Gods & Monsters



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gods & Monsters

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 20:25

Haar voetjes streelde langzaam over het harde gesteende waar ze overheen stapte. Haar zwart met witte vacht glansde in de zon terwijl ze zich met gecontroleerde passen vooruit bewoog over de lage van steen gehouwen muur. Morwen was haar naam. Ze was nog niet heel oud en wist alles af van fluwelen kussens, zachte dingen en droog voer. Een leven buiten was niet wat ze voor ogen gehad zou hebben tot twee dagen geleden, als het haar gevraagd werd. Ze was opgegroeid als huiskat en had drie lieve mensen als haar verzorgers. Hun kit was soms wat luidruchtig maar als ze heel veel kopjes gaf mocht ze op haar schoot liggen en dan was haar kit wel stil. Haar kit, haar mensen. Nu waren ze weg en moest Morwen alleen leven in de kou. Haar kleine lijfje rilde toen een briesje opstak die kouder was dan zou moeten. Ze bewoog opzij en liet zich langzaam van het muurtje afglijden tot haar pootjes in het zachte gras landde. Ze krabde met haar achterpoot aan haar roze halsband en haar naamplaatje rinkelde zacht. Ergens kraste een uil. Het leek wel een onheilspellend voorteken want toen ze zich naar het geluid toe had gericht zag ze een zwarte kat op haar af komen en zonk haar hartje diep.

Tag: @Cobra
Notes: Gesloten topic


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 21:09

Het had eventjes geduurd voordat hij zich weer op volle kracht voelde nadat hij een vos had uitgedaagd en er een hersenschudding aan over had gehouden. Hij had dan ook een paar dagen volledige rust aan moeten houden, om überhaupt weer een beetje te kunnen functioneren. Maar voor nu ging het goed en mocht hij van zichzelf weer buiten het kamp komen. Hij had dan ook ervan gebruik gemaakt door terug te gaan het gebied in waar hij de vos verslagen had, alleen maar om gepest te worden door een uil die ergens in een boom zat. Het gekras zorgde ervoor dat zijn hoofdpijn weer terug kwam. Hij gromde dan ook eventjes, voordat hij zijn tocht voortzetten. De geur van huiskatten kwam hem tegemoet en terwijl zijn gifgroene ogen loom omhoog keken, merkte hij een wit en zwart poesje op, misschien iets jonger dan hemzelf, met een roze halsbandje om. Hij liep met een grijns dichterbij. "Wat een schattig bandje, ben je je huisje kwijt?" miauwde hij op een ijzige toon.


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 21:28

Morwen bleef zitten waar ze zat, vastbesloten om niet meteen te rennen. Ze had het uithoudingsvermogen niet om de, zo te zien atletische, gitzwarte kat te kunnen ontlopen. Hij had groene ogen die leken te gloeien en een vacht die zo donker was dat ze nauwelijks zijn vorming er in kon zien. Toen de zon van achter een wolkje voorbij kwam en haar schijnsel op de kater scheen zag ze hem pas goed. Zijn toon was niet al te vriendelijk. “Dat ben ik inderdaad. Twee dagen geleden brandde hij af tot de grond en alleen nog maar het skelet van mijn voormalige huis overeind stond” beantwoordde ze toonloos met een emotieloze blik. “Je ziet er uit als een zwerver en stinkt naar vuilnis” viel ze met de deur in huis. “Waarom heb je zulke lelijke accessoires aan je halsband?” Vervolgde ze, van geen kwaad bewust.


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 21:41

En direct kreeg hij shade over zich heen gegooid. Als hij nou eens de échte Shade over zich heen gegooid zou krijgen, dan zou het beter zijn. Hij grinnikte eventjes bij die gedachten, voordat hij zich weer richtte op het poesje voor zich. Rustig schudde zijn kop. "Zo te horen ben je dus niet bekend met het feit dat dit gebied onder leiding is van de Elite," miauwde hij met een zucht. "What a shame," vervolgde hij daarna. Zijn gifgroene ogen boorde zich in die van haar, terwijl de tanden aan zijn halsband tegen elkaar aan kletterde. "Deze 'lelijke accessoires' geven aan dat ik katten, honden en vossen heb vermoord." Hij wees bij elke opsomming aan welke tand het was. Eigenlijk klopte het niet, hij had nooit een hond vermoord, maar dat hoefde ze niet te weten. "Misschien hangt die van jou er straks ook wel bij." Hij grinnikte voldaan, maar voelde de koppijn terugkomen achter zijn ogen. Bloodclan nog aan toe, hij werd zo moe van deze pijn. Het maakte hem moe en zeer prikkelbaar, geen goede combinatie.


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 21:53

De grote kater zuchtte en begon aan een moeilijk verhaal. Blijkbaar was er iets wat de elite werd genoemd en zat vol met dieren moordenaars. Het was een uiterst vreemd fenomeen voor haar en klonk uiterst dwaas! Misschien sprak ze wel met zo’n psychisch gestoorde zoals haar vriendinnetje Nini had verteld. Toen hij haar bedreigde echter schrok ze op en spitste ze haar oren. “Mijn tand? Dat kan niet zo maar!” Bracht ze uit met een boze blik. “Luister eens, ik heb een rotte twee dagen achter de rug! Ik ben mijn huis kwijt, mijn mensen kwijt en moet bedelen als .. als een soort.. zwerver om eten!” Spuugde ze nijdig. “Ik weet niet wie je denkt dat je bent maar tenzij je eten hebt, betere manieren en je eens gaat wassen denk ik niet dat we iets te bespreken hebben, goedendag!” En Morwen sprong op en wreef met haar staart boos langs zijn neus toen ze zich langs hem wrong. Wat een manieren had die schooier.


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 22:25

Felle tante, dat moest hij haar wel nageven. Hij kreeg niet anders dan de wind van voren, iets wat hij verwacht had van Moonwhite, zijn moeder, maar niet van een random klein huiskatje. Hij trok verbaast een wenkbrauw op, al had hij ook wel door dat dat niet te zien was met zijn pikzwarte vacht. Er werd hem hier dus wel eventjes mooi de les gelezen, iets wat hem al zeer lang niet meer gebeurd was. Toch maakte ze het pas echt te bond op het moment dat haar staart langs zijn snuit ging. In een felle beweging beet hij erin en trok haar terug, in een poging om d'r uit haar evenwicht te krijgen. "Hier blijven, missy," gromde hij naar d'r. "Als je prooi nodig hebt, zal je dat zelf moeten gaan vangen en als je denkt dat je leven zo erg is, dan moet je mijn verhaal eens horen. Maar voor nu ga jij nergens heen." Zijn stem was zwaar, licht raspend en streng. Hij zou geen weerwoord dulden, nu niet meer.


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 22:55

Een felle steek schoot door Morwen haar staart heen waardoor ze een hard gilletje slaakte. Met snelle reflexen sprong ze om en zette ze een dikke vacht op en keek ze hem vol ongeloof aan. Hij had haar gebeten! Wat een ongemanierd beest! Hemeltje! Het leek wel alsof hij nog nooit manieren geleerd had. Zijn actie had haar zo geschokt dat ze te verontwaardigd was om ook maar een woord uit haar mond te kunnen krijgen. Ze legde haar oren plat in haar nek en draaide haar hoofd met een ruk om, weg van hem. “Oh!” Bracht ze enkel uit, sidderend van woede. Ze had zich nog nooit zo boos gevoeld! Zelfs niet toen die gemene duif weer voor haar raam ging zitten, wetende dat zij er nooit bij zou kunnen komen. Morwen gaf een verontwaardigde snuif en draaide haar hele lichaam van hem weg, effectief haar rug naar hem toe kerend. “Prooi vangen is voor buiten katten” zei ze op een zachte toon, mokkend. Zij was geen buiten kat. Zij was Morwen van het Vissersplein, zij leefde binnen en had drie mensen en een heel huis. Had drie mensen, had een huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 23:08

Oh, ze werd kwaad. Nu konden ze wat plezier hebben. Hij grijnsde naar d'r, terwijl ze met een hoge rug naar hem keek. Huiskatjes pesten was toch wel het leukste om te doen als je je een dage verveelde. Maar aan de andere kant, leek ze wel echt kwaad met hem te zijn. Rustig ging de zwarte kater zitten en legde zijn staart over zijn poten heen. De knik die erin zat, zorgde ervoor dat het puntje altijd tegen een van zijn pootjes aan tikte. Het was op het moment toen ze op een zachte toon, Cobra moest zijn oren spitsen om 't te horen, zei dat prooi vangen voor buiten katten waren. "En wat ben jij dan?" vroeg hij kalmpjes. Er glinsterde iets in zijn ogen. "Je mensen zijn dood, je huis bestaat niet meer. Je bent net zo goed een buiten kat als iedereen hier," siste hij op een ijzige toon. "Je bent alleen, helemaal alleen. Niemand om je te helpen, niemand om je te trainen. En zo te horen heb je geen verstand van jagen, dus binnen een week ben je dood." En dat was dat. Cobra was niet iemand die iets zou verbloemen om nieuws te brengen, nee, hij was recht voor z'n raap. Met een uitgesproken mening. Zoals een leader beaamde.


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 23:19

Morwen had haar ogen gesloten voor een tel, haar woedende gevoel bij één gepakt en diep ademgehaald om tot rust te komen. Natuurlijk moest die lelijke kater weer verder praten en het beviel haar niet wat hij te zeggen had. En wat ben jij dan? Zei hij. Morwen had haar mond graag open gedaan en het hem verteld. Ze was een trotse huiskat! Ze kende haar huis en alles daar buiten betekende niets voor haar. Maar zodra de schorre stem van de kater haar oren binnen drong voelde ze een hitte in haar binnenste die ze nog nooit eerder gevoeld had. Ze waren niet dood! Ze was geen buiten kat! ‘Je bent alleen. Helemaal alleen. Niemand om je te helpen, niemand om je te trainen. En zo te horen heb je geen verstand van jagen, dus ben je binnen een week dood” Pets! Haar kleine pootje zoefde door de lucht en raakte met ontbloten nagels zijn neus. Ze siste nijdig en haalde nog eens venijnig uit. “Je bent een schooier!” Spuwde ze met vlammende ogen. “Je hebt het mis en je weet helemaal niets. Ik kan prima voor mijzelf zorgen en zo te zien ben jij diegene die binnen een week dood is als ik je zo zie” snauwde ze op een hoge toon. “Ik kan heel goed jagen en heel goed vechten en ik vermoord je als je nog eens zo over mijn mensen praat” Zo! Ze voelde zich geschrokken door haar eigen woorden en door haar dreigement. Maar ja nu ze dat gezegd had moest ze ook maar doorzetten met haar plan. Als hij haar ook nog maar één keer zo aansprak doodde ze hem.


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimema 8 okt 2018 - 23:29

He had found a spark and lit it on fire, zijn plannetje liep op rolletjes. Hij keek haar met een glinstering in zijn groene ogen aan, het vuurtje werd groter en groter, totdat ze uiteindelijk uitbarsten en verder ging met hem tegen te spreken. Uiteindelijk kwam het moment dat ze hem uitdaagde, hem vertelde dat ze hem zou doden als hij nog een keertje over haar mensen sprak. Ugh, huiskatten waren zo narrow minded, alsof alles om hun en hun mensen draaide. "Ga je gang," miauwde hij rustig. Zijn spieren stonden gespannen, waardoor hij nog wat breder leek dan dat hij al was. De tik die hij voorheen had gekregen, had er voor gezorgd dat er een klein wondje over zijn neus was gekomen, maar het was niets vergeleken met het litteken van Shark dat er al had gezeten. Zijn nagels sloegen zich in de grond, terwijl hij overeind kwam en wat meer in het licht ging staan, zodat het huiskatje een goed zicht kon hebben op wie ze net had uitgedaagd. "Als je denkt mij te verslaan, zal ik je met rust laten en mag je terug naar je mensen, aangezien je mij niet geloofd zo te merken. Als ik win," hij bleef eventjes stil. Daarna haalde hij zijn schouders op. "You'll see."


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimedi 9 okt 2018 - 7:57

Zijn reactie echter had ze totaal niet verwacht. Voor een tel vergat ze haar boosheid en fronste ze verward. Hij leek helemaal niet geïntimideerd of bang voor haar, het leek hem eigenlijk helemaal niets te doen dat ze zojuist had gedreigd hem te vermoorden! O hemel waar ben ik in beland? dacht Morwen. Ze vermande zich en maakte zich op haar beurt ook iets groter. Haar lijfje was bij lange na niet zo gespierd als die van de kater. Die van haar was zelfs wat mollig. Mollig of niet als hij dacht haar bang te maken, nou dan had hij gelijk, maar ze zou zich verdedigen en eens laten zien hoe goed ze wel niet kon vechten! “Ik neem die uitdaging aan, kraai” schold ze met een dikke staart. Ze volgde zijn voorbeeld, maakte zich breed en sloeg haar beduidend kleinere nageltjes uit. Ze haalde diep adem en somde in haar hoofd op elke techniek die ze ooit op haar pluche speel konijntje had geoefend. Ze zou hem eens wat laten zien! En dan zou ze terug gaan naar haar mensen.. ze waren vast al terug ondertussen, dat moest wel. “Sterf!” Gilde ze en ze dook op hem af. Ze wilde hem vast pakken in een wurg greep zoals ze met kleine tennis ballen altijd wist te doen. Maar zijn lijf was als een stalen muur en ze stootte op veel meer verzet dan ze verwacht had. Dus begon ze te slaan zo veel als ze kon en zo snel als ze kon. Haar tandjes boorde zich in vacht en ze trok met alle kracht die ze bezat, luid grommend.


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Gods & Monsters 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimedi 9 okt 2018 - 12:28

Tututu, hij werd zowaar beledigd. Cobra moest zichzelf heel erg inhouden om niet in lachen uit te barsten en haar te vertellen met wie ze dan wel te maken had, maar aan de andere kant zou ze hem waarschijnlijk toch niet geloven. Dit kleine poesje had geen idee hoe het leven buiten de muren van een huis was, ze had er alleen maar kunnen kijken waarschijnlijk. Hij vond het dan ook wel komisch toen ze begon met naar hem te gillen en hij opeens een zwartwit katje tegen zich aangeplakt had. Hij spande zijn spieren en bewoog niet, waardoor het leek alsof ze tegen een muur aansprong. Ditmaal mocht hij blij zijn met de bouw die hij van zijn vader had geërfd. Uiteindelijk begon ze met haar poezelige pootjes [met dank aan Walter voor dit woord] tegen hem aan te slaan. Hij voelde nagels over zijn lichaam glijden, maar niet voldoende houvast vinden om schade aan te brengen. Uiteindelijk tilde hij een poot op en gaf d'r een ferme klap tegen haar kop aan. "Je zet jezelf alleen maar meer voor schot," bromde hij diep, terwijl hij overeind kwam en haar nog een tik tegen d'r oren probeerde te verkopen, ditmaal met zijn klauwen uitgeslagen.


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwen
Member
Gods & Monsters DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Morwen
BerichtOnderwerp: Re: Gods & Monsters   Gods & Monsters Icon_minitimedi 9 okt 2018 - 15:06

Haar grip was rotsvast. Niemand kon haar doen wankelen. Ze was zo stevig als de wortels van een eeuwen oude boom. Een fikse pets tegen haar hoofd bracht haar uit haar evenwicht en ze liet zich van schrik achterover vallen in het gras met haar pootjes omhoog. Haar gele ogen waren rond van de schrik. “Voor schut!” Herhaalde ze verontwaardigd met haar oren nijdig naar achter gedraaid. Ze had zojuist haar beste vecht routine gedemonstreerd aan hem en nu beledigde hij haar alsnog! Wat een schooier was het toch! De kater kwam overeind en sloeg met zijn klauw in haar richting. Ze was niet snel genoeg en zijn nagels krabde langs het puntje van haar oor. Ze voelde een kleine pijn en schudde met haar kop tegen het onplezierige gevoel. “Jij hebt wel grote praatjes, zwarte kat” Begon Morwen die overeind kwam en zich klaar maakte voor ronde twee. Als haar eerste routine niet werkte dan moest ze maar over gaan op plan B. Ze zakte door haar poten, spande haar spieren aan, wiebelde flink met haar kont en schoot toen op zijn poten af. Ze liet zich voorover vallen zodat hij uit zijn evenwicht zou raken terwijl ze hem beukte en ze nogmaals de wurg greep van eerst kon toepassen. Niemand was daar ooit tegen bestand geweest! Haar tandjes voelde weer vacht en ze trok weer, oren plat en nagels volledig ontbloot.


Gods & Monsters 51SBUK3J_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gods & Monsters
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: