Why me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionclaw
StarClan
Why me? DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Why me?   Why me? Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 20:14

Sterke poten stampen van puur verdriet over de grond van het territorium. Lionclaw was woedend en verdrietig tegelijk. Wat had Crookedstar dat hij niet had? Hij schopte tegen een steentje terwijl de donder en bliksem achter hem luider werd. De regen kwam met bakken uit de lucht. Zijn fel gele ogen keken strak zijn richting. Met zijn staart boos een weer zwaaidende versnelde hij zijn pas en werden de tranen van woede al gauw tranen van verdriet. Hij zette zijn leven voor de clan op het spel en Starclan gunt hem niet eens liefde. Hij ging voor de waterval zitten en keek naar achteren of er niemand was. Hij zou zich rot schamen als iemand deze grote krijger zag janken. Nee, niemand te zien. Zijn natte vacht plakte tegen zijn grote bekraste lichaam aan en de regen prikte over zijn littekens. Hij riet zijn tranen uit rollen met zijn kop hangend boven de waterval. De donder en bliksem was dichtbij maar dat boeide hem niet. "Waarom ik?" Miawde hij schor van verdriet en pijn en een paar tranen gleden langs zijn wangen naar benenden, en spatte uiteen op de grond. Net zoals zijn hart uiteen is gespat en nu zijn langs zijn ingewanden naar beneden droop.

-flut-
-Dearheart die lion een beetje troost :3-



Why me? Nyg0h1

Why me? M9EKCDX  Why me? MKN7vHE  Why me? PgKKyjM  Why me? EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dearheart
Member
Why me? DPKsfdL
Esmee
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dearheart
BerichtOnderwerp: Re: Why me?   Why me? Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 18:45

Met een zucht stapte Dearheart naar buiten. Het enige waarom ze weg uit haar warme hol ging, was omdat ze nou eenmaal honger had. Honger. Wat was er erger dan in vreselijk vies weer naar buiten om op jacht te gaan? Nouja, ze had niets te klagen. Laatst had ze haar leven gewaagd om een warme deken van een poesiepoes te pikken, maar dan kon ze zometeen wel weer een warm plekje. Ach, wat kletste ze nou weer in zichzelf. Ze moest immers toch naar buiten voor een muisje, en onder de bomen was het best te doen. Al gauw had ze een muisje gevonden. Klein maar toch genoeg eten? Ze kon niet meer wachten en peuzelde het in twee happen op. Na een tijdje bedacht ze in eens dat ze al anderhalf jaar was, en haar moeder zei dat je vlug een partner moest hebben! Nou moe, die was toch al dood. Daar hoefde ze zich ook geen zorgen meer om te maken. Maar later knaagde het nog steeds aan haar. Wat moest ze doen als ze dood ging zonder kittens? Dan zou zij zelf ervoor zorgen dat er geen levende familie van haar op aarde was! Met een diepe zucht liep ze verder naar de waterval. Daar was een warm plekje om te slapen en dat zorgde ook voor afleiding in haar hoofdje. Op eens bleef ze stil staan. Wat was dat nou? Een huilende warrior? In eens herkende ze hem. Het was Lionclaw, ze had hem wel is gezien. Voorzichtig stapte ze naar hem toe, en ging een halve meter verderop zitten. "Eh hoi. Wat is er?....."vroeg ze zacht.


Why me? Iwj1ih
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Why me? DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Why me?   Why me? Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 20:00

"Eh hoi. Wat is er?.... Zei een zachte stem tegen hem. Lionclaw draaide zich om naar de poes. "Oh, hallo Dearheart.'' Miauwde hij terug. Zijn verdriet was duidelijk nog te horen in zijn stem. Zuchtend staarde hij doelloos naar de grond. ''Er is iets misgegaan tussen mij en Dreamheart.'' Zei hij op verdrietige toon. ''Lang verhaal.'' Zei hij daarna. Hij zuchtte opnieuw. Hij keek naar beneden de waterval af. Opeens drong er een zacht gedicht door zijn mond naar buiten. ''Ik weet wel dat het beter is, om niet samen meer te zijn. Maar ik voel een grote leegtenis zonder jou aan m'n zij. Zoveel dagen vol met tranen. Nee, dit heeft geen zin. Toch kan ik je niet verlaten. Tegen beter weten in.' Het klonk zuiver maar vol verdriet. Hij begon wat rond te lopen en hij keek naar een heldere maan die aan de hemel stond. ''Mijn vrienden zeggen dat ik haar moest verlaten. Maar een ieder die dat zegt, heeft makkelijk praten.'' Hij begon een uithaal naar de maan te maken maar het klonk nogsteeds even helder en zacht als eerst. ''Ookal ga ik bij je weg, hoe ik er ook tegen vecht. Gek genoeg kom ik nooi opnieuw bij je terecht. Ookal is het vuur gedooft, gedonder in m'n hoofd. Die ervoor zorgt dat ik deze leugen weer geloof. Mijn hoofd die houd je vast. Ook mijn hart laat je niet gaan! Ik wil wel! Maar jij wilt mij niet meer..'' Hij keek naar de grond en weer een traan rolde over zijn wang terwijl hij droevig naast de andere poes ging zitten. ''Ze zei dat ze van me hielt, maar alles was een vuile leugen!'' De laatste zin schreeuwde hij naar de Starclan toe.



Why me? Nyg0h1

Why me? M9EKCDX  Why me? MKN7vHE  Why me? PgKKyjM  Why me? EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: