.: Kerstkaarten exchange! :.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .: Kerstkaarten exchange! :.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Clearpaw,
Member
.: Kerstkaarten exchange! :. DPKsfdL
Babs
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Clearpaw,
BerichtOnderwerp: .: Kerstkaarten exchange! :.   .: Kerstkaarten exchange! :. Icon_minitimeza 8 dec 2018 - 18:44


.: Kerstkaarten exchange! :.

Jingle bells.. Jingle bells.. Jingle all the way

Afgelopen dagen is het al een paar keer in de discord voorbij gekomen en er was dus genoeg animo voor, maar we wilden een kerstkaarten exchange doen! Wie wil er niet een paar kerstkaartjes met de kerst op de mat hebben liggen?

Hoe gaat dit in z'n werk?
Aangezien we hier op een openbaar forum zitten en ik niemand's privacy in het geding wil brengen, ga ik hier een google drive bestandje voor maken. Iedereen die meedoet krijgt hiervan de link met de adressen erin. Ik zou graag minderjarige leden die nog bij hun ouders wonen willen vragen om dit wel even met hun ouders te bespreken. Ik ga dit niet controleren, maar ik wil geen gezeur hierover hebben. ;-) Stuur dus ook je adresgegevens per privé bericht/discord bericht aan mij! Plaats deze niet openbaar in het topic!

Houdt er verder ook rekening mee dat dat de post druk is met de kerst! Stuur dus op tijd je kerstkaartjes!

En bovenal, have fun!!!


.: Kerstkaarten exchange! :. 5M14qj7h_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
.: Kerstkaarten exchange! :. 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: .: Kerstkaarten exchange! :.   .: Kerstkaarten exchange! :. Icon_minitimedo 13 dec 2018 - 15:44

Ik doe mee (:


.: Kerstkaarten exchange! :. JXidV8r
.: Kerstkaarten exchange! :. Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
.: Kerstkaarten exchange! :.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: