechtsten moment, ze voelde zich al bagger door haar oog. Nu dit? Maak er toch een einde aan. Verdomde clan ook- misschien moest ze gewoon hier blijven, en hier haar leven opnieuw opstarten. Opnieuw beginnen met een schone lei, maar Lethal dan?



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hadestown  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:28

Lethal had het niet meegekregen, de nieuwe deputy benoeming want ze was op dat moment op jacht geweest. Echter had ze al snel het nieuws gehoord en dat een zogenaamde Thora nu commandant was. Ze had de kattin gezien en ze had best wel geschrokken van de keuze die Shark genomen had. De nieuwe deputy was nauwelijks een volwassen, ze schatte haar tussen de 16 en 20 moons. Nog aardig jong dus. Natuurlijk was ze nog niet een lid van de Elite maar ze had vele katten gezien die zeker kans hadden gemaakt op de high rank. Ze had Brat wel gezien als de nieuwe commandeer, ze had het zelfs gehoopt dat haar liefde de nieuwe baas zou worden van de clan maar ja, niet dus. Over Brat gesproken, ze had de knappe kattin al eventjes gezien. Het bracht een steek in haar hart. Ontliep de rode kattin haar? Of zag Brat haar helemaal niet meer zitten? Lethal was uit het kamp gelopen om haar te zoeken. De massieve verminkte kattin had al snel haar geur gevonden en volgde haar spoor. Het ging richting de rogue gebied. Waarom was ze zo ver gegaan? Lethal begon sneller te lopen, en sneller, totdat haar poten hard roffelde op de grond. Ze rende. De Windclan snelheid gebruik makend. Haar verschillend gekleurde ogen keken rond tot ze de rode vacht van Brat zag in de verte bij een boom. Opgelucht zuchtte ze en remde af in haar snelheid. Lethal wou haar bek open trekken en narrig gaan brommen waar in starclan Brat mee bezig was toen ze haar gezicht zag. Haar hart begon sneller te kloppen. Wat was er in vredesnaam gebeurd? De massieve kattin stapte op de kat af waarop ze zo tot over oren gek op was. “Brat” Sprak ze zacht. Haar stem was anders dan altijd. “I-ik.. wat..” Ze knipperde met haar ogen, verbeelde zich dit? “Ma chérie.. wat is er gebeurd..?” Ze drukte haar kop tegen die van Brat aan en legde haar dikke warme staart beschermend en troostend om haar heen. “Wie heeft je dit aangedaan..”



Hadestown  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Hadestown  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:42

Over Lethal gesproken- het leek erop dat zij haar gevolgd was. Toen ze haar zag keek Brat snel weg, ze had haar oog nog niet gezien. Iets wat ze graag ook zo wilde houden, wat zou Lethal wel niet van haar denken? “Ma chérie.. wat is er gebeurd..?” Brat sloot haar en draaide nu met haar hele lichaam weg, maar toen voelde ze de warme omhelzing. “Wie heeft je dit aangedaan..” De rode poes voelde haar oog nat worden, ze kon niet vertellen dat ze verslagen was door een boskatje. Misschien was ze daarom niet gekozen? Omdat Shark wist dat ze zwak was, minderwaardig. Opeens begon ze keihard te huilen, tranen stroomde over haar wangen heen. Ze drukte haar kop tegen de massieve poes aan. Snikkend, bracht ze een paar worden uit. 'Ik wil weg' sprak ze luid door haar huilen heen. Weg van uit Bloodclan, weg van alles.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hadestown  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 15:53

Brat draaide van haar weg, waarschijnlijk uit schaamte, maar toen ze haar trotsend omhelsde drukte ze haar kopje tegen haar lijf aan en begon te snikken. Lethal voelde haar huid nat worden door de tranen die over Brat’s gezicht liepen. Ze voelde zich zo raar ineens nu ze Brat zo zag. Het deed haar zeer om haar zo te zien. “Hey, hey.. sshh, je hoef niet huilen mijn liefde..” Probeerde ze troostend te fluisteren in de rode oortjes van de Elite member. “Waarom ben je verdrietig: je bent nog steeds bloedjemooi zoals altijd” Ze keek naar haar oog dat een diepe kras over heen zat. Duidelijk ziend dat ze blind was aan dat oog. Brat gaf echter geen antwoord toen ze vroeg wie het gedaan had en huilde dat ze weg wou. Weg? Lethal ging naast haar liggen en likte de tranen van baar ooghoeken weg. “Maa-maar.. Brat. Je kan niet weg.. i-..” ze stopte met haar zin af te maken. Haar stem proberend onder controle te houden. Ze wou niet klinken als kitten die verlaten werd door haar mama. “De Elite heeft je nodig..” Ze slikte en nam een diep hap lucht. Haar moed bijeenrapend. “I-ik.. ik heb je nodig Brat. Ik wil je niet kwijt..”



Hadestown  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Hadestown  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 19:36

Lethal probeerde haar te troosten met zachte woorden, echter deden ze niks. Ze voelde de tranen nog altijd stromen, als een dam dat brak. Opgebouwd door de jaren heen. Toen ze vertelde dat ze weg wilde liet de andere poes haar weten dat de Elite haar nodig had, was dat werkelijk zo? Waarom werd ze dan niet gekozen? Of een ander, die een minder grote belediging tegen haar was.  “I-ik.. ik heb je nodig Brat. Ik wil je niet kwijt..” de rode poes keek op, en gaf de poes een harde por. 'Nee jij idioot!' snikte ze 'Wij samen' ging ze veder terwijl ze een harde steek in haar oog voelde, met een lage grom liet ze zich vallen op de grond. Het deed pijn, alles deed pijn. Waarom werd dit haar aangedaan? en waarom vatte ze dit zo moeilijk op? De rode poes lag op de grond, waar ze hoorde. 'Het doet overal pijn Lethal...' bracht ze moeilijk uit.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hadestown  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 21:55

Ondanks dat Lethal de tranen van Brat wegveegde kwamen er al snel nieuwe. Ze wou haar niet zien huilen want het deed haar pijn om Brat zo te zien. Waarom het zo was wist ze niet, hield ze nu al zo veel van haar? Dat kon je wel zeggen. Al sinds ze haar voor het eerst ontmoet had was ze al gek van der geweest. Brat was de enige kat geweest die haar begreep, die haar krankzinnigheid snapte. Die wist hoe het voelde als je zo eenzaam was. Ze wist hoe het was om anders te zijn. Gelukkig was ze nu in een clan die beter bij haar en haar persoonlijkheid paste maar zonder Brat zou het niet de zelfde blijven. Ze mauwde dat ze samen moesten vertrekken en dat alles pijn deed. Haar hart, die ze dacht niet te hebben, brak. “Brat..” Zuchtte ze zachtjes. Haar trillende stem proberend te verbergen. Ze dacht na wat de rode kattin zei maar het was onmogelijk. Ze had haar loyaliteit aan Shark beloofd, als ze nu zou vertrekken zou er nare dingen gebeuren. Hij wist dat haar kinderen nog in Windclan zaten en ze had de verhalen luid en duidelijk gehoord van wat er gebeurde als katten de Elite verlieten. Je werd vogelvrij verklaard. Achterna gezeten door de hele clan tot je dood was. Als ze niks te verliezen had was het een ander verhaal geweest maar ze had nu twee hele belangrijke dingen die het op het spel stonden. Haar kittens en haar liefde Brat. Wat als ze vetrokken en ze vonden haar? Wat als ze op een dag haar lijk zou vinden omdat Bloodclan haar gevonden en gestraft had voor haar daad? Lethal slikte. Nee. Dit mocht en kon niet gebeuren. De massieve ex windclanner likte troostend de voorhoofd van Brat en strook met haar staart rustgevend over haar lichaam. “We kunnen niet weg, we horen hier thuis, wij samen en ik weet dat het pijn doet, ik heb het zelf mee gemaakt, elke keer weer” Sprak Lethal. Ze had zelf ook een wens naar meer macht, een wens om een clan te leidde maar elke keer werd er een idioot boven haar verkozen. “Maar ik ben hier voor jou, voor altijd en ik zal proberen om je gelukkig te maken met alles wat ik kan dat beloof ik je” Ze raakte de neus van Brat aan en keek toen diep in haar blinde en cyaan blauwe oog. “Ik vind je prachtig echt waar, zelfs als je net zo verminkt zou zijn als mij zou je ik je nog steeds de allermooiste kattin van de wereld vinden” Ze sprak de waarheid en het kwam van het diepste van haar hart. Haar emoties voor deze rode kattin waren zo sterk, wat was er toch met haar aan de hand? Sinds wanneer was zo z’n grote emotionele en hopeloze romanticus? “Het komt goed ik beloof het je” Ze duwde haar kop weer tegen van Brat aan. “En de kat die jouw dit aangedaan heeft zal boeten met zijn leven, daar zal ik voor zorgen al is het de laatste wat ik zal doen”



Hadestown  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Hadestown  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimema 18 jun 2018 - 13:52

De poes stopte eindelijk een beetje muit huilen, echter voelde ze zich niet beter. Alles in haar lichaam deed pijn. Er gingen allemaal gedachtes door haar hoofd heen, ze kon bijna zelfs haar ouder stemmen horen. Het was zacht, maar de poes wist precies wat ze bedoelde. Werd ze weer opnieuw gek? Kwamen de stemmen weer voorgoed terug? Nee...als dat zou gebeuren, zou ze haarzelf van een brug gooien. Ze kon niet meer leven met hun gepraat om haar heen. Brat voelde Lethal een lik geven over haar hoofd en legde vervolgens met haar staart een strook over haar heen, de rode kattin voelde haar spieren wat losser worden. Maar de pijn bleef. We kunnen niet
"Weg, we horen hier thuis, wij samen en ik weet dat het pijn doet, ik heb het zelf mee gemaakt, elke keer weer” Brat sloot haar oog, in Windclan kozen ze ook voor hele andere koek. Zoals ze gehoord had. “Maar ik ben hier voor jou, voor altijd en ik zal proberen om je gelukkig te maken met alles wat ik kan dat beloof ik je” Brat keek op, meende ze dit werkelijk? Maar waarom? Ze was niet super mooi bood geen macht of positie aan- niet de beste karakter. Hell als je het meeste vroeg was ze een gestoord wijf. Dus waarom zou iemand zoals Lethal zo om haar geven? Brat was in de war. De rode poes zuchtte zachtjes toen massieve poes haar liet weten dat ze haar blinde oog prachtig vond, nee het was afschuwelijk. Plus ze was nu erg in het nadeel, ze kon werkelijk niks meer zien. Iedereen kon haar aanvallen van de linkerkant nu. “Het komt goed ik beloof het je” natuurlijk het kwam altijd goed, hoe zou dit ooit goed komen? “En de kat die jouw dit aangedaan heeft zal boeten met zijn leven, daar zal ik voor zorgen al is het de laatste wat ik zal doen” ze had nooit de naam van de shadowclanner gekregen, maar boeten zou hij zeker.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hadestown  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimema 18 jun 2018 - 19:41

Brat sprak niet maar dat hoefde niet. Haar tranen stopte al wist Lethal dat ze nog steeds even verdrietig was. De massieve kattin zuchtte, hatend dat ze de rode kattin naast haar niet veder kon helpen dan dit. Ze zou de kat die haar liefde dit aangedaan had vermoorden koste wat het kost maar voor de rest kon ze weinig. Brat moest leren leven met haar aandoening en het enige wat Lethal voor haar nu kon doen was haar steunen. Ze gaf de rode kattin nog een lik over haar snoetje en krulde helemaal om haar heen zodat ze de grote lepel was en Brat de kleine. “Wil je me vertellen wie je dit aangedaan heeft?” Vroeg ze toen. Ze giste dat het een rogue was maar het kon evengoed een Clankat geweest zijn. Lethal had enkel een naam nodig en dan was het klaar met het leventje van de kat die haar geliefde dit aangedaan had.



Hadestown  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Hadestown  QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimema 18 jun 2018 - 21:41

Ze mocht dan niet zijn naam weten, maar een beschrijving  van hoe hij er uitzag kon ze wel geven. Brat kwam langzaam en moeizaam overeind, nog niet helemaal. Maar ze lag niet meer half dood op de vieze grond, heel voorzichtig probeerde ze haar vacht een beetje schoon te maken. De pijn werd namelijk ook al wat minder. 'Een grote, donker gekleurde kater. Met oranje ogen' sprak ze rustig terwijl ze naar de poes voor haar keek. 'Shadowclan' voegde ze er toen bij, op een ijs koude toon. Ergens voelde ze zich laf om Lethal er op af te sturen, het was namelijk haar gevecht. Maar een gevecht had geen regels.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Hadestown  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Hadestown    Hadestown  Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 10:27

De massieve kattin wachtte af wat Brat vertelde. Goed luisterend toen ze haar uitlegde hoe de dader er uit zag. Het was een grote donkerkleurige tom met oranje ogen. Hmm. Lethal trok haar neus op. Zonder naam was het altijd lastig om iemand te vinden maar toen Brat zei dat het een Shadowclan tom was schoot meteen de naam van de kat door haar kop die bij dit plaatje hoorde. Warlord. Haar nagels klapte uit en kneedde de grond onder haar poten. De vacht wat ze nog overhad zette dik op, evenals haar tanden die zachtjes ontblote. Woede vulde haar lijf en zonder wat te zeggen stond de massieve ex Windclanner op. Snel gaf ze Brat nog een neusje voor ze haar ogen strak in de verte richtte. “Ik zie je vanavond bij de linwood park” Sprak ze. Ze hoopte dat haar woorden Brat weer bij zinnen gebracht hadden en dat ze straks weer zou terugkeren naar Bloodclan inplaats van op de vlucht. Ze kon er niet aan denken om de rode kattin kwijt te raken maar ze moest nu gaan. Ze kon niet bij der blijven terwijl de dader die haar geliefde zoveel pijn gedaan had in haar kop rondzweefde. Het was tijd om een kluisje te klaren. Grommend begon ze zich voor te bewegen, richting clangebied, het was tijd voor bloed.


- Topic uit.



Hadestown  Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hadestown
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: