| | Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| | | | Bunny 170 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 17 moons // AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Warrior |
| Onderwerp: Re: Big dreams. za 30 maa 2019 - 12:13 | |
| Southernpaw liep op een klein drafje door het territorium, in geen richting in het bijzonder. Hij was op ontdekking, op een bepaalde manier - hij moest zijn territorium immers heel goed kennen. Hij moest weten waar de zwaktes en de sterktes waren, waar je beter weg bleef en waar je veel prooi vond. Uiteindelijk bevond de grijsbruine kater zich bij de fourtrees. Zijn gele ogen waren omhoog gericht, naar de vier reusachtige bomen die naar Starclan wezen. Machtig. Hij voelde zich klein, maar ergens ook heel groot - alsof heel Starclan op hem neerkeek met een goedkeurende glimlach om hun lippen. Zijn blik gleed naar de rots waar de clanleiders en deputies zaten en beeldde zich in dat hij daar zat, naast zijn vader die op dat moment al Acornstar heette. Een prachtig beeld, een droom die hem zijn leven lang zou achtervolgen. Hij merkte echter ook een andere kat op op de rots, eentje die duidelijk te klein en te jong was om leider te zijn maar wel daar zat met dezelfde trots in haar houding. Southernpaw, de regelvolger en pretbederver die hij was, kon dat natuurlijk niet zomaar toelaten. Hij liep naar voren tot hij vlak onder de rots stond en keek met een boze frons op. "Hé, wat doe jij daar?", riep hij naar de jonge kattin, zijn stem terechtwijzend; alsof hij de authoriteit had om er iets van te zeggen.
|
| | | Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Big dreams. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |