Are you out of your mind?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you out of your mind?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thora
Member
Are you out of your mind? QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Are you out of your mind?   Are you out of your mind? Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 19:12

Iedereen deed weer wat die doen moest. Met enige moeite was het Thora, de nieuwe Commander van de Elite gelukt om iedereen weer aan het werk te zetten, al waren sommigen ook zelf weg gegaan, gewoon omdat ze het niet konden verdragen dat ze vanaf nu moesten luisteren naar een jonge ex-Thunderclanner. Thora begreep het wel, maar ze accepteerde het niet. Ze was nog geen twee moons een echte member van de Elite en nu was ze ineens Commander. De jonge poes had het niet zien aankomen. Ergens was ze trots, maar het beangstigde haar ook. Ze wilde de rang wel, maar hoe moest ze katten, oudere, ervarenere Elite katten, waar zijzelf nog van leerde, Commanderen? Een zucht rolde over haar lippen en ze baande een weg door het kamp van de Elite door naar Barn One, Shark's barn. Voor de ingang bleef ze staan. Ze liet een miauw horen om te laten weten dat ze er was, voor ze haar kop naar binnen stak en vervolgens naar binnen stapte. "Shark," miauwde ze, waarna ze haar kop neeg en dichterbij kwam. Ze zei verder niks, keek hem alleen maar aan met duidelijke vraagtekens in haar ogen en om haar kop heen. Ze snapte er niks meer van, iets wat ze wel graag wilde.


Are you out of your mind? E8v3o2
Are you out of your mind? 2hs5g9iAre you out of your mind? 2gxnp75Are you out of your mind? 2hqc5lxAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 34nodx3
Are you out of your mind? Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Are you out of your mind? Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Are you out of your mind?   Are you out of your mind? Icon_minitimema 18 jun 2018 - 21:40

Claw en hij hadden niet veel gemeenschappelijk wat hun karakter betrof, maar als hij dan toch één ding zou mogen benoemen die ze wel deelden, was dat het feit dat hij bepaalde dingen kon zien aankomen. En Thora’s aankomst bij zijn barn was voor hem dus geen verrassing. Nog voor ze haar aanwezigheid mauwde, wist hij dat ze er was en ging hij iets rechter zitten. Hij had wel verwacht dat er vragen zouden komen, zeker na de plotselinge benoeming. Hij was ook blij dat Thora gewacht had tot ze een moment samen konden hebben, niet dat ze daar echt tijd voor hadden gehad vlak na de benoeming of zo. Opeens was er een kat op het toneel verschenen die Shark zelfs nog nooit gezien had en had haar aangevallen. Hij hoopte dat er aan diegenen die twijfelden in elk geval bewezen was dat ze loyaal was aan de Elite, ook al leek het erop dat velen het nog niet konden accepteren dat zij de nieuwe commander was. Shark vroeg zich eerlijk gezegd af of het meer te maken had met haar achtergrond of het feit dat ze nog zo jong was. Wellicht een combinatie van beiden. Hij gromde zachtjes. Hij was zelf nog geen vijftien moons ouder geweest dan zij toen hij benoemd werd als commander. Maar in het begin hadden ze ook problemen gehad met hem en dat viel nu ook wel behoorlijk mee. Natuurlijk waren er katten zoals Hellhound en Jinx waar hij nog steeds een nauwlettend oogje op hield, maar hij voelde zich al meer op zijn gemak onder zijn nieuwe rank dan in het begin. Hij wist dat velen zijn leiderschap hadden geaccepteerd, nu moesten ze alleen zijn keuze voor Thora nog inzien. En of dat zou lukken, zou natuurlijk voornamelijk van haar afhangen. “Ik heb de redenen om je te benoemen als mijn rechterhand al vermeld tijdens je benoeming,” sprak hij rustig. “Je bent loyaal, gedreven en je hebt de kwaliteiten die een commander moet bezitten. Je benoeming gaat op onbegrip rekenen en dat had ik al van te voren zien aankomen, maar om eerlijk te zijn denk ik dat ze niet veel anders hadden gereageerd als ik een kat zoals Jinx of Brat benoemd had. Iedereen in de Elite heeft een bepaalde dorst naar macht en als ze de rank waar ze naar smachten voor hun neus voorbij zien gaan, is dat even pijnlijk. Het feit dat jij van ThunderClan afkomstig bent en nog jong bent ook is voor hun gewoon een extra reden om hun jaloezie en haat op af te schuiven. Dat bewijst maar des te meer dat zij juist niet geschikt zijn voor deze rank.” Hij keek haar met een zachte blik in zijn ogen aan, een blik die zeldzaam was. “Bovendien ben jij niet de enige die niet in de Elite geboren is, Thora,” vervolgde hij zacht. “Helemaal niet zelfs.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Are you out of your mind? QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Are you out of your mind?   Are you out of your mind? Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 17:51

Ze wachtte even buiten de barn van de Elite Leider en stapte vervolgens naar binnen toen ze zichzelf kenbaar had gemaakt. Ze begroette de kater respectvol door zijn naam uit te spreken en hem een korte buiging van haar kop te geven. Vervolgens keek ze de kater vragend aan, sprak verder geen woorden meer, maar wilde gewoon uitleg. Zijn eerste antwoord was dat hij tijdens de ceremonie al had gezegd waarom hij haar uitgekozen had. Dit zorgde er echter voor dat er een frons op haar gelaat ontstond. Want er waren zoveel katten die loyaal waren, dit hadden aangetoond door acties, zoals vechten. Brat? Fortuna? Maar de volgende uitleg die kwam begon naarmate hij verder sprak steeds logischer te klinken. Thora zweeg en dacht na. Thora slaakte een zucht toen Shark haar vertelde dat zij niet de enige was die niet in de Elite geboren was. "De Elite bestaat uit katten die overal vandaan komen en een krachtig bestaan willen leiden," sprak ze. "Was Scourge zelf niet een rogue? Of volgens hij zelfs niet een kittypet? Want daar was het allemaal begonnen, is het niet?" ging ze verder waarna ze een keer met haar staart zwaaide. "Ik zal trouw aan je zijde staan, Shark, maar ik heb wel het gevoel dat je me zojuist voor een groep honden hebt gegooid. Als gewone member werd ik al nauwelijks geaccepteerd en ik was juist bezig om de vertrouwen van de anderen te winnen," miauwde ze, vervolgens lachte ze. "Al denk ik dat ik wel dat het goed was dat X me aanviel," ging ze verder. Ze had wat krassen op haar schouder en ze hinkte een klein beetje, maar zij had gewonnen en X van het leven beroofd. Door de moons heen was Thora een uitstekende vechter geworden en ze zat vol verassingen, juist omdat niemand verwachtte dat een poesje zoals zij kon vechten als een beest.


Are you out of your mind? E8v3o2
Are you out of your mind? 2hs5g9iAre you out of your mind? 2gxnp75Are you out of your mind? 2hqc5lxAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 34nodx3
Are you out of your mind? Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Are you out of your mind? Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Are you out of your mind?   Are you out of your mind? Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 20:29

Shark trok kort met zijn oortje toen Thora over Scourge begon. “Scourge was nog voor mijn tijd en zowel Claw als ik hebben het nooit de moeite gevonden om het over hem te hebben,” sprak hij. “Het enige wat ik over hem weet, is dat hij vermoord is door een ThunderClanner die destijds deputy was. En ongeveer dezelfde naam droeg als diegene die Claw nu vermoord heeft.” Zijn stem klonk grimmig en zijn blik stond hard. “Maar Icy, één van de leaders na Scourge’s tijd, was wel een rogue. Volgens mij de leader na haar ook.” Hij wilde dat hij iets meer wist over de voormalige leaders, maar helaas was het enkel deze kennis waar hij over beschikte. “Wat ik aan je duidelijk wil maken, is dat achtergrond niet altijd iets over de kat zelf hoeft te zeggen. Soms kan iemand die een buitenstaander is veel ambitieuzer zijn dan iemand die in de Elite geboren is. Achtergrond hoeft niet per se iets over de karakter van de kat zelf te zeggen, hoewel velen denken van wel.” Hij grinnikte toen ze verder sprak over haar twijfels. “Dacht je dan dat het gemakkelijk ging worden?” vroeg hij. “Dat ik je zou benoemen en dat iedereen blij stond te springen om je te ontvangen? Nee, Thora. En ik zal je nog eens iets zeggen. Al had ik Brat of Fortuna of Hellhound gekozen, dan zouden er nog zijn die niet blij waren. Sommige katten zijn bang voor verandering en een nieuwe commander met nieuwe ideeën en een nieuw gezag boezemt sommigen meer angst in dan je zou denken, ook al zouden we op één golflengte zitten. Denk je dat ze blij met me waren na Zira’s dood? Nee, niet echt. Het was duidelijk dat ze me niet zagen zitten als opvolger van Claw en ik werd soms zelfs bedreigd tot en met. De truc is om jezelf groot te houden en te bewijzen dat je het wél aankan, iets doen tegen de verwachtingen van iedereen in. En ik geloof dat die aanval van X je daarbij aardig heeft geholpen, ja.” Hij keek haar rustig aan. “Ik kan niet ingrijpen op dat soort momenten omdat je juist aan de members moet laten zien dat je voor jezelf op kan komen. Maar weet dat net als dat jij er voor mij bent, dit andersom ook het geval is. Ik zal je helpen waar ik kan, wanneer ik het kan. Claw heeft mij op dat vlak ook nooit in de steek gelaten. Hij liet steeds meer aan me over, vertrouwde steeds meer aan me toe en uiteindelijk kwam die acceptatie er heus wel, zij het nog altijd moeizaam bij sommige katten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Are you out of your mind? QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Are you out of your mind?   Are you out of your mind? Icon_minitimedi 24 jul 2018 - 23:19

Thora trok even met haar oortjes bij de woorden van Shark. "Ik probeer alleen te zeggen dat het dom is als katten gaan kijken naar waar iemand oorspronkelijk vandaan komt, gezien het feit waar de Elite ooit mee begonnen is," sprak ze nuchter, toen Shark haar vertelde dat zowel hij als Claw het nooit van belang hadden gevonden om het over Scourge te hebben. Thora knikte toen Shark sprak over de dood van Scourge. "Firestar, de leider voor Silverstar, hij droeg ooit de naam Fireheart..." sprak ze, waarna ze een keer met haar staart zwaaide. Voor zover ze wist was Firedance vernoemd naar hem door haar moeder Brightspots. Thora trok walgend haar neus op en ging vervolgens zitten, waarbij ze haar staart over haar poten sloeg. Toen sprak Shark over Icy en enkele leaders na haar, hij vertelde dat zij wel rogue waren geweest. In stilte luisterde ze naar de volgende woorden van Shark, waarna ze instemmend knikte. Ze wist dat er Elite geboren katten waren die de Elite hadden verlaten en daarmee de Elite hadden verraden.

Haar oor draaide wat naar achteren toen Shark ineens lachte, waarna er een vragende uitdrukking op haar gezicht ontstond. "Nee, natuurlijk niet," reageerde ze toen Shark haar had gevraagd of ze had gedacht dat het makkelijk zou worden. Maar dan had Thora zich natuurlijk ook niet mentaal hoeven voorbereiden, of had ze het überhaupt nooit verwacht. Misschien over een x aantal moons, maar dat was vrijwel niet bij haar opgekomen. Ze luisterde naar de woorden van Shark en nam ze allemaal stuk voor stuk op, waarna ze toch vastberaden knikte. "Ik zal mijn best doen, Shark en ik zal de rang als Commander met trots op mij dragen," miauwde ze. "Ik zal je niet teleurstellen," vervolgde ze met een knik naar de kater, waarna ze toch grijnsde. "Ik denk in iedergeval dat mijn leven zo nooit saai zal worden," miauwde ze toen, waarbij ze even de dingen die ze had mee gemaakt als een soort filmpje liet afspelen in haar kop. Alles leek gevolgen te hebben, alles.


Are you out of your mind? E8v3o2
Are you out of your mind? 2hs5g9iAre you out of your mind? 2gxnp75Are you out of your mind? 2hqc5lxAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 10pvxmwAre you out of your mind? 34nodx3
Are you out of your mind? Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you out of your mind?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: