Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfheart
Dark forest
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedi 18 dec 2018 - 13:28


Hij had overlegd met Oceanstar over de training. Al zijn ideeën op tafel gelegd voordat hij ze uit zou voeren. De kater wist zelf namelijk ook dondersgoed dat Windclan zoiets normaal van een deputy zou verwachten en dat als hij deze training op zich ging nemen het misschien bij katten in het verkeerde keelgat kon schieten. Wat kon een jonge warrior nou leren aan een stel apprentices en warriors die al ouder waren dan hijzelf? Maar hij had het aangeboden, Oceanstar was er mee ingestemd en nu moest hij het doorzetten. Hij zou de clan vanaf de plek waar Ocean hen altijd toesprak mogen aanspreken. Met een paar sprongen kwam de kater op de plek waar Ocean altijd stond. "Warriors en apprentices van Windclan!" begon hij, zijn stem was stern. Harder dan hij verwacht had. Hij wachtte even tot hij de aandacht had van de katten. "Oceanstar heeft mij gevraagd om een training te organiseren voor alle warriors en apprentices. Iedereen die geen patrol of jacht op de planning heeft kan zich melden bij mij. Ik verdeel jullie onder in verschillende teams. Een aanvallend 'vijanden' team en een verdedigingsteam. Het verdedigingsteam blijft hier in het kamp en ik zal met de 'vijanden' aanvallen van buiten af. Aan het team hierbinnen om ons buiten te houden en zo goed mogelijk af te weren. In het midden van het kamp ligt een konijn, de eerste van de tegenstanders die hem weet te pakken wint en mag deze met zijn team opeten!" legde hij toen rustig uit. "Apprentices zullen vechten alsof ze allemaal warriors zouden zijn. Ik wil dat de warriors wel opletten, een apprentice van 6 maanden kun je niet de volle laag geven. Ik wil ook absoluut geen nagels zien. Zodra ik ook maar één bloedende kras op een van je clangenoten zie dan zet ik je aan de kant." het plan was duidelijk volgens hem. "Als alle katten zich zouden willen verzamelen bij mij, dan verdeel ik jullie in teams." De kater sprong naar beneden en wachtte tot iedereen naar hem toe kwam.


Tag: heel Windclan

TL;DR: Een 'gevecht', soort 'capture the flag' idee maar dan zonder de vlag maar met een dood konijn. Als je je kat wilt aanmelden kan je hier posten, maar graag mij ook even een PB sturen met de naam van je kat zodat ik iedereen goed kan onderverdelen!

Deelnemende katten:


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety



Laatst aangepast door Wolfheart op za 2 maa 2019 - 20:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedi 18 dec 2018 - 14:04

Na terugkomst van een goede jacht met Stallionheart en Wolfheart had de jonge Leader zich voorbereid op wat rust en een goed gesprek met Routpaw. De dag was goed verlopen en met hernieuwde moed zou ze de Clan leidden. Tenminste dat was het plan, zo had ze de jongere bruine Warrior ook toestemming gegeven om een training te organiseren zodat de hele Clan werd aangescherpt. Enkele dagen geleden was hij langs geweest met een goed en uitgebreid idee die de Leader meteen had goedgekeurd. Ook had ze hem toestemming verleend de Clan toe te spreken zodat ze nog wat kon rusten. "Warriors en apprentices van Windclan!" Klonk er waardoor de grijze kattin langzaam haar nest verliet en de bruine kater aankeek die op haar plek stond. Haar vermoeide blik gaf al aan dat ze wellicht slechter had geslapen dan ze toe zou willen geven of zich te zwaar had ingespannen terwijl ze nog helende was. "Oceanstar heeft mij gevraagd om een training te organiseren voor alle warriors en apprentices. Iedereen die geen patrol of jacht op de planning heeft kan zich melden bij mij. Ik verdeel jullie onder in verschillende teams. Een aanvallend 'vijanden' team en een verdedigingsteam. Het verdedigingsteam blijft hier in het kamp en ik zal met de 'vijanden' aanvallen van buiten af. Aan het team hierbinnen om ons buiten te houden en zo goed mogelijk af te weren. In het midden van het kamp ligt een konijn, de eerste van de tegenstanders die hem weet te pakken wint en mag deze met zijn team opeten!" Legde de kater duidelijk uit, zijn rustige manier van doen en autoritaire stem was best indrukwekkend als zij ze het zelf. Het was altijd even wennen om een hele Clan toe te spreken zeker op die leeftijd. Ze was ongeveer zijn leeftijd geweest toen ze Deputy was geworden. "Apprentices zullen vechten alsof ze allemaal warriors zouden zijn. Ik wil dat de warriors wel opletten, een apprentice van 6 maanden kun je niet de volle laag geven. Ik wil ook absoluut geen nagels zien. Zodra ik ook maar één bloedende kras op een van je clangenoten zie dan zet ik je aan de kant." Niet alleen hij zou ze dan aan de kant zetten. Zoals afgesproken zou de Leader ook als scheitsrechter functioneren. "Als alle katten zich zouden willen verzamelen bij mij, dan verdeel ik jullie in teams." Oceanstar stapte rustig op hem af terwijl hij van de Tallrock was afgesprongen waarna ze naast hem plaats nam. "Goed gedaan," Complimenteerdr ze hem op een zachte toon terwijl ze haar helderblauwe ogen op haar Clangenoten richtte.


Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Oceano10
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] LcrIgCQCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] JwNO92gCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] EjrsROFCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] UK1ajoICould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 3qCkg2fp_oCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinspots
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] RfBFH8A
loïs
247
Actief
frageil (fragile & geil)

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dinspots
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedi 18 dec 2018 - 22:11

Hij moest zeggen dat Oceanstar toch een betere genezing had gehad dan hijzelf. Hij was pas één keer eerder uit de medicine cat den geweest, en dat was gister, om een zielig wandelingetje door het kamp te maken. Nog steeds kon hij nog niet volledig op zijn achterpoot staan en als hij te druk deed, kwam er al snel hoofdpijn opzetten. Nu was hij opnieuw uit de den, en gingen ze een event doen wat nog leuk klonk ook. Geïrriteerd zwiepte hij met zijn staart, waarna hij opstond om te gaan mokken in de medicine cat den. Toen hij Rout zag kwam er echter een geniaal idee in hem op. "Rout ~" miauwde hij en ging hij naast haar zitten, waarbij hij zijn hoofd dramatisch tegen haar schouder aan liet rusten. "Ze gaan buiten een training doen. Ik wil meedoen, wil je me helpen?" Score! Quality time met Rout, wat ze hem bijna niet kon weigeren want hij was patiënt, plus hij kon meedoen en weer langzaam beginnen met het opbouwen van zijn kracht.
Note: Din moet in het kamp blijven en rustig aan doen om zijn wonden niet terug open te maken, dus hij doet een beetje mee voor spek en bone c':


Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Dinyee10
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 5mYVNNKCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] UaJatYaCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] UnknownCould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 6IRKqVACould you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] NMT5ue8
look at my wife:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedo 20 dec 2018 - 22:22

Bij de gebruikelijke kreet was Routpaw meteen de den uitgestapt, wetend dat haar aanwezigheid waarschijnlijk gewenst was. Ze keek echter wat verbaasd op toen ze een bruine vacht op de gebruikelijke plek zag in plaats van een grijze, maar spoedig legde Wolfheart uit wat het plan was. Routpaw glimlachte en luisterde vanaf de kant, wat een ontzettend leuk idee, dat moest ze de bruine kater zeker mee geven. De medicine cat apprentice wilde zich net omdraaien om terug de den in te stappen toen er een bekend figuur op haar af kwam. "Rout ~" uh-oh, hij klonk alsof hij ofwel iets wilde, ofwel een pannetje had. Vragend -en misschien een klein beetje argwanend- keek ze de ander aan toen die naast haar kwam zitten. Dramatisch legde hij zijn kop op haar schouder en Routpaw voelde de warmte naar haar wangen stromen, waarna ze een stapje van hem af zette en ongemakkelijk lachte. Din, we're in public. "Ze gaan buiten een training doen. Ik wil meedoen, wil je me helpen?" uhh, kon dat wel? Vragend keek ze van hem naar Wolfheart. "Uh, i-ik weet niet-" dit was niet echt een training voor haar, maar bovenal... Kon hij dit wel hebben nu? "Maar je bent nog gewond..?" niet dat ze hem tegen zou kunnen houden.


It is both a blessing and a curse
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunarbite
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Yh0DRKAh_o
L
30
Actief
the sun watches what I do,
but the moon knows all my secrets

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 25 moons ♠
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lunarbite
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimevr 21 dec 2018 - 14:06


Met zachte likken over haar poten zat Lunarbite haar vacht te poetsen. Ondanks de kou die steeds heviger leek te worden was de kleine, rossige kattin goed gestemd. Verrast trok ze met haar snorharen toen ze Wolfheart op Oceanstar haar plek zag gaan staan, vanwaar ze gebruikelijk toespraken hield. Ze stopte met haar wasbeurt en richtte haar helder blauwe kijkers nieuwsgierig omhoog. Door zijn iet wat strenge toon vreesden ze dat er weer iets ergs aan de hand was, maar gelukkig bleek dit net het geval. Er was een training georganiseerd, wat eigenlijk een soort spelletje was! Lunarbite vond dat een fantastisch idee en sprong meteen op. Vrolijk trippelde ze naar Wolfheart toe met haar gevederde staart hoog in de lucht. "Ik wil mee doen, Wolfheart!" Zei ze met haar heldere stem, en vrolijk fonkelende ogen. Het puntje van haar staart tikte opgewekt heen en weer. Ze boog haar hoofd respectvol naar Oceanstar en richtte zich toen weer op de bruine warrior. "Ik biedt mij wel aan om bij de groep van de verdedigers te gaan." Vervolgde ze, er al helemaal naar uit kijkend. De afgelopen manen waren voor de clan zeker niet gemakkelijk geweest, en al zeker niet voor hun leider. Oceanstar had zo veel problemen meegekregen toen ze tot leider was benoemd. Lunarbite zou graag een beetje afleiding hebben.
MADE BY VEL OF GS


L U N A R B I T E
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Daq1ez5-ab3cdf6c-1b31-43f6-af04-b874225c41af
- Arguing with a fool proves there are two.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkdash
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] 2menxw1
Femke
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkdash
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimevr 21 dec 2018 - 14:12

Eerder die dag had Hawkpaw de opdracht gekregen om in zijn eentje te gaan jagen, en hij kwam nu dan ook het kamp in met een konijn tussen zijn kaken. Hoewel hij trots was op zijn vangst en het water hem in de mond liep bij de heerlijke geur, wist hij maar al te goed dat hij er geen hap van mocht eten: Eerst moest er voor de Clan worden gejaagd. Hij trippelde naar de hoop verse prooi waar hij zijn konijn neerlegde om vervolgens snel richting de Apprentices’ Den te lopen. Die lekkere geuren bij de prooistapel waren veel te verleidelijk om er te lang bij te blijven staan. Eenmaal bij de Apprentices’ Den aangekomen ging de jonge kater voor het hol zitten om een korte pauze te houden. Heel lang zou zijn pauze niet duren, want al snel weerklonken er bekende woorden door het kamp, maar de stem was niet bepaald wat hij had verwacht.

Hawkpaws nieuwsgierigheid was gewekt en hij stond vlug op om naar de grote rots te lopen vanaf waar Wolfheart de Clan toesprak. Wolfheart? Dat kon niet kloppen. Even vroeg hij zich af of er iets was gebeurd met Oceanstar of Bronzemask, maar bij het woord “training” maakte zijn verwarring alweer plaats voor enthousiasme en hoe meer uitleg de bruine kater gaf, hoe enthousiaster Hawkpaw werd. Deze training klonk geweldig - en misschien zou hij vandaag toch nog konijn kunnen eten! Ervan uitgaande dat Silverdew het vast niet erg zou vinden als hij mee zou doen aan deze training, draafde hij met zijn staart recht omhoog naar Wolfheart toe zodra diens poten de grond raakten. "Ik doe mee!" deelde de jonge tabby mee, alsof zijn houding al niet duidelijk genoeg was.

Tag: @Wolfheart


Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Dd8g5c5-7189be08-d12a-4e75-9218-45065dfee9f3.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2YzN2Y3OTMzLTYyNzktNDNkYy1iYjY2LTUyOGEyYzNkZDQ4MlwvZGQ4ZzVjNS03MTg5YmUwOC1kMTJhLTRlNzUtOTIxOC00NTA2NWRmZWU5ZjMuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
IC post count: 26
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedo 3 jan 2019 - 19:49

De bruine kater keek naar de katten die zich kwamen melden voor zijn event. Hij was tot zo ver blij met wie er was. "Oceanstar, ik denk dat jij wel kan fungeren als een soort scheidsrechter in het kamp? Een beetje kijken of alles eerlijk gaat?" stelde hij toen voor aan de leider. Toen viel zijn oog op Dinspots die uit de medicine cat den kwam gelopen. Hij was er nog te slecht aan toe om echt mee te kunnen doen, maar daar wist hij wel iets op.. "En misschien zou je Dinspots kunnen vragen om mee te helpen? Dan kan hij ook iets doen." was zijn laatste voorstel aan de leider voordat hij naar de andere katten stapte. Lunarbite en Hawkpaw meldde zich om mee te doen. "Dan zijn jullie nu beide verdedigers! Ik ga zelf mee met de aanvallers, dus ik heb zeker nog een paar katten nodig." mauwde hij kalm naar ze. Nu was het wachten op katten voor zijn aanvalteam.

- Lunarbite en Hawkpaw gaan in het verdedigingsteam
- Er worden nog katten gezocht om 'aan te vallen'!


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Mareflower
Elder
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] TbrByow
Beermens
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mareflower
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimedo 3 jan 2019 - 21:29


De eldersden had nu een prachtige uitkijk op het kamp. Mareflower kon er niet echt van genieten, maar de frisse wind voelde ze wel. Ze vond het wel grappig. Oké Dinspots was een ruzie schopper, maar er gebeurde nu wel iets interessants wat de elders stof gaf om over te roddelen. Ze was alle verhalen over vroeger al beu gehoord, alleen naar die van Sparrowfeather kon ze uren luisteren. Dus bij het geroep van niet Oceanstar maar Wolfheart spitste ze haar oortjes. De kattin kwam omhoog en trippelde naar de plaats waar hij stond. Er waren een paar katten gestopt, maar aan de voetstappen en stemmen te horen waren er maar een paar geïnteresseerd. Het zag er naar uit dat er al een paar verdedigers waren. De blinde, jonge kattin trad naar voren. Ze bepaalde waar de warrior zat en schraapte haar stem. "Misschien kan je mij ook wel ergens gebruiken?" Ze hoopte het stiekem wel, al was het maar een kleine rol.



Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Wy13OXY
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimevr 4 jan 2019 - 0:13

Nijdig had ze na de jacht een muis van de prooistapel willen halen. Honger zat al een tijdje aan haar zitten knagen en zelf had ze maar een mager konijn weten te pakken te krijgen... Ze had inmiddels geleerd dat dit de norm was geworden voor leafbare en had er weinig bezwaar tegen. Ze was opgegroeid tijdens de journey en had dus een gehard karakter en lichaam die bestand was tegen de meest ruige omstandigheden. Mentaal mocht de wereld haar neerhalen, fysiek was het niet veel anders. Ze was een doorzetter en ondanks dat ze een fijne en mooi gebouwde dame was, was dat niet alles dat ze te bieden had. Ze had niet veel spieren en was niet gebouwd als een echte windclanner, maar ze was klein en soepel. Haar acties waren dan ook op korte afstanden snel, elegant en gecalculeerd. Toen ze haar ogen even liet afdwalen naar een kat die de grote stenen beklom, kneep ze der blik even samen. Wat moest híj daar. Een beetje nijdig begon ze met haar staart heen en weer te Wipwap bij het horen van wat hij te zeggen had. Ergens had ze helemaal geen zin om de ander te helpen en daarbij ook mee te doen aan zijn domme spelletje, maar ergens wilde ze ook aantonen aan haar moeder wat ze te bieden had... En zij zou een toeschouwer zijn. Misschien kon ze wel inzien dat ze klaar was om een stapje veder te zetten in haar leven. Er kwamen al snel wat katten naar voren en rustig keek de mooie rossige poes vanaf de zijkant van het kamp naar de bruine kater. Toen het ietwat rustigere leek besloot ze op te staan en naar de ander toe te lopen. "Kom je nog aanvallers tekort?" klonk er even neutraal van de jonge kattin af. Even gleed haar blik over de oudere kater heen, alsof ze hem compleet aan het inspecteren was. Haar opinie was echter al lang gevormd over de ander en hem zo aankijken was enkel een manier om de tijd te verdoen, ze was immers verre van geïnteresseerd in het spel zelf; voor haar was er enkel winnen. Tonen aan mam wat ze te bieden had dus.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimema 7 jan 2019 - 20:47

Ze kwam terug het kamp in na een jacht om Wolfheart iets te horen zeggen over een training waarbij er twee groepen zouden zijn. Ze had toch momenteel niks gepland staan om te doen, dus waarom zou ze niet kijken of ze mee zou kunnen doen? Het leek haar wel een interessante manier van een training geven. Ze stapte dan ook op de kater af die dit alles aan het organiseren was. "Zou je mij ook nog ergens kunnen gebruiken?" Ze had geen idee hoe de aantallen nu verdeeld waren, dus als ze niet nodig was, dan zou ze dat ook wel begrijpen.


Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] J16KK6B
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimeza 2 maa 2019 - 20:53


De bruine warrior keek naar het groepje katten dat steeds groter werd. Mareflower voegde zich erbij. Hij knikte op haar vraag. "Zou jij willen verdedigen Mareflower?" vroeg hij toen. Hij was blij dat katten hier zin in leken te hebben! "Kom je nog aanvallers tekort?" Burnetbliss stapte op hem af. Hij keek haar even kort aan. "Natuurlijk! Wil je aanvallen of verdedigen?" vroeg hij toen kalm. Ook Harespring voegde zich bij de groep.  "Zou je mij ook nog ergens kunnen gebruiken?" "Als aanvaller zou jij goed tot je recht komen Harespring!" zei hij tegen de rossige poes. Wolfheart keek even om zich heen. Hij zou nog heel even wachten tot katten zich verzameld hadden en dan alles starten.

- Mareflower is aanvaller
- Burnetbliss kan nog kiezen
- Harespring is aanvaller

{Ik geeft dit event even een schopje omdat het overschaduwd was door het vossen event!}


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Pollenpuff
Member
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] DPKsfdL
Babs
146
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pollenpuff
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitimeza 2 maa 2019 - 22:32

Pollenpuff rekte zich kort uit en stapte de warriors den uit. De frisse buitenlucht streek over haar snorharen terwijl ze gaapte. Ze keek wat verrast op toen ze Wolfheart op de hoge rots zag zitten. Was er iets aan de hand? Maar ze kon opgelucht ademhalen. Het was slechts een training. Pollenpuff wachtte even kort af en keek van een afstand hoe de katten zich verdeelden. Het klonk eigenlijk wel amusant en ze kon de training gebruiken. Pollen rekte zich nog een keertje uit om haar spieren op te warmen en trippelde toen naar de groep. "Is er nog een plekje voor mij?" vroeg Pollenpuff met een glimlach, haar staart in een vriendelijke krul houdende hoog boven haar rug.


Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] NPemDCDb_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]   Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Could you bite the hand? [WINDCLAN EVENT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: