{Open} Unravel



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} Unravel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slatefur
StarClan
{Open} Unravel DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: {Open} Unravel   {Open} Unravel Icon_minitimevr 6 jul 2018 - 17:16


Dit was eenvoudiger... Geuren gleden door haar neus heen. Dennenboom, moeras, Smokebreath had hier laatst langs gelopen en ze kon zweren dat ze ergens nog een lichte vleug van Acorndust rook. Ze had zich goed kunnen aanpassen aan haar blindheid, al was ze flink wat littekens rijker geworden door de journey. Dit gebied kende ze ondertussen heel goed, al was ze wat roestig geworden. De verraderlijke bergen..? Nee Slatefur was vooral in de cave gebleven. Daar was het veilig. Nu was ze ook niet 100% blind, ze zag nog verschil tussen heel licht en stikdonker, en alle schakeringen daartussen. Diepe schaduwen en ravijnen kon ze dus nog een beetje mee werken. Maar Shadowclan gebied was haar veel beter. Ze zette haar pootjes redelijk zelf verzekerd neer. Af en toe zakte ze tot haar enkel in de modder weg, maar dat was een kleine prijs te betalen toch? En haar andere zintuigen waren veel scherper geworden.. Zo ook nu. Ze hoorde iets lichtjes kraken. "Hallo?" miauwde ze, haar oren spitsend en haar snorharen trillend.  



{Open} Unravel C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Russetpaw,
Member
{Open} Unravel DPKsfdL
Freedje
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetpaw,
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Unravel   {Open} Unravel Icon_minitimezo 15 jul 2018 - 9:07

Russetpaw had eigenlijk twee dingen willen testen: of ze iemand kon achtervolgen zonder dat diegene dat in de gaten zou hebben en of Slatefur zich veilig door het territorium zou kunnen voortbewegen zonder daarbij op gevaar te stuiten. Russet was erg begaan met de elders in haar Clan en zou, als ze daar even tijd voor vond, altijd komen luisteren voor een verhaaltje of hun helpen met hun kwalen. Dit deed ze door zelf aan de slag te gaan of door naar de medicine cat te gaan als ze iets nodig hadden. Het zorgde ervoor dat ze geliefd was bij de elders, maar ook dat haar vader trots op haar was. En voor dat laatste wilde ze wel graag zorgen. Het was niet per se haar vader die haar de opdracht had gegeven om Slatefur zo stil mogelijk te volgen, maar ze wist dat hij het des te beter zou vinden als ze het goed zou oefenen en het wel zou begrijpen als hij hoorde om welke reden ze het had gedaan. Ze had gemerkt dat Slatefur zich in de bergen niet op haar gemak had gevoeld, maar hier, in ShadowClanterritory, wist ze zich prima te redden. Russet was verbaasd toen Slatefur haar niet al te lang nadat ze de achtervolging had ingezet opmerkte. Ze stopte meteen met sluipen en nam weer een normale loophouding aan. Nu Slatefur haar in de gaten had, had het geen zin om net te doen alsof ze er niet was. “Rustig maar, Slatefur,” mauwde ze op een kalme toon. “Ik ben het maar.” Ze hoefde haar naam niet te noemen; ze kwam vaak genoeg in de elders den om voor hun te weten welke geur ze met zich meedroeg. Ze stapte naar voren totdat ze naast de elder stond en keek op een vriendelijke manier naar de she-cat, ook al zou ze dat waarschijnlijk niet zien. “Ik ben blij voor je dat we weer terug op ShadowClanterritory zijn,” mauwde ze tevreden zijnde. “Dit gebied gaat je duidelijk beter af dan de bergen. Wat niet meer dan normaal is, natuurlijk,” voegde ze er haastig aan toe. Ze wilde immers niet onrespectvol zijn naar de she-cat toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Open} Unravel DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Unravel   {Open} Unravel Icon_minitimema 16 jul 2018 - 11:27


Slatefur legde haar oren wat plat in haar nek terwijl ze gespannen luisterde en rook. De wind ging van haar af naar de geluiden toe en bracht dus alleen haar geur mee, in plaats van dat het haar informatie gaf. Gelukkig kon haar gehoor haar ook genoeg informatie geven. Kleine verende pootstapjes, geen das, geen vos, ook geen grote kat. Grote rovers klonken anders en grote katten maakten nog altijd wel een subtiel ander geluid. Het stemgeluid wat erop volgde was ook wel behulpzaam. Ze herkende het ergens wel, al moest ze diep graven voordat ze wist welke apprentice het was. Toch wist ze het op te diepen ondanks dat de wind niet haar kant op stond. "Russetpaw," miauwde Slatefur met een knik van haar kop. Ze trok wat lichtelijk geïrriteerd met haar oren toen de kattin begon met praten over dat dit gebied beter ging dan de bergen. De laatste opmerking maakte het weer iets beter, maar liet Slatefur alsnog met een wat naar gevoel achter. Was Russetpaw haar hierheen gevolgd omdat ze bang was dat ze in een gat zou vallen of zo? "Ik ben verre van hulpeloos," miauwde ze wat vlakjes, waarna ze haar borstkas een kaar vlugge likken gaf, "Mijn andere zintuigen zijn scherp en mijn snorharen zeggen me genoeg om nergens tegenaan te botsen." Ze zeiden helaas weinig over ravijnen, maar hey, details.



{Open} Unravel C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Russetpaw,
Member
{Open} Unravel DPKsfdL
Freedje
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetpaw,
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Unravel   {Open} Unravel Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 17:37

Natuurlijk had Russetpaw respect voor haar Clanmates, al zeker voor elders. Maar dat wilde nog niet zeggen dat ze zomaar elke opmerking langs zich heen liet gaan, zeker niet als ze er commentaar op kon geven. Ze was immers een kat die het hart op de tong had liggen, iets wat zeker niet altijd door anderen gewaardeerd werd. Slatefur maakte een opmerking en Russetpaw keek de rookgrijze she-cat kort aan terwijl ze met haar oren wiebelde, ook al kon de elder dat natuurlijk niet zien. Ze klonk gepikeerd en hoewel Russetpaw dat wel kon begrijpen, konden ze natuurlijk ook niet zomaar om de feiten heen draaien. “Dat klopt, maar als we naar de gemiddelde warrior en apprentice kijken, kunnen die zich nog net iets beter verdedigen dan een elder, zeker met de conditie waar jij je in bevindt.” Ze ging verder. “Bovendien zijn er de laatste weken twee katten vermoord. Katten die wel konden zien. Katten die zich in normale omstandigheden prima konden verdedigen. Maar de omstandigheden waar wij we ons in bevinden, zijn niet normaal. Is het dan niet een beetje vanzelfsprekend dat ik me zorgen maak als één van onze elders er alleen op uit trekt?” Ze trok haar wenkbrauw op. “Ik zeg niet dat je hulpeloos bent, Slatefur. Helemaal niet zelfs. Maar ik denk dat het juist in deze tijd belangrijk is dat we allemaal een beetje op elkaar letten, of we dat nu leuk vinden of niet. Je andere zintuigen mogen misschien wel in orde zijn, maar als er een BloodClanner voor je neus staat of er bevindt zich ergens een diep gat in de grond, dan heb je daar op dat moment niet meer veel aan.” Ze besloot dat ze haar punt nu wel gemaakt had. “Op een lichtere noot overgaande, ik denk dat je andere zintuigen zelfs scherper zijn dan die van de gemiddelde kat, juist omdat je er zo op moet bouwen op sommige momenten.” Haar toon klonk weer vriendelijk en haar stemgeluid was zacht. “En om even op dat vorige door te gaan: ík ben wél blij dat we weg zijn uit die bergen. Dit is pas echt mijn thuis."
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Open} Unravel DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Unravel   {Open} Unravel Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 12:29


Slatefur trok lichtjes met haar oren en haar snorharen trilden terwijl haar overige zintuigen vanalles aan het registreren waren. Het ruisen van de bladeren, kwetterende vogels, mogelijk knappende takken en hoe ze daar het beste op kon reageren. Wat ze op dit moment liever niet registreerde was de preek van Russetpaw. Haar oren draaiden wat naar achter en haar blik werd iets geërgerder. Waar was het respect voor de elders heen dan? Ze had er absoluut geen behoefte aan om heir zo'n maalstroom aan woorden voor haar kiezen te krijgen. "Als ik het goed heb zijn beide lichamen gevonden buiten Shadowclan gebied, Russetpaw," miauwde Slatefur, op een nog verbazingwekkend rustige toon. "Waar ik absoluut niet de intentie het gebied te verlaten waar ik de weg ken." Nee alsjeblieft zeg. Ze zou nog tegen één van de vierbomen aanlopen. "Ik hoor katten al van ver aankomen, en ik neem aan dat Acorndust en Tallshadow met de recente moorden de grenzen extra veilig houden en anders.. Tja ben ik maar een elder." Ze haalde haar schouders lichtjes op en slikte een redelijk venijnige opmerking in over dat Russetpaw de grenzen maar moest gaan verdedigen als ze zich zo zorgen maakte over de veiligheid van het gebied. Gelukkig had ze dit ook ingeslikt want het gesprek werd al vrij snel milder. "Als je lang genoeg zonder ogen moet leven, leer je wat meer vertrouwen op je snorharen," beloofde ze Russetpaw, "en ik heb het idee dat de geluiden om me heen en de geuren ook wat rijker zijn geworden." Ze trok instemmend met haar oor op de opmerking over de bergen. "Shadowclan blijft altijd ons thuis," beloofde ze Russetpaw, "Nu je er toch bent, wil je meelopen?" Het zou gek zijn als de apprentice zou verschijnen, een preek geven en weer zou verdwijnen immers. Kon ze haar maar beter uitnodigen ook.




{Open} Unravel C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Unravel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: