We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2018 - 21:03
Cobra schreef:
Jaguarkit. schreef:
Jaguarrr <333
Iemand die zo lief is om voor dit kleintje een setje te maken? Ik kan eventueel plaatjes zoeken maar dat is wel echt een pain in the ass met campingwifi c":
Ik ben met Toxic's setje bezig, dus stuur maar door :')
Oke top! Ik zal even snel wat plaatjes zoeken en naar je doorsturen. Bedankt! <3
Aslan
Member
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2018 - 21:06
Jaguarkit. schreef:
Cobra schreef:
Jaguarkit. schreef:
Jaguarrr <333
Iemand die zo lief is om voor dit kleintje een setje te maken? Ik kan eventueel plaatjes zoeken maar dat is wel echt een pain in the ass met campingwifi c":
Oke top! Ik zal even snel wat plaatjes zoeken en naar je doorsturen. Bedankt! <3
Helemaal prima c: Je mag ze naar either Cobra of Toxic sturen, depending waarop ik op online ben XD
Toxic <3 Ze gaat zo mooi worden later heeft al te veel plaatjes gevonden
Toxicspore
You have no idea how crazy I am. Keep pushing, and find out.
Jaguarkit.
Member
The one and only 9 Actief I’ll do more than just survive
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2018 - 21:10
Toxickit. schreef:
Jaguarkit. schreef:
Cobra schreef:
Jaguarkit. schreef:
Jaguarrr <333
Helemaal prima c: Je mag ze naar either Cobra of Toxic sturen, depending waarop ik op online ben XD
Toxic <3 Ze gaat zo mooi worden later heeft al te veel plaatjes gevonden
Oh oeps ik heb al een pm naar Cobra gestuurd xD
Ik moet nu helaas weer weg want de iPad moet nodig aan de lader rip Bye guysss <3
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2018 - 23:02
OVER POSTEN GESPROKEN AHAH
iemand nog een topic? (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Coyotespirit
Member
Nynke 1336 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 27 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2018 - 23:04
Oke even een pauze tussen het bijposten door, eventjes tandenpoetsen c: Daarna Co afmaken en dan misschien Swallow nog helemaal of in ieder geval een paar topics hehee
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Aslan
Member