Lost, but i'm stronger than i look.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost, but i'm stronger than i look.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Lost, but i'm stronger than i look. Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Lost, but i'm stronger than i look.   Lost, but i'm stronger than i look. Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 21:09

De rivierclanterritorium was al een paar pasen achter haar, maar de zilver/grijze poes bleef door rennen totdat ze zeker ver van haar ex-thuis was gerend. Haar poten begonnen pijn te doen, maar ze bleef door gaan totdat ze bij een grote rotblok kwam. Moonstream sprong erop en bleef zwaar hijgend op de steen zitten. Ze was net verbannen geweest doordat ze naar Poessipoes rook, ze had nog willen uitleggen, maar ze had de woorden ervoor niet kunnen vinden. Moon Zou nog vlak bij de grenzen rond hangen om Thunderstorm en Honestheart nog de waarheid te vertellen. 'Niet is erger dan Tweebener's!' Schreeuwde Moonstream kwaad. Ze was woedend op ze en zou de eerste de beste openkrabben als het maar even kon! Maar in dit gebied kwamen nooit mensen lang vanwegen de grote getalen zwefkatten die geen tweebeennet of een clan hadden. Moonstream schudden haar kop en dikke tranen biggelde in haar vacht die donkere strepen achter lieten. Moonstream krulde zich op en voelde de aanwezigheid van haar moeder die haar eigenzins geruststelde. Horen kon ze haar alleen in der dromen, maar het was haar aanwezigheid die Moonstream rustiger maakte. Ze was niet bang om buiten het riviergebied te komen, want ze had hier vaak genoeg haar poten gestrekt in een eigen training om sneller te worden en het had goed uitgepakt. Moonstream was een van de sneltste katten die zij ooit tegen was gekomen. Haar snelle reactie's waren in grenggevechten goed uit gekomen, maar ook bij prooien vangen was ze niet de minste krijger geweest die met een grote marse aan buit mee terug kwam gelopen. Maar dat alles was nu voorbij en ze moest nu alleen vangen wat ze voor zichzelf nodig had. Moonstream tilde haar kop op bij het geluid van pootstappen en ze keek in de richting van de kat die aankwam gelopen.


Lost, but i'm stronger than i look. Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Lost, but i'm stronger than i look. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Lost, but i'm stronger than i look.   Lost, but i'm stronger than i look. Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 21:15

Ik heb nergens gezien in een topic dat je verbannen bent door Crookedstar en ik heb in het Riverclan topic gelezen dat je er zelf bent uitgestapt. Om onnodig drama te voorkomen sluit ik dit topic even tijdelijk zodat ik het duidelijk voor mezelf heb Smile

EDIT: Oke, opgelost, mijn fout, weer open Wink Veel plezier met Rpen!

Met vriendelijke groet,

Strawberry


Lost, but i'm stronger than i look. T4W3e3N
Stamps
Lost, but i'm stronger than i look. PS18GM0Lost, but i'm stronger than i look. W0qAlxRLost, but i'm stronger than i look. EjrsROFLost, but i'm stronger than i look. FWu1gsfLost, but i'm stronger than i look. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Lost, but i'm stronger than i look. DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Lost, but i'm stronger than i look.   Lost, but i'm stronger than i look. Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 21:45

Redeye zuchtte en liep door de bossen, het zou niet lang meer duren of haar kittens zouden getraind worden. Dat zou nog eens wat worden.. Maar nu waren ze veilig bij Flashcoat. Redeye probeerde eigenlijk te jagen maar een faag bekende geur en een stem. 'Niet is erger dan Tweebener's!' Schreeuwde de Riverclan poes boos. Niet ver van haar vandaan. Met een paar sprongen kwam ze aan bij de poes. Ja ze kende haar echt. "Moonstream toch?" Vroeg ze vriendelijk en keek haar aan. "Ik had je ontmoed op de warzone samen met Bones." Sprak ze maar keek daarna haar geintereseerd aan. "Is alles goed Moonstream? Je ziet er uit alsof je net een spook hebt gezien." Onbedoeld dacht ze aan Phantom met zijn ijswitte vacht en doodenge verscheining. "Is er iets waar ik je mee kan helpen? Is er soms iets met RiverClan aan de hand?" Lichte zorgen borrelde in haar hoofd. Hadden Bloodclan katten hiermee te maken? Ze had niets van Blacksou er over gehoord, maar Scourge kon van alles doen. En sinds Redeye vroeger een clankat was maakte ze zich best zorgen, hoewel ze nooit terug zou gaan naar haar clan, zou ze het misschien hebben gedaan als ze Flashcoat niet had ontmoed. Vragend bewoog ze haar oren en zwiepte langzaam met haar staart over de grond, wachtend op antwoord van de poes.


Lost, but i'm stronger than i look. Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Yelloweye
Member
Lost, but i'm stronger than i look. DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Yelloweye
BerichtOnderwerp: Re: Lost, but i'm stronger than i look.   Lost, but i'm stronger than i look. Icon_minitimeza 15 okt 2011 - 22:09

Met lichte passen liep de bruine cyperse poes door het bos met haar kop laag om de prooi geuren beter te reuken. Ze was jong en had een nog mooi jong verzorgde vacht. De rogue liep rustig door met lichte passen. Toen merkte ze een kleine beweging op. Het was een muis. Haar maag rammelde en door die lekker warme lucht in haar neus kreeg ze nog meer honger. Met iets snellere passen sloop ze er op af. Ze was clan geborene maar haar ouders hadden haar naar de rogue plaatsen gebracht en was ze hier op gevoed ze was vroeger een Windclan kitten bij twee manen was ze dat niet meer. Ze wist enkel nog dingen over het spelen met andere kittens, maar dat boeide haar niet meer. Ze had niks met de clans, en aan gezien haar ouders haar weg hadden gedaan zag ze er ook niet veel goed in. 'Niets is erger dan Tweebener's!' De muis rende weg en Yelloweye raakte geïrriteerd. Lekker is dat! Ze rende richting het geluid. Want die worden hadden haar wel nieuwsgierig gemaakt. En aangezien haar prooi weg was had ze toch niks beters te doen. Een eigen territorium had ze niet. "Moonstream toch?" Vroeg ze vriendelijk en keek haar aan. " Een andere rogue merkte ze op. En een clan kat met een poeisiepoes lucht? Dit snapte ze niet helemaal. "Ik had je ontmoed op de warzone samen met Bones." Ze snapte het verhaal niet helemaal maar wachtte nog even af. "Is alles goed Moonstream? Je ziet er uit alsof je net een spook hebt gezien." De Riverclan kat zag er inderdaad niet echt vrolijk uit. "Is er iets waar ik je mee kan helpen? Is er soms iets met RiverClan aan de hand?" Van waar had die andere kat, die rogue daar zo veel zorgen om? Ze was nieuwsgieriger geworden. Ze stapte naar voren. 'Sorry dat ik jullie een beetje heb afgeluisterd. Maar ik hoorde een boze schreeuw die mijn prooi heeft verjaagd, dat was jij denk ik,' zei ze de Riverclan poes aankijend ze keek niet boos of zo, maar vriendelijk. 'Ik ben Yelloweye,' zei ze vriendelijk.

[Ben ik welkom?]


Lost, but i'm stronger than i look. 2433mnn
acc:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Lost, but i'm stronger than i look. Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Lost, but i'm stronger than i look.   Lost, but i'm stronger than i look. Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 23:02

Een zwarte poes kwam naar haar toe gelopen en begon meteen vragen te stellen. Moonstream was boo en verdrietig, maar ze herkende Redeye meteen. Boos zwiepte ze de woorden van de warte poes weg. 'Met de clan is niks mis, maar als die tweebeen jongen met niet verwond hadden had die grote tweebener me niet mee genomen twee manen geleden!' zei Moonstream met een woede in haar stem die niet voor Redeye bedoelt was. Ze ging liggen en legde haar taart over der snuit heen. Tranene biggelde nog steeds over haar wangen heen, maar die waren niet te zien door haar staart. De stem van een andere poes deed haar opschrikken en ze zag een bruine cyprese poes op hen afkomen. Moonstream snikte even, maar herstelde zich vrijwel goed en ging weer recht zitten. Ze was nu buiten het rivier clangebied en was niet langer een van hen dus hoefte zij zich niet langer zo te gedragen. Moonstream schudden zich uit en zwiepte nog boos met het puntje van haar staart. 'Wat maakt het uit. Ik ben verbannen doordat het vast en zeker zo lang geduurt heeft voor ik een uitweg kon vinden uit dat tweebeennest. Gelukkig had die grote het niet door, maar daar zit nog een poes die van de windclan afkomstig is. Eigenlijk zou ik haar daar uit willen redden? Ik was zo opgewonden een uitweg gevonden te hebben dat ik vergat het haar ook te vertellen...' de woorden stroomde uit haar bek voor er erg in had en bibberde even alsof ze het koud had. Honger had ze wel en Moonstream hoopte dat Redeye en Yelloweye zoals de bruine poes zich noemde haar zouden kunnen helpen of dat zij hen kon helpen dan deed ze dat graag?

( je bent welkom Yelloweye. :3 )


Lost, but i'm stronger than i look. Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost, but i'm stronger than i look.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: