Cobweb



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cobweb

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bloodhound
Member
Cobweb Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Cobweb   Cobweb Icon_minitimedi 4 dec 2018 - 13:01


Snuffelend liep Bloodkit langs het kampwand. Hij had pas geleden de voorraad van Acefray’s spinrag een beetje.. uhm, verspild. En vandaag wou hij de medcine cat’s zijn excuses aanbieden door een nieuwe lading zelf gevonden spinnenrag te brengen. Hopelijk zou de grijze grote tom niet al te kwaad op hem zijn. De maine coon kitten, die al de 6 moons bereikt had, liep veder te snuffelen. Hopelijk lag er wat van dat spinnen troep in het kampwand maar na een tijdje gezocht te hebben tussen alle struiken kwam hij niet erg ver. Op een grote blad dat naar beneden gedwarreld was had hij zijn beetje spinrag opgelegd, maar dat was letterlijk net genoeg voor om een klein sneetje te bedekken. Een beetje gefrustreerd zuchtte hij dan ook. Hier in het kamp zou hij niet ver komen met zijn zoektocht. Hij moest het Shadowclan territorium in maarja omdat Tallstar en Acorndust op vakantie waren mocht hij dat niet, want hij kon nu niet tot leerling benoemd worden. Waarom gingen die twee sukkels op ‘vakantie’? Straks gebeurde er iets ernstig en hun lieten Shadowclan maar gewoon voor het lot achter. Hoe in Starclan’s naam was Tallstar ooit Tallstar geworden? En Acorndust zijn deputy? Hmpf. Als hij ooit Leader zou worden.. dan, dan, dan zou hij het even een stuk beter doen! Bloodkit was ondertussen naar het kampuitgang gelopen. Op pad om spinrag te zoeken, al had hij z’n voorgevoel dat hij dit keer niet ver zou komen.
- Wolfpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Cobweb Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Cobweb   Cobweb Icon_minitimema 10 dec 2018 - 17:31

Mokkend lag ze daar aan de rand van het kamp, alles behalve tevreden met de situatie hier. Het was een moker bende, met allemaal katten die schreeuwen en geen van hen nam haar serieus. Zagen ze niet in dat zij hier met een beetje geweld wel beweging in kon zetten? Full offense naar haar mentor, want die had niet alleen haar, maar ook de hele clan laten stikken. Als ze nou eens van haar verdomde -paw achtervoegsel af kon komen, zo dat het leven een stuk makkelijker maken. Jokes on Wolfpaw, want door haar 3 eerdere falende mentoren en een straf liep ze nogal achter met haar trainingen, maar dat zou de wilde poes niet stoppen.
Haar oortjes schoten overeind toen een zwart-rood individu haar kant op kwam huppelen. Of nuja, eerder de kant van de kampuitgang. De oudere apprentice snoof. "Hey kiddo, wat moet dat daar" bromde ze duidelijk slecht gehumeurd. "Ga ergens anders lopen klooien ofzo,"


'A bird sat down and spoke to me:'
Cobweb Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
Cobweb Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: Cobweb   Cobweb Icon_minitimema 24 dec 2018 - 13:12

Ja hoor. Zijn onderbuik gevoel had gelijk. Met een klein zuchtje draaide hij zich om. Zijn oren wat sip naar beneden gedrukt. Waarom moest deze kat hem nou tegen houden? Ze verpeste zijn plan om Acefray  een goedmakkertje te brengen maar hoe kon hij dat überhaupt doen als hij niet eens de kans kreeg om de spinrag te zoeken die hij nodig had? “Ik was al van plan om ergens anders te klooien.” Mauwde hij terug tegen de grote Apprentice. Hij was niet erg onder de indruk van de she-cat. Blaffende honden beten namelijk niet. Dat had zijn vader hem verteld. Bloodkit wees met zijn staart naar bet kampuitgang waar hij naar toe op weg was. “Ik moet het kamp uit.” Hij stopte even. Misschien kon hij de ander zover krijgen om mee naar buiten gaan, dan kreeg hij wat minder op zijn kop als hij ‘bescherming’ met zich mee had. “Wil je me helpen?” Vroeg hij dan ook. Zeg ja zeg ja zeg jaaa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Cobweb Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Cobweb   Cobweb Icon_minitimewo 26 dec 2018 - 0:45

De meeste kittens sprongen een gat in de lucht als ze haar zagen. Niet alleen door haar grote verschijning of boze stem, maar ook omdat ze zichzelf een beetje berucht had gemaakt met enge verhalen toen ze haar straf als Wolfkit had. Dit gold echter niet voor dit vreemde rood-zwarte katertje, die Wolfpaw dan ook meteen irritant vond. “Ik was al van plan om ergens anders te klooien.” ze vernauwde verveeld haar ogen. Oh deze blaffende hond beet ook met liefde sappige kittens. “Ik moet het kamp uit.” ze snoof. "Dat klinkt als een jou probleem," klonk haar stem bars, maar natuurlijk kwam ze er niet zo makkelijk vanaf. “Wil je me helpen?” ze keek de ander scheef aan, eigenlijk wilde ze wel het kamp uit. Iets te doen hebben. Alleen om dat dat in het gezelschap van een irritante kitten te moeten doen? Tja, of ze daar nu zin in had. "En wat krijg ik ervoor terug?"


'A bird sat down and spoke to me:'
Cobweb Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
Cobweb Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: Cobweb   Cobweb Icon_minitimewo 26 dec 2018 - 11:16

Bloodkit was tegengehouden door Wolfpaw en nu stond hij dan hier met haar vlakbij het kampuitgang. De kitten liet zijn blik kort naar de buitenwereld glijden, hij kon vanuit hier een klein stukje zien van het gebied door de opening van de uitgang. Bloodkit richtte zijn aandacht weer op de grote she-cat voor hem. Hij had vertelde dat die al ergens anders ging lopen ‘klooien’ en had toen gevraagd als ze misschien met hem mee wou om te helpen. Ze leek er niet bepaald zin in te hebben maar toch zei ze nog geen nee. "En wat krijg ik ervoor terug?" De maine coon kitten trok een bedenkelijke gezicht. Zijn staart zwiepte kort van links naar rechts. Wat kon hij in Starclan’s naam geven aan een leerling zoals Wolfpaw? “Ik kan een bloemetje voor je plukken?” Sprak hij half vragend. Hij vond bloemetjes leuk én hij was ook nog eens heel stoer, misschien vond Wolfpaw dat ook wel cool.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cobweb
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: