Queens of misschief - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Queens of misschief

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Littlefish
Member
Queens of misschief - Pagina 2 BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Queens of misschief   Queens of misschief - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 sep 2018 - 19:29

Littlepaw's oortjes lagen diep in haar nek begraven en haar staart zwaaide nerveus en doodsbang heen en weer. De stem van de deputy sloeg als een donderslag in op haar bedwelmde hoofd en gaf haar schreeuwende koppijn. Panthergrowl vroeg wat ze op hadden. De jonge poes kon enkel met grote ogen kijken naar de grijze kater, de vader van hun medicine cat. Ze durfde niet te antwoorden; ze wist niet wat ze op had. En nu zag ze ook wel in wat een ontzettend dom idee dat was geweest.. Maar het leek zo leuk op het moment en Littlepaw had nooit de gewoonte gehad om na te denken over de consequenties van haar acties. Nu hoopte ze maar dat Coyotepaw het kon uitleggen, misschien kon zij als riverclangeborene en dochter van de leidster de situatie iet of wat verzachten; want zij, als bastaardkind en clanoverstapper, was sowieso niet echt het toonbeeld van gehoorzame apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Queens of misschief - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Queens of misschief   Queens of misschief - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 18:04


Coyotepaw had haar oren in haar nek gelegd, en keek bang naar haar poten. Oh, wat waren haar poten toch interessant! Veel interessanter dan een schreeuwende Panther in elk geval. Bij elk woord dat hard uit de deputy zijn bek kwam, dook de apprentice nog meer ineen. Dit was een fout geweest, een grote fout. Dat zag ze nu ook wel in, hoewel ze nog steeds wel wist dat ze oprecht genoten had van het overheerlijk gevoel van dat kruid dat ze genomen hadden. Over dat kruid gesproken, Panther vroeg aan hen wát ze precies genomen hadden. Co richtte haar blik schichtig even naar de grijze kater, waarna ze toch weer naar de grond keek. "Ik eh... eh..." stamelde ze, niet goed wetende wat ze zeggen moest. "Geen doodsbessen of papaverzaadjes?" miauwde ze, op een licht vragende toon, waarna ze paniekerig naar haar partner in crime, Little, keek. Help, hoe moesten ze zich hier nu uit redden?


Queens of misschief - Pagina 2 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Queens of misschief - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Queens of misschief   Queens of misschief - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 19:11

Littlepaw hield zich stil, maar als ze dacht dat dat een slimme zet was dan had ze het helemaal verkeerd. Panther wilde liever in ieder geval een poging tot een verklaring dan helemaal niks. Coyote stamelde toen uit dat het in ieder geval geen doodsbessen geweest waren, en ergens voelde hij zich opgelucht, maar nog steeds was hij ziedend. Wat een domme, domme roekeloze apprentices. Met woedende ogen keek hij beiden aan. "Jullie zijn ONTZETTEND dom geweest en denk maar niet dat ik dit soort gedrag toe sta in de clan. Jullie zullen voelen wat jullie gedaan hebben." Panthergrowl's houding was gevaarlijk. Zijn lichaam was groot, zijn oren achteruit gedrukt. Zijn staart dik en zijn gele ogen vlammend als vuur. "Jullie gaan samen met mij naar de rivier lopen en ik wil dat jullie daar in één keer in springen, zodat jullie in ieder geval weer normaler kunnen nadenken." De kater schudde zijn kop om hun irritante stoner gedrag. "Daarna wil ik dat jullie deze nacht verder besteden aan jagen. En pas als de zon weer opkomt mogen jullie terug het kamp in en al het eten wat jullie gevangen hebben, mogen jullie niet opeten. Jullie zullen morgen niet eten totdat het avond is, en zorg ervoor dat je dan ook als laatste eten pakt." Zijn stem was laag, dreigend haast. "En morgen helpen jullie Chivy en ruimen jullie deze zooi OP. En zorg er maar voor dat zij geen poot hoeft uit te steken, dat ze alleen maar instructies hoeft te geven. De rest van de week wil ik dat jullie haar dag. en. nacht. helpen met wat ze dan ook wil. WAT. DAN. OOK. Jullie mogen geen poot uit het kamp stappen en als ik hoor dat jullie dat wel hebben gedaan, dan ZWAAIT ER WAT." Nu gleed zijn blik naar Coyotepaw, en met harde ogen keek hij haar aan. "Coyotepaw," begon hij.
"Ik verstoot jou voor nu als mijn apprentice. Ik wil niks meer met jou te maken hebben."


Queens of misschief - Pagina 2 EHnbxOu        0        Queens of misschief - Pagina 2 12ADpxX


Laatst aangepast door Panthergrowl op wo 19 sep 2018 - 20:17; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
Queens of misschief - Pagina 2 BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Queens of misschief   Queens of misschief - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 19:21


Littlepaw maakte zich nog kleiner, als dat al mogelijk was. Ze voelde zich een kleine, pasgeboren kitten die zo platgestampt kon worden door de grote boze deputy - en eigenlijk was dat ook wel een beetje zo. De kater begon met het opnoemen van hun straf. Ze moesten in de rivier springen, zodat ze terug helder zouden kunnen denken, en dan de hele nacht jagen; maar ze mochten niets van die prooi opeten. In feite mochten ze niet eten tot morgenavond, en dan ook maar als laatste. Daarnaast moesten ze ook Chivypaw helpen met dit alles op te ruimen, haar slaafje worden in feite. Allemaal dingen die ze wel verwacht had; maar wat de kater dan zei deed haar bang kijken naar haar partner in crime. Holy, arme Coyotepaw..


Laatst aangepast door Littlepaw* op do 20 sep 2018 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Queens of misschief - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Queens of misschief   Queens of misschief - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 20:32


Panther begon weer over hoe dom ze waren geweest, en Coyote keek met een sip gezicht naar de grond. "Jullie gaan samen met mij naar de rivier lopen en ik wil dat jullie daar in één keer in springen, zodat jullie in ieder geval weer normaler kunnen nadenken." Oké, dat klonk nog best redelijk. Dat zou betekenen dat Co weer wat helderder zou zijn, kon ze ook wat beter nadenken over de dingen die ze nog moest doen. Hierna zou hun straf komen, dat wist ze zeker. "Daarna wil ik dat jullie deze nacht verder besteden aan jagen. En pas als de zon weer opkomt mogen jullie terug het kamp in en al het eten wat jullie gevangen hebben, mogen jullie niet opeten. Jullie zullen morgen niet eten totdat het avond is, en zorg ervoor dat je dan ook als laatste eten pakt." Coyotepaw dook nog erger ineen, zo lang kon ze niet zonder eten! 'S nachts jagen was eigenlijk wel gaaf, dus daar zou ze zeker niet over klagen. Hoewel... ze moest die dag erna wel weer moeten trainen en andere dingen, was ze dan niet kapot moe? "En morgen helpen jullie Chivy en ruimen jullie deze zooi OP. En zorg er maar voor dat zij geen poot hoeft uit te steken, dat ze alleen maar instructies hoeft te geven. De rest van de week wil ik dat jullie haar dag. en. nacht. helpen met wat ze dan ook wil. WAT. DAN. OOK. Jullie mogen geen poot uit het kamp stappen en als ik hoor dat jullie dat wel hebben gedaan, dan ZWAAIT ER WAT." Oh neeee, dat was zeker niet goed. Ze wist dat Chivy wel eens gebruik kon maken van dit soort dingen, like misbruik. Dat was niet leuk! Straks zou ze meer van die vieze wortels moeten eten, omdat Chivy dat leuk zou vinden. Wist zij veel. Ze wilde haar bek al bijna ontzet open trekken, toen haar mentor haar naam dreigend uitsprak. "Ik verstoot jou voor nu als mijn apprentice. Ik wil niks meer met jou te maken hebben." Bam. Een leegte die ze nooit eerder gevoeld had, vulde haar hart. Ze voelde een leegte, een holte, die niet meer opgevuld kon worden. Wat moest ze zonder haar mentor, correctie, ex-mentor? Haar oom? Ze voelde nattigheid over haar wangen stromen. Even wist ze met haar highe kop niet wat dit was, maar langzaamaan besefte ze dat ze aan het huilen was, dat dit tranen was. "M-m-maar..." snotterde ze. Die straf deed er niet toe, het enige wat er toe deed was dat Coyote haar mentor nu al miste. NU al. Hoe kon ze dit nog overleven? Zonder ome Panther?




Queens of misschief - Pagina 2 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Queens of misschief
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: