{Mouse} Minding the kits



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Mouse} Minding the kits

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 0:08


Met zulke prachtige dagen, was de prooistapel hoog genoeg om je eens een keer op andere taken te richten. Wisp had dan ook aangeboden om even een middagje op de kittens te redden zodat de queens wat rust hadden. Wisp was zelf nog maar net de nursery uit, met haar kittens die net to-be's waren geworden. Ze liep met voorzichtige passen de nursery in, zodat ze de kittens niet zou laten schrikken die daar op dit moment woonden. Met een rustige zucht liet ze zichzelf neerzakken op een stapeltje mos en observeerde ze de spelende kittens. Ze knikte warm naar één van de queens die de den uitliep. Nu was ze alleen met de kittens, maar zolang die gewoon rustig met hun eigen zaken bezig waren en geen problemen veroorzaakten vond Wisp het prima om gewoon te kijken..

{Eerste post voor Mouse}


Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 12:11

Mouse had zichzelf redelijk terug getrokken nadat ze te horen had gekregen dat ze ergens op de wereld broers en zussen rond had lopen die niet meer in het gebied van de Tribe leefden. Haar moeder had dit geheim gehouden totdat de katten verdwenen waren waardoor ze enkel haar moeder nog had. Een moeder die elke dag pijn leek te hebben waardoor de kitten haar best deed de ander op te vrolijken. Ze hield veel van Brindleleaf en wou haar moeder vrolijk en zonder pijn zien. Pijn die niet alleen emotioneel was maar ook fysiek waardoor de kitten altijd voorzichtig was rondom haar en haar probeerde te beschermen. Ook bij andere kittens wist ze niet altijd aansluiting te vinden al was ze wel sociaal aangelegd. Het duurde even voordat de oranje-witte kit het nieuws verwerkt had dat haar iets meer dan een halve Moon geleden verteld was, of was het al weer een Moon? De jonge kit lag rustig in het mosnest dat ze met haar moeder deelde te slapen, toen ze voelde dat haar moeder moeizaam opstond en de Nursery verliet. Waarschijnlijk om wat te eten, toch viel ze niet weer in slaap. De kit opende haar nog blauwe oogjes waarna ze in de richting van een bekende witte poes keek. De kattin had zelf ook kittens gehad, die nu al weer To Be's waren. Met voorzichtige passen stapte het kleine ding op de witte kattin af waarna ze haar kopje vrolijk schuin hield. "Wisp!" Piepte ze zacht waarna ze haar vriendelijk begroette met een zacht neusje tegen haar poot.


♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 0:29


Het duurde niet lang of een bekend maar welkom koppie verscheen. Wisp snorde zachtjes bij het aangezicht van Mouse, de jonge kitten van Brindleleaf. "Mouse," begroette de witte poes de kitten op een warme toon. De kattin wreef haarar kopje even tegen die van de kitten aan in een vriendelijke begroeting toen ze het neusje van Mouse tegen haar poot aan voelde tikken. "Hoe gaat het ermee? Is het nog een beetje leuk hier sinds ik en de kinderen de nursery uitzijn?" Ze kon zich voorstellen dat dat heel anders was, het waren toch vier speelmaatjes minder. Maar het was wel beter geweest, nu haar kittens zo groot waren geworden was het krap in de nursery geworden en al helemaal krap in haar nest. Spinnend legde Wisp haar kop neer op haar poten om de kitten in de ogen te kunnen kijken. Ze was veel liever op gelijke hoogte met van die kleintjes, al was het veel makkelijker te communiceren met Mouse dan met Hedgehog, die arme kitten was immers zo verlegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimedi 28 aug 2018 - 12:16

Mouse herinnerde Wisp en haar kittens natuurlijk. Ze miste hen; want Wisp was een vriendelijke en warme kattin geweest. Daarbij waren haar kittens ook aardig en al To Be's. Mouse wist dat zijzelf dat over enkele Moons ook zou worden maar dat was te laat om haar vader nog ooit te ontmoeten. "Mouse." Begroette de witte kattin haar op een warme toon. Terwijl ze snorde; zacht borrelde dat geluid ook in haar eigen borstkas op. Terwijl ze de andere Tribe kat aan keek met haar heldere ogen. Voorzichtig had ze haar neus tegen de poot van de andere kat gedrukt; die daarop zacht haar kop even tegen die van haar drukte. "Hoe gaat het ermee? Is het nog een beetje leuk hier sinds ik en de kinderen de nursery uit zijn?" Vroeg de kattin waarop ze knikte. Haar moeder had een andere kitten ook onder haar hoede genomen. Crystal. Hoewel ze niets tegen haar pleegzusje had; was ze extreem beschermend over haar moeder en voelde het ergens als een indringer op het gezin. Maar hoe kon een jonge kit dat uitleggen aan een ander? Ze wist dat Crystal aardig was maar was gewoon nog steeds bezig met het verwerken van haar moeder's verhaal. Spinnend legde de witte kattin haar kop op haar voorpoten waardoor de kitten haar met haar nog ietwat kittenblauwe oogjes aan keek. Ook al zouden die snel genoeg verkleuren. "Mama zorgt nu ook voor Crystal." Mauwde ze zacht. "En ze heeft over mijn papa verteld," Verklaarde ze stilletjes. Misschien kon Wisp haar wel helpen haar gedachten te ordenen. Ze hield van de Tribe.


♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 14:06


Wisp bleef zachtjes snorren toen de kleine kitten zich tegen haar aandrukte en gaf haar een vlugge lik over haar bleekrode kopje. Ze vond het nooit beroerd om in de nursery op de kittens te letten, vooral Crystal vond ze een schatje. De kitten was altijd zo schattig. Maar het is vrij duidelijk dat ze nu wel iets op haar hart had. Wisp knipperde zachtjes met haar ogen en zocht Mouse haar blik op toen de kitten sprak over Crystal, die nu ook in Brindleleaf's nest lag en over dat Mouse over haar papa gehoord had. "En ben je een beetje een lieve grote zus voor Crystal?" besloot Wisp de kleine kitten met een glimlach te vragen, "jawel toch?" Ze snorde weer zachtjes. "En wat heeft mama over papa verteld dan?" miauwde de kattin vervolgens. Het was duidelijk dat Mouse er niet helemaal over uit was, want ze kende de kitten niet zo stilletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 16:00

Mouse ontspande zich bij het bekende geluid van Wisp's gesnor. Een geluid dat haar moeder ook vaak maakte. Het was over het algemeen wel bekend dat Mouse en Brindleleaf behoorlijk close waren. Ze was dan ook als jonge kit niet vrolijk als ze niet wist waar haar moeder was en ze alleen achterbleef. De witte kattin knipperde met haar ogen en keek haar aan toen ze over Crystal en haar vader begon. Ze wist niet wat ze moest voelen, hoe ze een zus moest zijn. Crystal was even oud als zij was, en toch wist ze niet hoe ze haar nest moest delen. Spelen met andere kittens vond ze echt wel leuk, maar haar moeder was nog steedd haar moeder. Niet die van Crystal. Crystal had een vader en zij had een moeder en geen vader. "En ben je een beetje een lieve grote zus voor Crystal?" Besloot Wisp te vragen waardoor de kitten haar met betraande oogjes aan keek. Ze wou wel een goede zus zijn, maar moest dan ook telkens denken aan de familie die weg was en haar angst dat haar moeder ook weg zou gaan. "Jawel toch?" Snorde de witte kattin zachtjes. "En wat heeft mama over papa verteld dan?" Mauwde de kattin vervolgens. Mouse keek haar een beetje verloren aan en verborg haar kopje in diens vacht waarna ze haar staartje om zich heen sloeg. "Mama zei dat papa een Windclan Warrior is. Hij heet Barksound. En dat ik veel broers en zussen heb daar." Mauwde de kitten zachtjes. "Ik weet niet hoe ik een zus voor Crystal moet zijn. Ik.. ik wil niet dat mama mij vergeet." Mauwde ze uiteindelijk zacht.


♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimema 3 sep 2018 - 21:40


Mouse leek wel te krimpen in haar vacht en Wisp haar hart kneep ietsjes samen bij het horen van de woorden van de kleine Mouse. De kitten leek zo bang. Zachtjes krulde Wisp zich om de rood met witte kitten heen en gaf ze haar nog een paar likken over haar kop. "Je hebt dus stiekem naast een hele grote tribe familie, ook nog een hele grote clan familie, wat spannend Mouse," snorde de kattin zachtjes, een poging om een wat positievere draai te geven aan het verhaal. Ze snapte dat het beangstigend was voor de kleine kitten, al deze veranderingen, maar ze moesten haar niet gaan verzwelgen. "Ik weet heel erg zeker dat je een hele goede grote zus gaat zijn, met hoe lief je bent," snorde Wisp naar de kitten, "En ook dat je mama je zeker niet gaat vergeten. Ik bedoel, ik heb vier kinderen, ben ik er ooit één vergeten?" Ze knipoogde naar Mouse. "En zelfs met die vier kinderen heb ik nog tijd voor jou." Ze legde haar kop naast Mouse neer. "Ik weet zeker dat mama al je hulp nodig heeft met Crystal. Beloof je een goede grote zus te zijn?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 20:20

Mouse keek de oudere kattin angstig aan. Ze was niet bang voor haar moeder, maar wel bang om vergeten te worden. Om verlaten te worden net zoals haar broers en zussen. Ook al had haar mama haar beloofd te blijven, ze had ook haar andere kits kunnen verlaten, waarom zou ze dat bij haar dan niet kunnen? Wisp leek haar angst op te merken en krulde zich wat beter om haar heen waarna ze een paar likken over haar kopje gaf. "Je hebt dus stiekem naast een hele grote tribe familie, ook nog een hele grote clan familie, wat spannend Mouse," Snorde de kattin, een poging wagende om de jonge kit wat op te vrolijken. De Tribe was inderdaad haar famlie, ook al kon ze niet anders dan zich ook wel eens verloren voelen. Immers was haar mama niet zoals alle andere Tribe katten. "Ik weet heel erg zeker dat je een hele goede grote zus gaat zijn, met hoe lief je bent," Vervolgde de kattin snorrend, waardoor de kitten haar met grote betraande oogjes aan keek. Betekende dat, dat ze de hele tijd met Crystal moest spelen? Het gewicht aan haar pootjes mee moest slepen, want het enigste wat de ander wou was spelen. Iets waar Mouse nog niet klaar voor was. "En ook dat je mama je zeker niet gaat vergeten. Ik bedoel, ik heb vier kinderen, ben ik er ooit één vergeten?" Mauwde de witte kattin met een knipoog waardoor de jonge kit langzaam haar kopje schudde. Wisp had altijd tijd voor al haar kittens gehad. "En zelfs met die vier kinderen heb ik nog tijd voor jou." Verklaarde de witte kattin, waarna ze haar kop voor Mouse neer legde en de kleine kit haar met grote nog blauwe oogjes aan keek. "Ik weet zeker dat mama al je hulp nodig heeft met Crystal. Beloof je een goede grote zus te zijn?" Vroeg de witte kattin waardoor de kitten haar hulpeloos aan keek. "Mama wil dat ik alles met haar doe, en Crystal wil alleen maar spelen. Ik wil soms ook zonder haar iets kunnen doen," Mauwde de kit zachtjes. Ze voelde soms alsof Crystal een blok aan haar pootjes was en wist niet hoe ze daarmee om moest gaan. Het voelde te veel alsof ze met haar om móest gaan terwijl ze waarschijnlijk de kit graag had gemogen als het gewoon een speelmaatje was geweest. "Waarom is mama dan niet bij mijn broers en zussen?" Mauwde de kit uiteindelijk duidelijk verward nadat ze een poosje stil was geweest. Als moeders er altijd voor hun kittens waren, waarom was haar mama er dan niet voor de Windclan kittens?


♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 13:00


Mouse leek er niet heel erg op gerust toen Wisp haar probeerde uit te leggen dat er niks aan de hand was. Terwijl ze sprak had Wisp nauwgezet alle gelaatsuitdrukkingen van de kleine kattin gevolgd en geconcludeerd dat er meer vragen zouden komen. Wisp vond het prima, ze was klaar voor vragen. En als er iets zorgwekkends naar voren kwam, dan liep ze wel even een keer naar Brindleleaf, desnoods samen met Mouse als ze het nodig achtte. Maar voor nu hoopte ze dat ze het gewoon met woorden op kon lossen met de kleine kitten. "Mama wil dat ik alles met haar doe, en Crystal wil alleen maar spelen. Ik wil soms ook zonder haar iets kunnen doen," legde Mouse uit op een zachte toon. Wisp knikte zachtjes naar de poes en glimlachte voorzichtig. "Het is niet altijd makkelijk om de oudste te zijn," miauwde Wisp op warme toon, "heb je dit al uitgelegd aan mama? Ik weet zeker dat ze het niet erg vind," spon Wisp zachtjes, Mouse een lik over haar kop gevend. Als Brindleleaf het niet wist, kon Brindleleaf er immers geen rekening mee houden. De volgende vraag was wat lastiger. "Je mama.." begon Wisp, eventjes lichtjes aarzelend, "was hier nodig bij de Tribe, waar je broers en zussen een thuis hebben bij de clans, vrienden zoals jij hier hebt. Daar kon je mama ze niet weghalen," probeerde Wisp uit te leggen. Maar hoe ging ze dit uitleggen aan een jonge kit?

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 14:03

Mouse was er niet geheel op gerust dat alles goed zou komen. Immers was het best apart voor haar om ineens een ander in het nest te hebben waarmee ze de aandacht moest delen. Wisp leek voorbereid te zijn op de vragen van de kleine kit waardoor de kitten ze ook durfde te stellen. De witte kattin leek haar te snappen en zette geen druk op haar waardoor ze haar gedachten ook open durfde te delen. De ander zou haar daardoor niet anders gaan zien. Wisp knikte zachtjes naar de kleine rood witte poes. "Het is niet altijd makkelijk om de oudste te zijn," Mauwde ze op een warme toon. Het was niet makkelijk een vreemde als familie te moeten zien. Ineens een grote zus te moeten zijn van de ene op de andere dag. "heb je dit al uitgelegd aan mama? Ik weet zeker dat ze het niet erg vind," Spon de vriendelijke kattin. Waardoor de kit schuldbewust haar kopje schudde. Hoe moest ze het haar mama uitleggen en wanneer? Crystal was bijna altijd in de buurt. Weer voelde ze een lik over haar kopje waardoor ze langzaam opkeek in de ogen van de andere Tribekat. De volgende vraag leek wat lastiger voor de ander om te kunnen beantwoorden. "Je mama.." Begon de kattin aarzelend. "was hier nodig bij de Tribe, waar je broers en zussen een thuis hebben bij de clans, vrienden zoals jij hier hebt. Daar kon je mama ze niet weghalen," Probeerde de kattin uit te leggen waardoor de kit haar verward aan keek. "Maar, mama was ook nodig daar. Ze liet kittens achter; ik wil niet dat mama mij achter laat. Als ze hen kan achterlaten; kan dat ook bij mij." Verklaarde de kit terwijl ze haar oren in haar nek drukte. "Mama zei dat ze dat niet zou doen. Maar als ze ergens anders nodig is gaat ze dan wel weg?" Mauwde de kitten somber. "Gaat ze weg als Crystal haar nodig heeft; en... en ik mis het dat ik soms alleen met mama ben. Overal waar ik ben is Crystal en ze is zo vrolijk en speels. En... en ik raak daar ge..gefr..gefrustreerd van?" Mauwde de kitten ongemakkelijk terwijl ze de ander met onschuldige verdrietige blauwe oogjes aan keek.


♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 12:24


Wisp wiebelde zachtjes met haar oren. Was het verstandig van Brindleleaf geweest om dit allemaal al met Mouse te delen op deze jonge, zeer gevoelige leeftijd? De kattin kon een zucht onderdrukken en besloot maar te roeien met de riemen die ze had. Gedane zaken namen geen keer. De kattin krulde haar staart om Mouse heen en drukte de kitten wat tegen haar aan. "Je mama gaat echt nergens heen Mouse, je moet haar vertrouwen," miauwde de kattin. Ze wist het fijne niet van de situatie van Brindleleaf in de clans, maar ze wist ook dat de kattin haar kittens niet zomaar verlaten had. "En anders moet je mij maar roepen, want dan ga ik bovenop haar zitten. Met mijn fluff kan ze dan helemaal nergens meer heen," grapte de kattin lachend. "Probeer maar eens aan mama uit te leggen wat er aan de hand is, en anders roep je mij maar en dan doen we het samen." snorde de kattin.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 21:16

Mouse keek de witte kattin met haar onschuldige nog kittenblauwe oogjes aan. Duidelijk verward door de dingen die haar mama haar had verteld maar ook intelligent genoeg om met moeite om uitleg te vragen. De witte kattin was rustig en dus had ze het Wisp durven te vragen. Ze wiebelde zachtjes met haar oren waardoor de blik van de kitten zich daarop even focuste. Ze voelde de warme staart om haar heen krullen; waardoor ze iets ontspande. "Je mama gaat echt nergens heen Mouse, je moet haar vertrouwen," Mauwde ze waardoor de kitten haar met hoopvolle oogjes aankeek en haar neusje dankbaar in de dikke vacht drukte. "En anders moet je mij maar roepen, want dan ga ik bovenop haar zitten. Met mijn fluff kan ze dan helemaal nergens meer heen," Grapte de kattin waardoor Mouse giechelde. Ze was inderdaad fluffy en dik; maar op een goede manier dik. Niet omdat ze teveel prooi had gegeten. "Probeer maar eens aan mama uit te leggen wat er aan de hand is, en anders roep je mij maar en dan doen we het samen." Snorde de witte kattin waardoor de kitten langzaam knikte. "Hoe leg ik het mama uit?" Piepte de kit vragend waarna ze speels de neus van Wisp aan tikte. Nog steeds gefocust op het antwoord maar toch ook ietwat ontspannen.

♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 23:19


Wisp richtte haar warme gele blik op Mouse, wie haar maar verward aankeek met haar nog kittenblauwe oogjes. De kitten was nog zo jong, zo teer. Ze kon begrijpen dat het allemaal maar verwarrend was, al die veranderingen. Toch hoopte Wisp dat Mouse zich erdoorheen kon knokken. Het was een sterke kitten immers. Dat wist ze zeker. Haar moeder was immers ook sterk, Brindleleaf had zich ook al door genoeg heengeknokt. Wisp gaf de lichte kitten spinnend een lik over haar kop toen deze vroeg hoe ze het aan mama uit moest leggen. "Met de woorden die je hier hebt," miauwde Wisp, terwijl ze de kitten met haar zachte, roze neusje een klein duwtje tegen haar borstkas gaf, "daar in je hart." Ze hief haar kop weer iets om Mouse aan te kijken in haar oogjes. "Tegen je mama kan je eerlijk zijn."  Ze gaf Mouse een klein, speels tikje tegen haar neusje terug toen zij er eentje had gekregen. Kleine dondersteen dat het was. "En anders haal je mij maar, dan leggen we het samen wel uit," beloofde Wisp vervolgens, tot de Tribe of Endless Hunting biddende dat Brindleleaf niet boos zou worden dat ze zich met haar gezinnetje bemoeide in dat geval.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mouse •
Endless Hunting
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Butter
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mouse •
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimezo 16 sep 2018 - 20:26

Mouse was verward, iets dat de opmerkzame ogen van Wisp waarschijnlijk niet ontging. De warme blik was een bekende, een die ze ook altijd in de ogen van haar mama zag. Het was een ding dat zeker was, Mouse hield van haar moeder en haar moeder hield van haar. Uiteindelijk besloot de oranje-witte kitten Wisp te vragen hoe ze het beste met haar mama kon praten. Ze wou het niet geheim houden; en hoopte dat Brindleleaf niet boos zou worden. Immers wist ze dat de gestreepte kattin ook beschermend was over Crystal. Spinnend kreeg ze een lik over haar kopje heen waardoor ze onhandig de ander ook een likje over diens schouder gaf. "Met de woorden die je hier hebt," Mauwde de witte kattin terwijl ze met haar neusje tegen de borstkas van de jonge kitten drukte. Op de plek waar haar hart zat. "Daar in je hart," Vervolgde de witte kattin. Waarna Wisp haar kop hief om de kitten aan te kijken. "Tegen je mama kan je eerlijk zijn." Mauwde de wijze kattin, waardoor de kitten zich ontspande en speels de Preyhunter aantikte met haar neus. Ze hoefde niet lang te wachten voordat ze een plagerig neusje tegen zich voelde. "En anders haal je mij maar, dan leggen we het samen wel uit," Verklaarde Wisp, geruststellend. Waardoor de kitten zacht en dankbaar snorde. "D...Dankje Wisp," Piepte de kitten waarna ze speels naar diens oor hapte. In de hoop dat de witte Preyhunter haar nog even bezig zou houden, af zou leiden. Dat ze niet meteen met haar moeder moest of hoefde te spreken.

♥ Isa


{Mouse} Minding the kits Mouseo11
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisp ○
Member
{Mouse} Minding the kits DPKsfdL
Babs
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons at time of death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisp ○
BerichtOnderwerp: Re: {Mouse} Minding the kits   {Mouse} Minding the kits Icon_minitimedi 18 sep 2018 - 13:11


Mouse leek er, in Wisp's ogen, in ieder geval iets geruster op te worden, iets wat Wisp enigszins opluchting bracht. Ze wist zeker dat Brindleleaf goed zou reageren op de zorgen van haar kit, daar had Wisp veel te erg een indruk gekregen van dat Mouse gek was op haar kitten. Wisp stootte een geschrokken lach uit toen Mouse in haar oor beet en schudde wat met haar kop. "Jij kleine ondeugd," miauwde Wisp spinnend, haar oor zachtjes los trekkende. "Ik val je aan hoor!" miauwde de kattin vervolgens, zachtjes tegen het neusje aanblazend in een 'aanval'.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Mouse} Minding the kits
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Nursery-
Ga naar: