Algemene Onzin Topic - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 0:22

Soon mn little monster ook even actief gooien


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 E8v3o2
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hs5g9iAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 34nodx3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 14:47

Hoppa, nieuw setje.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 17:53

Wilt iemand een topicje doen met deze knaap?


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 19:33

Hai all ^^ ik ga mijn best doen vandaag weer een postje te schrijven c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Owl ○
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owl ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 21:18

Hoi!

Dus hoe kom ik hier het makkelijkste aan topics? Gewoon maken? Topicsearch openen?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 QtkQ9Pte_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Dutch22
Renske
2597
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 21:23

Ja bijvoorbeeld! Je kan open topics maken, hier vragen of een topic search openen! c:








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Owl ○
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owl ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimevr 14 jun 2019 - 21:30

Ik heb een zoektocht aangemaakt. Dankjewel!

https://www.warriorcatsnl.com/t38560-topics-gezocht#832431



Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 QtkQ9Pte_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 7:41

de site in 2013:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 11:20

In 2013 zag het er al beter uit dan wat ik ooit zou kunnen bedenken xD











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 11:27

Amberhunt schreef:
de site in 2013:

Het begin der tijden


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 13:00

Middag all c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 44 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Giphy
☾ Rei
118
Actief
"YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Milkypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 13:37

Amare schreef:
Amberhunt schreef:
de site in 2013:

Het begin der tijden

Dat was niet het begin hoor xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Milkyp14
Terug naar boven Ga naar beneden
Flight ○
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 13:44

Milkykit, schreef:
Amare schreef:
Amberhunt schreef:
de site in 2013:

Het begin der tijden

Dat was niet het begin hoor xD

Daar zijn nog minstens drie skins voor gekomen volgens mij


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndfur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Tim
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Houndfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 15:22

Hey hallo!

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik zoek katten die Houndfur kunnen doden..
Ik heb namelijk al aardig wat accounts, en als ik Houndfur daar nog bij moet doen, wordt het wel erg druk Wink

Ik heb er daarom voor gekozen om Houndfur te laten doden, dan komt hij waarschijnlijk in Dark forest terecht,aar dan heb ik het al iets rustiger Wink

(Ik had natuurlijk ook een zoektopic kunnen aanmaken, maar het leek me hier handiger, omdat hier veel mensen komen)

Alvast bedankt!

- Tim


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 K65h2u9k
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 16:40

Houndfur schreef:
Hey hallo!

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik zoek katten die Houndfur kunnen doden..
Ik heb namelijk al aardig wat accounts, en als ik Houndfur daar nog bij moet doen, wordt het wel erg druk Wink

Ik heb er daarom voor gekozen om Houndfur te laten doden, dan komt hij waarschijnlijk in Dark forest terecht,aar dan heb ik het al iets rustiger Wink

(Ik had natuurlijk ook een zoektopic kunnen aanmaken, maar het leek me hier handiger, omdat hier veel mensen komen)

Alvast bedankt!

- Tim

Hey! Ik heb Zahida die hem kan vermoorden!
Al is het niet verplicht om alle karakters die je aangemaakt hebt, ook actief te houden! Voel je dus niet geforceerd om hem te doden, je kan hem ook even links laten liggen en wie weet over een jaar weer oppakken c: Ik heb zelf bijvoorbeeld zeker 20 accounts van mij die ik nu niet gebruik maar die ook niet doodgemaakt zijn. Maar als jij Houndfur wilt vermoorden is dat natuurlijk ook helemaal prima!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 17:05

Milkykit, schreef:
Amare schreef:
Amberhunt schreef:
de site in 2013:

Het begin der tijden

Dat was niet het begin hoor xD

Wel voor mij haha


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndfur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 DPKsfdL
Tim
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Houndfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 17:35

Panthergrowl schreef:
Houndfur schreef:
Hey hallo!

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik zoek katten die Houndfur kunnen doden..
Ik heb namelijk al aardig wat accounts, en als ik Houndfur daar nog bij moet doen, wordt het wel erg druk Wink

Ik heb er daarom voor gekozen om Houndfur te laten doden, dan komt hij waarschijnlijk in Dark forest terecht,aar dan heb ik het al iets rustiger Wink

(Ik had natuurlijk ook een zoektopic kunnen aanmaken, maar het leek me hier handiger, omdat hier veel mensen komen)

Alvast bedankt!

- Tim

Hey! Ik heb Zahida die hem kan vermoorden!
Al is het niet verplicht om alle karakters die je aangemaakt hebt, ook actief te houden! Voel je dus niet geforceerd om hem te doden, je kan hem ook even links laten liggen en wie weet over een jaar weer oppakken c: Ik heb zelf bijvoorbeeld zeker 20 accounts van mij die ik nu niet gebruik maar die ook niet doodgemaakt zijn. Maar als jij Houndfur wilt vermoorden is dat natuurlijk ook helemaal prima!




Ik wilde eigenlijk ook wel een kat in Dark Forest/ StarClan hebben. ( Kunnen Rogues eigenlijk wel in Dark Forest komen? ). , Dus daarom heb ik dat besluit genomen Wink

En Zahida lijkt me prima!
Wil jij het topic aanmaken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 K65h2u9k
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 18:14

Houndfur schreef:
Panthergrowl schreef:
Houndfur schreef:
Hey hallo!

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik zoek katten die Houndfur kunnen doden..
Ik heb namelijk al aardig wat accounts, en als ik Houndfur daar nog bij moet doen, wordt het wel erg druk Wink

Ik heb er daarom voor gekozen om Houndfur te laten doden, dan komt hij waarschijnlijk in Dark forest terecht,aar dan heb ik het al iets rustiger Wink

(Ik had natuurlijk ook een zoektopic kunnen aanmaken, maar het leek me hier handiger, omdat hier veel mensen komen)

Alvast bedankt!

- Tim

Hey! Ik heb Zahida die hem kan vermoorden!
Al is het niet verplicht om alle karakters die je aangemaakt hebt, ook actief te houden! Voel je dus niet geforceerd om hem te doden, je kan hem ook even links laten liggen en wie weet over een jaar weer oppakken c: Ik heb zelf bijvoorbeeld zeker 20 accounts van mij die ik nu niet gebruik maar die ook niet doodgemaakt zijn. Maar als jij Houndfur wilt vermoorden is dat natuurlijk ook helemaal prima!




Ik wilde eigenlijk ook wel een kat in Dark Forest/ StarClan hebben. ( Kunnen Rogues eigenlijk wel in Dark Forest komen? ). , Dus daarom heb ik dat besluit genomen Wink

En Zahida lijkt me prima!
Wil jij het topic aanmaken?

Dat kan als jouw rogue uit een clan gekomen is en nog in StarClan geloofd! Ik zal het topicje zo aanmaken c;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 19:47

Hebben jullie ook wel eens dat jullie doelloos door de site scrollen en alles gaan lezen?


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormsong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 CFQIrEs
Yanthe
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stormsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 19:57

Dat doe ik meer dan zelf posten haha x'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 44 NZ4DDSCN_o
Come sing the song of storms tonight
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: