Algemene Onzin Topic - Pagina 37



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Witheringrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 F8ihGXf
Sans
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Witheringrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 20:26

yess withering is not lonely anymore


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Eec7bza
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Freedje
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Razor
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 20:38

Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 20:58

Razor schreef:
Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD

Je mag nog een post doen uwu


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 F7679810Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 6r6hafAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Rm66qa Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 K00uqAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 17coyhAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Rm66qaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Vno93lAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 2i0b29yAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 2i0b29yAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Vmwrhy
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Freedje
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Razor
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 21:13

Fortuna schreef:
Razor schreef:
Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD

Je mag nog een post doen uwu

Nope, die is voor volgende week Laughing Laughing XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 21:18



Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 22:13

Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen Very Happy nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD

Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Dinspots
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 RfBFH8A
loïs
247
Actief
frageil (fragile & geil)

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dinspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 22:25

Coyotepaw. schreef:
Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen Very Happy nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD

Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip

KOM SOCIAL WORK IN ROTTERDAM DOEN


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Dinyee10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 5mYVNNKAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 UaJatYaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 UnknownAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 6IRKqVAAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 NMT5ue8
look at my wife:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 22:51

Dinspots schreef:
Coyotepaw. schreef:
Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen Very Happy nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD

Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip

KOM SOCIAL WORK IN ROTTERDAM DOEN
omg ik heb even naar die studie gekeken en die lijkt me idd echt super leuk!! maar er is ook een bachelor aan de hu en ik woon in Utrecht dus dat is minder reizen (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 22:58

Coyotepaw. schreef:
Dinspots schreef:
Coyotepaw. schreef:
Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen Very Happy nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD

Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip

KOM SOCIAL WORK IN ROTTERDAM DOEN
omg ik heb even naar die studie gekeken en die lijkt me idd echt super leuk!! maar er is ook een bachelor aan de hu en ik woon in Utrecht dus dat is minder reizen (a)

ghehehe zou gaaf zijn als we dezelfde opleiding doen (ook als jij hem in een andere stad doet)!! <3
echt super leuk dat jij ook in zulke soort opleidingen geïnteresseerd bent


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 2iha58wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 VmwrhyAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 89lmSOJAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZtAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Okd2lwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 10pvxmw
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 23:10

Coyotepaw. schreef:
Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen Very Happy nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD

Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip

En wat nou als je via HBO naar het WO gaat? (Of van 5 havo naar 5 vwo en vervolgens naar wo, geen idee wat je nu doet namelijk)
Klein omweggetje, maar waar n wil is is een weg? (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 23:40

@loiss; jaaa hahahah <3
@moomoo; jaa ik denk er over na om na havo naar 5 vwo te gaan! maar omdat mijn school best wel streng is in die overstap moet ik natuurlijk een plan b (en c) ebben c”:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Lilmeep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Ellis
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Less than a year
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lilmeep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 8:03

Als ik wil beginnen met een kitten, kan dat doen of moet je een ouder hebben om dit te doen?
En als de naam bestaat, mag dan bvb een punt aant einden doen ?

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 9:03

Lilmeep schreef:
Als ik wil beginnen met een kitten, kan dat doen of moet je een ouder hebben om dit te doen?
En als de naam bestaat, mag dan bvb een punt aant einden doen ?


Nee, tenzij je graag een verhaallijn wilt hebben, hoef je geen ouder te hebben om een kitten aan te maken. In dat geval maak je gewoon een kitten aan met fictionele ouders.

Als de naam bestaat, moet je er een leesteken achter doen die niet bezet is. Ik heb zelf Dotkit aangemaakt, maar omdat de naam al bezet was, heb ik er een punt achter moeten zetten. Soms is de punt bezet, dan moet je een ander leesteken pakken, zoals een komma.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoordt! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 10:04

@Lilmeep: Nog even inhaken op Freedje haar antwoord. Een teken erachter mag bij katten die hun definitieve naam nog niet hebben. Dit geldt dus niet voor warriornamen, als die al bezet zijn moet je even een andere verzinnen c: . Maar als ik het goed begrijp gaat het om een kitten, dus dan mag je er inderdaad een leesteken achter zetten.

Goodmorning all ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 10:09

Chawl schreef:
@Lilmeep: Nog even inhaken op Freedje haar antwoord. Een teken erachter mag bij katten die hun definitieve naam nog niet hebben. Dit geldt dus niet voor warriornamen, als die al bezet zijn moet je even een andere verzinnen c: . Maar als ik het goed begrijp gaat het om een kitten, dus dan mag je er inderdaad een leesteken achter zetten.

Goodmorning all ^^

+1

Goodmorning <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewalker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 8a7eb63e52ba226d4cb5df0145e2fd571c60bb19
Opper
91
Actief
the h e a r t of winter

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewalker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 11:19

Morning c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 11:19

Morning ~


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 13:13

Het is bijna kwart over een en ik lig nog steeds in bed haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 17:00

Damn verlies dit forum steeds uit 't oog


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewalker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 8a7eb63e52ba226d4cb5df0145e2fd571c60bb19
Opper
91
Actief
the h e a r t of winter

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewalker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 23 sep 2018 - 18:56

Oef ik hoop stiekem dat White zijn mentor Withering word wanneer hij de 6 moons aantikt :’))


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: