Cool kids!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cool kids!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 13 aug 2018 - 13:08

Zo hey! Dit was best een grote den. "Woooow," kwam er dan ook wat verbaasd uit, een grote glimlach op haar gelaat terwijl ze bij de apprentice den naar binnen tuurde. Voorzichtig stapte ze naar binnen, tussen de grote nesten door. Hoewel ze binnen twee maanden hier zelf ook zou liggen, was ze vele malen kleiner dan zelfs de jongste apprentice hier. Niet dat de kitten dat door had, ze had wel andere zaken om op te letten; zoals bijvoorbeeld de rood-witte apprentice die in haar blikveld was verschenen. Ergens herkende Rookkit haar als de apprentice van haar vader, iets wat ze eigenlijk helemaal niet leuk vond. Papa Panthergrowl was namelijk van haar, niet van een nep apprentice. Toch besloot ze maar even poolshoogte te nemen, waardoor ze op de aprentice af drentelde. "Hoi! Jij bent toch de apprentice van mijn papa?" vroeg ze meteen rechtdoorzee. Oef, hoe heette ze nou ookalweer? "Kjoo.... Kjootpaw toch?"

[Kjootpaw B)]


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Cool kids! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 13 aug 2018 - 13:18


Ammehoela, ze ging geen middagdutje doen. Toch had oompje Panther dat haar gezegd, zodat ze zo fris en fruitig mee kon op patrouille. Ze zat rechtop in haar nest met haar staart rond haar poten gekruld, geïrriteerd kijkende naar de uitgang van de den. Hmpfff waarom duurde dit zo laaaang. Ze wilde niet slapen. Nu niet, nooit niet. Een kitten stuntelde de apprentices den, één van de deputy. Oh oke, daar had ze haar vermaak. Kennelijk was zij, Coyo, het vermaak voor het poesje, die regelrecht op haar afstapte. Deze vroeg direct of zij de apprentice was van haar papa, waar Co kort op knikte. Ja, zij was de apprentice van meneer die vond dat ze moest slapen. Nou mooi niet. Vervolgens vroeg Rookkit of ze Kjootpaw heette. Met een grote grijns nam ze die naam in zich op. Hmmm, het had wel wat. "Ja, en jij bent... Broekkit toch?" kaatste ze geamuseerd terug. Als de kitten haar naam niet goed kon uitspreken, kon zij diens naam ook niet goed uitspreken.


Cool kids! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 13 aug 2018 - 15:37

Yep, dit was inderdaad de apprentice van haar vader dus. Rookkit besloot haar maar eens even goed te onderzoeken dan, al zag ze er wel aardig uit, hoor! "Ja, en jij bent... Broekkit toch?" een frons kroop over haar gelaat. Niettus! Ze was helemaal geen Broekkit, die apprentice had het vast verkeerd gehoord. Had haar vader niet genoeg over haar gezegd dan? Of had Kjootpaw gewoon een gehoorachterstand? Ach ja, Rookkit zou het haar vergeven. "Nee joh gekkie! Ik heet Rookkit, als naar die vogel. Je weet wel, kra, kra!" ze 'flapperde' met haar pootjes in een poging de roek na te doen waar ze naar vernoemd was. Of een roek nou echt 'kra, kra' zei, wist het poesje niet zeker. Maakte het uit? Absoluut niet.


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Cool kids! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 13 aug 2018 - 18:40


Geamusseerd luisterde Co naar 'Broekkit' die haar verbeterde. Oooh, dus ze heette Rookkit? Dat wist Coyo echt niet hooor. Ze grinnikte kort toen die een roek na deed. "Ah dus, van de kra kra?" miauwde ze droogjes, met een grote grijns op haar snoet. "Nou, Rookkit, zal ik je een geheimpje vertellen?" miauwde ze mysterieus, waarna ze even met haar wenkbrauw wiebelde. "Ik heet geen Kjootpaw, hoewel je het wel bijna goed had hoor!" lachte ze vrolijk, waarna ze even met d'r oortjes wiebelde. "Ik heet Coyotepaw," vervolgde ze tenslotte, en grinnikte nogmaals. "Maar je mag me Kjootpaw noemen hoor." miauwde ze, terwijl ze even knipoogde. "Als ik jou Broekkit mag noemen,"



Cool kids! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 16:50

Rookkit knikte blij. Jep jep! De kra kra! Nu snapte ze het wel, dat was fijn. "Nou, Rookkit, zal ik je een geheimpje vertellen?" meteen knikte ze meerdere keren, haar blauwe ogen groot als schoteltjes. Toen de ander met haar wenkbrauwen wiebelde keek ze was verbaasd. Huh, kon dat? "Ik heet geen Kjootpaw, hoewel je het wel bijna goed had hoor!" ... Nee! Wow! Wat was de ander een goede leugenaar, dat zou Rookkit zeker onthouden. "Oww..." oepsie, naja, Kjootpaw klonk ook wel leuk toch? "Ik heet Coyotepaw," een diepe frons lag op haar gelaat, wat was dat nou weer voor naam? "Kajoo.. Coio.. Blegh, dat is moeilijk!" piepte ze gefrustreerd, waarom had haar mama zo een moeilijke naam bedacht? "Maar je mag me Kjootpaw noemen hoor." de ander gaf haar een knipoog, nog een functie waarvan Rookkit geen idee had dat het bestond. Deze poes zat vol verassingen. "Als ik jou Broekkit mag noemen," kort gniffelde het poesje waarna ze even na leek te denken. "Hm...." klonk er dan ook bedachtzaam, waarna ze breed glimlachte. "Oké, dat vind ik goed, Kjootpaw," met heel veel moeite probeerde ze met haar wenkbrauwen te wiebelen en vervolgens te knipogen. Geen van beide zag er erg smooth uit, but hey, at least she tried.


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Cool kids! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimezo 19 aug 2018 - 23:15


Ooooh Broekkit was zo schattig. Coyo smolt gewoon bij het zien van de nieuwsgierige blik van de jongere poes. En, wat nog leuker was, Broekkit deed haar aan zichzelf denken! Toen ze nog wat jonger was. Oh die goeie ouwe tijden ook. Ze kreeg al haast heimwee aan kitten-zijn. Toen de zwart-witte kitten haar naam probeerde uit te spreken, grinnikte de apprentice. Zo'n moeilijke naam had ze toch ook weer niet? Coyo kon haar naam altijd heel goed uitspreken! Maar Broek gaf het op en zei dat die deal die Coyo haar voorgelegd had wel goed was. Dus vanaf nu was Rookkit Broekkit en Coyotepaw Kjootpaw. Klonk als een gevaarlijk stel niet waar? "Top!" miauwde Kjoot vrolijk. "Dus, Broekkit, wat wil jij gaan doen?" vervolgde de apprentice vrolijk verder.


Cool kids! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 20 aug 2018 - 15:33

Rookkit had een nieuwe kracht van zichzelf ontdekt; knipogen. Niet dat ze het nou echt goed kon, want ze knipoogde zegmaar met allebei haar ogen, toch vond ze het een heerlijk gebaar. "Top!" Rookkit, uhm, nu Broekkit, keek vrolijk op naar de ander, haar oortjes vol interesse op de veel grotere pos gericht "Heeft mijn papa jou dat geleerd?" vroeg ze, doelend op het wiebelen met haar wenkbrauwen en het knipogen. Waren dat misschien wel overlevingstechnieken? Wow! "Dus, Broekkit, wat wil jij gaan doen?" Oh! Ze mocht kiezen, dat was leuk. Het fragiele poesje dacht duidelijk diep na. "Hmmm,"tja, wat wilde ze doen? Eigenlijk wist ze dat heel goed, alleen mochten haar mama en papa dat niet weten. Daarom kwam ze dichterbij en deed ze haar best om stiekem in het oor van de ander te fluisteren, al kon ze daar niet helemaal bij. "Psst... We kunnen... Samen het kamp uit," dat leek haar zo stoer! Met twinkelende oogjes keek ze de ander aan. "Alsjeblieeeeeft Kjoot? Je kan me leren vissen!" Rookkit zette haar beste puppy ogen aan.


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Cool kids! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 16:39


Met een verwarde blik keek Kjootpaw de kitten aan toen die vroeg of papa het aan haar geleerd had. Wat geleerd? Maar ze haalde in haar gedachten haar schouders op. Het zou wel. Vervolgens vroeg de apprentice aan Broekkit wat zij wilde gaan doen. Daar antwoordde de kitten op dat ze het kamp uit wilde. "Mag dat wel van papa Panther?" miauwde ze, met een geamuseerde glans in haar ogen. Nu vond Coyotepaw het geen probleem om deze kitten het kamp uit te smokkelen, maar ze was eerder bang dat Panthergrowl héél erg boos op haar werd. Like, razend. Het was immers zijn dochter, en ze wist dat Panther uit zijn eerste nest al zijn kittens verloren had. Al zijn kittens, behalve Chivy. Ze wilde al bijna nee zeggen, toen de kitten begon te smeken. Ehhh, wat nu? De kitten teleurstellen maar wel loyaal blijven aan haar mentor, of op avontuur gaan? Nu sprak avontuur zoals gewoonlijk haar ontzettend aan, maar ze wilde geen boze Panther op haar dak. "Ik denk niet dat jouw papa en mama dat heel erg leuk zouden vinden," begon Kjoot voorzichtig. Ze wilde niet nog meer problemen.


Cool kids! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 20:45

"Mag dat wel van papa Panther?" Rookkit glimlachte breed en knikte. Had Panther gezegd dat het oké was? Absoluut niet. Pfft, het mocht vast wel één keertje. Rookkit had daarbij helemaal geen problemen met liegen, als het haar kreeg waar ze zich hebben wilde. Ze zag dat Kjootpaw moeite had met haar puppy oogjes, ze was zo dichtbij de overwinning! "Ik denk niet dat jouw papa en mama dat heel erg leuk zouden vinden," Rookkit rolde met haar oogjes, waarna ze lief giechelde. "Hij zei dat ik best een keer het kamp uit mocht! Daar wordt je namelijk groot en sterk van, en dat ga ik worden," haar stem was zo vrolijk en onschuldig dat het als de waarheid klonk. Rookkit had geen idee dat liegen slecht was, dus had ze er ook absoluut geen schuldgevoel bij. Ongeduldig stapte ze achter Kjootpaw en begon in diens rug te duwen. "Kom.. Op!"


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Cool kids! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 17:29


Kjoot keek met enige twijfel naar Broek die zo lief zei dat ze dat heus wel mocht. Het klonk... redelijk. Immers werd zij toen ze 5 moons was ook met mama meegegaan om op patrouille te gaan. Maar, Kjoot was Broek's mama niet, dus helemaal goed inschatten kon ze deze situatie niet. Ach, eventjes was niet erg toch? Toen Broekkit in haar rug ging duwen, zuchtte Kjoot dramatisch. "Nou... vooruit dan maar." miauwde ze, met een scheve grijns op haar gezicht. Ze zou wel zien of ze betrapt zouden worden en hoe boos ome Panther en mama Butter op hen zouden worden. Sowieso zou zij de schuld krijgen want zijn was ouder en had daarmee de verantwoordelijkheid. Iets wat Kjoot nog niet zo goed kon. "We moeten wel heeel zachtjes en voorzichtig zijn anders worden we gesnapt en krijgen we straf," miauwde ze nog eens, waarna ze met haar staart zwiepte en alvast uit de apprentice's den ging. Eens kijken hoe ze dit gingen aanpakken!


Cool kids! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Cool kids! Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Cool kids!   Cool kids! Icon_minitimema 10 sep 2018 - 17:48

So close... So close... "Nou... vooruit dan maar." yes! Yippee! Broekkit hield acuut op met duwen en veerde overeind, haar blauwe kijkers vol blijdschap. Vrolijk huppelde ze al naar de uitgang van de den, waar ze halt hield en haar nieuwe vriendin met een brede glimlach aan keek. Komop dan! "We moeten wel heeel zachtjes en voorzichtig zijn anders worden we gesnapt en krijgen we straf," oh, natuurlijk. Meteen knikte de poes waarna ze zo stil en sneaky als ze kon, achter Kjootpaw aan sloop. Precies zoals ze eens had gehoord bleef ze heel laag en probeerde ze zich te verstoppen in de schaduw van de lichte poes. "Ik ben net een ninja!" fluisterde ze zachtjes, maar opgewonden. Dit was zo stoer! Oh wat zou Rainkit jaloers worden, hihi. "Waar gaan we heen Kjoot?"


Icarus flew too close to the sun
Cool kids! Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cool kids!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: