Watch me..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watch me..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marshkit
Member
Watch me.. DPKsfdL
Ruth x)
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons suffering..
Gender:
Rank:
Marshkit
BerichtOnderwerp: Watch me..   Watch me.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 14:38

Blauwe oogjes opende zich naar het schemer duister van de Nursery. Even knipperde het zwart-wit poesje geschroken. Maar toen wist ze het weer. Even voorzichtig als normaal kwam Marshkit overeind maar wankelde en viel weer om. Vervloekte poot.. Waarom had zij dit? Wat was er dat niet goed aan haar was en wel goed aan de andere kittens? Haar mama zei dat het een ongeluk was waar niemand iets aan kon doen. Maar dat geloofde het nuchtere poesje niet. Zij had gewoon iets fout gedaan, en daarom had ze nu geen voorpoot, zou ze nooit warrior worden en zo haar hele leven niets anders zijn als in dat kamp doorbrengen. Spelen mocht ze eigenlijk niet, te gevaarlijk waarschuwde anderen haar dan. Maar ze had haar staart, die hielt haar meestal in evenwicht, alleen 's ochtends en 's avonds niet. Maar dan had ze gewoon pijn aan haar kopje van het zien met een oog en het andere goed proberen te krijgen. Opnieuw sloot ze haar ogen, kon het maar voor altijd veilig zijn. Vol pijn en verdriet zat ze zo, merkte ze nieteens dat iemand haar kwam bezoeken, maar die iemand zou haar toch waarschijnlijk of uitlachen of zo veel medelijden tonen dat Marshkit opnieuw ziek werd. Ze wou geen medelijden, ze wou rondrennen zoals de andere kittens. Ze wou spelen, ze wou vier poten hebben. Marshkit wou normaal zijn..

-inkomertje-


Watch me.. 2qansb8
>The victor will never be asked if he told the truth. So I will lie untill I win.<
:Marshie:


Laatst aangepast door Marshkit op di 4 feb 2014 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflakes
Member
Watch me.. DPKsfdL
Meerzii
26

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Snowflakes
BerichtOnderwerp: Re: Watch me..   Watch me.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 16:21

(misschien kunnen we vrienden worden, maar in het begin pest ik je)

Een perfect witte poes liep het WindClankamp binnen met een mond vol prooi. Ze legde de prooi netjes op de prooistapel. Snowflakes was de naam van 'The best warrior of windclan', zoals ze zichzelf graag noemde. Toen ze zelf even een duif van de stapel pakte zag ze in de ingang van de Nursery twee kleine, groene oogjes glinsteren. Een van de enige dingen waar deze sneeuwwitte poes een zwak voor had waren kittens. Ze at de duif op en trippelde vriendelijk naar de Nursery toe. In het halfdonker zag ze een klein, wit poesje. "Hallo," Miauwde Snowflakes vriendelijk "Ik ben Snowflakes en wie ben jij?" Toen ze de kleine kitten iets beter bekeen zag ze dat de arme poes maar drie poten had. "Wat?! Zo'n misvormd mormel in MIJN Clan?!" Schreeuwde ze uit, nog voor de poes kon reageren op haar eerste vraag. Ze had een hekel aan waardeloze Clanleden. "Laat me raden," Zei ze met een gemene klank in haar stem "Je naam is Threekit, vanwege je drie pootjes!" Een kleine, valse grijns ontstond op Snowflakes' snuit "Of misschien Missingkit!" Ze zag dat ze het kleine katje duidelijk had duidelijkgemaakt hoe de Clan over haar dacht. Pak aan, lelijk mormel, dacht ze en richtte haar groene ogen op de kleine kitten.


Watch me.. 2uhvktz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshkit
Member
Watch me.. DPKsfdL
Ruth x)
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons suffering..
Gender:
Rank:
Marshkit
BerichtOnderwerp: Re: Watch me..   Watch me.. Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 16:49

"Hallo," Miauwde iemand vriendelijk "Ik ben Snowflakes en wie ben jij?" Toen ze de kleine kitten iets beter bekeen zag ze dat Marshkit maar drie poten had. "Wat?! Zo'n misvormd mormel in MIJN Clan?!" Schreeuwde ze uit, nog voor de poes kon reageren op haar eerste vraag. "Laat me raden," Zei ze met een gemene klank in haar stem "Je naam is Threekit, vanwege je drie pootjes!" Een kleine, valse grijns ontstond op Snowflakes' snuit "Of misschien Missingkit!" Marshkit schoot weg in haar schulp en keek eerst verdrietig daarna beledigd en toen vragend naar Snowflakes. "Mijn naam is toevallig Marshkit." Sprak ze en probeerde stoer te klinken, maar haar stem trilde van pijn. "En Windclan is niet jouw clan! Hollystar is de leader, zij is wel aardig tegen mij." Fluisterde Marshkit en sloot even haar oogjes. In stilte vervloekte het kleintje haar drie poten. Waarom had zij dit nou? Waarom deed die kat zo gemeen tegen haar. Ze had toch niets misdaan?


Watch me.. 2qansb8
>The victor will never be asked if he told the truth. So I will lie untill I win.<
:Marshie:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch me..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: