Faded on a thread



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Faded on a thread

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Harespirit
Member
Faded on a thread 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 14:02


Faded on a thread EZCTNRm

Paniek golfde door het dunne lijfje van Harespirit heen. Haar bleekgele ogen keken overal om zich heen opzoek naar enig herkenningspunt. Waarom was ze ook zo slecht met richtingen.. ze was alleen maar achter die haas aan gegaan om een grote prooi te vangen voor de clan. Waar was ze nu weer geëindigd? Niet dicht bij ThunderClan dat was één ding wat heel zeker was. De bomen waren vreemd, de geuren herkende ze niet. Ze was verdwaald. Er schoten al allerlei scenario's door haar hoofd waarbij ze nooit meer terug zou kunnen keren en ze als verschoppeling in het wild moest gaan leven. De tranen stonden haar al nabij toen ze zichzelf een halt toeriep. Nee, zoiets stoms zou niet kunnen gebeuren. Focus Harespirit!. Ze haalde diep adem en bleef staan. Ze stond te midden van een open plek. Links van haar liep het een kleine, beboste heuvel op en rechts van haar ging het over in een dichte boomgrens. Waar dat heen leiden mocht wist ze niet. Ze wist dat ze toch uiteindelijk een kant moest kiezen waar ze heen moest gaan al zonk de moed haar in de schoenen. Ze wist dat ze geen goed gevoel voor richtingen had, daardoor was ze nu al verdwaald geraakt.. ze kon zo maar kiezen om naar het noorden te gaan in de volste overtuiging dat het bekend leek terwijl ze eigenlijk naar het oosten had moeten gaan. Met een diepe zucht bleef ze dus nog maar iets langer staan, koortsachtig bedenkend waar ze heen moest gaan.

Tag: @Stallionheart


Faded on a thread DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Faded on a thread 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 14:29



De vroege ochtendzon had de kater al snel gewekt toen deze op zijn snuit scheen. Hij kneep zijn ogen samen tegen het licht dat hem nagenoeg verblindde. Ik heb echt een andere plek nodig in deze Den dacht hij waarna hij zichzelf overeind duwde. Hij sperde zijn kaken open in een geeuw en liep de open plek op waar hij zag dat alles nog in diepe rust was. Hij liep de tunnel uit en groette de bewaker die de wacht hield bij het kamp. Hij hoopte voor de bewaker dat hij snel zou worden afgelost.

Hij neeg zijn kop naar het water en lepelde het koude water naar binnen. De kater voelde zich wakkerder worden en de slaap wegspoelen met het water. In de verte zag hij iets wat op een kat leek maar zeker was hij er niet van. Hij ging in een gestaag tempo naar de schim toe en zag dat het uiteindelijk maar een steen was. Zijn poten hadden hem nu naar de border gebracht en hierachter begonnen de Boundaries. Hij vernauwde zijn ogen en keek naar het gebied waar ze nog niet zo lang geleden doorheen waren getrokken. Toen dreef een andere geur zijn neus binnen. De geur was een echte angstgeur. Hij zette zijn oren overeind en zag iets bewegen in het hoge gras. "Hallo?" riep de kater naar het bewegende plukje gras.

The heart of a Stallion


Faded on a thread JXidV8r
Faded on a thread Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Faded on a thread 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 14:37

Uiteindelijk bleef Harespirit daar nog vijf minuten staan, denkend. Vijf minuten, tien minuten.. maar hoe hard ze haar hoofd er ook over brak ze wist niet welke kant ze op moest. Met een diepe zucht wist ze dat er maar één manier was om het uit te vinden. Gewoon te gaan lopen. Met wild bonzend hart van angst kwamen haar donkere pootjes in beweging en begon ze de heuvel op te klimmen. Haar slanke poten droegen haar hoger en hoger tot ze bovenaan stond. Ze keek eventjes om zich heen. De heuvel was niet hoog genoeg om over de boomtoppen heen te kunnen kijken die in haar rug lagen. Wat daar achter lag kon ze dus ook alleen maar naar raden. Haar fel gele ogen vestigde zich dus op hoog gras wat zich voor haar ontsprongen had. Op goed geluk dook ze de beschutting in en begon ze te lopen. Het gras bedekte haar nog net helemaal. Erg groot was ze niet voor een thunderclan kat. Met haar kop laag en haar oren gespitst duwde ze de kluiten groen opzij. Ze opende haar kaken en proefde de lucht. Nog steeds geen thunderclan. Maar wel windclan! Meteen waren al haar zintuigen op scherp. Een deel van haar was opgelucht omdat ze nu een idee had welke kant ze op gedreven was. Het overgrote deel was inmiddels vervuld van paniek. Ze was verder afgedwaald dan ze had gedacht. Ze wilde zich net omkeren toen een stem 'Hallo?' riep en angst zich om haar hart greep. Ze stopte met bewegen en stond als een standbeeld stil. Goden, een windclanner dacht Harespirit met bevende poten. Ze durfde zich niet te verroeren terwijl ze nadacht of ze misschien hier kon blijven staan tot hij weg ging. Misschien dacht hij dan dat hij het gedroomd had. Haar gele ogen sperde zich verder open toen ze besefte dat de wind niet gunstig voor haar stond.


Faded on a thread DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Faded on a thread 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimema 25 jun 2018 - 18:32



De kater bleef turen in het hoge gras maar zag toch wel degelijk beweging. Deze stopte even en leek daarna weer door te gaan. Het was de wind niet geweest, dat wist de kater zeker. En te ruiken aan de angstgeur zat er een kat in het gras. Hij zette zijn borst trots op en zag toen duidelijk een klein verschil in het gras. "Ik ruik je angstgeur. Kom tevoorschijn" miauwde hij duidelijk. Hij was niet van plan de andere kat aan te vallen en al zeker niet als deze zo angstig was. Hij had geen enkele nagel ontbloot en wilde enkel weten wat die andere kat hier deed.

The heart of a Stallion


Faded on a thread JXidV8r
Faded on a thread Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Faded on a thread 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimema 25 jun 2018 - 22:03

Voor enkele hartslagen lang hield de rossige poes haar adem in, afwachtend of de kater misschien weg zou lopen. Helaas was dat niet het geval. 'Ik ruik je angstgeur. Kom tevoorschijn' miauwde hij. Ze voelde hoe haar wangen warm werden. Natuurlijk werkt zoiets niet.. gaf ze zichzelf mentaal een standje. Ze slikte de drang om om te keren en keihard weg te rennen in en stak langzaam haar kop tussen de grassprieten door. Ze bleef echter nog wel diep in haar beschutte plekje zitten waardoor haar slanke lijf en het grootste gedeelte van haar kop nog bedekt werden door gras. Zo voelde ze zich veiliger. Toen ze oogcontact maakte met hem voelde ze zich enorm opgelaten. "Ik- ik ben verdwaald" viel ze met de deur in huis. Verlegen tuurde ze tussen de grassprieten door en nam de windclanner in haar op. Hij was een stuk groter dan zij met brede schouders, een halflange bespikkelde vacht en smaragd groene ogen. Ze zuchtte beverig en probeerde zichzelf een beetje te vermannen, al stonden al haar spieren nog op high-alert. Klaar om zich om te keren en te gaan rennen. "Ben ik in windclan territorium?" wilde ze voor de zekerheid weten, flauw bij het idee dat ze mogelijk per ongeluk een grens was overgegaan.


Faded on a thread DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Faded on a thread 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimedi 26 jun 2018 - 19:21



Nadat de kater had gevraagd of eerder ge-eist dat de andere kat zich bekend maakte zag hij een rosse kop in het gras opdoemen. Hij trok met zijn snorharen bij het zien van de andere kat. Zijn neus had hem dus niet bedrogen pfieuw. Hij bleef op zijn plek staan en hoorde aan wat de andere kat zei. Verdwaald? Hij liet zijn oren een tikje zakken. "Hoe kun je nu verdwalen?" miauwde de kater iets minder vijandig. "Je staat op de grens van WindClan" stelde de kater de zenuwachtige poes gerust. "Zolang je aan jouw kant blijft wil ik je wel terug brengen naar ThunderClan gebied" miauwde hij iets vriendelijker. Zolang de ThunderClan poes aan haar kant bleef was er geen reden tot vijandigheid.

The heart of a Stallion


Faded on a thread JXidV8r
Faded on a thread Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Faded on a thread 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 17:50

Onbehaaglijk wendde ze haar blik af toen hij haar vroeg hoe ze nou kon verdwalen. Ze wist niet echt een goed antwoord daar op dus hield ze haar mond maar. Haar poten prikte ongemakkelijk en begonnen de grond te kneden toen hij haar vermoedens inderdaad bevestigde. Ze stond op de grens van de windclan. O nee o nee o nee! Harespirit haar ademhaling versnelde. Ze was blij dat ze nog een beetje beschut stond tussen het hoge gras. Ze kon wel door de grond zakken van schaamte. "Ik- ik blijf aan mijn kant" zei ze vlug met een rukje van haar staart. "Uhm.." Hij wilde haar terug brengen? Ze wilde het liefst nee zeggen. Mee gaan met een vreemde warrior was wel het laatste wat ze wilde. Ze besefte wel heel goed dat ze in haar eentje mogelijk nooit meer terug zou komen.. wat zouden haar clanleden zeggen als ze haar zagen met een windclanner? "Mis-missen je clanleden je dan niet..? Straks krijg je problemen en.. ik weet het niet hoor" prevelde ze. ".. Ik .. ken je niet echt" Ja, goed argument Harespirit. Ze hoorde haar innerlijke zelf kreunen. Dat klonk heel volwassen en zo.. schoot er door haar hoofd.


Faded on a thread DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Faded on a thread 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimedo 28 jun 2018 - 13:27



De rosse poes gaf bijna gelijk aan dat ze aan haar kant zou blijven. "You'd better" dacht hij voordat hij naar beneden sprong. De kater stond nu op dezelfde hoogte aan de andere kant van de grens en liet zijn groene ogen priemend door het gras gaan. Hoe kon je nou zo ver afdwalen? Hij wist het niet. "Mis-missen je clanleden je dan niet..? Straks krijg je problemen en.. ik weet het niet hoor" na deze woorden moest de kater hard lachen. "Ik ben op jacht hier" miauwde de kater. "Problemen zal ik niet krijgen, eerder jij als je een poot over de grens heen zet" miauwde hij met een licht dreigende ondertoon in zijn stem. ".. Ik .. ken je niet echt" hoorde hij haar zeggen. Hij trok even afkeurend met zijn oren. "Juist ja. Nou, mijn naam is Stallionheart" zei hij en hij wenkte de poes met zijn staart. "En jij bent?" vroeg hij terwijl hij begon te lopen. Als er meerdere ThunderClanners zouden 'verdwalen' moest Oceanbreeze dit direct weten. Dan zouden de patrouilles hier omhoog gaan en zou Silverstar het wel te horen krijgen dat zijn Warriors te ver uitzwermden. De gevlekte kater zou koste wat kost WindClan gebied verdedigen. Het was hun gebied en van niemand anders.

The heart of a Stallion


Faded on a thread JXidV8r
Faded on a thread Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespirit
Member
Faded on a thread 3Y307JEz_o
Lianne
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harespirit
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimedo 28 jun 2018 - 14:36


De brede windclanner moest hard lachen om haar vraag waardoor ze onwillekeurig een beetje in elkaar kromp en ze het warm kreeg van de schaamte. Het liefst zou ze wel willen verdwijnen in het gras. Zijn dreigende ondertoon bleef in haar achterhoofd en ze realiseerde zich dat hij natuurlijk niet kon weten dat ze de waarheid sprak. In haar situatie zou ze ook voorzichtig zijn geweest als de rollen omgekeerd waren en het zij was die een vreemde windclanner bij haar grens aantrof. Toen hij naar haar toe kwam draaide ze om en sprong ze haastig uit het gras zodat hij kon zien hoe graag zij ook hier weg wilde. Als hij echt dacht dat ze hier was om prooi te stelen zou het toch veel logischer zijn als ze dat had gedaan ergens tussen hier en haar eigen territorium? Harespirit gaf een beleefd knikje toen hij zichzelf voorstelde. "Harespirit" miauwde ze. Een klein moment van twijfel schoot door haar hoofd. Wat als hij loog over zijn naam? Helaas kon ze dat niet weten dus moest ze hem maar geloven. "Ik was trouwens echt niet aan het jagen, ik was verdwaald" zei ze zacht met enige benadrukking op verdwaald. Alsof ze ook de snelle prooi die in windclan leefde te pakken kon krijgen al zou ze dat willen.. ze was wel snel en wendbaar maar zó snel en wendbaar nou ook weer niet. Als ze de grote kater zo bekeek vroeg ze zich af of hij snel en wendbaar was. Hij zag er nogal groot uit voor een windclanner. Ze durfde er niets van te zeggen omdat ze bang was dat hij dat als belediging zou opvatten. Het laatste wat ze wilde was haar enige hoop om veilig terug bij haar eigen grenslijn te komen kwijt raken, hoe zou ze dan thuis komen? Of ze het nou leuk vond of niet, voorlopig was ze afhankelijk van hem. Tot ze weer thuis zou komen. Dan zou ze snel naar het kamp rennen en proberen deze hele ervaring zo snel mogelijk te vergeten.


Faded on a thread DXsIVz8
► The me that you thought the one who you sought
I'm not the kind of kid to point to a map who runs at a snap
I'm trapped, I'm trapped ◄
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Faded on a thread 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Faded on a thread   Faded on a thread Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 16:54



De ThunderClan poes bleef beweren dat ze verdwaald was. De kater besloot er niet verder op in te gaan want dat zou haar alleen maar meer bedreigd laten voelen. De kater begon te lopen en keek zo nu en dan eens over zijn schouder. "Maar hoe komt een ThunderClan kat van de andere kant van het territorium hier terecht?" vroeg hij zichzelf hardop af. Het was een lang stuk lopen vanaf Fourtrees en Harespirit als dat haar naam was was dan wel heel erg verloren gelopen. Terwijl hij door het hoge gras navigeerde keek hij strak vooruit. Als er andere Patrouilles waren dan zou hij hen uitleggen wat er aan de hand was. Aan zijn rechterzijde rook hij vaag de geuren van RiverClan en van voor hem was heel vaag en bijna onwaarneembaar de geur van ThunderClan en ShadowClan te ruiken. Hij versnelde zijn tempo waardoor na een tijdje Fourtrees in zicht kwam. Hij hiel een paar meters afstand van de vier bomen aan en hij draaide zich om naar Harespirit. "Probeer niet nogmaals te verdwalen. Fourtrees is daar, vanaf daar kan je de weg wel vinden neem ik aan" miauwde hij kalm waarna hij even ging zitten mocht de ThunderClan poes nog wat willen uitleggen.

The heart of a Stallion


Faded on a thread JXidV8r
Faded on a thread Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Faded on a thread
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: