A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 23:42

Met een luide geeuw werd Saffron wakker. Hij strekte zich uit, gaf zijn nog slapende moeder een kopje en trippelde zachtjes zijn nestje uit. Hij wilde spelen, maar had geen zin om weer op zijn kop te krijgen van een queen wegens het wakker maken van kittens. Zo stilletjes als hij kon liep hij door de nursery heen, opzoek naar iemand die niet meer op avontuur in het land der dromen was. Nadat hij zijn ronde gemaakt had ging hij teleurgesteld zitten. Niemand die hij kende was wakker. De rode tabby strekte zich nog eens uit een geeuwde luidkeels.

[Blackkit]


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimema 6 mei 2019 - 18:44

Blackkit lag op zijn zij zijn flank te wassen zoals zijn moeder hem dat aangeleerd had toen een rosse kitten zijn aandacht trok. Hij herkende de kitten als Saffronkit en keek toe hoe de kitten door de nursery wandelde, duidelijk op zoek zijnde naar een speelmaatje. Zijn blik gleed ook langs Blackkit, maar de kitten leek te schuw te zijn om hem aan te spreken en met geamuseerd bewegende snorharen keek de zwarte kitten toe hoe de rosse kitten ging zitten en vervolgens luidkeels geeuwde, luid genoeg om elke kitten in de nursery wakker te maken. Blackkit zag dat één van de queens haar kop ophief en verschrikt in de ronde keek, waarna haar ogen kort op Saffronkit bleven hangen. Blackkit kwam lichtelijk overeind en bewoog met zijn oortjes toen de blik van de queen de zijne ontmoette. Hij glimlachte bemoedigend, stond op en maakte vervolgens aanstalten om naar Saffronkit te wandelen. Nu hij ouder was dan de meeste kittens hier kon hij het niet helpen dat hij zich soms ook een beetje verantwoordelijk voelde over hun gedrag. Als Saffronkit afleiding zou hebben, zou hij in elk geval niet meer zo reageren. Met een kleine grijns liep Blackkit op de rosse kitten af, zijn groene ogen op hem richtend. “Dadelijk jaag je al het prooi in ShadowClan nog weg met je gegeeuw,” zei hij op een plagende toon, waarna hij Saffronkit een vriendschappelijk zetje gaf. “Ik ben trouwens Blackkit,” stelde hij zichzelf voor, waarna hij een begroetend knikje gaf en vervolgens naast de kitten ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimedi 7 mei 2019 - 23:59

Toen de rosse kitten zijn oogjes weer open had, merkte hij een zwarte kitten op die zijn kant op kwam. Voordat de kitten hem een goede morgen had kunnen wensen, kreeg hij te horen dat hij alle prooi aan het wegjagen was. “Dat was niet mij be…” zei Saffronkit met duidelijk schuld in zijn stemmetje. Door het zetje merkte hij dat de zwarte kitten het helemaal niet serieus bedoelde en stopte halverwege zijn zin en begon lichtjes te spinnen. “Hi Blackkit,” zei Saffronkit terwijl hij zijn blijdschap probeerde te verbergen. “Ik ben Saffronkit. Ik hoop dat ik niemand wakker gemaakt heb zoals de vorige keer,” miauwde de kitten terwijl hij snel rondkeek om te zien of dit inderdaad het geval was.


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimezo 12 mei 2019 - 13:08

Blackkit keek met een geamuseerde blik toe hoe Saffronkit zichzelf eerst wilde verontschuldigen, maar nu pas in de gaten leek te krijgen dat Blackkit het helemaal niet zo ernstig bedoelde. Hij snorde zachtjes toen de rosse kitten vervolgens helemaal open leek te bloeien. Hij was nog jong, maar Blackkit vond dat de kitten nu al een aangenaam karakter had. Hij was geen ruziezoeker, geen druktemaker en hij leek het met iedereen wel te kunnen vinden die hij aansprak. Dat waren belangrijke kwaliteiten om te hebben als hij later warrior zou worden. Het zou ervoor zorgen dat anderen naar hem opkeken en dat ze zijn voorbeeld zouden volgen. Hij wuifde het wat weg met zijn staart toen Saffronkit zich druk leek te maken over het feit of dat hij iemand wakker had gemaakt of niet. “Het is toch bijna tijd voor de meesten om op te staan en bovendien was het nu ook weer niet zó leuk. Ik kan het een beetje overdreven hebben,” zei hij met een grijns om zijn lippen. En wat wilden de queens doen? Hem straf geven omdat hij wat luid geeuwde? Kom nou toch. Hij moest hier niet als een wilde rond gaan stampen, maar een keer wat luider zijn kon geen kwaad. Er waren immers kittens die echt de hele tijd luidruchtig konden zijn. Zijn blik gleed heel even in de richting van Loudkit, maar richtte zich daarna weer op Saffronkit. Daarna drong het pas tot hem door wat de kitten nu eigenlijk gezegd had. “Heb je echt de hele nursery wakker gemaakt met je gegeeuw?” vroeg hij op een lacherige manier. Dat wilde hij nog wel eens meemaken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimewo 15 mei 2019 - 21:57

Gelukkig zag Saffronkit zo snel geen boze queens zijn kant opkijken, dit keer had hij geluk gehad. Hij had met een schuin hoofdje geluisterd toen Blackkit had gezegd dat het toch bijna tijd was om op te staan voor de meesten, toen een verwarde frons verscheen op zijn gezichtje. "Hoe weet jij dat het tijd is om wakker te worden? Iedere keer als ik denk dat het tijd is en ik een vriendje wil wekken, krijg ik een boze blik van hun mama." Saffronkit was een van die kittens die niet veel slaap nodig had en ook niet begreep waarom de andere kittens zoveel sliepen. Zo verspil je toch de hele dag? Een dag die je kon vullen door lekker te spelen, een babbeltje te maken hier en daar en natuurlijk door op avontuur te gaan. Voor hij zijn gedachten af kon maken, vroeg Blackkit of hij echt de hele nursery wakker gemaakt had met zijn gegeeuw. "Ik... Uhm... Ik zei niet dat..." bracht Saffronkit wat ongemakkelijk uit. Had hij zijn gedachten weer eens verkeerd onder woorden gebracht? "Ik heb wel eens wat queens en kittens wakker gemaakt, maar dat was verre van de hele nursery." Een kleine, niet veel goeds belovende, grijns gleed over het gezicht van de rode kitten. "Natuurlijk kan ik een keer proberen of ik de hele nursery een keer kan wekken!"


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimedo 16 mei 2019 - 14:20

“Ik kijk altijd naar boven,” zei hij tegen Saffronkit. “Als de eerste zonnestralen het kamp verwarmen, dan is het meestal tijd om op te staan. De warriors gaan er al uit als de eerste lichtblauwe strepen de lucht vullen.” En dat leek zelfs Blackkit behoorlijk vroeg, maar hij had het met eigen oren gehoord hoe een ochtendpatrouille was vertrokken vlak nadat de eerste strepen licht al zichtbaar waren. “Soms zie ik ze zelfs al vertrekken als de lucht nog paars ziet!” Dat vond hij altijd mooi om naar te kijken. Helaas was Blackkit een vaste slaper en als hij ’s avond op tijd ging liggen, werd hij meestal pas wakker als de lucht al lichtblauw zag. Of grijs op een slechte dag. Hij had eigenlijk tot nu toe meer slechte dagen dan goede dagen meegemaakt, maar zijn vader had hem gezegd dat dat kwam omdat leafbare altijd koude en kille dagen met zich meebracht en dat de eerste zonnestralen pas weer tegen begin newleaf kwamen. Blackkit voelde zijn hart sneller kloppen van opwinding toen Saffronkit zijn voorstel deed, maar probeerde zijn gezicht in de plooi te houden. Zijn vader zou het zeker niet goedkeuren als hij te horen zou krijgen dat Blackkit een kitten had aangemoedigd om heel de nursery wakker te maken. Aan de andere kant… Het zou echt niet meer lang duren voordat iedereen wakker was en hij mocht zich voor één keertje toch wel eens vermaken? “Ik wil het je wel eens zien proberen,” floepte hij er dan ook uit voordat hij zichzelf nog kon tegenhouden. Zijn vader zou het toch wel begrijpen dat ze even lol wilden hebben? Ja, vast wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimema 20 mei 2019 - 11:50

Saffronkit kreeg rillingen over zijn hele lichaam toen hij hoorde dat warriors zo vroeg al op pad gingen. De tijd maakte hem niet veel uit, de kitten was wel vaker heel vroeg wakker, maar de kou is waar hij tegenop zag. je zou zeggen dat de dikke vacht de kitten wel warm zou houden, maar helaas was dit niet altijd het geval. "Ik ren vaak naar buiten als ik wakker ben en de lucht ziet paars. Dat is zo mooi!" miauwde de kitten enthousiast. "Zal ik je een keer vroeg wakker maken zodat we er samen naar kunnen kijken?" Saffronkit had de vraag net gesteld en keek met een verbaasde blik naar Blackkit toen hij het hem wilde zien proberen. Wat moest hij proberen, hem vroeg wakker maken? OH! De kitten had het over iedereen wakker geeuwen. "Ik... uhm..." begon Saffronkit tegen te stribbelen. "Ik was niet serieus... ik wil geen boze queens achter me aan krijgen!"


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimedi 21 mei 2019 - 21:55

Blackkit kon een glimlach nauwelijks verhullen toen Saffronkit op een enthousiaste manier begon te spreken. Blackkit was altijd al de rust zelve geweest, zelfs toen hij nog maar één moon oud was, maar hij had het altijd leuk gevonden om de andere kittens enthousiast te zien worden. Blackkit was dankzij zijn vader op vroege leeftijd al best volwassen geworden en dus verbaasde het sommige queens nog steeds hoe goed hij met ze mee kon praten als ze het over bepaalde frustraties hadden. Hoe ouder hij werd, hoe beter hij zich kon plaatsen in anderen en hoe gemakkelijker hun gevoelens voor hem aan te voelen waren. Het was iets dat hem lag en dat er ook voor kon zorgen dat hij op een goede manier kon reageren tijdens een situatie of ervoor kon kiezen om beter even te zwijgen. “Dat klinkt als een goed plan,” zei hij, gevolgd door een bevestigend knikje. “Ik ben een behoorlijk vaste slaper, dus je gaat me zeker wakker moeten maken.” Hij zou dan de avond van te voren wel ietsje vroeger gaan slapen zodat hij toch zijn vaste aantal uren slaap achter de rug had gehad en alsnog kon zonder moe te worden kon kijken naar de paarse lucht. Hij vond het altijd zo jammer om daglicht te verspillen en een kans om zijn vader te zien te missen door te gaan slapen. Hij was blij dat hij ouder was waardoor hij veel minder nood had aan een nacht goede slaap. “Alsof ze boos op jou kunnen worden,” snorde hij geamuseerd. “Als je één wapen kunt gebruiken, is het de blik in je ogen en de manier waarop je hun benadert. Queens kunnen nooit lang boos blijven op kittens en zeker niet zo jong als jij.” Ze scheelden natuurlijk maar ongeveer anderhalve moon, maar toch zou Saffronkit met de blik in zijn ogen veel meer gedaan krijgen dan Blackkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimeza 25 mei 2019 - 22:46

De kitten begon te gloeien van blijdschap toen Blackkit het goed vond dat Saffronkit hem een keer wakker zou maken zodat ze samen naar de mooie lucht zouden kunnen kijken. Alleen naar de lucht staren is leuk, maar samen met zijn nieuwe vriendje zou het nog veel leuker worden. Ze zouden niet alleen naar de lucht kijken, maar ook samen liggen te praten of misschien wel spelen, ook al was het voor dat laatste misschien wat vroeg. Even keek de kitten verbaasd en wilde "Hoezo zouden ze niet boos op mij kunnen worden?" vragen, maar de vraag werd al voor hem beantwoord. Zou hij echt van boze queens af kunnen komen door een onschuldige blik op te zetten? Terwijl de kitten dit bij zichzelf bedacht gleed eenzelfde blik over zijn gezichtje. "Zal... zal ik het dan maar een keer proberen?" vroeg de kitten met onschuldige oogjes aan blackkit.


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimevr 31 mei 2019 - 21:15

Blackkit was misschien zelf nog maar een kitten, maar hij kon het niet helpen dat hij een beetje smolt bij het aanzicht van de kitten. Hij leek zich duidelijk zorgen te maken over de kwestie dat de queens wel eens boos op hem zouden kunnen worden, maar volgens Blackkit had hij echt niks te vrezen. Blackkit had het zelf natuurlijk nog nooit geprobeerd omdat hij zijn vader niet boos of teleurgesteld wilde maken, maar hij wist dat veel kittens veel gedaan konden krijgen bij de queens zonder daar al te veel gestraft voor te worden. Natuurlijk speelde hun leeftijd daar ook wel een rol in, maar Saffronkit was nog niet erg oud en dus dacht Blackkit wel dat hij ermee weg zou komen. Zijn vader zou dit gedrag uiteraard niet aanmoedigen, maar Blackkit had echt zin om dit te zien. En bovendien zou zijn vader het wel begrijpen als hij het uit zou leggen, niet dan? Ja, vast wel. En dus keek hij Saffronkit aan met een grijns. “Probeer het maar,” zei hij. “Ik weet zeker dat je het gaat kunnen. En vergeet je geheime wapen niet als ze effectief wakker worden. Dat wordt vast en zeker je redding. En anders help ik je wel, op de één of andere manier. Beloofd.” Hij glimlachte kameraadschappelijk, wachtend op wat Saffronkit nu als volgende ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimema 3 jun 2019 - 22:06

De rosse kitten begon langzaam maar zeker toch wel wat nerveus te worden toen Blackkit hem nogmaals aanspoorde om de luidruchtige kitten uit te hangen. Hij sprong op zijn pootjes en maakte een ronde op zijn plaats kijkende naar de slapende kittens, wakker wordende kittens en queens. Hij schoot nog snel een onzekere blik naar de zwarte kitten voor hij weer tot rust probeerde te komen. Blackkit had net gezegd dat hij zijn geheime wapen niet moest vergeten toen er een kleine glimlach op Saffronkit's gezicht verscheen. Hij Ging stevig op zijn pootjes staan en zakte langzaam door zijn voorpoten heen. Hij strekte ze zo ver mogelijk voor zich uit en deed langzaam zijn mondje open. De kitten slaakte een veel te grote geeuw, zo luid dat Saffronkit er zelf bijna van schrok. Snel sprong hij weer op zijn pootjes en ging snel naast blackkit zitten. Had hij dit wel moeten doen? Met grote oogjes keek de kitten de nursery rond in de hoop dat de queens niet boos zouden worden. "Mis... Misschien had ik het moeten laten," bracht de kitten met een klein stemmetje uit tegen Blackkit.


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw-
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackpaw-
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 16:42

Enkel Blackkit’s trillende snorharen toonden aan dat hij het wel een grappig schouwspel vond. Saffronkit leek er duidelijk op gebrand te zijn om zijn missie te voltooien en Blackkit moest eerlijk toegeven dat hij best onder de indruk was toen hij niet veel later een luide geeuw door de nursery hoorde schallen. Het had het volume van meerdere kittens die opgewonden tegen elkaar schreeuwden wanneer ze iets interessants zagen en zorgde ervoor dat sommige kittens en queens wakker werden. De queens knipperden verbaasd met hun ogen, keken gealarmeerd om hun heen en leken er duidelijk op gebrand te zijn de dader te vinden die hun uit hun slaap had gehaald. Blackkit keek naar Saffronkit en grinnikte toen hij opmerkte dat de kitten zich een soort van verborg bij hem. “Kijk niet zo schuldig,” siste hij tegen de kitten. “Dan hebben ze des te sneller in de gaten dat jij het hebt gedaan. Volgens mij hebben ze geen idee wie het is geweest.” Er waren al enkele kittens wakker en verscheidene van hun keken ook op een verbaasde manier om zich heen, alsof ze wel door hadden gehad wie dat het had gedaan, maar het als een spelletje zagen en de queens op een dwaalspoor wilden brengen. “Snel!” grinnikte hij. “Liggen! We doen gewoon net alsof dat we slapen!” En alsof hij een vis was die al zijn zwemkracht verloor, liet hij zich door zijn poten zakken en zakte expres in de richting van Saffronkit zodat hij deze mee zou slepen in zijn val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away   A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Icon_minitimewo 26 jun 2019 - 12:39

Verscheidene queens opende hun ogen en tuurden de nursery rond in de hoop om de oorsprong van het geluid te vinden. Saffronkit kreeg wat schuldgevoel en probeerde zich te verbergen, maar Blackkit had dit al snel in de gaten. De kitten knikte begrijpelijk en probeerden de schuldige blik van zijn gezichtje af te schudden. Toen hij zijn gezicht bijna in plooi had, viel Blackkit tegen hem aan en van pure verbijstering liet de rosse kitten zichzelf als een domino steen omvallen. "Waarom moeten we doen alsof we slapen?" fluisterde de kitten. Voor hij reactie had gekregen besefte hij dat het best een goed plan was en Saffronkit begon zich uit te rekken alsof hij net wakker geworden was.


A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away Saffron-app-winter-sign-2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A bit of fun a day, keeps the medicine cat's den away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: