King of the Clouds



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 King of the Clouds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxtrot
Member
King of the Clouds Large
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrot
BerichtOnderwerp: King of the Clouds   King of the Clouds Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 16:03


Met zijn klauwen zo ver mogelijk uitgestrekt sloeg hij ze in een boom. Met zijn achterpoten zette hij kracht om naar boven te klimmen, het was een paar slagen tot hij naar boven was gekomen. Maar de eekhoorn die hij op de hielen had gezeten had zich naar een andere boom gelanceerd. "Starclanverdomme." schold hij zachtjes. Foxtrot was hij nu kwijt en wist dat hij geen kans meer maakte als hij er achter aan zou gaan. Hij zou alleen meer prooi alarmeren van zijn plaats. De kater legde zich dan ook maar neer op een dikkere tak om het Thunderclan territorium van bovenaf te bekijken. Misschien kon hij vanaf hier nog iets spotten. Zijn ogen vielen op een gedaante die hij iets verderop zag lopen. Hij wist wel wie dat was, een Thunderclan warrior net als hij. "Ook geen geluk met prooi? Of gewoon een wandelingetje aan het maken?" klonk zijn stem toen vanuit de boom naar beneden toe, om de kat aan te spreken.

- Firedance


Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
King of the Clouds Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: King of the Clouds   King of the Clouds Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 19:17

What do we say to the god of death? Not today.
Ze wilde wel jagen, patrouilles lopen, alles wat een warrior hoorde te doen, maar door het feit dat de kittens zouden komen kon ze zich niet teveel opwinden. Men vroeg haar niet mee op patrouilles, in een poging haar in het kamp te houden. Niet dat het lukte. Als niemand haar mee vroeg dan ging ze zelf wel op stap. De rode kattin werd gek van het rondhangen in kamp. Dat gaf haar veel te veel tijd om na te denken over alles en man wat had ze veel om over te malen. Haar aandacht, nu in het bos, werd getrokken door iemand boven haar. Ze herkende de al even rode vacht van Foxtrot. "Een beetje van beide," antwoordde ze zijn vraag over of ze een wandeling maakte of dat het niet lukte met de prooien. "Jij bent de eekhoorns achterna?" riep ze terug.
F I R E D A N C E


King of the Clouds RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrot
Member
King of the Clouds Large
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrot
BerichtOnderwerp: Re: King of the Clouds   King of the Clouds Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 19:48

Firedance stond onder zijn boom en hij grijnsde. Hij wist dat ze met kits liep, dat had hij voorbij horen komen. Ondanks dat was ze toch buiten het territorium gegaan. De poes antwoordde dat het een beetje van beide was. Foxtrot klom de boom weer uit toen ze vroeg of hij de eekhoorns achterna was gegaan. "Ja, zonder geluk helaas. Het beest was me te snel af. Ik kijk straks nog wel een keertje of ik iets kan vangen." hij lachte een beetje. "Hoe is het met je Firedance?" vroeg hij toen maar, om het onderwerp van zijn onhandige actie af te wenden. "Ik hoorde in het voorbij komen dat je kittens verwacht? Wie is de gelukkige vader?" een scheve grijns kwam op zijn gezicht. Welke Thunderclanner had het geluk had om aanstaande vader te worden?


Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
King of the Clouds Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: King of the Clouds   King of the Clouds Icon_minitimevr 22 jun 2018 - 21:23

What do we say to the god of death? Not today.
De kater kwam al snel naar beneden geklommen en merkte op dat hij niet veel geluk had met eekhoorns vangen. "Jammer toch, dat is mijn favoriete eten," zei ze geamuseerd. Ze wist maar al te goed hoe snel je een eekhoorn kwijt was. Haar expressie verstarde wat toen Foxtrot begon over hoe het met haar was en over haar kittens. Way to ruin a good day. "Ik word gek van iedereen die vraagt hoe het met me gaat," zei ze. "En de gelukkige vader is niet hier en zal er dus ook niet zo gelukkig van zijn," vervolgde ze. Ze kon maar beter gelijk zeggen hoe het zat in plaats eromheen te draaien. Er was geen kater die straks vrolijk bij de nursery zat te wachten voor haar, dus het zou toch wel uit komen. Ze had geen excuus.
F I R E D A N C E


King of the Clouds RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrot
Member
King of the Clouds Large
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrot
BerichtOnderwerp: Re: King of the Clouds   King of the Clouds Icon_minitimema 25 jun 2018 - 16:38

Oké, kittens waren een gevoelig onderwerp. Oeps. Daar had hij niet echt op gerekend. Foxtrot zijn oren draaiden zich in zijn nek. "Oh, uhm. Sorry." zei hij toen snel. "Dat ik er over begon. Meestal zijn poezen helemaal in de zevende hemel als ze zwanger zijn van kits, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen." de kater wist ook niet zo goed wat hij met de situatie moest. De kater tikte haar even aan. "Wil je anders met me mee een stukje jagen? Ik kan niet met lege poten terug komen bij de clan." hij wist niet voor hoever Firedance nog kon jagen, maar twee paar ogen zagen altijd meer dan één paar. De kater liep een stukje vooruit. "Ik had iets verderop een geurspoor van een vogel opgevangen, wie weet zit die er nog!" vertelde hij alsof hij een of andere enthousiaste kitten was. Vanbinnen was hij dat ook wel, nog een klein beetje. Voor de clan zorgen was altijd zijn droom geweest als kitten, hij wou de beste warrior worden. Nog steeds.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
King of the Clouds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: