Fishing is harder than it looks



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fishing is harder than it looks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimewo 27 jun 2018 - 20:45


De kleine kattin zat voorovergebogen en met een geconcentreerde blik op haar snuitje in het water te turen. Ze moest en ze zou een vis vangen - ook al had ze nog nooit eerder eentje gevangen. Het was niet zo haar sterkste punt, het vissen. Ze was niet geduldig genoeg en ze raakte te snel afgeleid. Ze zou net zo goed kunnen gaan jagen; maar dat vond ze zo shadowclan-achtig en ze probeerde alles met die clan te vermijden als om te bewijzen dat ze hier wel degelijk écht thuishoorde. Ze had het gevoel dat sommige katten daar nog aan twijfelden; soms twijfelde ze er zelf ook aan. Hoeveel katten konden zeggen dat ze van clan verandert waren? Nja, die ene Lionroar van Shadowclan kwam ook uit Windclan, of dat ging toch de ronde - maar het was ook niet echt geloofd dat die echt loyaal was.. Toch niet door iedereen. Kon een kat loyaal zijn aan een clan waarin die niet geboren was? Littlepaw zou bewijzen van wél, daarin was ze vastberaden. De calico zag beweging en bewoog razendnsel haar pootje; te snel, want toen ze hem terug boven haalde had ze niks anders dan water gevangen en daarbij de vissen ook weer weggejaagd.

+Chillybreath


Laatst aangepast door Littlepaw* op do 27 sep 2018 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Fishing is harder than it looks Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimeza 30 jun 2018 - 14:30

Al even had ze de jonge apprentice in de gaten gehouden die op de rivier aan het turen was. Ze herkende de apprentice als Littlepaw, één van Outrage’s kittens die de overstap naar RiverClan had gemaakt vanaf ShadowClan. Slimme kitten, als ze het aan haar vroeg, want met Tallshadow als leader had ze haar twijfels of de Clan de goede kant op ging. Ze wist de tijd nog wel dat Innerstar de leader was, die was streng maar van wat ze hoorde wel rechtvaardig. En natuurlijk had je ook geen tiran nodig die aan de leiding was, maar een kat met tenminste nog iets in zijn of haar gedachten van de eigen clan was wel fijn. Tallshadow was de zogenaamde social butterfly, die met iedereen praatte zonder ook maar te twijfelen. Fijn als je zo aardig kon zijn, dat was zij ook, maar over het algemeen alleen maar voor katten van haar eigen clan. Tegen de rest was ze neutraal, zolang ze maar niet op het territorium zouden komen. Ze had ook niet echt ‘vrienden’ gemaakt met andere katten uit andere clans. Ze kon het op een gegeven moment wel voor een moment vinden met Spacewalker van ThunderClan, maar dat was al snel weer voorbij. Zolang de andere clans haar niks aan deden, zou ze niks terug doen. Dat was zeker. WindClan betekende al helemaal niks voor haar, het boeide haar niet dat haar vader in WindClan zat. Haar loyaliteit was al die manen voor RiverClan. ”Je leert het vanzelf wel,” sprak ze met een warme glimlach tegen de driekleurige apprentice. Vissen was zo iets eigens aan RiverClan, dat kon je niet één, twee leren. Zelfs RiverClan apprentices hadden er moeite mee, het was één van de moeilijkste tactieken. ”Over een tijdje kan je precies het juiste moment inschatten,” sprak ze vervolgens met een zacht glimlachje. Ze wist dat dit uit het niks kwam voor de apprentice, maar ze wilde haar toch een beetje aansporen. Hoe sneller ze meer RiverClan eigen werd, des te beter het was voor hen.
Ɓσ


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimedi 10 jul 2018 - 19:59

Littlepaw keek op toen iemand haar aansprak. het was Chillybreath, dacht ze, een warrior van de clan. Het was moeilijk voor de jonge poes om alle namen te onthouden. Het was waarschijnlijk makkelijker als je al die katten al van kitten af aan kent - maar dat had ze niet, en dus deed ze éxtra hard haar best om iedereen te kennen. "Hallo, Chillybreath.", mauwde ze beleefd, een glimlach op haar snuitje - ook al was ze daarnet nog gefrustreerd geweest omdat ze maar geen domme vis kon vangen. "Ik hoop dat ik het snel kan!", mauwde ze als antwoord, haar turquoise ogen terug op het water richtend. In plaats van te proberen vissen bewoog ze haar pootje van links naar rechts in het water. "Ik hou van het water!", piepte ze met haar hoog stemmetje, alvorens weer op te kijken naar de warrior. "Het is zo sterk en onvoorspelbaar en ook zo mooi!" Haar liefdesverklaring voor het water kwam misschien wat uit het niets - maar Littlepaw wou meestal ook gewoon écht bewijzen dat ze hier thuishoorde. "Ik hoop dat ik net zoals het water wordt als ik later groot ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Fishing is harder than it looks Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 17:22

De jonge poes keek op naar haar toen ze sprak tegen de jonge halfbloed apprentice. ”Hallo, Chillybreath.” klonk er beleefd van de poes af, waarop ze zachtjes glimlachte en rustig knikte naar haar. Het moest vast heel apart zijn om naar een andere clan te vertrekken met haar vader, al had ze gehoord dat de kitten er zelf voor had gekozen om mee te gaan met Outrage, de zoon van Butterstar. Een van de oudste zonen van Butterstar als ze het niet verkeerd had. ”Ik hoop dat ik het snel kan!” klonk er van de tricolor poes af, waarop ze zachtjes glimlachte en de blik van de poes terug volgde naar het water. ”Dat weet ik wel zeker, je hebt RiverClan bloed in je en de beste mentor die het je kan leren.” sprak ze licht spinnend tegen de jonge poes. De poes deed haar pootje in het water om deze heen en weer te bewegen, waarna ze sprak. ”Ik hou van het water!” om vervolgens weer naar haar op te kijken met haar turquoise ogen. ”Het is zo sterk en onvoorspelbaar en ook zo mooi!” Ze kon het niet laten om zachtjes te grinniken op die woorden. Lief was het wel, ergens ook wel schattig om te zien hoe erg de jonge poes haar liefde liet tonen over het water. ”Ik hoop dat ik net zoals het water wordt als ik later groot ben.” Het water was inderdaad prachtig en nooit eerder had ze zich een beetje meer trots gevoeld over het feit dat ze RiverClan was. Het leek er ook op dat Butterstar een goede keuze had gemaakt bij het toelaten van de kitten in de Clan, aangezien het zowat leek alsof de poes hier gewoon hoorde en net zoals een nieuwe apprentice uitbundig reageerde op de rivier. ”Dat komt wel goed, je hebt een geweldige mentor die je daarin begeleid, niet waar?” sprak ze met een zachte glimlach tegen de jonge apprentice.
Ɓσ


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimevr 3 aug 2018 - 19:37

Littlepaw knikte enthousiast en keek toen terug naar de rivier, een grote glimlach op haar jonge snuitje. Ze wou zijn zoals het water, in alle opzichten. Ze hoopte dat haar warriornaam Littlewater zou zijn, of iets in die aard. Hoe kon ze nu ooit in Shadowclan gebleven zijn en het water in al zijn macht genegeerd hebben? Misschien had ze dan nooit geweten hoe het was, om te vissen en te zwemmen - ook al kon ze nog niet echt goed zwemmen, maar dat zou wel komen. En het geluid, dat zo kenmerkend was en haar 's nachts zachtjes in slaap wiegde; of de geur, van versgevangen vis (een geur waaraan ze eigenlijk maar moeilijk wende) en ook gewoon de geur van het water. Haar leven was zo anders geweest als ze dat allemaal gemist had.. "Duurde het lang voor jij het kon?", mauwde ze, terugkoppelend aan het advies dat de poes haar daarnet gegeven had. Ze vroeg zich af of het moeilijker zou zijn voor haar, als halfclanner en als nieuwkomer - ook al was ze hier nu al drie manen, dat was nog steeds niet het merendeel van haar leven. Dat voelde wel raar, eigenlijk.. Ze voelde zich hier nu al meer thuis dan ze in die vijf manen in Shadowclan gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Fishing is harder than it looks Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimedo 9 aug 2018 - 18:00

Het was goed om te zien hoe de jonge poes zo erg van het water leek te houden. En dat was goed, want als ze bij de riverclan was gekomen om op het land te jagen dan had ze net zo goed bij Shadowclan kunnen blijven. Ze snapte ook wel dat Butterstar de apprentice onder haar hoede had genomen, aangezien het toch een kitten van een andere clan bleef en daarom ook belangrijk was dat alles goed zou gaan verlopen met de kitten om alles in te halen wat deze al gemist had in de manen bij Shadowclan. En het was maar goed ook dat de poes zo sociaal leek te zijn, dan was het al een stuk makkelijker om te praten met de kattin dan als het zo’n gesloten kat zou zijn die van een andere clan af kwam. ”Duurde het lang voor jij het kon?” klonk de vraag van de poes, waarop ze even langzaam knikte. Vissen was heel anders dan op het land jagen, dat had ze zeker al gemerkt toen ze een apprentice was. Het kostte haar meer moeite om te leren vissen dan op het land te leren jagen. ”Ik leerde op het land jagen een stuk makkelijker dan vissen. De ene kat ligt het wel en leert het snel, de andere moet er meer tijd in steken om er goed in te worden, zoals ik heb moeten doen.” sprak ze met een zachte glimlach tegen de poes. Nu snapte ze ook wel waarom het haar meer moeite had gekost met dat windclan bloed die door haar aderen stroomden en dat ze daarom ook een stukje sneller was op het land.
Ɓσ


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 13:44

De kattin knikte, haar turquoise ogen gericht op het denderende water naast hen. Het maakte veel lawaai, maar ze vond het een rustgevend lawaai. Was dat logisch? Ze wist het niet echt. Maar je raakte wel gewend aan het lawaai, en dan hoorde je het praktisch niet meer tot je er echt op begon te letten. "Ik zal waarschijnlijk ook wel harder moeten werken, met mijn Shadowclanbloed..", mauwde ze zachtjes, maar wel nog steeds vrolijk. Er was veel voor nodig om haar humeur te verpesten; ze leek standaard blij te zijn, soms tot in het ongezonde. Ze had nog nooit reden gehad om uit te barsten in woede of in verdriet of in angst of in wat voor andere emotie dan ooit, maar er was wel reden om te geloven dat dat zou kunnen gebeuren als ze alles te veel ophoopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Fishing is harder than it looks Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 17:28

De kleine poes knikte, haar ogen gericht op het water dat door de rivier heen stroomde. Ze snapte de poes prima, ze hield zelf immers ook van het water, al was ze niet echt een zwemmer. Ze vond het prima zo af en toe, maar was meer op het land te vinden als in het water. "Ik zal waarschijnlijk ook wel harder moeten werken, met mijn Shadowclanbloed.." klonk er zachtjes, maar nog steeds wel vrolijk. Ze kon het niet laten om zachtjes te glimlachen, waarna ze wat naar voren boog naar haar. "Geen zorgen. Vergeet ook niet dat je Riverclan bloed hebt. Dat gaat je verder brengen dan ShadowClan bloed je ooit had kunnen brengen." Natuurlijk sprak ze met trots over haar Clan, hoe zou ze daar nou vies over kunnen spreken? Hun clan was over het algemeen het meest verstandigste en het meest ervaren vergeleken met de leaders. Nou goed, Silverstar was wel langer leader dan Butterstar, maar beide clans waren tenminste ervaren.
Ɓσ


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimevr 14 sep 2018 - 12:17


Littlepaw glimlachte breed bij de woorden van de oudere poes en knikte instemmend. "Ik ben blij dat ik besloten heb te switchen.", mauwde ze vrolijk. Anders had ze zo veel gemist. Hoe saai had haar leven dan wel niet geweest? Nu had ze avontuur en ontdekking, nu kon ze leren zwemmen en leren vissen en als ze nog in Shadowclan was geweest was dat allemaal niet waar geweest. Het was voor haar bewezen dat Shadowclan gewoon veel saaier was. Starclan zij dank dat ze daar weg was, met andere woorden!

-kort sorry-
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Fishing is harder than it looks Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimedo 20 sep 2018 - 17:48

De jonge apprentice glimlachte breed bij haar woorden en knikte instemmend. Het Riverclan bloed was dominant, dat wist ze vrijwel zeker. Kijk maar naar haar? Zij was immers op en top RiverClan, geen twijfel aan mogelijk terwijl zij toch ook WindClan bloed in haar had. "Ik ben blij dat ik besloten heb te switchen." klonk er vrolijk van de apprentice af, waardoor ze zachtjes glimlachte en knikte. "Ik ook," sprak ze rustig tegen de gevlekte poes, waarna ze met haar staart sloeg en naar het water keek. "Zal ik helpen met je leren te vissen?" Ze had geen idee of Butterstar dat goed zou vinden, maar ze kon het beter goed leren dan dat ze zichzelf een verkeerde techniek zou aanleren, niet waar?
Ɓσ


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Fishing is harder than it looks BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Fishing is harder than it looks   Fishing is harder than it looks Icon_minitimedo 27 sep 2018 - 19:41

De kleine kattin glimlachte terug naar de oudere poes toen die zei dat ze daar ook blij mee was. In het begin had ze zich niet altijd even geaccepteerd gevoeld - maar tegenwoordig leken de meeste katten ofwel vergeten dat ze in shadowclan geboren was, oftewel gaven ze er echt geen vliegende vis meer om. Of misschien een combinatie van beiden. De poes stelde voor om haar te helpen met leren vissen en enthousiast knikte Littlepaw. "Oh My Starclan ja please!", mauwde ze opgewonden, haar oortjes geïnteresseerd in de lucht gestoken en haar turquoise ogen groot. Ze wou héél graag leren vissen! Gewoon jagen, op de droge grond, kon ze al een beetje; niet perfect, ze was immers nog jong en ze moest nog veel leren, maar vissen wou ze zoo graag leren. De calico zou er misschien niet bijzonder goed in zijn, want veel geduld bezat ze niet; maar interesse en motivatie had ze genoeg om dat goed te maken.  
I bet she's the gentlest, nicest, warmest person ever
TAGGED Chillybreath
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fishing is harder than it looks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: