a new friend....



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a new friend....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 13:07

spirit liep door het bos, opzoek naar een prooi. Een thunderclan geur, hij was bij de grens gekomen. veder kon hij niet, aan de anderen kant van de grens zat een konijn. Zal ik het wagen? Nee, nouja ik heb wel honger. En er valt echt geen klap te vinden hier in het rogue gebied, voor het zelfde geld kwam er net een kat aan. Iets in zijn hoofd zei dat het nu kon. Hij zetten een stap over de grens. het leek net of er duizende alarm bellen in zijn hoofd afgingen. Nog een stap en nog een, voordat hij het wist was hij over de grens. Nu stond hij in het thunderclan gebied. Het konijn zat daar nog steeds, een eindje van de grens weg. Meschien moest hij toch maar gewoon in het rogue gebied gaan jagen. Nou, nu was hij al hier. Dan beleefd hij ook nog wat. Hij liep nog veder hij bleef doorlopen, het konijn was allang weg. toch bleef hij doorlpen. Opeens stopte hij, hij keek achterom en zag de grens nog wel duidelijk. Nouja duidelijk niet helemaal eigelijk. opeens hoorde hij iets in de bosjes. Het was vast dat konijn. of niet. Hij keerde zich om en renden zo hard mogelijk terug. ja daar was de grens. het laatste stukje en. hij begon te lopen en loopte de grens over. Alsof er niks aan de hand was. Fijn, nog geen prooi. Voor niks daarheen gegaan. Hij liep weer terug. meschien moest hij maar naa het riviertje gaan, daar kon hij wel wat te een vinden. Waarom was hij nou over de grens gegaan. waarom! Moe en honger tegelijk. Als ik heb gegeten ga ik meteen slapen.De zon begon al onder te gaan. Het is saai, hier zo alleen. spirit rook iets, een hond. nee he! Ik ben niet in staat om aan te vallen. Ik heb de hele dag al niks gegeten. Het leek wel of elk dier was uitgestorven. Nouja elk prooi dier dan. Hij liep gewoon veder zoder zich te verstoppen, of aan te vallen. Voorlopig was die hond toch nog niet hier. Eindelijk het riviertje, fijn de wind brengt mijn geur mee naar de hond. Kan het nog erger worden. Hij stak zijn hoofd in het water, en begon te drinken. O, fijn geen vis te bekenen. Opeens begon het te regenen, nouja. "KAN HET NOG ERGER!" Dit was echt zijn stomte dag, hoewel? Hij ging voor de rivier liggen. En keek naar het water terwijl het steeds wilder en wilder begon te worden. Meschien zou het binnen kort wel gaan sneeuwen, nee nog lang niet. Hij stond op en veloor bijna zijn evenwicht. Ik moet echt uitkijken zo dicht bij het woeste water. Nouja, heel woest was het nog niet, maar dat zou het zo kunnen worden. Nu heb ik echt honger. Spirit stak zijn neus in de lucht, kan niet anders. Hond! De wind was gedraaid dus hij kon de hond ruiken en de hond hem niet. okey, de hond kan me niet meer ruiken, maar de wind is onvoorstelaar. ik moet denk ik maar en slaap plek vinden. nee, eerst eten. In de regen ging hij opzoek naar een prooi. Een vogel! Hij klom de boom in, tot hij net onder de vogel zat. De vogel had hem al opgemerkt en vloog weg. spirit ging op een tak liggen een keek naar de zon. Hij was al bijna onder, nog even en dan was het donker. Hij bleef kijken, en.... ja hoor het was donker. hij moets gaan jagen, in het donker, met een hond in de buurt, en zijn vermoeid met zich mee slepen. Wacht hij had eergisteren een prooi gevangen en begraven. de lag aan de naderen kant van het rogue gebied. Nouja, anders moet ik jagen. ondertussen kom ik vast wel ergens een konijn tegen, en dan hoef ik niet helemaal daar heen te lopen. Hij klom deboom uit en keek evntjes naar boven. De maan, hij stond niet op zijn hoogste punt. Hij begon richting het begraven konijn te lopen. rennen gaat sneller, hij nam een krachtegen begin sporong en ging rennen. "Eindelijk!" een konijn. Hij hield meteen zijn mond. Gelukkig. hij wachtte niet op het goeie moment maar sprong meteen, het was raak. Hij beet hem dood en begon te eten. Zijn slaapplekje was dus bij dat konijn. Hij ging maar aan deze kant van het gebied bij het riviertje een lekker slaapplkje maken. Hij renden terug. Eenmaal bij de rivier klom hij ee boom in die boven een gat erin had. Daar kon hij inligen. Hij viel al snel in slaap.....


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 19:20

fame liep door het bos, op zoek naar een prooi. hey! daar lag een hond te slapen! zo stil ze kon liep ze naar de hond. ze was al heel dichtbij. toen ze er bijna was, maakte ze zich klaar voor een sprong. diepte kon ze niet goed zien, want ze was aan een oog blind. ze richtte zo goed als ze kon en sprong boven op de hond. de hond was wakker geworden en fame beet een groot gat in de hond. de hond keek versuft op en fame beet hem precies in het hart. nu viel de hond weer neer. hij was dood. nu kon ze gaan eten. ze wreef zich eerst goed in met de geur van een hond zodat als ze nog meer ging jagen, ze naar hond rook. ze sleepte de hond mee naar haar holletje en legde de hond daar neer. "zo, nu ga ik eens rond kijken of er een levende kat in de buurt is." ze liep naar een steeds wilder wordende rivier, en zag een kat in een boom zitten. snel dook ze weg. ze keek op boven de struik en zag nu de kat. de kat was grijsbruinig en keek naar de zonsondergang. ze zag dat de kat uit de boom ging en de vreemde kat begon te rennen. snel als de wind en stil als een muis rende fame achter de vreemde kat aan. de kat greep een konijn en fame sprong snel weg. de andere kat begon te eten. niet veel langer erna viel die in slaap. fame liep zacht naar de kat toe en bestudeerde de kat eens goed. toen kraakte er nogal hard een takje. fame sprong snel weg, van schrik en van gewoonte, maar dat hielp niet echt. het werd er alleen maar harder op. fame besefte dat het geen nut had om zich te verstoppen, dus liep naar de slapende kat toe en sloeg de slapende kat zachtjes met zijn pootje. hij zei zacht: "word wakker, alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimema 14 nov 2011 - 15:33

spirit wred gewekt door een vreemde kat. "Word wakker, asjeblieft." Zei de kat. "Hoi! Wie ebn jij? ik ben spirit!" Spirit wist niet of het nou een goeie kat was of slechte. Hij was te moe om zich daar druk over te maken. Hoellang hadhij geslapen? "Sorry ik ben er niet hellemaal bij. Ben moe, het begon te regenen en ik heb de hele dag niks gegeten behalven een konijn. Die was nog niet eens zo groot. maar ja. dat boeit jou natuurlijk niet.". Spirit wist niet zo goed wat hij nu moest doen. Aardig blijven doen, of aanvallen. Nouja ik blijf wel aardig, ik ben nog steeds niet in staat om te vechten. Hij keek de kat verwachtings vol aan.

(Sorry voor de slechte ost, was inspi loos!)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimema 14 nov 2011 - 19:07

de poes werd wakker en zei: "hoi! wie ben jij?" fame zag dat de kat twijfelde aan hem. toen begon de kat weer te praten: "sorry, ik ben er helemaal niet bij. ben moe, het begon te regenen en ik heb de hele dag niks gegeten behalve een konijn. die was nog niet eens zo groot. maar ja. dat boeit jou natuurlijk niet." fame voelde zich verontwaardigd. ze wist wat haar nu te doen stond als ze scourge trouw wou blijven. ze moest de kat doden. maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen om zo een aardig uitziende kat zomaar te vermoorden. dus ze zei: "hoi! ik ben fame. een bloodclan poes." fame keek even om zich heen om te kijken of er iemand was. ze begon zacht te praten: "maar ik ga jouw niet doden. jij lijkt mij aardig. maar jij hebt nog niks gegeten zei je? sorry als ik naar hond ruik. er lag een hond te slapen en nu heb ik eten voor een hele maand voor twee! kom mee! je had toch honger? of niet?" fame was heel enthousiast dat er iemand was die ze aardig vond. ze had nog nooit een fatsoenlijke poes ontmoet. "kom mee! ik kan mijn holletje ook wat groter maken! kom!" fame begon al naar haar holletje te lopen. toen ze vijftig meter verder was, riep ze: "kom nou!"

(was ook nogal inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 14:33

"hoi! ik ben fame. een bloodclan poes. "maar ik ga jouw niet doden. jij lijkt mij aardig. maar jij hebt nog niks gegeten zei je? sorry als ik naar hond ruik. er lag een hond te slapen en nu heb ik eten voor een hele maand voor twee! kom mee! je had toch honger? of niet? kom mee! ik kan mijn holletje ook wat groter maken Kom!." Spirit bleef verbaasd achter. dat een bloodclan kat haar niet dood! dat doen bloodclan katten nou eenmaal. fame was al opweg en keerde zich om. Hij riep:"kom nou!" Spirit renden naar hem toe. Ze bleef het raar vinden. een bloodclan kat die haar niet doodde. Of teminste aanviel, niet dat ze dat wou. maar het was gewoon raar. Ze had geen idee wat ze nu moest doen. Ze hield niet perce van bloodclan katten. Als ze er van hiedl was ze er wel bij gegaan.
"Waarom help je me? ik bedoel met dat eten enzo. Jij bendt een bloodclan kat! Niet dat ik wil dat je me dood of aanvalt ofzo. maar dit ben ik niet echt gewend. bedankt voor het eten dat je wil delen!" Het was dan wel een bloodclan kat, maar dit was een aardige!

(ik denk niet dat je weet wie ik ben in het echt! Raad eens!)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 17:47

de andere poes zei opeens: "Waarom help je me? ik bedoel met dat eten enzo. Jij bendt een bloodclan kat! Niet dat ik wil dat je me dood of aanvalt ofzo. maar dit ben ik niet echt gewend. bedankt voor het eten dat je wil delen!" fame keek verbaasd naar de vreemde poes. waarom ik haar help? waarom niet! fame had nog geen vrienden en wou er graag een paar maken. de bloodclan katten mochten haar niet echt. dus ze zei: "nou, ik heb nog geen vrienden, en wil er graag een paar maken. de bloodclan katten mogen mij niet echt. en geen een kat verdient het om te verhongeren. maar als we ooit vrienden worden, kan ik niet zeggen tegen een andere bloodclanner dat jij een vriend bent. dus dan moeten we doen alsof we vechten oke? maar wil je nou een stuk hond of niet?" fame rende terug naar de andere poes. "en trouwens, hoe heet jij? vertel eens wat over jezelf als we naar mijn holletje lopen."



a new friend.... 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 18:28

"nou, ik heb nog geen vrienden, en wil er graag een paar maken. de bloodclan katten mogen mij niet echt. en geen een kat verdient het om te verhongeren. maar als we ooit vrienden worden, kan ik niet zeggen tegen een andere bloodclanner dat jij een vriend bent. dus dan moeten we doen alsof we vechten oke? maar wil je nou een stuk hond of niet? en trouwens, hoe heet jij? vertel eens wat over jezelf als we naar mijn holletje lopen." Fame liep renden weer naar hem toe. Spirit vond het eigelijk helemaal niet erg dat hij een bloodclan kat was. Dit was een aardige! "Okey, ik vertel wel wat over me zelf. Maar, ik vertrouw je nog niet helemaal! Je moet je eerst echt bewijzen. Ik wil graag nog een stuk hond, en sorry dat ik je nog niet helemaal vertrouw maar... Waarom ben je eigelijk bloodclaner? Als niemand je mag. Maar ik begin maar aan mijn verhaal. Nouja, ik zwerf overal en nergens rond. Nou, ik heb wel een eiegen plekje ergens bij een boom. waar ik overnacht. Maarja, ik ben rogue en heb niet echt echt echt en eigen woonplaats. Ik zoek er wel een, er is hier een rivier. Daar was ik net ook. Daar staan wel een paar goeie bomen met holletjes erin! Ik heb niet echt wat over mezelf veder. Maare vertel jij eens wat opver jezelf waarom zit je in de bloodclan? Meer had ze niet echt te zeggen. Dus wachtte ze af.

(Ik ben het soof!)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 11:46

(echt? wooow, had ik niet verwacht! wil je de kleur iets minder fel doen? ik kan het haast niet lezen)

fame hoorde de andere kat praten: "Okey, ik vertel wel wat over me zelf. Maar, ik vertrouw je nog niet helemaal! Je moet je eerst echt bewijzen. Ik wil graag nog een stuk hond, en sorry dat ik je nog niet helemaal vertrouw maar... Waarom ben je eigelijk bloodclaner? Als niemand je mag. Maar ik begin maar aan mijn verhaal. Nouja, ik zwerf overal en nergens rond. Nou, ik heb wel een eiegen plekje ergens bij een boom. waar ik overnacht. Maarja, ik ben rogue en heb niet echt echt echt en eigen woonplaats. Ik zoek er wel een, er is hier een rivier. Daar was ik net ook. Daar staan wel een paar goeie bomen met holletjes erin! Ik heb niet echt wat over mezelf veder. Maare vertel jij eens wat opver jezelf waarom zit je in de bloodclan?" fame begon langzaam met praten: "nou, ik zit in de bloodclan omdat de clankatten mijn ouders hebben vermoord. dus ik ben tegen ze. ik wil ze het liefst allemaal dood hebben. nou, geen een kat verdient het om dood te gaan, maar ja. ik wou dat ik mijn ouders nog kon zien." fame's blik dwaalde af naar een boom. hij begon weer te praten: "ik ben fame, ik zit dus in bloodclan, en verder ben ik niet zo interessant." fame zag de rivier weer. "we moeten hier de rivier oversteken." zei fame. ze waadden door de rivier. toen ze bij het holletje waren, ging fame zitten bij de hond en zei: "wat moet ik doen om jouw vertrouwen te winnen?"



a new friend.... 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 21:32

"nou, ik zit in de bloodclan omdat de clankatten mijn ouders hebben vermoord. dus ik ben tegen ze. ik wil ze het liefst allemaal dood hebben. nou, geen een kat verdient het om dood te gaan, maar ja. ik wou dat ik mijn ouders nog kon zien. ik ben fame, ik zit dus in bloodclan, en verder ben ik niet zo interessant. we moeten hier de rivier oversteken. wat moet ik doen om jouw vertrouwen te winnen?" Zei fame tegen haar. "Wat jij moet doen om mijn vetrouwen et winnen...... Dat is een moeilijke vraag. Goed, ik heb echt geen idee! je moet me gewoon geen pijn doen en me niet veraden. Dat was alles enk ik , nouja. Opeen gegeven moment zal ik je wel gaan vertrouwen hoor. Ik moet nog even wennen aan het feit dat jij aardig tegen me bendt! die laatste zin was meer als grapje bedoeld maar dat zou ze wel begrijpen. Spirit keek naar de hond die voor haar lag, ze nam een hapje. Niet meteen enormen grote happen aar eerst een beetje bescheiden.

(moet naar bed!)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimedo 24 nov 2011 - 16:07

fame hoorde de andere kat: "Wat jij moet doen om mijn vetrouwen et winnen...... Dat is een moeilijke vraag. Goed, ik heb echt geen idee! je moet me gewoon geen pijn doen en me niet veraden. Dat was alles enk ik , nouja. Opeen gegeven moment zal ik je wel gaan vertrouwen hoor. Ik moet nog even wennen aan het feit dat jij aardig tegen me bent!" de poes nam een klein hapje uit de hond. "huh?" zei fame. "ik dacht dat je zo een enorme honger had!" neem de hele hond maar als je wilt hoor! en natuurlijk zal ik je niet verraden, want dan verraad ik ook mezelf. en ik zal je ook geen pijn doen. weet je, ik ben niet tegen rouge's, ik ben alleen tegen clankatten." fame nam een grote hap hond. "nou, en hoe heet jij?" zei hij, wachtend met de hond naast zijn gezicht.



a new friend.... 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
a new friend.... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 18:39

"huh? ik dacht dat je zo een enorme honger had! neem de hele hond maar als je wilt hoor! en natuurlijk zal ik je niet verraden, want dan verraad ik ook mezelf. en ik zal je ook geen pijn doen. weet je, ik ben niet tegen rouge's, ik ben alleen tegen clankatten. nou, en hoe heet jij?" Zei ze tegen haar. "Ja, ik heb wel hele erge honger. Alleen ik wou niet onbeleefd zijn! Maar okey, ik heet spirit, dat had ik vogens mij al verteld." Ze begon te eten. Ze nam grote happen en vond op een gegeven moment wel genoeg. Bovendien wou ze niet te hebberig lijken. Ze liep weg van de hond en liep de boom in. Het was al bijna avond, dus de zon was ookal bijna onder. En die was vandaag extra mooi, teminste. Ze zag dat de lucht een beetje rood werd dus dit wou ze niet missen. Ze had niet opgelet op fame haar had gevlogd, maar ze wou eerst de zon zien ondergaan. Toch maar even roepen: "Fame! waar ben je? Riep ze dus toch maar voor de zekerheid.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
a new friend.... DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: a new friend....   a new friend.... Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 16:01

"Ja, ik heb wel hele erge honger. Alleen ik wou niet onbeleefd zijn! Maar okey, ik heet spirit, dat had ik vogens mij al verteld." zei spirit en ze begon met grote happen te eten. opeens stopte spirit met eten en liep de boom in. ze riep: "Fame!? waar ben je!?" fame was spirit gevolgd naar de boom. ze zie: "ik ben hier blinde, ik kijk hier altijd naar de zonsondergang. ik denk dat jij op hetzelfde idee bent gekomen?" fame sprong via de takken razendsnel naar boven. "kom je? of moet ik je helpen?" ondertussen was de zon mooi aan het ondergaan. "kom snel, anders mis je het!" zei fame, en concentreerde zich op de roze en oranje lucht boven zich.



a new friend.... 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a new friend....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: