Is it me I'm looking at?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Is it me I'm looking at?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Minnow •
Member
Is it me I'm looking at? GYlGaYR
Fishy Person
30
Actief
Love yourself first
Because that's who you'll be
spending the rest of your life with

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnow •
BerichtOnderwerp: Is it me I'm looking at?   Is it me I'm looking at? Icon_minitimema 21 jan 2019 - 11:51



Minnow that Bears shimmering Scales --

Haar eerste stapjes waren wankel en iets wat je amper als lopen kon beschouwen - maar het was vooruitgang! Ze glimlachte terwijl ze nog een stap zette, maar haar pootje omzwikte en ze met haar kleine kitten lichaampje tegen de grond aan knalde. Oof. Dat was niet leuk meer. Met een zielige blik keek ze naar haar moeder, maar die lag helaas te slapen. Huilen zou geen effect hebben, want er was niemand die haar een kusje kon komen geven aan haar zere pootje. Ze bleef daar wat betreurd zitten, echter. Misschien kwam er nog wel iemand om haar te steunen met haar tegenslag! Oh wat was ze toch zielig.

Coyote first!

6




Because I believe everything happens for a reason.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Is it me I'm looking at? Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Is it me I'm looking at?   Is it me I'm looking at? Icon_minitimedi 29 jan 2019 - 19:45

De nursery was geen plek voor de kater. Niet alleen was zijn grote postuur niet echt geschikt voor de kleine ruimte en diens nog kleinere bewoners, maar ook stond de warme, zachtaardige sfeer die hier hing hem niet aan. Enkel poezen waren hier om de kinderen op te voeden, niet respectabele Cave guards zoals hij. Zijn taken, echter, en de opvoeding van zijn bastaard zoon brachten hem hier vaker dan hem lief was. Nu prees hij zichzelf graag om zijn goede kwaliteiten als Cave guard, waar bij ook hoorde dat hij de kittens en diens queens verzorgde. Daarom had hij vandaag de taak op zich genomen om een stuk prooi dat door de prey hunter die samen met hem op patrouille was gegaan naar de nursery te dragen. Het konijn was nog vrij vet, zeker wanneer men de tijd van het jaar in acht nam. Met een plof liet hij het vallen en knikte kort naar de queens, waarna hij de gevlekte vacht van Spark tussen de kleine hoopjes zocht. Hij moest wel slapen. Ach, dan zou hij wel weer terug keren. Echter, net toen zag hij in plaats van zijn nep zoon, een andere kit met kleuren soortgelijk aan de zijne. Kort keek hij het kleine ding aan, maar was niet van plan om die te veel aandacht te geven.


This isn't about right or wrong now
Is it me I'm looking at? Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is it me I'm looking at?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Nursery-
Ga naar: