Lazy days



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lazy days

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lazy days Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Lazy days   Lazy days Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 23:30

What do we say to the god of death? Not today.
Zoveel in het kamp zijn, zou voor haar nooit helemaal wennen. Ze probeerde elke dag wel haar poten te strekken in het bos, maar soms werd er teveel aandacht van haar gevraagd in de nursery, waardoor dat onmogelijk was. Het was niet dat ze het niet voor de kits over had, maar het maakte haar rusteloos als ze te lang stil zat. Ze kon nog van geluk spreken dat het er maar drie waren en niet zes zoals ze wel eens gezien had bij andere queens. Flintkit, Stormkit en Heatherkit waren momenteel in slaap, waardoor ze de kans schoon had gezien om eventjes een luchtje te scheppen buiten de nursery. De rode kattin liet haar blik over het kamp glijden, kort in zich opnemend wat iedereen aan het doen was, waarna ze haar poten begon te wassen.  
F I R E D A N C E


(Eerste post voor Coldstreak)


Lazy days RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
Lazy days DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: Lazy days   Lazy days Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:38

Coldstreak zette zich af en doodde snel de muis die hij op het oog had. Hij had al drie muizen gevangen en begon ze snel allemaal te verzamelen. Het voordelen aan muizen vangen, was dat hij ze aan hun staarten naar het kamp kon dragen. En ja, dan botsten ze wel eens vervelend tegen zijn borst aan, maar het was beter dan dat hij drie of vier keer op en neer moest rennen. Misschien moest hij maar eens een keertje een wedstrijdje met Meltingglacier doen om te zien wie de meeste muizen kon doden in één middag en ze vervolgens ook allemaal kon terug dragen naar het kamp. Zijn oortjes bewogen al geamuseerd bij het vooruitzicht. Toen bedacht hij zich de spanning die momenteel een beetje tussen hun heerste en met een zachte zucht verdreef hij de blije gedachten. Hij drong het kamp binnen en legde zijn aandeel aan de prooistapel bij de rest van de gevangen prooi. Daarna strekte hij zijn poten voor zich uit, kromde zijn rug en voelde botten kraken toen hij zich eens goed uitstrekte. Nadat hij dat had gedaan, liet hij zijn blik door het kamp glijden en kruiste hij blikken met Firedance. Ach, waarom ook niet? Hij liep op de langharige ginger tabby af en ging naast haar zitten, zich bedenkend waar hij het over kon hebben. De meeste queens vonden het leuk om over hun kittens te praten, toch? Hij had geen idee. Zijn ervaringen met Meltingglacier toonde vaak genoeg aan dat hij eigenlijk niks kende van het vrouwelijke geslacht. Hij irriteerde hun altijd wel op de één of andere manier. “Je hebt een stel mooie kittens daar, Firedance,” sprak hij en hij knikte in de richting van de nursery. “Dat belooft weer goeds voor ThunderClan in de toekomst,” voegde hij er nog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lazy days Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lazy days   Lazy days Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 18:52

What do we say to the god of death? Not today.
Coldstreak kwam op haar af gelopen en naast haar zitten, nadat hij wat prooi op de prooistapel gelegd had. Dat gebeurde wel meer wanneer je voor langere tijd in het kamp vertoefde. Tenminste hoorde ze in ieder geval wel over alles wat er gebeurde in ThunderClan. Ze mocht immers geen patrouilles lopen. De kater begon over haar kittens en dat ze waardevol waren voor ThunderClan’s toekomst. Hoewel ze niet zo was van het feit dat queens vaak voornamelijk werden gedefinieerd door hun kittens en dat het daar altijd maar over moest gaan, voelde ze toch een klein beetje trots bij de opmerking. ”Dankje, Coldstreak. Hoewel ik wel uitkijk naar de toekomst dat ik weer gewoon alle warrior taken op me kan nemen. Hoe staat het ervoor?”
F I R E D A N C E


Lazy days RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
Lazy days DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: Lazy days   Lazy days Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 10:07

Coldstreak gaf een knikje toen ze hem bedankte. Eerlijk gezegd had hij verwacht dat ze nu een hele preek ging houden over hoe mooi haar kittens waren en wat voor toekomst ze voor zich zag, maar dat was allesbehalve waar. Jeetje. Misschien moest hij echt meer patrouilles met zijn vrouwelijke denmates gaan doen in plaats van maar overal van uit te gaan. Het was dan ook niet gemakkelijk als je zo’n beste vriendin als Meltingglacier rond had lopen. Hij was hun laatste gesprek nog niet vergeten, hoe ze opeens heel emotioneel was geworden en alles wat hij zei haar bijna boos had gemaakt. En natuurlijk deed hem dat zeer, maar hij was dan ook weer zo iemand die dat zo weinig mogelijk wilde laten merken. Hij besloot om maar een antwoord te geven voordat het opviel dat hij te lang stil was. Hij wilde niet met iedere Clanmate delen wat voor band Meltingglacier en hij hadden en dat hij eigenlijk geen snars begreep van she-cats en hun emoties. Dat zou net iets te veel van het goede zijn. “We kunnen samen een patrouille doen als dat weer zo is?” stelde hij voor. Zo, had hij in elk geval een stap in de goede richting gezet. “Gewoon zijn gangetje,” gaf hij toe. “Ik heb de vorige Ceremonie een apprentice gekregen, dus ik spendeer vooral daar mijn tijd aan. En de rest van mijn tijd probeer ik vooral om contacten te leggen met anderen in de Clan.” Hij glimlachte schaapachtig. “Ik ben een beetje te intensief bezig geweest met mijn training als apprentice zijnde om me daar op te concentreren, denk ik. Ik hing vooral veel uit met Meltingglacier.” Hij was vooral nieuwsgierig of de naam Firedance iets zei. En misschien, heel misschien, kon hij toch heel voorzichtig wat advies vragen aan de queen. Heel voorzichtig dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lazy days
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: