A tallk.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A tallk.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: A tallk.   A tallk. Icon_minitimezo 10 maa 2019 - 18:31

A tallk. Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

Gefrustreerd sloeg ze naar een van de kraaien die zich hier te goed deed aan het vele vuil dat de twolegs dumpten. Zoals de vorige 10 keer, was ook deze slag zonder succes. Haar target vloog verontwaardigd kraaiend weg en Wolfpaw spuugde hem na. Stomme vogels, stom voer, stom alles. Niets te vreten, maar wel allemaal vogels die echt niet van plan waren om onder haar klauwen te sterven. De hongerige en slecht gehumeurde poes neusde door het vuil, maar niets was de titel 'eetbaar' ook maar waardig. Met een zucht liet ze zich zakken op de stapel van afval, waar ze doelloos een blikje vanaf liet rollen met haar krachtige poot. Misschien was dit wel haar koninkrijk nu die nieuwe mislukkelingen van Sinclaw er waren. Queen of trash, Wolftrash. Gadverdamme.


&Tallstar

A tallk. Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimema 18 maa 2019 - 16:48

Hij was hier nog eens heengekomen na de training van hem en Wolf, ontevreden over dit stuk van het territorium. Niet alleen was bijna alles wat hiervandaan kwam giftig, het was ook nog eens een plek die hem teveel deed denken aan dingen die fout gingen. Een beetje flauw misschien, aangezien het vuil wat er lag weinig kon doen aan het feit dat het vuil was, maar het was gewoon zo en hij zag het in de aankomende tijden niet verbeteren. Vandaar dat hij er weer rondstruinde, tot zijn blik viel op een maar al te bekende kat. En meteen trok hij een wenkbrauw op.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimema 18 maa 2019 - 20:21

Daar lag ze, bovenop de heuvel van afval en zich niets aantrekkend van het feit dat de stank zo in haar vacht zou trekken. Haar kop lag op haar poten en zonder die op te heffen keek ze naar Tallstar, haar leader, haar mentor en haar vriend? In iedergeval was hij kennelijk ook hier een kijkje komen nemen, al betwijfelde ze of hij haar aan het zoeken was. Hij had het toch veel te druk met zijn nieuw Windclan speeltje, niet? Wolfpaw snoof. Haar amberen oogjes stonden bars als altijd, maar Tallstar was een van de katten die haar waarschijnlijk goed genoeg kende om iets van een treurige glans erin terug te zien. De poes had het zwaar met alles, en op haar zeer subtiele, Wolf-achtige manier was dat ook te zien. "Hmmmngg," bromde ze onverstaanbaar als begroeting.


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimevr 22 maa 2019 - 11:25

Zijn opgetrokken wenkbrauw weerspiegelde zich in de droevige - maar zoals altijd harde - ogen van Wolf voor ze een of ander middeleeuws geluid uitstootte waardoor ook zijn andere wenkbrauw de lucht in schoot. Even was de kater stil, om te zien wat de poes zou doen, maar toen er niets gebeurde reageerde hij met wenkbrauwen in de lucht en al: "Hmmmngg?" En keek haar ondertussen vragend aan. Ja. Hij sprak Wolfs.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 23 maa 2019 - 22:22

De poes verbrak hun oogcontact niet en keek hem niet erg onder de indruk aan. Ze was nog steed niet helemaal blij met de kater, considering dat hij een nieuwe dochter had gestolen en zij nu niet meer de belangrijkste was. Maar goed, ze was wel boos op meer dingen op het moment. Tallstar herhaalde haar geluidje even vragend en Wolfpaw draaide enkel haar oren sloom naar hem toe. Het puntje van haar staart sloeg ritmisch op de berg afval. "Hmmngpf," klonk er bevestigend en wat bars. " We gaan niet trainen vandaag, laat me met rust," bromde ze en haar kop af de andere kant op.


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimevr 29 maa 2019 - 15:00

Tall schoot in de lach toen ze het nog eens herhaalde en nu met de kenmerkende Wolfpaw toon, voor ze verduidelijkte dat ze niet ging trainen en graag met rust gelaten wilde worden. Even deed Tall alsof hij hierover nadacht, maar sprong toen met een grote grijns op haar af, om haar heen, en plofte vervolgens naast haar neer, zijn rug tegen haar zij, poten half in de lucht, blik te vrolijk. "Oke," Mauwde hij, alsof hij net het compleet tegenovergestelde niet had gedaan, waarna hij met zijn poten begon te fietsen in de lucht. Dan hier maar cardio-training. Prima.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 30 maa 2019 - 22:03

Hij lachte weer, zoals de kater altijd deed. Geërgerd draaide ze haar rug naar hem toe, hopend dat hij deze overduidelijke hint zou snappen en op zou rotten. Natuurlijk was het tegendeel weer eens waar en in plaats van haar wat rust te gunnen sprong hij op haar af en ging naast haar liggen, waarna hij een of ander bizar lucht-ballet dansje uitvoerde met zijn voorpoten. "Oke," zei hij slechts. Zoals vrijwel altijd stonden zijn ogen weer vrolijk, Wolfpaw had moeite om die glimlach niet van zijn gelaat te rammen. De jonge poes sprong overeind, haar vacht stond recht en maakte haar twee keer zo groot en twee keer zo pluizig. De laatste tijd was Wolfpaw nog meer on edge dan normaal, waardoor ze zich ofwel afzonderde ofwel nog sneller ontplofte, en Tallstar was daar nu de dupe van. "Ik zei toch, laat me met rust! Hoe moeilijk is het voor die twee breincellen in je lege kop om dat te snappen!" brieste ze woest. "Je bent een luie, domme, nodeloze snol!" waar hij dit aan verdient had? Tja, geen idee. Wolf had een hele hoop frustraties opgekropt en reageerde die vaak op anderen af, niet zo heel gek dat haar slap-count al op een whooping 5 stond.


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 6 apr 2019 - 16:03

Poeh. Luchtfietsen was vermoeiend. Hij was dan ook diep geconcentreerd bezig, toen de kater zich doodschrok van de plotse beweging naast hem. In de actie was hij alweer vergeten dat Wolf naast hem had gelegen. Met grote ogen keek de leider toe hoe het kleine bolletje veranderde in een zeer boze wolk, waardoor haar woorden bijna een beetje profetie-achtig leken. Aandachtig keek de kater haar aan, fronste kort bij het deel over 'twee breincellen in een lege kop' aangezien de kop dan dus niet leeg was?, en bij het woord snol schoot hij in de lach. "Sorry," Mauwde hij acuut, met zijn poot zwaaiend om zich te verontschuldigen. "Ik was even niet voorbereid op dat woord," Hij deed zijn best hier. "Either way, do tell, what's wrong?" En als ze nu zei 'niks' of 'jij' dan moest hij haar toch echt unimpressed aankijken en kietelen want ze wisten alletwee dat er a: zeker iets mis was, en b: niks mis was met Tall want hij was perfect.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 4 mei 2019 - 22:19

Hij schoot opnieuw in de lach en Wolfpaw was aan het koken van woede. Kon hij haar nooit serieus nemen, dan? Nam hij ooit iets in zijn miezerige leven serieus? Grof gaf ze hem een duw, in de hoop dat hij op z'n minst een stukje van haar trash heuvel af zou rollen. Natuurlijk, niet het beste idee om tegen een leader te doen, laat staan de leader van je eigen clan. Maar hey! Hij kon haar altijd nog een klap geven als hij haar klaar was, dat was immers ook de tactiek die z'n geliefde deputy toe paste. "Sorry," ze had zich al van hem afgedraaid. "Ik was even niet voorbereid op dat woord," de poes stond op en gunde hem nog één giftige blik, eigenlijk van plan om weg te lopen. "Either way, do tell, what's wrong?" what's wrong? What's wrong! Nou, beginnende het feit dat haar moeder op rap tempo er babies uit bleef poepen in de hoop dat ze geen mislukkelingen waren zoals haar, het feit dat ze nooit haar verdomde warriornaam zou halen omdat geen idioot in deze clan haar mocht, het feit dat Slatefur gekidnapt was... Alles! Alles was wrong! "Alles!" riep ze hem dan ook toe, haar staart woest heen en weer zwiepend. Verdiende Tallstar het om een vloedgolf van opgekropte emoties over zich heen te krijgen? Nah, waarschijnlijk niet. Maar goed, hij had haar op een verkeerd moment getroffen. "Alles is wrong! Niemand mag me, ik ben een mislukking voor zelfs m'n familie," kleine traantjes lagen in haar felle ogen, hoe zeer ze die ook weg probeerde te knipperen. "Ze willen me allemaal kwijt, me vergeten! Als een stuk oud vuil, maar ze kunnen allemaal dood vallen, ik zal voor niemand m'n bek houden! En.. En als ze het daar niet mee eens zijn, dan sla ik ze allemaal de grond in," ze was er zo ziek van.


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimema 20 mei 2019 - 12:54

Hij was nog steeds in een opperbeste stemming toen de poes een moordaanslag probeerde door hem een duw te geven. Lichtelijk unimpressed keek hij haar weer aan, maar grijnsde al snel weer. Lang boos blijven op Wolf kon Tall niet zo goed, daar had ze teveel emoties voor. En als een van de twee zoveel emoties had, dan was het aan de ander om neutrale grond te zoeken. Al kon Tall niet neutraal doen en was het in zijn geval dus positieve grond. Vandaar dat zijn vraag er vrolijk uitkwam, maar zijn glimlach heel snel veranderde in een verbaasde uitdrukking toen het de poes deed ontploffen. Even vroeg de leider zich af of hij dekking moest zoeken, tot de woorden van de kleine tot hem doordrongen en hij - inmiddels zittend in plaats van liggend - haar gefronst aankeek. Ehm. Right. Tall stelde wel altijd de 'how's life' vraag, maar zo'n serieus antwoord als nu kreeg hij niet vaak. De tranen maakten het er allemaal niet makkelijker op, en met elk woord wat ze zei voelde het alsof er op zijn mentorhart gestampt werd om duidelijk te maken hoezeer hij had gefaald in zijn taak.

Even was hij stil na haar uitbarsting, maar daarna keek hij haar wat voorzichtig aan, zijn ogen groot, duidelijk geschrokken van wat ze vertelde. "Ik mag je," Mauwde hij zacht, even vergetend dat dit haar a: niet verder hielp, en b: dat hij een sterke leider hoorde te zijn. Net zo voorzichtig als dat zijn woorden waren geweest stond hij op, bang haar weg te jagen, en liep voorzichtig op haar af om zijn neus heel zachtjes tegen die van haar te duwen. "Je zou mij nooit teleur kunnen stellen," Zijn ogen nog steeds groot, en stem zacht. Nu even hopen dat ze hem dus niet 'de grond in zou slaan'.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 8 jun 2019 - 21:17

Haar ademhaling ging wat sneller dan normaal na die uitbarsting, al waren nog lang niet alle emoties eruit. Want oh boy, ze had er een hele hoop opgespaard. Star keek Wolfpaw naast zich, zich van Tallstar afwendend. Deze liet een stilte vallen voordat hij uiteindelijk sprak, alsof hij niet wist welke woorden hij moest zeggen. "Ik mag je," zijn stem was zacht en vriendelijk, waarschijnlijk goed bedoeld maar zoals met wel meerdere dingen schoot het bij haar volledig in het verkeerde keelgat. Ze had zijn medelijden niet nodig! Zijn troostende woorden! Ze had hem helemaal niet nodig, laat staan dat hij haar ging behandelen als een huilende kit; want dat was hoe de koppige poes het opving. "Je zou mij nooit teleur kunnen stellen," toen hij dichterbij kwam en oh zo voorzichtig zijn neusje tegen die van haar drukte, rukte ze zich van hem los en zette haar vacht vijandig overeind. " Dat boeit me niet! En oh, dat zeg je nu!" blafte ze hem toe. "Niet teleurstellen hé? Nou, waarom ben in in Starclansnaam nog een verdomde apprentice? Ik kan vechten, ik kan jagen, ik doe alles. Zeg me dat ik verdomme naar Windclan moet lopen om die hazenvreters weg te jagen en ik zal het doen, en het zal me lukken ook. Maar ik slaap nog steeds als een kind in die rot den!" sneerde ze, de waterval van woorden was nog lang niet klaar gespeeld. "Je bent een vieze leugenaar, je mag me helemaal niet, je mag alleen maar je stomme nieuwe Windclan popje. Ik ben alleen je onhandelbare, teleurstellende apprentice die je niet rustig kan krijgen,"


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimedi 11 jun 2019 - 16:53

Oeh, een magic trick! Hij duwde zijn neus tegen Wolf en ze werd pardoes drie keer zo groot. Tall onderdrukte de neiging om het nog eens te proberen - hij wilde graag blijven leven thank you - en zette in plaats daarvan grote ogen op om de volgende uitbarsting van de kat. Bij de eerste woorden keek hij wat schuldbewust, bij de laatste verhardde zijn blik even en keek hij de poes streng aan. "Wolfpaw," Mauwde hij nu stern, voor het eerst zo ongeveer haar volledige naam gebruikend. "Laat dat temperament van je moeder nu even achterwege, ga zitten en denk even rustig na," Want come on, ze was niet dom maar kon wel dom doen. "Wil je antwoord op je vragen of gewoon hard schreeuwen? Ik vind beide prima maar heb geen zin in overbodige monologen houden," Zijn geduld was niet per se op, maar Tall was niets als niet efficient, dus hij wilde weten waar hij aan toe was.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimevr 28 jun 2019 - 16:40

"Hou je bek over m'n moeder!" beet ze hem hard toe, briezend van razernij. Vervolgens wendde ze haar kop af, diep van binnen ook wel wetend dat ze niet zo heftig had moeten reageren. Haar moeder was altijd een van de meest gevoelige snaren, hoe erg ze haar best ook deed om dat te verbergen. Oh forget it, wat had het ook voor zin om zo'n tirade tegen Tallstar te houden. Ze had haar rug naar hem toegekeerd, de haren op haar rug nog altijd gepikeerd in de lucht gestoken. "Wil je antwoord op je vragen of gewoon hard schreeuwen? Ik vind beide prima maar heb geen zin in overbodige monologen houden," ze knarste hard haar tanden, met moeite zichzelf tegen houdend om niet hem gewoon naar de strot te grijpen. Natuurlijk wilde ze hem niet écht pijn doen, maar ze had gewoon even heel erg iets nodig om al die opgekropte emoties en woede te uiten. Arme Tall. "Natuurlijk wil ik antwoorden, ander vroeg ik het toch niet," blafte ze, al zou hij als hij haar goed genoeg kende ook wel zien dat ze haar best deed om zich ietwat in te houden. Dat was nou eenmaal... Behoorlijk lastig voor haar.


