Is it true?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Is it true?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossomwish
Member
Is it true? DPKsfdL
»Quinty«
23
Actief
Ideas come from curiosity

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomwish
BerichtOnderwerp: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:19

In haar kopje repeteerde ze de woorden die ze zometeen zou uitspreken tegen de flamepoint kater. Als het inderdaad waar was wat ze net had opgevangen dan .. Ze schudde d'r kop, terwijl ze naar de ingang van het kamp liep. Lionroar had toegestemd om haar daar aan te horen, aangezien het niet echt respectvol was om dat te doen naast de doden en met al het gekibbel rondom haar nichtje. Ze zuchtte zachtjes terwijl ze ging zitten en keek in de richting van het waterige zonnetje die langzaam in de richting van de horizon verdween. Het zou niet lang meer duren voordat de nacht zou vallen en de kou weer in zou trekken. Ze was geen fan van de kou, maar haar dikke vacht hielt veel buiten. Blossomwish keek om toen ze iets achter zich hoorde en viel meteen met de deur in huis. "Is Pepperkit echt jouw kleindochter?"

[+Lionroar]


Is it true? ZYOEG0e
Latino caribo, mondo bongo. The flower looks good in your hair.
Latino caribo, mondo bongo. Nobody said it was fair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Is it true? V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:33


Hij volgde de gevlekte kattin het kamp uit, zijn blik nog even op Pepperkit en vervolgens op Tinderlight gericht, voordat hij naar buiten stapte. Gelukkig hield geen Warrior hem tegen, Blossomwish leek immers redelijk serieus over haar vraag of ze hem kon spreken en hij had zo'n gevoel dat ze dit gesprek niet wilde hebben voor al haar clangenoten. Dichtbij het kamp stopte de kattin en ging ze zitten, Lionroar deed hetzelfde. Hij knikte bij haar vraag. "Tinderlight is-.. was mijn dochter ja, dus dat maakt Pepperkit mijn kleinkind." Hij was officieel een opa. Hij keek haar echter vragend aan. Was er iets dat ze moest melden? Wist ze meer over zijn kleinkind? Wie de echte vader was?


Is it true? DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Is it true? Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomwish
Member
Is it true? DPKsfdL
»Quinty«
23
Actief
Ideas come from curiosity

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomwish
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:38

Oh nee, Starclan nee. Dan was haar vermoeden dus toch waar geweest. Haar blauwe ogen werden voor een tel dof, terwijl haar oortjes liet hangen en naar de grond keek. Ze zuchtte zachtjes en probeerde alles op een rijtje te zetten. Pepperkit was zijn kleindochter, Tinderlight was zijn dochter. Dat maakte haar ... Ze schudde haar kop en keek de flamepoint kater weer aan. "Tinderlight was de zus van mijn vader, Lizardtail. Zij was dus mijn tante, wat Pepperkit mijn nichtje maakt." Ze stopte voor een tel en draaide haar blik weg, ze kon de woorden bijna niet over d'r lippen krijgen. "Dus dat maakt mij ook een kleindochter van je." Haar stem zwakte af, terwijl ze het niet voor elkaar kreeg om de kater weer terug aan te kijken. Ze had geen idee waarom Lizard zo weinig over zijn familie sprak, elke keer als ze het opbracht werd hij kwaad op d'r en liep weer weg. Dus ergens was het niet vreemd dat ze niets wist, toch?


Is it true? ZYOEG0e
Latino caribo, mondo bongo. The flower looks good in your hair.
Latino caribo, mondo bongo. Nobody said it was fair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Is it true? V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:44


De stilte die volgde was ongemakkelijk voor de flame point kater, want hij wist niet wat er in het hoofd van de gevlekte kattin omging. Ze liet haar oortjes zakken en keek naar de grond en hij was even bang iets verkeerds te hebben gezegd. Zijn blik bleef echter op haar gericht, hopend dat ze zichzelf bijeen zou rapen en hem zou vertellen wat haar dwars zat. Echter had hij compleet niet zien aankomen wat volgde; Blossomwish was ook zijn kleinkind. Lizardtail was haar vader. Hij bleef daar zitten, verbaasd, verbijsterd, maar ergens ook kwaad op zijn zoon; Blossomwish was immers al een warrior, for starclan's sake! Hoe had Lizardtail het in zijn hoofd gehaald om het niet aan zijn vader te vertellen - maar hij besloot het zijn zoon niet kwalijk te kunnen nemen. Ze hadden een lastige jeugd gehad. "Oh.." Kwam er uit zonder na te denken. En zonder dat hij er erg in had, stapte hij vooruit en liet hij haar hoofd langs haar nek glijden in een soort-van-omhelzing. "Het spijt me dat we elkaar nu pas leren kennen, Blossomwish." Het speet hem echt enorm.


Is it true? DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Is it true? Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomwish
Member
Is it true? DPKsfdL
»Quinty«
23
Actief
Ideas come from curiosity

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomwish
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:51

Het bleef zo lang stil, en ze kon het niet aan horen. De stilte maakte d'r gek en het liefst wilde ze het uitschreeuwen, gewoon zodat de stilte zou verdwijnen. Ze schrok dan ook lichtjes toen ze opeens een kopje kreeg van Lionroar. Haar eerste instinct was naar achter lopen en 'm een tik te verkopen, maar het voelde vertrouwd, iets wat d'r nog meer bang maakte. "Lizardtail," ze schudde langzaam haar kopje. "Papa wilde nooit over familie praten. Telkens als ik begon liep hij weg.." miauwde ze zachtjes. Ze had haar vader er een tijd voor gehaat, maar wist dat het waarschijnlijk gewoon een moeilijk onderwerk voor hem was geweest. "De.." begon ze daarna langzaam. "De kattin voor wie je me aanzag. Dat was Icyrose, niet waar?" vroeg ze daarna nieuwsgierig, maar voorzichtig omtrent haar woorden, ze wilde haar opa niet afschrikken ofzo.


Is it true? ZYOEG0e
Latino caribo, mondo bongo. The flower looks good in your hair.
Latino caribo, mondo bongo. Nobody said it was fair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Is it true? V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 13:59


Hij had al zo lang zijn familie niet meer gezien, dat dit allemaal wel een beetje overweldigend was voor de flame point. Hij was vandaag zijn dochter kwijtgeraakt, maar ook twee kleinkinderen rijker. Wie weet had hij er zelfs meer waar hij niets van af wist! De kater zette uiteindelijk een paar stappen terug, toen de kattin weer begon te spreken. "Het is altijd al moeilijk geweest voor je vader om erover te praten.." Wanneer was immers de laatste keer dat hij had gesproken met Lizardtail? Van al zijn kinderen, had hij het waarschijnlijk nog wel het moeilijkst gevonden om weer contact te zoeken met zijn vader. "Ja, je lijkt heel veel op haar." Reageerde hij op haar vraag over Icyrose. "Je vader en je tantes.. ze hebben veel meegemaakt in hun jeugd. Neem het ze niet kwalijk als ze er niet over willen spreken, maar.. als je vragen hebt ben ik er om ze te beantwoorden." Hij wist dat zijn kinderen het niet makkelijk hadden gehad. Ze hadden immers hun moeder verloren op vrij jonge leeftijd en vervolgens was hun vader verbannen. Het had zeker een enorme impact op ze gehad.


Is it true? DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Is it true? Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomwish
Member
Is it true? DPKsfdL
»Quinty«
23
Actief
Ideas come from curiosity

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomwish
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 14:13

Lionroar legde haar wat dingen uit, ze had al zo'n idee gehad dat er een moeilijk jeugd achter had gezeten, anders zou Lizardtail niet zo reageren op haar vragen, toch? Het voelde vreemd dat ze nu opeens meer familie had tho, en zeker aangezien die familie niet in Windclan zat. Ze huiverde eventjes en voelde tranen branden achter haar ogen, maar ze moest en zou niet in elkaar storten hier. Nee, ze was sterker dan dat, veel sterker. Ze was van Lionroar's bloed, en van wat ze had gehoord was Icyrose ook een fiere dame geweest. "Niet.. nu," miauwde ze voorzichtig. "Te veel om me heen." Ze hoopte dat Lionroar dat kon accepteren als antwoord, immers was ze ook nog jong en was er nu opeens veel op d'r afgekomen. "En .. Lion- opa," het voelde zo vreemd om dat woord uit te spreken. "Zorg goed voor Pepper, alsjeblieft."


Is it true? ZYOEG0e
Latino caribo, mondo bongo. The flower looks good in your hair.
Latino caribo, mondo bongo. Nobody said it was fair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Is it true? V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitimezo 27 jan 2019 - 10:16


Hij zag de tranen die in haar ooghoeken brandden, maar besloot er niet op te reageren. Wetende dat als hij haar zou vertellen dat huilen niet nodig was, de tranen waarschijnlijk toch zouden gaan vloeien. Ze antwoordde op zijn opmerking dat ze hem alle vragen kon stellen die ze wilde, haar woorden zacht en voorzichtig. Hij begreep haar goed, het was immers niet niks om opeens na zoveel manen erachter te komen dat je nog meer familie had. Een opa, zelfs. Hij vond het zelf ook even wennen; opeens was hij niet alleen een dochter kwijt, maar twee kleindochters rijker. "Het is oké." Reageerde hij uiteindelijk. "Als je me nodig hebt, dan zal ik er zijn." En dan zou hij elke vraag beantwoorden die ze had. Maar alleen als zij er klaar voor was. "Ik zal goed zorgen voor Pepper, maak je daar maar geen zorgen over. Ze zal niks tekort komen." Hij wenste dat hij Blossom ook mee kon nemen. Hij wenste dat hij al zijn kinderen hier weg kon halen, want in Shadowclan kon hij ze wél beschermen.


Is it true? DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Is it true? Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Is it true?   Is it true? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is it true?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: