{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Oceanbreeze} Lavender Scents

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tinderlight
StarClan
{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents   {Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jul 2018 - 13:41


Tinderlight's staart zwiepte heen en weer teriwjl ze naar Oceanbreeze keek. Elke kat maakt fouten ja, iets wat heel gevaarlijk was als je woord wet was of niet dan. "Everstar praatte als het goed is ook met haar warriors," miauwde Tinderlight, haar stem lichtjes trillend, "Maakte weinig verschil voor haar oordeel of niet?" Haar poten en staart trilden mee. De kattin keek Oceanbreeze met een kille blik aan terwijl de tranen in haar ogen stonden. "Weglopen misschien niet, maar zolang ik jou niet voor de voeten loop, kun je me ook niet onterecht verbannen," miauwde de kattin licht verstikt. Ze wist niet eens goed wat ze moest. Wilde ze nog wel in Windclan wonen? Onder deze dictatuur?



Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents   {Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jul 2018 - 9:47

Tindelight's staart zwiepte nijdig heen en weer. Waardoor de jonge Leader haar kalm aan keek; ze had het voordeel dat ze niet zo snel aangebrand was. "Everstar praatte ala het goed is ook met haar Warriors," mauwde de ander waardoor ze knikte. Haar stem trilde, waardoor de kattin moeite moest doen niet naar haar toe te stappen en haar te troosten. "Maakte weinig verschil voor haar oordeel of niet?" De poten en staart trilden mee, de kille blik en tranen van de ander deden Oceanbreeze's hart steken. Ze had niks voor de dochters van Lionroar kunmen betekenen. "Weglopen misschien niet, maar zolang ik jou niet voor de voeten loop, kun je me ook niet onterecht verbannen," Mauwde de kattin licht verstikt. "Zodra ik benoemd was als Leader heb ik persoonlijk met Lionroar gesproken en verklaard dat hij welkom is in Windclan als hij dat ondanks alles nog zou willen. Hij is trouw aan Shadowclan. Wat logisch is, na alles wat er gebeurd is. Ik kan je enkel beloven dat ik je niet tegen je vader zal laten vechtten en dat ik en Tallshadow zullen kijken of jullie nog veilig contact kunnen houden," Mauwde ze zacht waarna ze zich omdraaide en de val op pakte en rustig in de richting van het kamp liep.


{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 Oceano10
{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 LcrIgCQ{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 JwNO92g{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 EjrsROF{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 UK1ajoI{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 3qCkg2fp_o{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
{Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: {Oceanbreeze} Lavender Scents   {Oceanbreeze} Lavender Scents - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jul 2018 - 11:29


"Zodra ik benoemd was als Leader heb ik persoonlijk met Lionroar gesproken en verklaard dat hij welkom is in Windclan als hij dat ondanks alles nog zou willen. Hij is trouw aan Shadowclan. Wat logisch is, na alles wat er gebeurd is. Ik kan je enkel beloven dat ik je niet tegen je vader zal laten vechtten en dat ik en Tallshadow zullen kijken of jullie nog veilig contact kunnen houden," miauwde Oceanbreeze. Tinderlight keek wantrouwig de clanleader na, haar oren platgelegd. Haar hart bonsde in haar keel. Waarom gaf de clanleader zoveel beloften en waarom kon Tinderlight niet anders dan geloven dat ze loos waren? De kattin drukte haar oren nog wat dieper in haar nekvacht en kraste over de grond in frustratie met haar nagels. Ze moest nadenken. Ze moest tot rust komen. En dat kon ze niet in de nabijheid van Oceanbreeze. Met een ruk draaide de flamepoint zich om en sprintte ze weg, rust zoekend.

{Tinderlight topic uit}





Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Oceanbreeze} Lavender Scents
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: