Swipe right {Tinderlight}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Swipe right {Tinderlight}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitfoot
Member
Swipe right {Tinderlight} Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimedo 9 aug 2018 - 16:51




Een wiebelige reflectie staarde terug vanuit het water. Origineel was Rabbitfoot hier enkel even water gaan drinken, wat broodnodig was op een brandende dag als deze. Een dood konijn lag naast haar, een vette. Maar na een stuk rennen was het al veel en veelste warm, en ze kon haar lichaam niet blijven uitputten, anders zou ze prompt van haar stokje vallen. De calico hield haar kop schuin, en inspecteerde haar snuit. Ze probeerde er achter te komen wat er konijnig aan haar was, maar zo ver geen succes. Ze zag een gewone kattenkop terug staren. Uiteindelijk brieste ze onverschillig; wat was ze hier aan het doen? Haar tijd verspillen door als een ijdeltuit naar haar zelf te staren? Ze nam nog een paar slokken water, maar vond het toch moeilijk om weg te kijken. Het was interessant.





Swipe right {Tinderlight} Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Swipe right {Tinderlight} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 22:02


Tinderlight had besloten om na een ochtend kampwacht haar poten maar eens te gaan strekken. De hele ochtend stilzitten en kijken hoe anderen langs kwamen was helemaal niks voor haar en ze was dan ook blij toen Basilfang het van haar overnam. Nu zat ze vol met redelijk prikkelende overtollige energie, die ze eruit aan het rennen was tot ze uiteindelijk bij het meer aankwam. Daar zag ze een bekend gestalte zitten, Rabbitfoot. De kattin zat naar zichzelf in het water te staren en Tinderlight moest toegeven, ze had de kattin niet zo ingeschat. Maar goed, nu ze toch.. nog niet door had.. dat Tinderlight.. Er was... De kattin sloop dichterbij met een zachte glimlach tot ze erg vlakbij was. "Toch bang dat je op een konijn lijkt?" Vroeg ze onschuldig.



Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Swipe right {Tinderlight} Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 21:05



Blijkbaar was ze erg geconcentreerd geweest, want ze had niet doorgehad dat er een kat aankwam. "Toch bang dat je op een konijn lijkt?" Rabbitfoot schrok zich wil, deinsde opzij, en tuimelde in het water met een grote plons. Dichtbij de over was het niet diep, maar het koude water kwam alsnog als een shock. Nu zag ze de dader: Tinderlight. Een grote grijns kwam op haar snoet, al was het een gepijnigde. "Hm, ik zou nu eerder zeggen dat ik op een kikker lijk." Merkte ze droog op. Langzaam hief de robuuste poes zich op, water druipend uit haar lange vacht. Plots ging er een lampje aan. Rabbit klom terug op de oever, ging naast de rossige kattin staan, en begon zich uit te schudden als een hond. Ze grinnikte er hartelijk om. Wraak.





Swipe right {Tinderlight} Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Swipe right {Tinderlight} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimema 3 sep 2018 - 22:00


Tinderlight's gezicht ging langs een scala van emoties. Eerst schrok ze zich wezenloos toen Rabbitfoot daadwerkelijk het water in tuimelde. Haar wijd opengesperde ogen vernauwden zich al vlug toen ze naar de volgende emotie ging, bezorgdheid over dat de kattin misschien niet meer uit het water kwam. Maar al snel barstte ze in lachen uit toen de kattin met een druipende vacht met vier poten op de bodem stond, kop boven water. Het lachen verging haar al snel toen ze echter zelf ook nat werd. "Iew, nee, Rabbitfoot!" bracht de kattin uit, wegspringend van de calico kattin. Ze schudde haar eigen pels uit en trok een zeer vies gezicht. Haar lachen was nu wel overgegaan in een boer met kiespijn.




Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Swipe right {Tinderlight} Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 0:24



Het was fantastisch om Tinder's face journey te zien, zeker omdat ze wist wat er daarna kwam. De lichte kattin deinsde achteruit. "Iew, nee, Rabbitfoot!" Rabbit schaterde het uit, maar probeerde haar lach te onderdrukken toen ze de walging op de snoet van de ander zag. "Sorry, sorry," Grijnsde ze, niet erg overtuigend. "Heb ik madame vies gemaakt?" Plaagde ze, een twinkeling in haar ogen. Zelf gaf ze niks om vies zijn. Ze bedoelde het echter goed, en hoopte dat Tinderlight nog enigsins de humor er van inzag.





Swipe right {Tinderlight} Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Swipe right {Tinderlight} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 12:17


Tinderlight slaakte een verbouwereerd kreetje toen de kattin haar zowaar ook nog madame noemde en vroeg of ze haar vies had gemaakt. "Dat heb je ja!" bracht de Flame-point verontwaardigd uit, waarna ze zich met een speelse grauw op driekleurige warrior stortte. "Ik zal jou eens vies maken!" miauwde de kattin redelijk fanatiek, proberend Rabbitfoot het water weer in te krijgen. Haar pels plakte vies aan haar lichaam dankzij het water wat Rabbitfoot op haar gegooid had, een heel erg vies gevoel wat Tinderlight betrof, en dat maakte haar alleen maar fanatieker om Rabbitfoot nog een duik te bezorgen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Swipe right {Tinderlight} Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 18:38



"Dat heb je ja!" Riep Tinderlight, en gaf enkel een grauw als waarschuwing voor ze zich op Rabbit stortte. "Ik zal jou eens vies maken!" Ze lachte hartelijk, vies worden maakte haar niks uit. Ze liet zich met alle liefde het water inwerken, maar toen ze kopje onderging was dat toch niet helemaal zo prettig. Ze had echter alweer een heel "goed" idee, maar voor dat om te werken, moest ze even onder water blijven. Rabbitfoot lag doodstil, haar ogen gesloten. Ze vond het naar, het was koud en gaf haar hetzelfde idee als vastzitten in een kleine ruimte. Ze opende haar bek, een klein kiertje maar, om een beetje binnen te laten. Plots kwam ze omhoog, en sproeide het water als een fonteintje naar Tinder. Haar pluizge vacht was nu zwaar, vastgeplakt aan haar lichaam, en droop. Goed, vies zijn vond de calico niet erg, maar nat? Enigsns gepijnigd grijnsde de warrior naar de ander. "Het is je gelukt! Trots?" Vroeg ze, terwijl het water in grote hoeveelheden in haar ogen druppelde.





Swipe right {Tinderlight} Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Swipe right {Tinderlight} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 22:00


Een machtige plons volgde toen Tinderlight Rabbitfoot weer in het water had gekregen. De flamepoint poes grijnsde breeduit toen haar vriendin kopje onder ging, maar het lachen verging haar al snel toen ze kopje onder bleef. Enkele bubbels braken het wateroppervlak, maar het hoofdje van Rabbitfoot deed dat niet. Oh Starclan. Tinderlight's staart begon lichtjes heen en weer heen en weer te zwiepen en een benauwd gevoel bekroop haar. Ze was toch niet aan het verdrinken? Kon Rabbitfoot eigenlijk wel zwemmen? De kattin legde haar oren plat terwijl de zenuwen steeds meer toesloegen. Juist toen Tinderlight op het punt stond om in te grijpen, kwam Rabbitfoot naar boven en sprayde ze een straaltje water in het gezicht van Tinderlight. De kattin hapte even verbijsterd naar adem. "jij!" bracht de kattin uit, haar ogen wijd gesperd. "Jij.. Jij..! Jij Fishfoot! Ik dacht dat je aan het verdrinken was!" Tinderlight sloeg haar staart tegen het water en spetterde wat in de richting van Rabbitfoot, die toch al verzopen was dus of het veel uitmaakte was een tweede.





Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Swipe right {Tinderlight} Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Swipe right {Tinderlight}   Swipe right {Tinderlight} Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 20:39



Toen ze bovenkwam, werd ze gegroet met het geschokte gezicht van Tinder. . "jij!" Haar grijns groeide exponentieel. "Jij.. Jij..! Jij Fishfoot! Ik dacht dat je aan het verdrinken was!" De poes spatte behoorlijk wat water naar Rabbit toe, die snel een poot voor haar kop hield. "Het spijt me, het spijt me!" Riep ze, en hees zich wederom op de kant, zich wijselijk niet uitschuddend. Ergens had Rabbitfoot het idee dat de rossige warrior dat niet zou waarderen. "Ik wou je niet vies maken," Bromde ze. Laten schrikken? Ja. Nat? Misschien een hèèl klein beetje. "Ik wou je gewoon een beetje afleiden," Bekende de calcio, en schudde wat water uit haar oor. De laatste tijd was vertrouwen en plezier ver in de clan te zoeken, het groepsgevoel wankelde met de dag tot het om zou donderen. Ze maakte zich zorgen. "En... Mezelf ook." Voegde ze toe. Ze wist dat Tinderlight niet een al te grote fan was van Oceanstar, maar ze haatte haar niet, toch? Ondanks wat er de afgelopen tijd was gebeurt?





Swipe right {Tinderlight} Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Swipe right {Tinderlight}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: