Mijn grote vent <3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn grote vent <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chawl
Deceased
Mijn grote vent <3 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 14:44

Time flies so fast

Dat lijkt altijd zo cliché, maar het is zeker waar. Als ik kijk naar het afgelopen jaar, dan weet ik soms echt niet meer waar de tijd nu gebleven is. Ik geniet elke dag weer van je, van je mooie lachje. Hoe je je hoofd naar mij toe buigt om je hoofdje tegen die van mij te duwen(jou manier van knuffelen). Hoe jij zwaait naar elke auto die langs rijdt. Hoe je geconcentreerd luistert als je iets hoort, want wie weet. Misschien komt papa wel weer een keertje thuis? Hoe jij steeds vaker gaat staan en zelfs soms een stapje rond te tafel zet. Het gaat allemaal zo snel. Elke ontwikkeling, elke nieuwe ontdekking. Dan is het zomaar weer 11 september. De dag dat wij vorig jaar om half 8 's ochtends naar het ziekenhuis reden. Waarbij precies op dat moment een nummer van Liam op de radio was, dat kon geen toeval meer zijn. 's avonds werd jij geboren en dat maakt jou vandaag alweer 1 jaar!

We hebben al veel leuke dingen gedaan. Zondag was er visite en ben je maar verwend met veel cadeautjes. Vanochtend kreeg je van papa en mama een mooie fiets, waar we eerst een rondje mee hebben gewandeld. Daarna ben jij met mama naar de kinderboerderij geweest. Wat ben je toch dol op dieren, van wie zal je dat toch hebben, haha. Nu lig je lekker te slapen dus heb ik even mooi de tijd om mijn grote jarige vent hier weer eens te laten zien. Want wat ben je al groot geworden <3 .

Mijn grote vent <3 WYSn0Hv

En de rest even in een spioler :3

Foto's:

Gefeliciteerd lieverd, mama houdt zielsveel van jou I love you


Mijn grote vent <3 85A0ca8T_oMijn grote vent <3 V4s23EcO_oMijn grote vent <3 FTbtNyE2_oMijn grote vent <3 FTbtNyE2_oMijn grote vent <3 PF71KdU0_oMijn grote vent <3 JeyKDma8_oMijn grote vent <3 GPr1M0jZ_oMijn grote vent <3 COxUkZt
Judge me
Mijn grote vent <3 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Mijn grote vent <3 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 14:56

aww super schattig! <3 Van harte gefeliciteerd met je zoontje Julia! <33


그대는 나의 이야기였다
Mijn grote vent <3 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Mijn grote vent <3 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 14:59

Awhh wat een prachtig zoontje heb je toch Julia! 1 jaar al weer, de tijd gaat echt snel! Gefeliciteerd maak er een prachtigr dag van! <3


Mijn grote vent <3 Oceano10
Mijn grote vent <3 LcrIgCQMijn grote vent <3 JwNO92gMijn grote vent <3 EjrsROFMijn grote vent <3 UK1ajoIMijn grote vent <3 3qCkg2fp_oMijn grote vent <3 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Mijn grote vent <3 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 15:00

Aaah wat wordt hij toch knap en groot! Hij wordt al echt een grote jongen zo te zien. c: Heel erg gefeliciteerd met Liam <33



Mijn grote vent <3 Swallo12
Mijn grote vent <3 G3K5gZvO_oMijn grote vent <3 XehOIgmF_oMijn grote vent <3 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Mijn grote vent <3 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 15:06

Alweer een jaar?! Shit, dat gaat echt heel snel.
Gefeliciteerd beide! Dat jullie een leuke dag mogen hebben <3


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Mijn grote vent <3 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 15:11

Hij is inderdaad al groot geworden, gefeliciteerd met je zoontje^^


If you are strong, you'll find responsibility
Mijn grote vent <3 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Koifish
Elder
Mijn grote vent <3 Tumblr_ourvs9Xris1wy4186o1_500
fishy M
217
Actief
“Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koifish
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 16:29

Nu al een jaar! Tijd vliegt zeg O: Gefeliciteerd met Liam <33


Mijn grote vent <3 Osjeko11
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Mijn grote vent <3 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 16:38

Damn de tijd gaat snel :')
Gefeliciteerd aan de birthday boy, hij word zo snel groot <3


Mijn grote vent <3 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Mijn grote vent <3 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 16:41

Omg wat een schat, hij is al zo groot aaa
Gefeliciteerd, Liam. Nu voel ik me echt super oud whAhha


Mijn grote vent <3 2gxnp75Mijn grote vent <3 Z0ZImY9Mijn grote vent <3 10pvxmw

Mijn grote vent <3 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Mijn grote vent <3 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 19:33

Dank jullie wel :3


Mijn grote vent <3 85A0ca8T_oMijn grote vent <3 V4s23EcO_oMijn grote vent <3 FTbtNyE2_oMijn grote vent <3 FTbtNyE2_oMijn grote vent <3 PF71KdU0_oMijn grote vent <3 JeyKDma8_oMijn grote vent <3 GPr1M0jZ_oMijn grote vent <3 COxUkZt
Judge me
Mijn grote vent <3 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Mijn grote vent <3 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 19:49

Woow, is hij alweer een jaar oud? Van harte gefeliciteerd met je prachtige zoontje Julia! Hij wordt al heel groot! <3



Mijn grote vent <3 C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Heavykit.
Member
Mijn grote vent <3 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heavykit.
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimedi 11 sep 2018 - 20:03

Alweer een jaar oud, wow! Gefeliciteerd <3

De foto's met de geiten zijn echt geweldig, je kan inderdaad goed zien dat hij van dieren houdt. So adorable <3


Mijn grote vent <3 WLyPcTW

But what if I choose the darkness instead?
Terug naar boven Ga naar beneden
Twig •
Member
Mijn grote vent <3 DPKsfdL
Yanthe
23
Actief
Twig that sparkles in the rain

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Twig •
BerichtOnderwerp: Re: Mijn grote vent <3   Mijn grote vent <3 Icon_minitimewo 12 sep 2018 - 21:41

Wow, de tijd vliegt! Nog van harte gefeliciteerd!!! <3


Mijn grote vent <3 BbLGBts
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn grote vent <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Birthdays-
Ga naar: