Hello World



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Hello World XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Hello World   Hello World Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 12:53

Blauwe ogen opende zich langzaam. Licht knipperde de poes met haar oogjes om aan het duister te wennen. Een zachte glimlach streelde over haar lippen terwijl ze langzaam opstond. Het leven begon licht te wennen. Er was veel om haar heen gebeurd. Maar zij had er eigenlijk niets mee te maken, en ze wou er niets mee te maken hebben. Butterbell was perfect gelukkig zoals ze nu was. Om haar heen slapende clangenoten. Even gaapte ze en begon een kleine schoonmaakbeurt. Ze zou zo een kleine jacht maken, maar eigenlijk had ze behoefte om met iemand te praten. Zo te zien was er jammer genoeg niemand nog wakker. Butterbel zou even wachten nog, tot iemand wakker werd, misschien wou die wel samen op jacht met haar gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Hello World DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello World   Hello World Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 12:08

Een groot lichaam lag te slapen in de warriors den. Zijn lichaam vol met littekens van wat hij zichzelf had aangedaan. Maarja, hij zou het maar vergeten. Ookal was zijn hart eruit gerukt. Hij zou maar zonder hart moeten leven. Maar dat zal zijn loyaliteit aan de clan nooit in twijfel trekken. Hij gaf zijn leven voor de Riverclan en geen gedachte kon hem daarbij afhouden. Langzaam werd werd hij wakker en hij rekte zich lang uit waarbij hij zijn kop stootte. "Stom laag plafond." Gromde hij in zichzelf. Hij zag dat Butterbell ookal wakker was. Voor zichtig sloop hij tussen de nesten van Stormtail en Skywalker door en liep naar buiten. "Ik zal maar eens gaan jagen." Miauwde hij gapend waarbij hij zijn tanden ontblootte.

-fluuuuut-
-en sorry voor de kortheid D:-



Hello World Nyg0h1

Hello World M9EKCDX  Hello World MKN7vHE  Hello World PgKKyjM  Hello World EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Hello World XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello World   Hello World Icon_minitimema 14 nov 2011 - 10:07

Langzaam werd Lionclaw de grote zwart witte ernstig gehavende krijger wakker en hij rekte zich lang uit waarbij hij zijn kop stootte. "Stom laag plafond." Gromde hij in zichzelf. Voorzichtig sloop hij tussen de nesten van Stormtail en Skywalker door en liep naar buiten. "Ik zal maar eens gaan jagen." Miauwde hij gapend waarbij hij zijn tanden ontblootte. Butterbell stond op. De kater met liefdesverdriet was nou niet echt iemand met wie ze als eerste zou willen jagen. Maar ja, wachten tot een ander wakker werd was nou ook niet iets wat ze graag deed. Dus dan maar Lionclaw. Ze kroop tussen de nesten door tot ze zich buiten bij hem kon voegen. Even glimlachte ze naar hem maar sloot daarna even haar blauwe ogen om te genieten van de heerlijke ochtendzon die op haar creme kleurige vacht streelde. "Wat een schitterende dag vandaag." Verzuchtte ze even en keek daarna Lionclaw aan. "Zullen we samen jagen?" Vroeg ze glimlachend en gaapte even. Zolang je maar niets over je ex partner zegt.. Dacht ze er in gedachte achteraan. Ze had wel te doen met de kater. Maar tussen een of andere ruzie zitten omdat die poes toevallig verliefd was geworden op Crookedstar had Butterbell geen zin in. Ze had tot nu toe een zorgeloos leventje gehad en dat wou ze voorlopig zo houden. Zorgeloos en fijn, De wereld leek af en toe aan haar voorbij te gaan, wat soms maar goed was ook. "Ik snap dat je nog verdriet hebt Lionclaw.. Maar blijf niet hangen in het verleden, daar heeft niemand wat aan.." Verzuchtte ze even. Ze was jong maar opzich wel wijs. "Bovendien ben je vader, je kittens hebben een vader nodig en niet een of andere afgematte hoop littekens en vacht. Hoewel je boos bent op haar.. verdienen je kits het nog niet om geen vader te hebben. En Crookedstar zou nooit die rol op zich willen nemen zolang jij leeft. Jij bent hun vader.. gedraag je er naar." Daarna zuchtte Butterbell. De glimlach verscheen weer op haar gezicht, ze had haar verstandige uurtje weer gehad. "Nou zullen we maar, voor alle prooi weg is?" Ze glimlachte even en keek hem aan.




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Hello World DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hello World   Hello World Icon_minitimema 14 nov 2011 - 18:28

"Zullen we samen jagen?" Vroeg Butterbell die inmiddels was opgestaan. Lion draaide zich naar haar om. "Ja is goed hoor, ik moet toch nog even een extra steentje bijdragen door mijn lange afwezigheid." Miauwde hij terwijl hij zich languit uitrekte. "Ik snap dat je nog verdriet hebt Lionclaw.. Maar blijf niet hangen in het verleden, daar heeft niemand wat aan.." Begon Butterbell. Lionclaw gromde in zichzelf. ''En ik was er net overheen. Nu beginnen zij er zelf over!" Gromde hij in zichzelf. Hij schraapte even zijn keel om de verdrietige toon in zijn stem weg te laten gaan. "Daar ben ik allang overheen Butterbell." Zei hij emotieloos om geen verdriet te tonen. "Bovendien ben je vader, je kittens hebben een vader nodig en niet een of andere afgematte hoop littekens en vacht. Hoewel je boos bent op haar.. verdienen je kits het nog niet om geen vader te hebben. En Crookedstar zou nooit die rol op zich willen nemen zolang jij leeft. Jij bent hun vader.. gedraag je er naar." Lionclaw gromde naar haar. "Maak het eerst maar eens zelf mee voordat je over mij gaat oordelen. En bovendien, ik ben niet boos op haar! Integendeel, ik hou nog steeds van haar. En mijn kittens hebben geen vader nodig. Ze zijn nog jong en zullen gauw genoeg Crookedstar als hun vader zien. Ik wil ze hierbij niet betrekken." Hij keek weer vooruit en probeerde zijn verdriet te beheersen. "Nou zullen we maar, voor alle prooi weg is?" Zei de créme kleurige poes met een glimlach. "Hmph" Gromde Lionclaw en iep alvast naar de uitgang van het kamp.



Hello World Nyg0h1

Hello World M9EKCDX  Hello World MKN7vHE  Hello World PgKKyjM  Hello World EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Hello World XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello World   Hello World Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 10:11

Lionclaw had niet te best gereageerd op haar geprobeerde hulp. "Hmph" Gromde Lionclaw als laatste antwoord en iep alvast naar de uitgang van het kamp. Butterbell zuchtte even. "Sagchrijn.." Murmelde ze even tegen zichzelf en sprong naar hem toe. "Nou kom dan.. Voor dat je besluit mij op te eten.." Butterbell probeerde te glimlachen maar eigenlijk had ze al helemaal geen zin meer in jagen met de kater. Ze had er eigenlijk nu al spijt van dat ze besloten had mee te gaan. Maar om nu terug te gaan naar de Warriorsden leek haar ook geen goed idee. Met een zuchtje dook Butterbell door de ingang en liep een stukje verder. De frisse ochtendwind streelde haar creme kleurige vacht en Butterbell ging snorrend zitten. Zo snel als haar lichte woede jegens Lionclaw opgekomen was was ze het weer vergeten. Dat was het mooiste aan gelukkig zijn zoals zij was. Met gesloten ogen en haar kop in de wind wachtte ze gelukkig tot Lionclaw zou komen.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello World
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: