Soft wind [Routnose]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Soft wind [Routnose]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stallionheart
Member
Soft wind [Routnose] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimema 18 maa 2019 - 21:59


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Thinking «

Het schemer van de ochtend was nog te zien. De lucht had paarse en gele strepen waar niet zo lang geleden nog StarClan geweest was en hij zuchtte. Het zachte blazen van de wind kalmeerde hem na alle hectiek die er geweest was in het Camp en op de Gathering. Met Bronzemask weg, Oceanstar die haar eerste leven verloren had en al wat nog meer had hij even behoefte aan rust maar toch ook weer niet. Zijn ogen gleden over de Heatherfields die zijn thuis vormden samen met alle andere plekken hier in WindClan. Waarom had StarClan de vos gestuurd? Waarom was dit alles gebeurd. Zijn kop tolde er nog steeds een beetje van. Hij had zich vol overgave in het Deputywerk gestort maar vroeg zich af of het voldoende zou zijn voor de Clan. Hij was blij dat hij wat werk kon delegeren aan andere Warriors maar eigenlijk wilde hij het het liefste zelf doen. Dan wist hij in elk geval zeker dat het goed gebeurde. Ook stond hem nog helder voor de geest hoe Oceanstar hem eerst op de Gathering bij had gestaan en daarna zijn oren er bijna had afgeklauwd. En om wat? Een simpele 'hallo'. Hij stootte nog een zucht uit en sloot zijn groene ogen en liet de wind in zijn gezicht blazen. Misschien zou die duidelijkheid geven en hem een steuntje in de rug geven. Immers, hij was een WindClan kat.



Soft wind [Routnose] JXidV8r
Soft wind [Routnose] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Soft wind [Routnose] BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 22:32

Soft wind [Routnose] D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Waarom was ze hier? De korenaren streelde langs haar vacht, zachtjes heen en weer gewiegd door de wind. Haar groene ogen stonden wat afwezig en bovenal vermoeid op de horizon gericht. Tussen de koren waren geen kruiden te vinden en het was zo lang geleden dat ze gejaagd had dat ze betwijfelde of ze het überhaupt al verleerd was. Toch had ze altijd van de velden gehouden, waar ze zo in kon verdwalen maar toch altijd wel de weg in wist terug te vinden. Het was een perfecte plek om even niet gevonden te worden, waar ze de laatste tijd wel vaker naar verlangde. De druk in het kamp was haar wat veel en echt goed in haar vel zat ze niet de laatste tijd, door verschillende redenen. Daarom genoot ze van momenten zoals deze, waarbij ze even alleen kon zijn. De poes besloot net dat ze toch wel weer terug moest keren toen ze geluiden hoorde. Kort spitste ze haar oren, maar snel genoeg had ze door dat het slechts Stallionheart was, haar oude mentor. Een glimlach kwam op haar lippen. "Dag Stallion!" klonk er oprecht blij om de iets oudere kater weer te zien, ze wilde hem sowieso graag weer eens spreken.


It is both a blessing and a curse
Soft wind [Routnose] B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Soft wind [Routnose] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 20:29


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Thinking «

De wind streelde zijn vacht en trok en speels aan. Met gesloten ogen glimlachte de kater en liet hij zich iets verder zakken in het hoge gras. Zijn hoofd dat vol zat met donkere wolken begon weer wat helderder te worden. Blijkbaar was daar ook een reden voor. "Dag Stallion!" hoorde hij de bekende stem van Routnose achter zich miauwen. Hij opende zijn ogen en keek over zijn schouder. "Hey Routnose" murmelde hij en hij glimlachte naar zijn oud-apprentice. "Nog op zoektocht naar kruiden?" vroeg hij haar en hij hield zijn kop een tikje scheef. Kort daarop knorde zijn maag zo luid dat ze het in StarClan gehoord moesten hebben. Oeps.



Soft wind [Routnose] JXidV8r
Soft wind [Routnose] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Soft wind [Routnose] BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimezo 7 apr 2019 - 16:29

Soft wind [Routnose] D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

"Hey Routnose" vreemd eigenlijk, hoe snel je kan wennen aan een nieuwe naam. Hoewel het haar eerst zo vreemd had geleken om nooit meer Routpaw te zijn, kon ze zich nog erg goed vinden in haar nieuwe nose- heid. Haar opmerkende oog trok even over Stallionheart heen, een medicine cat's tikje die ze perrongelijk had overgenomen. Soms maakte haar inspecterende ogen anderen wat ongemakkelijk, maar waarschijnlijk kende Stallionheart haar wel beter dan dat. Het viel haar wel op dat hij er wat verweerd uit, iets waar ze niet precies haar poot op kon leggen. Al was zijn vermoeidheid niet vreemd, na al het dramatische gebeuren van de laatste paar dagen leed iedereen aan slaap te kort. "Nog op zoektocht naar kruiden?" ietwat ongemakkelijk trok ze met haar oren, maar snel genoeg verbeterde ze dat van zichzelf. Ergens was ze bang dat hij zou denken dat ze aan het slapen was on the job, maar de werkelijkheid was dat ze na lange dagen hard werken even een momente voor haarzelf had genomen. Dat was niet vreemd. "Oh, ehm, nee, nu niet," miauwde ze dan ook naar de waarheid en glimlachte. "Alleen even lopen, mijn hoofd leeg maken," ze stapte iets dichterbij, toch iets van een bezorgde twinkel in haar ogen. "Is alles oké?"


It is both a blessing and a curse
Soft wind [Routnose] B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Soft wind [Routnose] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimedo 11 apr 2019 - 14:23


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Calm «

Zijn vraag over de kruiden liet zijn oud Apprentice met haar oren trekken en hij glimlachte geruststellend. "Geeft niks, ik zal binnenkort een patrol regelen voor kruiden" miauwde hij en hij liet zijn blik naar de horizon gaan. "Alleen even lopen, mijn hoofd leeg maken" hoorde hij haar naast hem zeggen hij knikte. Hij had hetzelfde plan gehad in feite maar toch joeg de stilte hem wel wat angst aan. Alsof er nog meer ellende aan zou komen. "Is alles oké?" miauwde Routnose en hij begon langzaam zijn kop te schudden. "Ik snap niet hoe alles heeft kunnen gebeuren" begon hij waarna hij stil viel. Hij was heel blij met zijn nieuwe rang maar dat Bronzemask het leven had gelaten was.. niet hoe hij deze rang had willen krijgen. Toch moest WindClan door wist de gevlekte kater. "WindClan lijkt altijd meer ellende te krijgen en de andere Clans nagenoeg niks. ThunderClan heeft Silverstar dan wel verloren maar verder zijn daar geen rampen zoals een vos" miauwde hij waarna hij met zijn oren trok. "Hier lijkt de ene na de andere kat het leven te laten" verzuchtte hij. "Waarom Routnose? Heeft StarClan daar iets over gezegd?" miauwde hij zacht waarna hij nog een keer diep zuchtte.



Soft wind [Routnose] JXidV8r
Soft wind [Routnose] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Soft wind [Routnose] BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimema 22 apr 2019 - 12:06

Soft wind [Routnose] D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze trok even met haar oor toen hij woorden liet vallen over een kruiden patrol. Hoewel het zeker geen slecht idee was, was het probleem voornamelijk dat ze niet heel het Windclan gebied meteen van de weinige kruiden wilde beroven. De winter was koud en hard geweest, nu alweer te veel kruiden plukken zou niets over laten voor de volgende seizoenen. Vragend keek ze haar oude mentor en goede vriend aan. "Ehm, zou het mogelijk zijn om een Herb patrol buiten onze grenzen te sturen..?" stelde ze wat twijfelend voor. "Het hoeft niet ver, maar ik wil de weinige kruiden die nu weer beginnen te groeien niet beschadigen," ze zouden bij de High stones kunnen kijken of daar ergens in de buurt. Goed, dat was iets dat ze ook nog wel met Lizardpath zou bespreken een dezer dagen. Nu maakte ze zich vooral zorgen om Stallionheart, die zich opende toen ze er naar vroeg. "Ik snap niet hoe alles heeft kunnen gebeuren" begon hij, waarna een korte stilte viel. Rout haar oortjes zakten wat naar achteren en ze stapte iets dichterbij, waarbij haar staart bemoedigend tegen zijn flank streek. "WindClan lijkt altijd meer ellende te krijgen en de andere Clans nagenoeg niks. ThunderClan heeft Silverstar dan wel verloren maar verder zijn daar geen rampen zoals een vos" De poes keek kort wat afwezig de andere kant op. Natuurlijk had ze deze zorgen wel aangevoeld, ieder zat er mee in het vel, al helemaal de kersverse deputy. "Hier lijkt de ene na de andere kat het leven te laten" verzuchtte hij. "Waarom Routnose? Heeft StarClan daar iets over gezegd?" haar keel leek wat dichtgeknepen te zitten en even was ze stil. Stallionheart sprak precies haar zorgen, de angsten die haar bange, pessimistische brein aan elkaar weefde. Ook zij was bang dat er een reden achter lag, ook zij keek zo vaak naar de sterren in de hoop een antwoord te krijgen, in de hoop dat ze hen zouden beschermen. Maar niemand wist hoe machtig Starclan was, zelfs zij niet. Maar kon ze hem over die onzekerheid vertellen? Was zij niet degene die iedereen hoop moest geven? "Ik... Ik weet het niet. Starclan... Heeft nog niet met mij gesproken," gaf ze onwillig toe. "Maar, Stallion, sommige vragen hebben geen antwoord, er is geen waarom. Toch,je moet de hoop niet verliezen," ze keek hem met een waterige glimlach aan en slikte een brok in haar keel weg. "Starclan kan ons niet van alles beschermen altijd, sommige rampen... Gebeuren nu eenmaal, zonder een bedoelde straf," de woorden klonken logisch, niet? "Denk aan de Journey, de droogte, de vloed. Starclan kon het niet stoppen, maar ook in moeilijke tijden zullen ze ons begeleiden en helpen wanneer dat kan. Je doet het super Stallion, en Starclan zal je hulp geven wanneer dat nodig is. Daar... Daar moeten we in geloven," het was de waarheid, niet? Het moest de waarheid zijn, ze moesten het geloven. De poes drukte bemoedigend haar kopje tegen de borst van haar grote vriend.


It is both a blessing and a curse
Soft wind [Routnose] B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Soft wind [Routnose] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Soft wind [Routnose]   Soft wind [Routnose] Icon_minitimedi 23 apr 2019 - 9:30


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Calm «

In stilte staarde de kater naar zijn eigen witte poten. Nog niet zo lang geleden had er bloed aan gekleefd van het vechten tegen de vos. Hij hoorde als hij zijn ogen dichtdeed de kaken nog op elkaar klappen en zag de witte tanden nog glimmen. Onwillekeurig zette de kater zijn vacht op. "Ehm, zou het mogelijk zijn om een Herb patrol buiten onze grenzen te sturen..?" vroeg Routnose waarna hij haar een knikje gaf. "Het hoeft niet ver, maar ik wil de weinige kruiden die nu weer beginnen te groeien niet beschadigen," Hij knikte nu nogmaals. Dat begreep hij, zeker nu alles nog zo fragiel was. "Misschien kan ik een Patrol naar de Wastelands sturen. Ik heb gehoord dat het daar ook weer begint te groeien na al die tijd" miauwde hij blij met de afleiding. Ze konden wel in het verleden blijven hangen maar dat loste niet heel erg veel af. Ik... Ik weet het niet. Starclan... Heeft nog niet met mij gesproken. Maar, Stallion, sommige vragen hebben geen antwoord, er is geen waarom. Toch,je moet de hoop niet verliezen," miauwde Routnose waarna hij haar staart bemoedigend langs zijn flank voelde strijken. Hij glimlachte eventjes. "Zonder hoop zijn we verloren" miauwde hij waarna hij zweeg. De hoop was het belangrijkste wat een Warrior en elke kat bij zich kon dragen. De hoop op nieuw leven, nieuwe seizoenen en nieuwe kansen. "Starclan kan ons niet van alles beschermen altijd, sommige rampen... Gebeuren nu eenmaal, zonder een bedoelde straf, denk aan de Journey, de droogte, de vloed. Starclan kon het niet stoppen, maar ook in moeilijke tijden zullen ze ons begeleiden en helpen wanneer dat kan. Je doet het super Stallion, en Starclan zal je hulp geven wanneer dat nodig is. Daar... Daar moeten we in geloven," Na haar woorden keek hij haar met een oprechte glimlach aan. "Je bent zo wijs geworden.. Ik kan het soms nog steeds niet geloven" snorde hij en hij glimlachte nog ietsjes breder. "Gelukkig heeft StarClan ons toen wel een profetie gegeven over de dreigingen" miauwde hij en hij keek omhoog naar waar StarClan woonde. Had Oceanstar misschien een profetie ontvangen hierover? Als ze dat al had gehad had ze het niet gedeeld met de Clan. Maar er was niks wat hen eigenlijk had kunnen voorbereiden op deze ellende.



Soft wind [Routnose] JXidV8r
Soft wind [Routnose] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soft wind [Routnose]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: