{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slatefur
StarClan
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimedi 12 maa 2019 - 18:11

De sneeuw kwam in dikke vlokken uit de hemel. Slatefur schudde haar kop toen een dikke vlok op haar neus terecht kwam. Nee, tijd om zich weer terug te trekken in de elders den. De grijze kattin schudde haar pels uit en nieste zachtjes. Blegh. Het mocht van haar wel weer warmer worden. Ja, ze kreeg als eerste te eten, nee, dat was voor haar geen feest. Want ondanks dat ze nog wel redelijk goed gevoed was, voelde ze zich er wel shculdig over. Ze had wat haar betrof haar elderschap niet verdiend. Met een zuchtje krulde ze zich op in haar nest in de elders den. Ondertussen had ze dat pad zo ingesleten dat ze die feilloos kon vinden zonder ook maar te voelen met haar snorharen. Misschien dat Wolfpaw nog op bezoek kwam vandaag.

{Sinclaw}



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimedi 12 maa 2019 - 18:18















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Goed. Ze had niet verwacht hier zo 123 te staan. Maar hey. rondje leven beteren blije kat zijn? Nja.. dat ging hem sowieso niet worden. Maar ze wist dat deze kat dingen hoorde over haar via haar dochter. En om haar nou met agressie deze verhalen te laten vertellen... was ook niet het meest ideale idee. Dus wat doe je dan. Vriendelijkheid proberen.

zuchtend schudde de kattin haar kop terwijl ze de elder den binnen stapte. Haar diep gele ogen richtend op de grijze kattin. "Slatefur.. kunnen we even praten?" Vroeg ze, haar stem zo even mogelijk houdend.



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimedi 12 maa 2019 - 18:23

Slatefur had niet verwacht dat ze gezelschap ging krijgen eigenlijk. De grijze kattin spitste haar oortjes bij het horen van een zucht en draaide haar kop in de richting van de uitgang. Onbewust raakte de kattin ietwat gespannen. Wolfpaw deed altijd zo vreemd over haar moeder, dat Slatefur er toch niet geheel op haar gemak van was. Zoals de laatste keer, dat Wolfpaw niet van Sinclaw naar haar toe mocht komen. "Sinclaw?" vroeg de grijze kattin, in de leegte starend in de richting van de stem van de kattin, "Natuurlijk? Waar wil je over praten?"



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimedi 12 maa 2019 - 19:00















Technically, I’m a murderer    
but I like to think that’s one of my better qualities

Geduld tegenover katten met een beperking was niet haar sterkste kant. Hoewel ze wist dat ze er bij hoorden had ze altijd gezien, altijd geleerd, dat die katten enkel monden waren om te voeden. Was dat niet waarom haar vader haar Beekit had vermoord? Het zwakke schepsel dat nooit zou kunnen overleven in z'n eentje.. Maar inplaats van Beekit stond ze tegenover Slate en moest ze zich netjes houden. Verplicht. Dus beet ze haar snel geirriteerde gezicht weg en ging ze wat dichter bij de blinde kattin zitten. "Over m'n dochter.. Wolfpaw." Mompelde ze zichzelf iet wat kinderachtig voelende. Alsof ze bij een docent over de vloer kwam om over haar probleemkind te praten.


{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimedi 12 maa 2019 - 19:04

Slatefur moest toegeven dat het niet geheel onverwacht voor haar kwam dat Sinclaw hier over te vloer kwam met dit onderwerp. Toch voelde de kattin haar onwillige spieren lichtjes verstijven in spanning. Zij en Sinclaw hadden nooit veel met elkaar gesproken. Waar ze altijd met Tall overhoop had gelegen en met Acefray goed op kon schieten, hadden de paden van haarzelf en Sin nooit veel gekruist. Het meeste wat ze van de kattin wist, was via haar dochter, Wolfpaw. En aan haar toon te horen was Sin niet blij om hier te zijn. "Natuurlijk? Brand.. los?" miauwde Slatefur, twijfelend. Wat een ongemakkelijk gesprek tot nu toe.



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 9:52















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

De kattin zuchtte even terwijl ze haart staart wat onrustig heen en weer zwiepte. Haar gele ogen gleden over de donkere omgeving voor deze uiteindelijk bleven rusten in de niets ziende ogen van Slatefur. Ze schraapte haar keel een laatste keer voor een klein waterig glimlachje over haar lippen gleed. "Ik raak haar kwijt. En jij blijkt haar nieuwe beste vriendin ter wereld te zijn." Merkte ze op. Alsof ze een opmerking over het weer maakte. "Natuurlijk ben ik mij bewust van dat het meerendeel mijn eigen fout is geweest. Maar ik zou.. Graag mijn dochter bij mij houden. Ze is een van de weinige.. foutloze dingen.. in mijn leven." Ze slikte even en krabbele zichzelf met haar achterpoot achter haar oor, een beweging om voor Slatefur over te laten komen dat ze hier niet met tranen in haar ogen zat. Alsof het een simpel dingetje was wat ze zei. "Ik zou graag.. mits mogelijk.. wat tips krijgen.. hoe ik haar terugwin.."



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 11:45

Slatefur hield haar gelaatsuitdrukking neutraal, vragend. Ze wist niet goed wat ze van Sinclaw moest denken immers. Ondanks dat ze beiden in dezelfde apprentice den en nursery waren opgegroeid, hadden ze altijd een beetje langs elkaar heen geleefd. En nu zaten ze hier, om de dochter van Sinclaw. Om Sinclaw credits te geven, het klonk wel echt alsof Sinclaw er echt mee zat. Maar toch wist Slate niet goed wat ze ervan moest denken. Wolfpaw deed altijd zo ontwijkend over haar moeder. Tallstar had haar ook een keer gevraagd om het te zeggen als Wolf iets geks zei over Sinclaw. Maar nee, nooit had de apprentice iets concreets gezegd over haar moeder. "Als het je iets gerust stelt, Sinclaw, Wolfpaw heeft nooit een slecht woord over je gerept," begon Slatefur na een korte stilte, voorzichtig haar woorden kiezend. "Ik weet ook niet waar ik Wolfpaw's loyaliteit aan verdiend heb, maar ik kan niet ontkennen dat ik haar gezelschap ontzettend op prijs stel." Slatefur liet Wolfpaw gewoon haarzelf zijn en probeerde haar zelfvertrouwen op te bouwen. Misschien dat dat het was? Toch bleven die woorden in haar keel steken. Dat zou ze niet tegen de zwart witte warrior zeggen. "Wolfpaw is praktisch een volwassen kattin daarentegen en wil niets liever dan dat men trots op haar is. Dus misschien dat een goed gesprek met haar wel zou helpen?"



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimezo 28 apr 2019 - 12:08















Technically, I’m a murderer    
but I like to think that’s one of my better qualities

Ze trok even met haar staart terwijl ze luisterde naar Slate. Ze hielt iets achter over haar dochter, dat wist Sinclaw zeker. Maar zoals het nu klonk had Wolfpaw nooit gesproken over haar training en de dingen die Sinclaw haar dochter had laten doen. Ze wist zelf ook wel dat het pijnlijk was voor haar dochter de dingen die ze moest doen. Maar alles was om haar sterker te maken. Niet dat ze dat inzag.
Langzaam knikte de she-cat de woorden tot haar door laten dringen terwijl ze zuchtte. "Wolfpaw heeft geen makkelijke jeugd gehad.. met de breuk tussen mij en haar vader. En mijn hoop voor haar toekomst." Haar ogen verduisterde zich voor een halve seconde haar nagels over de grond schrapend voor ze die weer terugtrok en zichzelf omhoog duwde. "Een gesprek.. Zou een optie kunnen zijn." Mompelde ze, zelf duidelijk niet heel blij met dat antwoord. Gevoelens waren geen sterk punt bij haar. Zometeen moest ze al haar kittens nog aan gaan spreken. Een rilling gleed over haar rug. Nop. Nop.



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal   {Sinclaw} C'est la bien qui fait mal Icon_minitimema 3 jun 2019 - 23:25

Slatefur wachtte Sinclaw's reactie in stilte af, toch enigszins gespannen in het gesprek met de kattin. Het was niet dat ze Sinclaw niet mocht, maar de kattin kon vrij ruw zijn en Slatefur was een gevoelige ziel. Samen met het feit dat Wolfpaw zo gek deed over haar moeder maakte haar toch iets wantrouwig. Niet dat ze concrete vermoedens had, maar er zat iets niet lekker. Toch wist Slatefur een voorzichtige glimlach op haar lippen te toveren bij het horen van de woorden van de zwart met witte poes. "Ondanks dat ze geen makkelijke jeugd gehad heeft, heb je een goede warrior in training opgevoed hoor Sinclaw," miauwde Slatefur, pogend opbeurend te zijn, "ze is echt een fantastische meid." Geen idee of Sinclaw dit wilde horen, maar Slatefur deed haar best hier.



{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Sinclaw} C'est la bien qui fait mal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Elders den-
Ga naar: