|
| Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Questions. di 19 jun 2018 - 14:53 | |
| Er waren zo veel vragen die hij had, maar zo weinig antwoorden tot zijn beschikking. Zijn vragen hielden vooral verband met Thora, maar ook met zijn members. Hij was benieuwd hoe bepaalde zaken zouden draaien, hij was benieuwd wat de toekomst in petto had voor de Elite en hij was benieuwd hoe lang zowel hij als Thora het vol zouden houden met hun nieuwe ranks. Het begon er steeds meer en meer op te lijken dat anderen het niet bepaald eens waren met zijn keuzes en dat vooral afreageerden op Thora. Aan de ene kant een mooie les voor haar om te zien hoe ze erop zou reageren, maar aan de andere kant ook wel vervelend omdat die onzekerheid die zij in haar hart voelde verdreven moest worden en dat een stuk moeilijker ging als anderen hun boosheid duidelijk naar haar uitten. En dan was hij daar nog. Het moeilijkste was om te beslissen wanneer hij ergens tussen zou komen en wanneer hij hun gewoon zou laten doen. Claw had hem ook voor het grootste deel zijn eigen shit laten oplossen vlak nadat hij benoemd was geworden als commander, maar zelfs hij had minder tegengas gekregen dan nu bij Thora het geval was. De Elite zag het niet zitten om geleid te worden door een ex-ThunderClanner en hoewel hij dat ergens wel kon begrijpen, vroeg hij zich af hoe ze zouden reageren als ze wisten dat hij ooit een kittypet was geweest. Voorlopig was dat iets wat hij met verder niemand ging delen. Als het uit zou lekken, zou het wel eens goed kunnen dat de Elite helemaal niet meer in de hand gehouden kon worden. Shark vroeg zich niet voor de eerste keer af of het wel echt Claw’s tijd was geweest om te sterven; hij voelde zich lang nog niet klaar voor al deze verantwoordelijkheden. Maar hij was in elk geval van plan om al op een paar vragen antwoorden te krijgen en hij wist ook precies hoe hij dat ging bereiken. “Brat!” Zijn stem straalde gezag uit toen hij zijn kop naar buiten stak en haar naam riep. “Kom naar hier. Ik wil met je spreken.” In zijn blik was duidelijk te zien dat hij niet gestoord wilde worden; een order die de anderen maar beter op konden volgen. Hij trok zich terug en wachtte tot de grote rode kat voor zijn neus zou staan zodat hij het één en ander met haar kon bespreken. En deze keer zonder pottenkijkers en drama erbij.
+ Alleen Brat |
| | | Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Questions. wo 20 jun 2018 - 12:56 | |
| De poes voelde zich niet zo lekker, haar buik werd steeds maar groter. Echter nog niet groot genoeg om te kunnen zien dat ze zwanger was, meer dat ze wat kilo's aangekomen was. Ze leek wel op Garfield. De poes liet een zucht horen toen haar ze haar naam hoorde, Shark wilde met haar praten. Goh waar zou het nou overgaan? De poes wist dat ze wel wat te bespreken hadden, maar kon dat niet een andere tijd? Brat zuchtte, en stond moeizaam op. Haar oog deed minder pijn, en ze wendde er langzaam aan. Al was de schaamte nog niet helemaal weg. Rustig maakte ze haar weg naar de schuur, toen ze voor de deur stond aarzelde ze even. Om onbekende redenen. Uiteindelijk stapte ze de schuur binnen, en zocht met haar ogen naar de kater; Shark. 'U wilde mij spreken?'
|
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Questions. do 21 jun 2018 - 18:07 | |
| De rode she-cat stond niet veel later voor de opening van zijn barn. Shark keek haar aan en wenkte haar met zijn staart. Het was dit soort gesprekken die hij liever niet wilde voeren, maar hij had geen andere keus. Als Brat haar training met Puk niet kon voltooien, om welke reden dit dan ook zou zijn, dan wilde hij dat graag weten zodat een ander tijdig de training van Puk over kon nemen. Puk’s training was net ietsje anders dan dat van een andere kat; bij haar zat er meer haast achter omdat ze eigenlijk al de leeftijd van een member was en gewoon de laatste kneepjes en haar final assesment aangeleerd moest krijgen. En dus was het van belang dat dit in goede banen geleid zou worden. Als Brat inderdaad niet meer in staat was om de training op te pikken, wist hij al aan wie hij de training over zou laten. “Voordat dat hele gedoe met Thora en X begon, zei je me dat je de training van Puk niet meer kon verder doen en dat ze beter een andere mentor kon hebben.” Hij keek haar fronsend aan. “Is dit nog steeds zo? Want dan zou ik het graag op tijd weten. Puk’s training heeft een grote prioriteit en het is het beste als deze zo snel mogelijk wordt afgehandeld.” Daarna werd zijn blik weer ietsje zachter, hoewel dat nauwelijks opviel voor katten die daar niet op letten. “Ze zal niet je enige young one zijn, Brat. Zodra je je weer terug beter voelt, zal je een andere young one krijgen.” Hij twijfelde kort. “Of het moest zijn dat je me nu iets moest vertellen over je gezondheid?” Hij deed een knikje naar haar oog. Hij zei het niet hardop, maar de boodschap was wel duidelijk: Gaat je oog ooit nog beter worden? En zo ja, gaat dit je taken belemmeren? Hij dacht dat de rode she-cat zelf ook wel verstandig genoeg was om te weten wat hij bedoelde en dus voegde hij er niets meer aan toe terwijl hij zwijgzaam afwachtte op wat ze ging zeggen.
|
| | | Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Questions. vr 29 jun 2018 - 19:51 | |
| ''Voordat dat hele gedoe met Thora en X begon, zei je me dat je de training van Puk niet meer kon verder doen en dat ze beter een andere mentor kon hebben.” Ze kreeg een fronsende blik, wat er voor zorgde dat ze lichtelijk weg keek- met een ene goede oog. “Is dit nog steeds zo? Want dan zou ik het graag op tijd weten. Puk’s training heeft een grote prioriteit en het is het beste als deze zo snel mogelijk wordt afgehandeld.” De rode poes hield haar hoofd wat op en sloot haar ogen voor iets langer dan normaal was. Ze wilde het niet toegeven, het was zwakte. Maar ze kon niet anders. 'Dat is nog steeds zo ja' bracht ze moeizaam uit, maar ze wist dat het beste was. De elite kon het zich niet veroorloven om slecht opgeleide members te hebben. “Ze zal niet je enige young one zijn, Brat. Zodra je je weer terug beter voelt, zal je een andere young one krijgen.” ze knikte- ze had verhalen gehoord over de vorige leider van Bc- ver voor haar tijd. Een kat genaamd Icy had het zelfde wat zij had, en toch was zij de leider. Als zij het kon- “Of het moest zijn dat je me nu iets moest vertellen over je gezondheid?” de kater keek naar haar oog- wat haar nog veder weg deed kijken. Het voelde fout- als iemand zo naar haar oog keek, het liefst wilde ze verdwijnen op de soort momenten. Maar dart was niet het enige wat de poes dwars zat- haar zwangerschap, die kon ze niet verbergen voor de leider. 'Er komen snel weer nieuwe aanwinsten bij' sprak ze dan maar- hopend dat de kater het verband kon leggen. En het daar bij zou laten, anders moest ze de leugen voor leggen dat Tyrell hun vader was. Een kater die reeks verdwenen is, en waar ze het wel mee kon vinden.
Tyrell is Npc c; also laat sorry <3 |
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Questions. ma 2 jul 2018 - 10:21 | |
| Hij gaf een klein knikje toen Brat eerlijk aangaf dat ze de training van Puk niet meer voort kon zetten. “Oké,” sprak hij. “Bedankt voor je eerlijkheid. Thora zal de training van Puk van je overnemen.” Dat zou hij wel officieel maken op de volgende ceremonie. Misschien kon Thora tegen dan al wel de final assesment afnemen. Hij zou zelf wel kijken wanneer hij met Puk haar trainingen die ze nu eigenlijk met Brat moest doen op kon pakken. Dat zou later wel geregeld worden; nu wilde hij zich concentreren op wat Brat nog meer te zeggen had. Hij had het gevoel dat hem nog steeds niet alles verteld werd en dat gevoel werd sterker naarmate ze haar best deed om zijn blik steeds meer en meer te ontwijken. Hij had al bijna zijn staart uitgestoken zodat hij deze onder haar kin kon duwen en haar dwangmatig in zijn richting kon laten kijken, maar dat was al niet meer nodig. Ze vertelde hem dat ze zwanger was. Nou ja, niet letterlijk, maar hij was slim genoeg om zich te beseffen wat ze bedoelde met nieuwe aanwinsten. Even stond hij als aan de grond genageld. Nieuwe aanwinsten waren natuurlijk goed voor de Elite, maar hij vroeg zich af wie de vader was. Dat was echter iets wat hij zich niet kon permitteren om te vragen. “Hoe lang al?” was dus zijn vraag. Was het ook al geweest tijdens haar benoeming als mentor van Puk? Want dan had ze dat al lang aan hem moeten melden. Hij slikte. “Misschien eh…” Het was deze keer duidelijk te zien dat de tom zich ongemakkelijk voelde en hij schraapte zijn keel. “Shallow is ook zwanger,” besloot hij dan maar om met de deur in huis te vallen. “En ze is doodsbang. Het zou fijn zijn als ze iemand zou hebben die haar kan begeleiden. Ze is nog zo jong, Brat. En jij hebt natuurlijk al meer ervaring. Ik…” Hij onderdrukte een zachte zucht. Waarom was dit nu zo awkward voor hem? Waarschijnlijk omdat hij een tom was en omdat hij de vader van Shallow was. “Ik zou het op prijs stellen als je mijn dochter zou ondersteunen, Brat. Ik probeer haar ook te helpen waar ik kan, maar ja…” Nu gleed er wel een kleine grijns om zijn lippen. “Je begrijpt het wel.” Hoopte hij.
OOC: No problem |
| | | | Onderwerp: Re: Questions. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |