mud - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dewberry
StarClan
mud - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 23:49


Dit was wat de kattin wilde met een kat in haar eigen clan. Iemand waarmee ze grapjes kon maken. Maar nee hoor. Tuurlijk niet. Nee, zij wou weer iets waarvan starclan op dat moment zei dat ze het nirt mocht. Dat ze maar goed haar best moest doen en misschien kreeg ze een goede vriend of vriendin als ze wat ouder was, maar nu zat ze opgescheept met een oud clangenootje welke ze, wanneer nodig was, misschien wel pijn moest doen tijdens een oorlog. "Dat moet ik zien," snorde Pepperpaw en eventjes duwde ze haar borstkas wat vooruit, dit lukte haar wel. Toch? "de volgende keer dat ik je zie wil ik wel een kikker zien hoor!" Dewpaw knikte. "Deal." Op de één of andere manier maakte het haar blij dat Pepperpaw haar nog een keer wou zien. Ook als het alleen maar was om te zien of ze haar kikker wat geleerd had.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
mud - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 23:52


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw zette bijna een stap naar voren om haar kop tegen de schouder van Dewpaw aan te stoten om de deal te bevestigen, maar stopte op het laatste moment toen ze de geur van de grens weer rook. Dewpaw was Windclan, zij was Shadowclan. Dat was de keuze die Pepperpaw 5 moons geleden gemaakt had. Shadowclan, bij haar vader. Haar glimlach zakte langzaam weer weg terwijl dat inzonk. Wat zouden sommige Shadowclanners van haar denken als ze zo amicaal tegen een Windclanner zat te praten? Zouden ze haar slaan zoals Seagull? Ze wist niet eens waar de kater gebleven was. Voor hetzelfde geld dook hij weer ergens op. Ongemakkelijk bleef Pepperpaw stil terwijl de sfeer totaal omgeslagen was met haar veranderde houding.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
mud - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 23:57


Met een verwarde frons keek ze de ander aan toen haar houding veranderde en een zachte zucht gleed van haar lippen. "Sorry, Pepper" miauwde ze stilletjes en even leek het alsof het lang geleden was dat ze zo gelachen hadden om iets wat ze gezegd had. "Ik moet denk ik maar gaan, wie weet wat shadowclan zal denken nietwaar?" Maar ze wilde niet weg. Ze wilde blijven en praten en lachen totdat ze erbij zouden neervallen. Ze wilde zich zo blij en gelukkig voelen als ze zich zou voelen wanneer ze catnip zou gebruiken. Eventjes geen zorgen aan haar kop, geen rivaliteit tussen de clans, gewoon even kletsen met een oude bekende, maar blijkbaar was dat al te veel gevraagd en de kattin zuchtte. "Jaag een kikker deze kant op als je tijd hebt wil je?" Zei ze nog voordat ze opstond en met een verdrietige blik naar haar keek.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
mud - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 0:01


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw wist niet wat ze moest doen. Ze voelde zich verschrikkelijk. Het liefste wilde ze de grens overstappen om met Dewpaw te lachen en te spelen. Maar diep in haar hart wist ze dat Shadowclan ontzettend teleurgesteld in haar zou zijn als ze dat zou doen. Met een gekwelde blik keek ze naar Dewpaw, wie de situatie perfect leek te lezen. De kattin legde exact haar poot op de zere plek. "Ik mag ze niet laten denken dat ik nog loyaliteit heb voor Windclan.." miauwde de kattin zachtjes, met een bevende stem. Praten met Windclanners was één ding, maar zo grappen en grollen en lachen? Wat zouden ze denken? Met plat gelegde oren en verdriet in haar ogen keek ze toe hoe Dewpaw opstond. "Zal ik doen.." miauwde ze, haar stem nauwelijks meer dan een fluistering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
mud - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 0:07


Ze kon er niks aan doen, maar tranen stonden op het punt om op te wellen in haar ogen. Ze voelde het brok in haar keel groter worden en haar goudgele ogen keken naar haar eigen poten. plek. "Ik mag ze niet laten denken dat ik nog loyaliteit heb voor Windclan.." miauwde de kattin zachtjes en Dew knikte. "Snap ik" mompelde ze stilletjes terwijl ze het niet wilde snappen. De andere katten, die moesten het gaan snappen dat katten nou eenmaal vrienden zouden krijgen in een andere clan, maar nee. Dat was iets wat nooit zou veranderen totdat ze elkaar dringend nodig hadden. "Zal ik doen.." Dewpaw schonk haar een verdrietige glimlach en ze wilde over de grens stappen, haar staart op Pepperpaw haar rug leggen en haar een lik geven tussen haar oren om te laten weten dat het wel goed zou komen.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
mud - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: mud   mud - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 0:12


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw had moeite met haar ogen los te trekken van Dewpaw, waar ze haar eigen verdriet weerspiegeld zag worden. Het maakte de situatie nog bedrukkender. De kattin had haar oren plat in haar nek gelegd en voelde de neiging om over de grens heen te stappen groter en groter worden als een gonzende korf met bijen. Voor enkele hartslagen bleef Pepperpaw oogcontact houden, waarna ze haar blik lostrok, zich omdraaide en wegvluchtte, terug het Shadowclan territorium in. Daar begonnen de tranen langzaam over haar wangen te lopen en werd de steen in haar maag alleen maar zwaarder. Waarom mocht ze niet bij beide clans zijn.

{Pepperpaw topic uit}
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mud
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: