|
|
M 107 Actief “Nothing can stop me!”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:25 | |
| - Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
- weet iemand hoe je katten zoals Maple moet zoeken? xD
of what photos pls Warriors graphics?
neh ;c ik kan het in ieder geval niet vinden miss Pinterest?
oeeff Pinterest werkt heel slecht bij mij xD Deviantart xD ?? |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:29 | |
| - Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
oeeff Pinterest werkt heel slecht bij mij xD Wat voor kat zoek je? |
|
| |
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:38 | |
| Hoe zet je een gif in je sig? :c |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:41 | |
| Bedoel je gewoon een gif? Dan is het op dezelfde manier als dat je een plaatje erin zet. |
|
| |
San 120 Actief Why aren't you dead yet?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:42 | |
| - Stallionheart schreef:
- Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- Mapleshade schreef:
oeeff Pinterest werkt heel slecht bij mij xD Wat voor kat zoek je? een kat zoals Maple xD ik weet niet echt hoe je het noemt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:45 | |
| - Acorndust schreef:
- Bedoel je gewoon een gif? Dan is het op dezelfde manier als dat je een plaatje erin zet.
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:47 | |
| first try setje voor Clot :') I failed |
|
| |
San 120 Actief Why aren't you dead yet?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:47 | |
| - Clotkit schreef:
- first try setje voor Clot :') I failed
nooo it looks good <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:48 | |
| - Mapleshade schreef:
- Clotkit schreef:
- first try setje voor Clot :') I failed
nooo it looks good <33 I cry myself to sleep because of my photoshop skills |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:50 | |
| - Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
- Bedoel je gewoon een gif? Dan is het op dezelfde manier als dat je een plaatje erin zet.
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? Even denken is even geleden dat ik dat heb gedaanxD. Ik weet niet of je van die persoon een geuploadde versie hebt gehad of gewoon een bestand, want als je een geuploadde versie hebt kun je letterlijk de link pakken en die tussen [img][ /img] plakken. Is het een bestand, dan zul je hem zelf nog moeten uploaden voor zover ik weet en dan de link gebruiken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:54 | |
| - Acorndust schreef:
- Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? Even denken is even geleden dat ik dat heb gedaanxD. Ik weet niet of je van die persoon een geuploadde versie hebt gehad of gewoon een bestand, want als je een geuploadde versie hebt kun je letterlijk de link pakken en die tussen [img][ /img] plakken. Is het een bestand, dan zul je hem zelf nog moeten uploaden voor zover ik weet en dan de link gebruiken. Ik heb zeg maar alleen de gif, geen linkje of iets. Gewoon de gif op het forum als gif cx Hoop dat ik duidelijk ben haha |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:57 | |
| - Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
- Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? Even denken is even geleden dat ik dat heb gedaanxD. Ik weet niet of je van die persoon een geuploadde versie hebt gehad of gewoon een bestand, want als je een geuploadde versie hebt kun je letterlijk de link pakken en die tussen [img][ /img] plakken. Is het een bestand, dan zul je hem zelf nog moeten uploaden voor zover ik weet en dan de link gebruiken. Ik heb zeg maar alleen de gif, geen linkje of iets. Gewoon de gif op het forum als gif cx Hoop dat ik duidelijk ben haha Dan met je rechermuisknop erop klikken en dan 'afbeeldingslocatie kopiëren' en wat je daaruit krijgt tussen [img][ /img] plakken, dat zou moeten werken als het goed is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 15:58 | |
| [quote="Acorndust"] - Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
- Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? Even denken is even geleden dat ik dat heb gedaanxD. Ik weet niet of je van die persoon een geuploadde versie hebt gehad of gewoon een bestand, want als je een geuploadde versie hebt kun je letterlijk de link pakken en die tussen [img][ /img] plakken. Is het een bestand, dan zul je hem zelf nog moeten uploaden voor zover ik weet en dan de link gebruiken. Ik heb zeg maar alleen de gif, geen linkje of iets. Gewoon de gif op het forum als gif cx Hoop dat ik duidelijk ben haha Volgens mij heb ik em. Thanks! <3 |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:03 | |
| - Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
- Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
- Nightpool schreef:
- Acorndust schreef:
Ah sorry was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel eigenlijk als iemand voor mij een een gif signature heeft gemaakt, hoe sla ik deze dan op als gif en niet als afbeelding? Even denken is even geleden dat ik dat heb gedaanxD. Ik weet niet of je van die persoon een geuploadde versie hebt gehad of gewoon een bestand, want als je een geuploadde versie hebt kun je letterlijk de link pakken en die tussen [img][ /img] plakken. Is het een bestand, dan zul je hem zelf nog moeten uploaden voor zover ik weet en dan de link gebruiken. Ik heb zeg maar alleen de gif, geen linkje of iets. Gewoon de gif op het forum als gif cx Hoop dat ik duidelijk ben haha Volgens mij heb ik em. Thanks! <3
Graag gedaan^^ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:13 | |
| RIP Otterflight <3 @Mapleshade, Bicolour of Orange and white cat? |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:18 | |
| |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:19 | |
| |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:19 | |
| Otterflight was m'n 1e echt grote actieve account. Ik had geen inspi meer voor haar en StarClan leek me de beste optie <3
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:34 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Chawl schreef:
- Ja dat wil ik c:
Wie maakt? c:
@Nyn, yess my child, u may rest now
--- Also Chicken heeft een nieuwe ava whooo Had ik hier eigenlijk al op gereageerd XD ? Ik maak wel als ik bijgepost ben c: |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 jul 2018 - 16:36 | |
| - Chawl schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Chawl schreef:
- Ja dat wil ik c:
Wie maakt? c:
@Nyn, yess my child, u may rest now
--- Also Chicken heeft een nieuwe ava whooo Had ik hier eigenlijk al op gereageerd XD ? Ik maak wel als ik bijgepost ben c: Aah isg take your time |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|