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 17:32

Zo, dat was een flinke schreeuw die daaruit kwam en die de kater dan ook even naar achter deed leunen waarna hij zijn ogen vernauwde. Voor nu liet hij het gaan, maar contrary to popular belief kon de kater heel slecht tegen disrespect, en wat Wolf deed kwam erg in de buurt. Aan de andere kant zag hij de tweestrijd die ondertussen plaatsvond in de poes, dus besloot hij het nog even te laten. En gelukkig maar, want na zijn vraag wist ze een bijna beleefd antwoord te geven. Als het niet zo geblaft was - ze deed haar naam eer aan - had hij bijna Rout tegenover zich zitten. Maar nope. "Dan zal ik ze geven," Mauwde hij matter-of-fact, en sloeg zijn staart om zijn poten. "Mocht je ondertussen een andere vraag bedenken, kom maar door," Ze waren nu toch bezig, "Maar om te beginnen met 'mijn Windclan popje'," En hij keek even een beetje beledigd, "Ik vond toch dat ik het als beginnend vader nog best oke deed, maar het spijt me erg dat jij dat anders hebt ervaren en ik zal eraan werken dit gevoel bij je weg te nemen," Zo wat volwassen, hij kon het wel.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimedo 11 jul 2019 - 1:37

Ze knarste duidelijk hoorbaar met haar tanden, zich irriterend aan het feit dat hij dit aanpakte alsof het weer een of andere clanzaak was. Het voelde, nep, geforceerd, al zou dat ook aan haar geweldige inbeeldingsvermogen kunnen liggen. De poes sloeg opnieuw met haar opgezette staart. "Het boeit me niets wat je met dat konijn doet, ik wil gewoon.. Ik," sprak ze hem bot toe, waarna een gefrustreerde gromhaar bek verliet en ze eenmaal heen en weer ijsbeerde. Inmiddels wist ze al niet eens meer precies waarom ze boos was, alleen dat ze boos was. Waarheid was dat ze bang was dat Tallstar Pepperpaw veel leuker vond dan haar, maar het ging haar eer te boven dat ooit in woorden toe te geven. Wolfpaw, jaloers? Pfft, echt niet. Heus niet. "Waarom ben ik nog geen warrior, huh? Ik werk toch hard? Ik ben toch sterk?"


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimedo 29 aug 2019 - 16:11

Waar de kater zelf nog even zichzelf mentale schouderklopjes gaf voor zijn volwassenheid, leek het bij Wolf het doel te missen en was de poes alweer zo hard rondjes aan het lopen dat Tall zijn chinees-lessen bijna tevoorschijn haalde. Bovendien noemde ze Pepper een konijn wat... vreemd toepasselijk was. Al zou hij het voor het gemak bij wuppie houden. Om het allemaal nog overzichtelijker te maken stelde zijn apprentice bovendien een compleet andere vraag, waar hij minder snel antwoord op had. Als een goudvis deed hij dan ook even zijn mond open en dicht, en fronste. "Wil je dat graag?" Hij had het graag gewild, maar achteraf gezien was het goed geweest dat hij langer moest wachten. Soms wist je niet waar je naar vroeg, en wilde je eigenlijk meer guidance. Hij zou haast niemand het warriorschap toewensen. Maar om die reden kon hij zijn favo apprentice niet eeuwig jong houden. Straks zou ze hem erom gaan haten. Stress.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimevr 4 okt 2019 - 22:34

A tallk. Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

Ze keek hem scherp aan, haar emoties nog hoger dan ze normaal gezien zaten. Tallstar zag eruit alsof ze hem net verteld had dat ze van Starclan zelf was. Daar stond hij, met zijn stomme kop en mond die als een goudvis naar lucht hapte. "Wil je dat graag?" nu was het haar beurt om met een mond vol tanden te staan, voornamelijk omdat ze zijn stupiditeit niet kon geloven. Opnieuw ontplofte ze, zowel figuurlijk als bijna letterlijk toen al haar vacht overeind sprong. "Ja! Ja natuurlijk wil ik dat!" riep ze uit. "Ik ben al verdomme 16 maanden apprentice! Mijn zusje is zelfs al warrior, mijn ma vindt me een teleurstelling!" spuwde ze eruit zonder er ook maar iets van erg in te hebben. "Ben ik dan nooit goed genoeg?" Zoals altijd was haar visie weer ontzettend zwart wit, want voor haar was warrior zijn nu eenmaal het uiteindelijke doel van alles. Dan Deputy, dan leader en de Wolfstar zijn die haar moeder altijd al van haar had beloofd te maken. Wist zij veel dat ze haar mentor nog eens zou gaan missen wanneer ze eindelijk haar -paw voegsel kwijt was.

A tallk. Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimeza 5 okt 2019 - 0:47

Over stress gesproken. Daar bezat Wolf nu ook wel flink wat van. Of in ieder geval haar vacht, die de poes tot drie keer zo groot wist te maken en Tall uitermate geïntrigeerd ernaar deed kijken. Tot ook haar mond open ging en hij bijna achterover viel van het venijn en volume wat daaruit kwam. Nog steeds bleef hij even stil, liet haar uitspreken, keek erg afkeurend toen de poes vloekte want zo had hij haar niet opgevoed potverdorie, om uiteindelijk te fronsen bij haar laatste woorden. "Nou oke," Mauwde hij na een lange stilte, een beetje zwakjes en duidelijk uit het veld geslagen. "Als dat is wat je echt wilt," Al geloofde hij daar niks van, maar probeer dat maar eens aan de poes te zeggen.

Eigenlijk.. "Ik geloof alleen niet dat dit is wat je wilt," Oh boy. Soms had de kater ideeën. En soms had hij ideeën. En eigenlijk had hij geen idee wat het verschil ertussen was, maar dit specifieke idee was in ieder geval waarschijnlijk niet zo slim. Maar wel nodig. Vertelde hij zichzelf. Heel vaak. Steeds opnieuw eigenlijk. In de hoop dat ze niet te boos zou worden. Maar ja, dan was weer de vraag: deed Wolf aan telepathie?


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
A tallk. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 14:04

A tallk. Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

Haar ogen weden groot van verbazing toen haar mentor zonder echt tegen te stribbelen gewoon...Toegaf. Wacht, wat? Betekende dit dat ze daadwerkelijk warrior mocht worden nu. "Wa-" bracht ze wat verward uit. Ze kreeg via afpersing wel vaker dingen voor elkaar, maar dit had bij Tallstar nog nooit eerder gewerkt. Toch zou ze niet laten zien dat ze hierdoor een beetje uit het veld geslagen was, snel genoeg probeerde ze de verbazing uit haar gelaat te werken en schudde haar kop. "Ik geloof alleen niet dat dit is wat je wilt," die woorden lieten haar oren ietwat in haar nek schieten. Wolfpaw keek hem met een ruk aan. "Jawel," kaatste ze direct terug. "Natuurlijk wil ik dat, daar training al de hele tijd voor. Waarom zou ik dat niet willen?" kwam er wat vijandig uit, al leek die vijandigheid niet helemaal tegenover hem gericht. Want zijn vraag roerde wel wat in haar, zou ze opeens anders bekeken worden als ze warrior werd? Maar die gedachte duwde ze haastig weg, omdat het idee dat alles enkel hetzelfde zou blijven als ze d'r nieuwe rang kreeg haar heel veel angst aan joeg.

A tallk. Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv


'A bird sat down and spoke to me:'
A tallk. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
A tallk. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: A tallk.   A tallk. Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 21:33

Oh no. Het was duidelijk een idee in plaats van een 'idee' geweest. En die liepen zelden goed af. Aan de andere kant viel het hem nog mee hoe de poes reageerde, enkel met een blik die kon doden en een uitstraling die hem koud achter had gelaten als hij hem niet ver van tevoren verwacht had. Nu kon hij niet anders dan zijn schouders ophalen en een beetje waterig glimlachen. "Warrior zijn is lang zo leuk niet," Mauwde hij, al was het niet helemaal fair. Hij was immers het warriorschap alweer voorbij, en was hij niet ook enthousiast geweest voor zijn ceremonie? Het was bijna flauw dat hij Wolf dit niet leek te gunnen, hoewel de kater het vanuit de grond van zijn hart alleen maar goed bedoelde.


A tallk. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A tallk.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: