|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Nine times over di 28 aug 2018 - 11:46 | |
| Haar antwoord deed de kater glimlachend met zijn kop schudden. Oceanbreeze was een vergevingsgezinde kattin al konden anderen haar misschien daardoor wel als naïef zien. Net als Tallshadow was ze een zachte kattin; een die zich wellicht meer door haar hart liet leiden dan haar hoofd al bezat ze van beide een goede. "Dat helpt wel," Antwoorde de kater waardoor de jongere kattin knikte. Ze had een toekomst voor haar Clan te behouden. Ze had de verantwoordelijkheid voor de Clan te zorgen en die nam ze dan ook zonder twijfel. "Toch is de inschatting maken altijd lastig, wanneer weet je of een warrior onvoorwaardelijk trouw is?" Vroeg de kater; waardoor ze hem aan keek. "Dat weet je nooit zeker; katten veranderen. Maar ik weet wel welke katten hun leven voor mij en de Clan zouden geven en op die vertrouw ik," Mauwde ze. Natuurlijk konden die katten ook veranderen maar een Leader kon niet iedereen wantrouwen.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Nine times over zo 2 sep 2018 - 14:56 | |
| Natuurlijk maakte Oceanbreeze zich zorgen; echter wist ze ook dat de meeste Warriors zich uiteindelijk wel weer bij zouden draaien over het algemeen wist ze van een paar dat ze haar door dik en dun zouden steunen. "En je hebt altijd je Deputy," Mauwde de kater glimlachend waardoor de jongere Leader knikte. Een Leader kon het gewoon niet zonder opvolger. Het was prettig een Deputy te hebben die haar Clan kon ondersteunen. "Dat zeer zeker," Mauwde de kattin met een warme glimlach. Ze was erg blij met Bronzemask. "Zonder Bronzemask had ik het niet gekund." Mauwde ze met een warme stem wetende dat Tall waarschijnlijk het zelfde had.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Nine times over zo 16 sep 2018 - 15:28 | |
| Hij glimlachte toen ze hem begreep, het was fijn om niet alles tot in den treuren te moeten verdedigen zoals in zijn eigen clan nog wel eens het geval was. Kuch, Sunvoice, kuch. Dus knikte hij eens, maar stopte zijn aftocht toen hij haar voorstel hoorde en draaide geïnteresseerd zijn hoofd om. "Ik denk eigenlijk dat ik dat inderdaad ga doen," Mauwde hij nadenkend. "Ik weet niet zeker wat Starclan ons gaat zeggen, maar nog een bespreking daarna lijkt me geen overbodige luxe," Hij was nog steeds een voorstander van samenwerking tussen de clans, Ocean was een die daar nog wel voor open stond. Bovendien kenden ze elkaar goed.
Nog eens knikte hij nu ter afscheid, zijn blik wat serieuzer en al met zijn gedachten bij het levens halen. Wat Starclan ook te zeggen had, het zou niet snel weer hetzelfde zijn als nu. Een weemoedige glimlach verscheen even terwijl hij zich omdraaide en statig wegparadeerde. Toch een kleine sprong in zijn step, dit soort gesprekken gaven energie.
- Tall topic uit
- #Awesome:
|
| | | | Onderwerp: Re: Nine times over | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |